Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tsemppiä Heitsu <3

Mä jäin miettiin, kun se lääkäri sano et mulla saattaa olla estrogeenit koholla koko ajan, kun oli niitä rakkuloita niin paljon ja nyt kun katoin noita mun ovistestejä niin onks tää nyt sit sitä et ne on koholla? Mrs. Smith tietänee? Ja siis noi on kuvassa jo haalistunu, ne on aina aluks melkein yhtä vahvoja kun toi alin. Kuivuessa haalistuvat. Ja ei, vielä ei ollu plussa mut ehkä iltapäivällä tai huomenna! :)

Kp 15/33-39, yk 7

View attachment 60236

No... uskallan kertoo vaan omista kokemuksistani. Eli viimekierron mikroskooppilöydösten perusteella sanoisin et mulla oli estrogeeni koholla suunnilleen kp 8-25. Jälkeenpäin ajatellen luulen et ovulaatiota ei tullu ollenkaan... ja siks tuli niukka menkkavuoto. Sitten toisessa kierrossa ehkä tuli ovulaatio normaalisti. Nyt oon tässä kierrossa testannu niillä kahden hormoonin ovistesteillä jotka mittaa estrogeeniä ja lh:ta. Estrogeeni edelleen siis koholla kp 9-20 (liuskat loppu) mutta lh-piikkiä en saanut kiinni vaikka testasin epäilyttävinä päivinä 3 kertaa vuorokaudessa.

Luulen omalla kohdallani olevan niin että hormoonitoiminta ei ole palautunut ehkäisyrenkaan jäljiltä... siksi popsin nyt terolut-kuuria :)
 
32385b3fe1dfec0deacc33bd7682b597


Tässä kuva testiliuskasta. Pakettiin kuuluu digitaalinen liuskanlukulaite mutta mulla se siis antoi vilkkuvaa hymynaamaa päivästä toiseen.
Vahva viiva on estrogeeni ja heikko lh.

Ps. PIKKUSEN turhauttavaa yrittää.. jos ei ovuloi!
 
Eiks sen estrogeenin kuitenkin pitäis olla vähemmän aikaa koholla? No, maanantaina on se ensikäynti lapsettomuuspolilla niin eiköhän tääkin selviä!
 
Luuletko Mrs. Smith että ovulaatioo ei oo tässä kierrossa sit tapahtunu? Että se olis vielä tulossa sulla?

Mä luulen et kaikesta huolimatta se tuli tiistaina. Koska eggwhite. Mut ehkä mun lh-piikki on terävä/matala eikä näy testissä.

Oli miten oli mulla loppuu su kp25 terot ja oletan et menkat alkaa siitä muutaman päivän kuluessa :) toivon et uusi kierto on normaali ja taidan syödä joka tapauksessa vielä kerran sen terokuurin (koska ne hölmöt apteekissa myi mulle liian ison pakkauksen koska pienemmät oli poistunu valikoimasta) (mulla siis on pillereitä enemmän ku keskiverto kaheksankymppisellä) :D
 
Eiks sen estrogeenin kuitenkin pitäis olla vähemmän aikaa koholla? No, maanantaina on se ensikäynti lapsettomuuspolilla niin eiköhän tääkin selviä!

Estrogeenin pitäis ensin nousta korkeelle ja laskea oviksen jälkeen ja pudota lopulta nollaan ennen kuukautisia.

Kerro sitten mitä sanovat siellä polilla!
 
Me käytiin miehen kanssa aamusta antaa pissanäytteet ja 5 putkea verta otettiin meiltä labrassa. Piti paastota, mutta ei mulla ollutkaan sokerirasitusta. Onneksi!


Alinah kp54
 
Mä luulen et kaikesta huolimatta se tuli tiistaina. Koska eggwhite. Mut ehkä mun lh-piikki on terävä/matala eikä näy testissä.

Oli miten oli mulla loppuu su kp25 terot ja oletan et menkat alkaa siitä muutaman päivän kuluessa :) toivon et uusi kierto on normaali ja taidan syödä joka tapauksessa vielä kerran sen terokuurin (koska ne hölmöt apteekissa myi mulle liian ison pakkauksen koska pienemmät oli poistunu valikoimasta) (mulla siis on pillereitä enemmän ku keskiverto kaheksankymppisellä) :D

Toivotaan et seuraava kierto ei edes ala! ;) Eihän ovistakaan tikuilla ajeta, että vaikka olis jääny bongaamatta niin kyllä sieltä toiseen tikkuun voi viivan saada :)
 
http://aijaa.com/tAL4mg

Kp54 ja tein äsken pcn, onko tämäkin viivanpaikka? Viikonloppuna näky myös jotain hailakkaa. Hitaasti nousee hcg jos on kyse raskaudesta.. hitto mä en pysy housuissa, labrassa otettiin myös hcg niin kai ne soittaa tai ilmoittaa ennen sitä 28.9 olevaa soittoaikaa jos siellä on koholla raskaushormooni?
 
