Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea Alinah!

Nyt on kp4 ja jännitetään miten tämän kierron kanssa käy. Menkat ku alko tällä viikolla muistin miksi hankin pari vuotta sitten hormonikierukan. Kivut ja vuodon määrä oli jotain ihan järkyttää! Toivottavasti ei tarvitsisi montaa kiertoa kärsiä ja jännittää.
 
Onnea, Alinah! Jännä, miten voi tuntemattoman (tai no, foorumin kautta tutun) raskausuutinen näin ilahduttaa. :) Ihana, kun noin pitkällisen piinailun päätteeksi saakin tärpin. Kaikki sormet ja varpaat pystyssä, että saat tuon tärpin syliin asti. <3
 
Esikoinen myös tärppäsi piiitkästä kierrosta. Silloin pääsin neuvolalääkärille raskaudenkeston määritys ultraan käymään.

Mä en kyllä oo yhtään varma mikä päivä hedelmöittyminen on tapahtunut. Mutta varmaan viikolla 33 on tapahtunut, tai ei tiedä.. Todennäköisesti laskettuaika on toukokuun puolessa välissä. :)
 
Onko kenelläkään kokemusta terolutista? Mulla kävi nyt niin et eilen alko menkat vaikka terolut-kuurista vielä 1 tabletti syömättä! Olin siinä luulossa että menkat ei voi alkaa kuurin aikana. Nyt siis jäi kierto 22 päivään!
 
Mulla oli käytössä keväällä, mutta lopetin ne koska mulla esti mahdollisen ovulaation. Ekan kierron kun söin niin vikan napin oton jälkeen menkat alkoi seuraavana päivänä. sen lopetuksenn jälkeen mun kierrot oli hetken aikaa sekasin. lyhyimillään oli 14 päivää.
 
Jaahas, taidan siirtyä takaisin yrittäjiin. Alkoi verta vuotaa.
 
Vähän on pientä jomotusta joten en usko että tää ois alkuraskauden vaaratonta vuotoa. Mutta voin toki testaa viikon päästä uudestaan...
 
Onko kenelläkään kokemusta terolutista? Mulla kävi nyt niin et eilen alko menkat vaikka terolut-kuurista vielä 1 tabletti syömättä! Olin siinä luulossa että menkat ei voi alkaa kuurin aikana. Nyt siis jäi kierto 22 päivään!
Mulle tohtori sano että jos menkat alkaa kuurin aikana niin sillon menkat ois alkaneet ilman terolutiakin. Ja tällöin kuurin voi lopettaa siihen. Itsellä ei oo näin käynyt mutta jos sulla on enää yks nappi ottamatta niin varmaan kannattaa se vielä kuitenkin syödä.
 
Takaisin
Top