Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ompas täällä tapahtunu paljon, tsempit kaikille!:Heartred
Kolmas luomukierto meneillään ja kummallisemmaks vaan muuttuu. Tässä kuussa ovislimat oli selkeet mut nännit ei ollu juurikaan kipeet niin kuin viime ja edelliskierrossa. Nyt täs kierrossa nännit kipeyty dpo8 (vaikkei pitänykkään laskea päiviä). Outoa nipistelyä alavatsassa ollut dpo8 saakka. Dpo6 ei oikein alko maistunut ja väsy iski aikaisin.Varmaan kaikki liittyy vaan lauantaina alkaviin menkkoihin ja olen keksinyt päässäni kaikki oireet, puolet minusta innostuu kaikista oireista ja puolet yrittää olla innostumatta liikaa. Ahdistus on vähän helpottanut mutta kyllä edelleen on vaikea olla iloinen muiden puolesta. Ens kierrossa alotan geleet, josko niistä olis jotain hyötyä...Tätiä odotan pe-la saapuvaksi. Suuria vaikeuksia odottaa testailun kanssa ensiviikkoon jos ei täti tule vkl...

Kp26/28-30, dpo10, yk3
 
Ei oo näin rajuja, yleensä semmosta pientä kun menkat alkaa. Tää on ihan uutta! Ai kauhee, mä en tiiä mitä tekis. Toivottavasti helpottaisi kohta.

Kannattaa hakeutua päivystykseen kun sulla ollut positiivinen raskaustesti niin voi olla kohdunulkoinen. Parempi mennä tarkistuttaan ainakin omasta mielestä.
 
Alinah, kuulostaa aika hurjalta! Ehkä päivystykseen kannattaisi soittaa?

Muistan Nipsuliini lukeneeni että päänsärky olisi ovisoire, mutten kyllä muista varmaksi.

Iiks, ihanaa jos tekin näätte testissä jotain! En uskalla vielä uskoa että olisin raskaana. Tein tänään aamulla eri testin (pregcheck) ja haamulainen ilmestyi kyllä testiajalla mutta viiva tuli paremmin näkyviin vasta myöhemmin (kuva otettu siis testiajan jälkeen). Hermoja raastavaa. Digin ostin jo valmiiksi, yritän malttaa odottaa vloppuun sen kanssa. Hankalaa kun ei tiedä mikä dpo on tai millon mekkojen pitäisi alkaa. Oireita ei ole muuta kun pientä nippailua vatsassa, vois yhtä hyvin olla vaan joku ärtynyt suoli.
 

Liitteet

  • IMG_20170913_183417.jpg
    IMG_20170913_183417.jpg
    656.9 KB · Katsottu: 209
Onnea Rohmu!

Täällä kp 23, odottelua siis... Oviksesta enoo ihan varma, enkä siitä osuttiinko siihen, mutta tsäänssit kai on?
 
Ihana aina lukee näitä ku jaksetaan onnitella ja olla ilosia muiden puolesta vaikka itellä ois kauan yritystä takana ja ollu monta pettymystä. :)

Onnea täältäkin plussanneille!
Mulla lähti nyt yk3 käyntiin ja kp6/34
 
Mites alinah kivut, onko helpottaneet?

Täällä alkoi pelottaa kohdun ulkopuolinen myös. Testit negaa, mutta alavatsa jatkuvasti kipeä ja muitakin "raskausoireita" on. Juttelin just terkkarin kanssa ja suositteli soittamaan heti huomen aamusta akuuttiajan. Toivottavasti tulee turha käynti, muuten tää kolmannen lapsen yritys olisi kyllä saanut hienon startin, ääk.
 
Mä varasin nyt sit yksityiselle gynelle tälle illalle ajan. Säikähdin niin tosta keskustelusta terkkarin kanssa. Kivut edelleen jatkuu...ja uutena vihlasut kohdunsuulla. Ajattelin että pieni hinta mielenrauhasta.

