Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Rohmu, minunkin silmään jotain näkyy!

Hei te, jotka tilaatte ovis-ja raskaustestit Ebaysta. Mitä testejä tilaatte, mitä suosittelisitte? Ekaa kertaa aattelin testejä sitä kautta tilata, tulisivat paljon edullisemmaksi. :p
 
Näkyyhän siinä Rohmu, toivottavasti lähtee vahvistumaan.

Mä oon tilannut ebaysta onestepin liuskatestejä. Ennen edellistä raskautta sain niillä haamuja vaikka menkat sitten alkoivatkin, mutta sitten raskautuneessa kierrossa sain plussan jo dpo 8.

Täällä pää sekoo, ihan järkyt oireet. Alavatsaan sattuu, oksettaa, turvottaa ja väsyttää, mutta testit vain negaa. Jos tää jatkuu vielä tän viikon niin soitan ma terkkariin.
 
Tsemppiä alinah!

Täällä on clomifenit syöty ja päänsärkyä ollut. Uutena oireena tuli tosi huono olo ja pyörrytti en tosin tiedä vaikka ois muusta johtunut. Noloa vaan häipyä kesken vanhempainillan ja olin siis töissä siellä. Tässä kierrossa otin lääkkeet, mutta muuten saa mennä fiiliksen mukaan. Eli en laske enkä tikuttaa ellei menkat ole viikkoa myöhässä.
 
Näkyy siinä jotain haamulaista rohmu! Vahvistumista sille!

On: täällä alkaa verenvuoto pikkuhiljaa loppua, tai mun tapauksessa se taas alkaa vuotaa huomenna enemmän. Käy vaan jonkun mutkan vetämässä jonka takia näyttäisi että loppuis kohta. Hahah!

Seuraavaksi mä tilaan taas vaihteeksi läjäpäin testejä raskauskeijulta.

Uutta yritystä vaan nyt sitten, mä vedin tässä 3 päivää kaikkee pizzaa, ja muutenkin huonosti syöny, sit jätskii ja karkkia koska vitutti ja itketti suoraan sanoen. Mutta nyt otan itseäni taas niskasta kiinni ja jatkan salaatti linjalla ja puuroilla ym.

Alinah Kp3.
 
Joo mää arvasin että käy jonku mutkan tekemässä. Yöllä oli jotain ihme kipuilua tai mitä lie tuolla alamahalla, nyttenkin tuntuu jotain pientä jomotusta maatessa.
 
Mä en enää ees muista oonko ollu tässä ketjussa mukana :wideyed: Nega testattu dpo12, inssi siis tehtiin tähän kiertoon. Vielä yks pitäis tehdä ennenku päästään ivf-jonoon.. Vähä on jo menkkajuilintaa, eiköhän se perjantaina viimestään täti tule ja yk29 alkaa. :sad010
 
Toivotaan että vielä plussaksi muuttuu. :)

Ei hittooo, mä otin just särkylääkkeen koska alamahaan jomottaa niin sen verran kovaa että en pysty olee normaalisti. Sikiö asennossa sohvalla makaan.
 
Toivotaan että vielä plussaksi muuttuu. :)

Ei hittooo, mä otin just särkylääkkeen koska alamahaan jomottaa niin sen verran kovaa että en pysty olee normaalisti. Sikiö asennossa sohvalla makaan.

En usko että muuttuu, niin selkeät ja tutut nää oireet ennen menkkoja :sad001 Oon jo aika varma, että en voi tulla raskaaksi ilman koeputkihedelmöitystä. Onko sulla yleensä noin tuntuvia kipuja?
 
En usko että muuttuu, niin selkeät ja tutut nää oireet ennen menkkoja :sad001 Oon jo aika varma, että en voi tulla raskaaksi ilman koeputkihedelmöitystä. Onko sulla yleensä noin tuntuvia kipuja?

Ei oo näin rajuja, yleensä semmosta pientä kun menkat alkaa. Tää on ihan uutta! Ai kauhee, mä en tiiä mitä tekis. Toivottavasti helpottaisi kohta.
 
Ei oo näin rajuja, yleensä semmosta pientä kun menkat alkaa. Tää on ihan uutta! Ai kauhee, mä en tiiä mitä tekis. Toivottavasti helpottaisi kohta.

Kuulostaa jo aika pahalta, tuttuja nuo kovat kivut mulle :shifty: Jos mahdollista, ota Buranaa ja Panadolia molempia maksimikerta-annokset, auttaa paremmin ku vaan yks vaikuttava lääkeaine. Mulla kans pelottaa kuinka kovat kivut tällä kertaa tulee :arghh:
 
Kuulostaa jo aika pahalta, tuttuja nuo kovat kivut mulle :shifty: Jos mahdollista, ota Buranaa ja Panadolia molempia maksimikerta-annokset, auttaa paremmin ku vaan yks vaikuttava lääkeaine. Mulla kans pelottaa kuinka kovat kivut tällä kertaa tulee :arghh:

Joo täytyy ottaa.
 
Rohmu, jopa minä joka harvoin erotan mitään vaikka muut sanovat näkevänsä, nään haamua! Toivotaan että vahvistuu!

On: menossa kp25, yleensä kierto tasaisesti 28 päivää muutamia poikkeuksia lukuunottamatta, esim. viimekierto oli vaan 24 päivää. Ovista en tikuttanut tässä kierrossa, mut jos oli sillon kun kuvittelin kropan niin oireilevan, vuodon pitäis alkaa huomenna. En voinut olla testaamatta tänäaamuna, ja puhdas negahan se oli. Aamu- ja iltalämmöt on olleet nyt korkeammat mitä yleensä kierron tässä vaiheessa mikä herättää toiveita... helevettiläinen ku nää piinapäivät on niiiiiin pitkiä...
 
Onks päänsärky ovulaatio-oire? Mulla särki viime kierrossa ovulaation aikaan viis päivää päätä ja nyt on taas menossa kolmas päivä putkeen. Elä ny tässä sit ilman särkylääkkeitä ja koita tehdä töitä tietokoneella!

Kp 20/33-39, yk 7, dpo 0
 
Takaisin
Top