Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo toi on virtsasta. Ja siis riippuu minkä tyyppisen hcg-testin ne on ottaneet. Niillä taitaa olla käytössä semmonen, että nega jos arvo alle 25. Harmi että ovat ottaneet virtsasta. Jospa ensi kierto toisi pysyvän plussan kun nyt selvästi jo jotain koitti matkaan tarttua.
 
Alinah, mä uskoisin, tää on vaan siis mun mielipide, et sulla ois voinu olla kemiallinen, mutta kerkes nousta sen verran et digi näytti raskaana. Kuitenkin viikot oli siinä 1-2 joten hcg vielä pieni, mutta riittävä näyttämään jo sitä positiivista.

Mä oon pahoillani vuodosta, en voi ees kuvitella mitä käyt läpi [emoji173]️

Muuten peruskokeista viis kattoa et aika hyvältä näyttää, mutta en usko et toi vaikuttaa teän hoitoihin pääsyyn. Tsemppiä kovasti <3
 
Lopetin pillerit tuossa juuri muutama päivä sitten, nyt oli vklp aikaan menkat ja nyt lähdetään metsästämään ovispäivää, oon laskeskellu että pitäis olla suurin piirtein tuossa 22-23.9 mutta saa nähä tärppääkö ekasta yrityskerrasta. Ennestään minulla on 1,5 vuotiaspoika, joka tärppäsi eka yrittämällä. Onko täällä ryhmässä muita joilla toinen lapsi haaveissa?

Hep! Meillä poika 1v7kk :) Täällä vasta toinen yrityskierto meneillään, että ei olla kauaa ehditty kuumeilla vielä.
 
Tsemppiä, Alinah! <3 Tosiaan noi labrakokeet näyttää hyvältä, että niitten suhteen ei ainakaan ongelmia. Ja virtsasta juu on tuo hCG, kun alussa on U.

Täällä ovulaatio käyttäytynyt omituisesti, en tiedä kyllä, kehtaako valittaa, kun Nipsuliinilla ja Mrs. Smithillä ovut kokonaan hukassa... Mutta siis torstaista lähtien olen tikutellut Sofin ovutikuilla, näyttäneet koko aika samanlaista haaleahkoa viivaa. Kp 12 eli toissapäivänä (mahdollisesti jo kp 11) huomasin selvät eggwhitet ja ajattelin, että kai se ovulaatio oli tässä, vaikkei saanut kiinni. Eilen oli tikun viivakin jo haaleampi. Mutta sitten tänä aamuna päättikin täräyttää ovuplussan tikkuun! o_O Mitä minussa oikein tapahtuu... Ja siis ovulaatio yleensä ollut viimeistään kp 13 eli plussa päivää aiemmin, nyt kp 14. Tosin olen ollut flunssassa ja kierron alkupäivinä meni ibuprofeeniakin, että myöhäisempi ovulaatio selittynee sillä, mutta mistä tämä muu häslinki nyt tulee... Talletuksia ollut kp 10 ja 12, tänään sitten pitää vielä koittaa mies vietellä.

Ja kyllä, tunnen itseni k-pääksi, kun valittelen paria päivää myöhästynyttä, hiukan epämääräisempää ovulaatiota, kun joillain on aiheesta oikeitakin ongelmia... :oops:
 
Voi teitä kaikkia ihania <3
Oviksen metsästäjille tsempit, toivottavasti o+ pärähtää pian tikkuu ja mukavia piinapäiviä piinailijoille.. :)
 
Tsemppiä, Alinah! <3 Tosiaan noi labrakokeet näyttää hyvältä, että niitten suhteen ei ainakaan ongelmia. Ja virtsasta juu on tuo hCG, kun alussa on U.

Täällä ovulaatio käyttäytynyt omituisesti, en tiedä kyllä, kehtaako valittaa, kun Nipsuliinilla ja Mrs. Smithillä ovut kokonaan hukassa... Mutta siis torstaista lähtien olen tikutellut Sofin ovutikuilla, näyttäneet koko aika samanlaista haaleahkoa viivaa. Kp 12 eli toissapäivänä (mahdollisesti jo kp 11) huomasin selvät eggwhitet ja ajattelin, että kai se ovulaatio oli tässä, vaikkei saanut kiinni. Eilen oli tikun viivakin jo haaleampi. Mutta sitten tänä aamuna päättikin täräyttää ovuplussan tikkuun! o_O Mitä minussa oikein tapahtuu... Ja siis ovulaatio yleensä ollut viimeistään kp 13 eli plussa päivää aiemmin, nyt kp 14. Tosin olen ollut flunssassa ja kierron alkupäivinä meni ibuprofeeniakin, että myöhäisempi ovulaatio selittynee sillä, mutta mistä tämä muu häslinki nyt tulee... Talletuksia ollut kp 10 ja 12, tänään sitten pitää vielä koittaa mies vietellä.

Ja kyllä, tunnen itseni k-pääksi, kun valittelen paria päivää myöhästynyttä, hiukan epämääräisempää ovulaatiota, kun joillain on aiheesta oikeitakin ongelmia... :oops:

Minusta meillä kaikilla on omat ongelmamme on ne sitten se ettei jaksa odottaa ekan yrityskierron loppuun että pääsee testaamaan tai pitkään jatkunut yritys :)

Kaikki saa valittaa :) siitä mikä ittee riepoo. Siksihän tämä foorumi on olemassa. Anna palaa vaan :)
Ps. Ovulaatio on kumma otus! Tulee.. menee... katoaa!?!! Vaikka sitten vegasiin...
 
Siis mun kierto on niin sekasin!!!! Kattokaa tätä!! Täys jääkukat kp3!!! Niiden pitäis olla 100% poissa! Miten mulla voi olla estrogeeni koholla ku mul on menkat!! Ei tässä voi enää muuta ku nauraa :D :D ei vittu!! (Pardon my french)
 
53269d34a87f94bc3376f0086aae1b2a
 
Mun ovulaatio löyty! :D Käytiin tänään ensikäynnillä lapsettomuuspolilla ja siellä ultrassa näky hyvin kypsyny munarakkula valmiina seikkailuun!! Ovis parin päivän sisään :) Mikä tärkeintä, siellä oikeesti oli yks valikoitunu niinku pitikin! Tää lääkäri oli sitä mieltä, että mulla ei oo monirakkulaiset munasarjat, kaikki oli niinku piti. Yks oli isompi ja sen ympärillä normaali määrä pienempiä.

Kun kerroin, että ruskeeta tuhrua tuli jopa 9 päivää ennen ku menkat alko, se vähän huolestu. Epäili uutta kohdunulkosta. Ultratessa ja sisätutkimuksessa sit taas se näki mun sisällä jotain sinistä ja nystyrää, joka taas oli merkki endosta. Sen mielestä mulla on se, vaikka mulla ei oo erityisiä kipuja ikinä menkkojen aikaan.

Ultratessa vasemmalla aristi tosi paljon ja niin teki jo sillon pari viikkoo sit. Sen mielestä se vois liittyä siihen endoon, mitään erityistä sieltä ei löytyny.

Nyt ens kierrossa verikokeet kierron selvittämiseks ja miehen sperma tutkitaan. Sano myös, että voin jo tässä kierrossa käydä antaan verinäytteen viikko oviksen jälkeen, jollon katotaan onko arvot niinku pitäis.

Onks kellään tietoo oisko kaikki arvot parempi ottaa samasta kierrosta vai onks sillä mitään väliä?

Tuli vähän pitkä taas mut.. huomenna paremmin lueskelen muiden kuulumiset!

Ihanaa illan jatkoa kaikille! :)
 
Ovulaatio on täällä! Huh. Harmi vaan, että tää oli nyt oikeella puolen eli samalla missä ku oli, joten odotukset on varovaisen pelonsekaset, että jos se lähtiskin niin oisko sama homma edessä. Talleteltu nyt on ja jatketaan vielä samaa rataa niin ei ainakaan siitä oo kiinni :D

Kp 19/33-39, yk 7, dpo -1

ImageUploadedByVau Foorumi1505188429.130150.jpg
 
Siis mun kierto on niin sekasin!!!! Kattokaa tätä!! Täys jääkukat kp3!!! Niiden pitäis olla 100% poissa! Miten mulla voi olla estrogeeni koholla ku mul on menkat!! Ei tässä voi enää muuta ku nauraa :D :D ei vittu!! (Pardon my french)

Voi jeesus! Eikö tohon sais mitään mikä sais tilanteen normalisoituun? Oot kyllä mut saanut pelkään kaikkia hormonaalisia ehkäisyjä! :D
 
Onks kellään näkemystä, että kannattaako kierron kartottamista varten otettavat verikokeet ottaa samasta kierrosta? Kun se lääkäri oli eilen silleen, että voisin käydä ottaan nyt tässä kierrossa oviksesta viikon päästä yhden veriarvon ja sit ens kierron alussa ne alkupään veriarvot. Mut mietin onko ne järkevästi vertailukelposia? Että jos kierrot on erilaisia?
 
Nipsuliini,Silloin aikoinaan kun oltiin tutkimuksissa niin ja otettiin verikokeita taisin käydä ainakin kaksi kertaa verikokeissa.Eka kerta oli kun oli progesteroni ja esterogeeni verikokeet juuri oviksen jälkeen.Toisen kierron alussa kävin niissä muissa.Meillä silloin oli kilppariarvo,sukupuolitautitestit plus nämä peruskokeet mitä määräävät.Siksi sukupuolitauti testit koska silloin oli jo tehty kaikki tutkimukset ja oli tiedossa että hoidot me aloitamme ja diagnoosi tiedossa:Selittämätön lapsettomuus.
 
Nyt ollut koulukiireitä niin en oo kerennyt käydä täällä . Mullahan alkoi vuoto taas ajallaan . Mut ajattelin testata kp 9 varmuuden vuoksi . Haalea värillinen plussa , sit kp 13 sama ja nyt lauantaina kp 18 taas sama juttu. Tänään soitin tk:lle ne yhdisti neukkulaan ja nyt torstaina verikokeet ja tiistaina ultrataan ja lääkäri, alkaa selvittely mistä haamuilu johtuu . Suoletkin alkanut stressata kun välillä muljahtelevat niin että tuntuu kuin joku potkis tuolla .
Ja tätä ollut siis jo kaksi kiertoa .
 
Alinah: Apua mikä kamala tilanne kun tilanne muuttuu noin ääripäästä toiseen :arghh: paljon voimia sinne kaiken tietämättömyyden keskelle, toivottavasti asia selviäisi!

Onnea Nipsuliinin löytyneestä oviksesta, tais jäädä sitten las vegasin reissu lyhyeksi ;) ehkä se Mrs Smtihinkin ovis tulee seuraavalla lennolla..
IMG_20170912_174303.jpg


Nyt on 3 viikkoa siitä kun kävin gynellä ja hän ennusti et ovis tulossa ja menkat alkaa 3 viikon kuluttua. Tikuttelin ovista siitä asti 2 viikkoa 2-3 x päivässä enkä bongannu ovista!! vähän viiva tummui yhtenä päivänä mutta ei kunnolla.
Tänään tein sitten iltapissasta r-testin ja oon näkeväni siellä jotain? Näettekö te? :pompus:

Rohmu kilometrikiertoineen, kp 85
 
Takaisin
Top