Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
tilasin raskauskeijulta kasan liuskaovistestejä, houkutti tilata clearbluen digitaaliset ovistestit mutta joutunee ne tilata kyllä myöhemmin..

Mulla ainakin ne liuskat sieltä on toiminu tosi hyvin! Ei oo yhdessäkään kierrossa jättänyt epäselväks :)
 
Ompa rohkaisevaa kuulla!!! Mulla myös takana terolutkuuri ja nyt siis toinen kuuri tässä kierrossa. Ja se hemmetin nuvaring löytyy myös mun ehkäisyarsenaalista :(

Mutta ihanaa et sul tuli ovis!!!!!! Ehkä mullakin taas... joskus...
Pidän peukkuja että sunkin ovis sieltä ilmaantuisi! Jospa sullakin alkaisi terot vaikuttamaan toivotulla tavalla Mulla tämä oli siis toinen terolut avusteinen kierto, ekassa terokierrossa en ovista bongannut lainkaan vaikka tikutin. Mikäs kp sulla on nyt menossa?
 
Pidän peukkuja että sunkin ovis sieltä ilmaantuisi! Jospa sullakin alkaisi terot vaikuttamaan toivotulla tavalla Mulla tämä oli siis toinen terolut avusteinen kierto, ekassa terokierrossa en ovista bongannut lainkaan vaikka tikutin. Mikäs kp sulla on nyt menossa?

Mulla on kp 10. Oon nyt mittaillu lämpöjä parina aamuna :) ja tarkkaillu valkovuotoa. En jaksa nyt yhtään stressata mistään kun oon jo 6kk pingottanu ja ahdistellu miestäni ja pissaillu vaikka mimmosille testitikuille. Ja kaikki varmaankin turhaan kun oviksesta ei oo mitään näyttöjä. Estrogeeni vaan liitää korkeella :(
 
Mulla on kp 10. Oon nyt mittaillu lämpöjä parina aamuna :) ja tarkkaillu valkovuotoa. En jaksa nyt yhtään stressata mistään kun oon jo 6kk pingottanu ja ahdistellu miestäni ja pissaillu vaikka mimmosille testitikuille. Ja kaikki varmaankin turhaan kun oviksesta ei oo mitään näyttöjä. Estrogeeni vaan liitää korkeella :(
Minäkin aloin mittaamaan lämpöjä tässä kierrossa, lämpö aika tasaisesti 36,0 paitsi että toissapäivänä 36,4. Valkovuotoa olen myös seurannut, ja en tiedä vaikuttaako alkukierron ajan säännöllisesti juotu greippimehu näin paljon mut limat on olleet selkeästi havaittavissa, näin ei ole ollut aiemmissa kierroissa. Enkä ole tässä kierrossa ottanut yhtään gelee royale kapselia, tulin niistä vähän epäluuloiseksi kun aloin ottaa niitä säännöllisesti yk3 joka sit venähti enkä viime kierrossakaan saanut ovista bongattua vaikka otin kapselin silloin tällöin.
 
Minäkin aloin mittaamaan lämpöjä tässä kierrossa, lämpö aika tasaisesti 36,0 paitsi että toissapäivänä 36,4. Valkovuotoa olen myös seurannut, ja en tiedä vaikuttaako alkukierron ajan säännöllisesti juotu greippimehu näin paljon mut limat on olleet selkeästi havaittavissa, näin ei ole ollut aiemmissa kierroissa. Enkä ole tässä kierrossa ottanut yhtään gelee royale kapselia, tulin niistä vähän epäluuloiseksi kun aloin ottaa niitä säännöllisesti yk3 joka sit venähti enkä viime kierrossakaan saanut ovista bongattua vaikka otin kapselin silloin tällöin.

Nostikohan se ovis sun lämmöt sinne 36.4:ään?
Mulla ollu myös nyt kaks aamua 36.0. Mutta en edelleenkään odota ovista vielä tässä kierrossa koska edellisten kuukautisten aikaan mikroskooppi näytti ihan täydet jääkukat ja silloin ei estrogeeniä vielä pitäisi olla niin paljon... eli estrogeeni hallitsee mun maailmaa ilmeisesti edelleen :S
 
Minäkin aloin mittaamaan lämpöjä tässä kierrossa, lämpö aika tasaisesti 36,0 paitsi että toissapäivänä 36,4. Valkovuotoa olen myös seurannut, ja en tiedä vaikuttaako alkukierron ajan säännöllisesti juotu greippimehu näin paljon mut limat on olleet selkeästi havaittavissa, näin ei ole ollut aiemmissa kierroissa. Enkä ole tässä kierrossa ottanut yhtään gelee royale kapselia, tulin niistä vähän epäluuloiseksi kun aloin ottaa niitä säännöllisesti yk3 joka sit venähti enkä viime kierrossakaan saanut ovista bongattua vaikka otin kapselin silloin tällöin.

Edellistä raskautta yrittäessä mäkin kokeilin noita gelee royale kapseleita ja sain mun kierron tosi sekaisin. Ennen niitä oli kaksi vuotta tosi säännöllinen kierto, mutta sen jälkeen meni ihan plörinäksi. En voi suositella.
 
Edellistä raskautta yrittäessä mäkin kokeilin noita gelee royale kapseleita ja sain mun kierron tosi sekaisin. Ennen niitä oli kaksi vuotta tosi säännöllinen kierto, mutta sen jälkeen meni ihan plörinäksi. En voi suositella.
Ai sullakin kävi geleen kanssa samalla lailla! :wideyed: Kiva tietää etten oo ainoo. Joo mä en kyllä tosiaan ota niitä enää yhtään, kun paremmin näkyy kierrot pyörivän ilman :p (jos se nyt niistä edes oli kiinni että kierto oli sekaisin :grin)
Mikäli jollekin geleet sopii, niin saa laittaa yv:tä, täältä sais postikulujen hinnalla!
 
Muokattu viimeksi:
Vitsit mä just mietin, että pitäiskö kokeilla noita gelee royaleja, mutta tota oon just miettinyt et jos meneekin kierto sekasin! Hitsit!
 
Mun kohdalla niistä ei ollu mitään hyötyä, mukamas lisää hedelmällisyyttä..
 
Mäkin oon jo tarkistanut lasketun ajan. Olis kolme päivää miehen synttäreiden jälkeen, ja esikko syntyi just kolme päivää ennen laskettua :p
 
Hellurei! Kettuska palailee muutaman kuukauden hiljaiselon jälkeen linjoille! Aktiivisesti oon kyllä lukenut teidän touhuista ja ollut hengessä mukana! Vino pino samoja tyyppejä on vielä kuumeilemassa, onneksi jokunen on plussannutkin! Onnea! Ja ihanasti tullut uusiakin, puuuh, puuuh plussatuulahduksia!

Tjottailtu on edelleen, tähän kiertoon otin taas letrozolit kaveriksi. Muutamaan kuukauteen en oo niitä käyttänyt, ikävänä sivuvaikutuksena kyn on järkky päänsärky. Loppuvuosi on siis aikaa plussata, sit mä viimeinkin luovutan ja haen kierukan! Mut sitä ennen KAIKKI PELIIN!!!

Kp 3/25-28
 
Hellurei! Kettuska palailee muutaman kuukauden hiljaiselon jälkeen linjoille! Aktiivisesti oon kyllä lukenut teidän touhuista ja ollut hengessä mukana! Vino pino samoja tyyppejä on vielä kuumeilemassa, onneksi jokunen on plussannutkin! Onnea! Ja ihanasti tullut uusiakin, puuuh, puuuh plussatuulahduksia!

Tjottailtu on edelleen, tähän kiertoon otin taas letrozolit kaveriksi. Muutamaan kuukauteen en oo niitä käyttänyt, ikävänä sivuvaikutuksena kyn on järkky päänsärky. Loppuvuosi on siis aikaa plussata, sit mä viimeinkin luovutan ja haen kierukan! Mut sitä ennen KAIKKI PELIIN!!!

Kp 3/25-28
Anteeksi kysymykseni mutta miksi kierukka vaikka toivot vauvaa?
 
Kp2, huoh... huomenna vasta pitäis olla kp1. Luteaalivaihe liian lyhyt. Mutta positiivisen kautta: ehkä oma kierto on palautumassa, kun kierto ei oo enää kellontarkka...

Mutta alkaa kierrot jäädä vähiin, ku halusin olla ens syksyn kotona, kun esikoinen alottaa koulun :(
 
Takaisin
Top