Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mun mielestä hyvä täydentäjä ovulaatiotestaukseen on aamulämmön mittaaminen. Tiedän, että siinäkin asiassa voi hifistellä vaikka miten, mutta olen ihan tavallisella kuumemittarilla saanut ovulaatiotestin tulosta tukevia lämmönnousuja näkyville. Jos raskaus alkaa on lämpö koholla edelleen, kun kuukautisten pitäisi alkaa. Negakierrossa lämpö laskee ennen vuodon alkua.

Kyllä vain. Lämpöjä oon mittaillut alusta asti. Ihan perus kuumemittarilla oon mitannut. Ihan joka kierrossa en oo selkeää oviksen lämmön nousua havainnut, mutta lämmöt kyllä selkeästi ja masentavasti tipahtaa ennen menkkoja.
 
:D Flo sovellus meni kyllä nyt ihan solmuun. :D :D
Se on ehdotellut mulle ovista alkuun perjantaille, mutta se on siirtynyt aina seuraavalle päivälle kun oon illalla syöttänyt siihen negatiivisen o-testin. Nyt se sanoo ovulaatioon 1 päivä. Huono mahdollisuus tulla raskaaksi :D :D

Voisin sanoa että surkea mahdollisuus tulla raskaaksi jos se ovis on vasta tulossa. Mies lähtee työreissuun tiistaina niin sepä olis sitten tämä kierto siinä talletteluiden suhteen. Toivottavasti mulla jäi vain bongaamatta....
 
Hei, täällä myös yks uusi kuumeilija! Jonkin aikaa olen foorumia lueskellut ja vihdoin kerkesin tänne kirjoittamaan. