Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Niin että jos ei kp:t yli 35-40 niin sitten liian lyhyt kierto! Ei hyvä, miks ei vaan vois kierrot tasoittua??? Bongasitkos sä ovista alkukierrosta?Joo otin napin :)
Vitsin vitsit tää mun kierto on ihan kikkeliskokkelis viturallaan! Pituus 22 päivää!!?!! What the f*ck!!
Niin että jos ei kp:t yli 35-40 niin sitten liian lyhyt kierto! Ei hyvä, miks ei vaan vois kierrot tasoittua??? Bongasitkos sä ovista alkukierrosta?
Mrs. Smith mullakin on ollut aina lyhyt kierto 21-24 päivää ja kaksi onnellista raskautta takana. Toisen kohdalla jouduin kyllä napsimaan lugeja kun ei meinannut napata ja jäi oviksen ja vuodon väli liian lyhyeksi. Nyt en tosiaan vielä tiedä millaiseksi kierrot muodostuu kun kierukka vasta poistettiin.
Siis mää en ymmärrä missä se mun ovis nyt luuraa! Viime viikolla tyylin ke vai to oli kaikki merkit ilmassa ja viivakin tosi tumma, mut mun mielestä se ei ollu vielä plussa. Sit tänä aamuna taas ihan haalee! Turhauttavaaaaaa!
Tänään se ensikäynti lapsettomuuspolilla eli saas nähdä mitä siellä sit tapahtuu!
Kp 18/33-39, yk 7
Ai eksä oo kuullu??
Mun ovis ja sun ovis lähti bailaa Las Vegasiin! Joo, mulle oli jätetty lappu keittiön pöydälle. Ne tulee ehkä ens kuussa takas.
Enään ei jomota, mutta vuotaa ihan kiitettävästi. Huoh! Vielä rfsu liuska näytti haamua.
Enään ei jomota, mutta vuotaa ihan kiitettävästi. Huoh! Vielä rfsu liuska näytti haamua.