Tänne kovasti pettymyksen tunteita lievästi sanottuna.Soitin polille edellinen lääkäri mikä oli tehnyt inseminaatio oli katsonut tilanteen niin että nyt tämä kierto on välikierto ja kun alkaa kuukautiset niin sitten vasta tehdään se viimeinen inseminaatio.Annetaan munarakkuloiden ja kohdunlimakalvon levätä.No jospa sitten se limakalvo olisi paksumpi ja onnistuisi.Oonhan käyttänyt noita inseminaatio lääkkeitä kaksi kiertoa putkeen.Ensin sovittiin että viimeisen inseminaation jälkeen olisi välikierto ja sitten tehtäisiin IVF hoito jos viimeinen inseminaatio ei tuota tulosta.Kelkkaa käännetään eteen ja taakse päin ärsyttää.Toisaalta hyvä että elimistö saa rauhan joksikin aikaa lääkkeistä ja ehkä jaksaa paremmin lääkkeitä kun taukoa on noista vahvoista lääkkeistä.
 
http://aijaa.com/tAL4mg

Kp54 ja tein äsken pcn, onko tämäkin viivanpaikka? Viikonloppuna näky myös jotain hailakkaa. Hitaasti nousee hcg jos on kyse raskaudesta.. hitto mä en pysy housuissa, labrassa otettiin myös hcg niin kai ne soittaa tai ilmoittaa ennen sitä 28.9 olevaa soittoaikaa jos siellä on koholla raskaushormooni?

Kyllä varmaan soittavat jos on koholla :)
 
Ei se sit varmaan oo, kun ei tänään soitettu. Mä sanoin myös muualla et varmaan soittaisivat jos olisi koholla. Jäädään odottelemaan nätisti kaikkia labra tuloksia. Niistä kun on se soittoaika loppukuusta.. :)
 
Ei se sit varmaan oo, kun ei tänään soitettu. Mä sanoin myös muualla et varmaan soittaisivat jos olisi koholla. Jäädään odottelemaan nätisti kaikkia labra tuloksia. Niistä kun on se soittoaika loppukuusta.. :)

Käys kattoo omakannasta :) mulla tuli hcg arvot sinne tunnissa-parissa kun kävin tsekkauttamassa niitä sen km jälkeen heinäkuussa :)
 
Ei ollu tullut sinne tuloksia tänään, kun siinä oli pitkä lista kaikkea muitakin mitä otettu tänään niin oli melkein viimeisenä hcg.
 
Eilen oli pikkuinen vakava keskustelu meidän tilanteesta.Kumpanenkin ollaan pettyneitä tähän raskautumis tilanteeseen.kolme vuotta ja kaksi kuukautta ollaan oltu naimisissa ja yritystä neljä vuotta.Saatu avioliiton aikaan raskautumiseen liittyen pettymyksiä ovulaatiotestejä,raskaustestejä ja paljon pettymyksiä.Hyviä puolia se että ollaan päästy tutkimuksiin ja hoitoihin ja alkoi raskaus mutta se päättyi ikävästi <3 hieman turhautumista.Eilen vielä toi hieman pettymystä miehelle ja minulle kun kuukautiset alkoi ja tässä kierossa ei mennä hoitoihin. Varmasti ihan hyvä toisaalta levätä kropan inseminaatio lääkkeistä ja paremmalla menestyksellä sitten seuraavalla kerralla :) Ennen mies ei ole tunnustanut pettymystään tähän raskautumia asiaan kuulema hieman tabu hänelle koko asia vaikka hänellä yksi kaveri kuka oli tullut isäksi hoitojen kautta ihan äsken.Tottakai minäkin olen pettynyt tähän tilanteseen mutta mitä vertaa eilisen mielialaan niin on paljon parempi kun toivoo että kroppa saa levätä tämän kierron rauhassa lääkkeistä ja jospa se limakalvon paksuuntuminen olisi parempi kun on väliä käytetty lääkkeistä :)
 
Mua masentaa... epäilen että en ovuloi... estrogeeni kyllä nousee mutta lh-piikkiä ei näy kp 15/28.
Tää on ihan perseestä!!!!!!! Kiitos novaring kiitos!! Ihana tuote!!! Mahtaako tämä sterilointivaikutus kestää montakin vuotta!!!! Vituttaa

Tässä väliin huikkaan, että parin vuoden nuvaringin käytön jälkeen mulla kesti vajaa viisi vuotta raskautua silloin kun kolmosta yritettiin.
 
Takaisin
Top