Kiva kuulla alinah että eivät jatkuneet, toivottavasti tulee hyviä uutisia tuloksista huomenna.
 
Onnea rohmulle plussasta!

Nipsuliini, päänsärky voi olla ovis oire. Ittellä ainakin aina noin oviksen paikkeilla vähentään se yhden päivän kestävä hedari. Ei se nyt yhtä paha oo kuin mun migreenit, mut on se "normaalia" pääsärkyä pahempi. Toisilla se vissiin johtuu hormooni tason noususta tai vastaavasti lh:n romahtamisesta.

Omaa napaa: dpo 8 ja aika matelee - ei auta yhtään et oon ihan hirveessä räkätaudissa. Eli kuumeisesti odottelen sopivaa dpo:ta ja flunssan helpottumista...
 
Help! Mulla on nyt kp10 ja tulee pientä veristä tuhrua. Onks tää ny ovulatio? Luulin että olis tullut vasta ensi viikolla. Mitään tuntemuksia ei ole...
 
Rohmu, minunkin silmään jotain näkyy!

Hei te, jotka tilaatte ovis-ja raskaustestit Ebaysta. Mitä testejä tilaatte, mitä suosittelisitte? Ekaa kertaa aattelin testejä sitä kautta tilata, tulisivat paljon edullisemmaksi. :p

Mä tilasin ebaysta ihan jotain perus liuskatestejä ovis sekä raskaus. Sieltä saa myös semmosia paketteja missä tulee molempia ja kyllä halvemmalla pääsee :) Mulla ainakin toimi hyvin kummatkin, en tosin kauaa kerenny testailla kun plussasin. Joillakin ei toimi tai näyttää viivan paikkaa turhaan mut on niin halpoja ettei rahaa hirveesti mee hukkaan vaikka ei toimis. Onnea testailuun ;)

Ellikki ja "pikku-Ella" rv 28+6
 
Sain labra tulokset ja juttelin lääkärin kanssa. Ei raskautta eikä pissatulehdusta. Ilmeisesti oireet johtuvat siitä että hormonit sekaisin kierukan jäljiltä. Lääkäri määräsi kahden viikon keltarauhashormonikuurin, jotta saadaan tilanne tasoittumaan. Eiköhän se yrittäminen tästä pääse käyntiin kunhan kivut ja pahaolo häippäsee. Nyt on happy olo kun kaikki kunnossa, ehdin jo niin pelästymään kohdun ulkoista. [emoji3]
 
Lääkäri soitti äsken niistä tuloksista ja mun tulokset oli hyvät. Miehellä vähän koholla leukkarit ja sit sillä on kilpirauhasen liikatoimintaa vissiinkin. Että sen täytyy käydä uusinta verikokeissa 6 viikon päästä mutta tää ei estä meidän etenemistä hoitoihin. Että nyt sitten odotellaan sitä päivää kun postiluukusta tipahtaa kutsu naikkarille. <3 :)
 
Täällä tänään kp 12 ja Clearbluen kaksoishormoni ovistesti näyttänyt vilkkuvaa hymynaamaa eilisestä. Olin aivan innoissani, en nimittäin ole saanut aiemmin kuin pelkkää tyhjää rinkulaa digitesteihin! Mutta sit aattelin ettei pidä nuolaista ennenkuin tipahtaa. Voihan se olla ettei LH nouse tarpeeksi ja testit näyttää vilkkuvaa monta päivää eikä pysyvää naamaa tule eikä ovulaatiota tapahdu :confused: Mutta ilmeisesti estrogeeni on sen verran koholla että testi sen tunnistaa. Ovislimat ovat selvemmät nyt kuin koskaan aiemmin, eilen kp 11 bongasin. Varmaan koko alkukierron säännöllisesti juotu greippimehu vaikuttaa :grin

Kirppu kp12/30-? yk5
 

Liitteet

  • IMG_20170915_194511.jpg
    IMG_20170915_194511.jpg
    931.5 KB · Katsottu: 139
Takaisin
Top