Mrs.Smith
Asioista perillä oleva
Tsemppiä Heitsu
Mä jäin miettiin, kun se lääkäri sano et mulla saattaa olla estrogeenit koholla koko ajan, kun oli niitä rakkuloita niin paljon ja nyt kun katoin noita mun ovistestejä niin onks tää nyt sit sitä et ne on koholla? Mrs. Smith tietänee? Ja siis noi on kuvassa jo haalistunu, ne on aina aluks melkein yhtä vahvoja kun toi alin. Kuivuessa haalistuvat. Ja ei, vielä ei ollu plussa mut ehkä iltapäivällä tai huomenna! :)
Kp 15/33-39, yk 7
View attachment 60236
No... uskallan kertoo vaan omista kokemuksistani. Eli viimekierron mikroskooppilöydösten perusteella sanoisin et mulla oli estrogeeni koholla suunnilleen kp 8-25. Jälkeenpäin ajatellen luulen et ovulaatiota ei tullu ollenkaan... ja siks tuli niukka menkkavuoto. Sitten toisessa kierrossa ehkä tuli ovulaatio normaalisti. Nyt oon tässä kierrossa testannu niillä kahden hormoonin ovistesteillä jotka mittaa estrogeeniä ja lh:ta. Estrogeeni edelleen siis koholla kp 9-20 (liuskat loppu) mutta lh-piikkiä en saanut kiinni vaikka testasin epäilyttävinä päivinä 3 kertaa vuorokaudessa.
Luulen omalla kohdallani olevan niin että hormoonitoiminta ei ole palautunut ehkäisyrenkaan jäljiltä... siksi popsin nyt terolut-kuuria :)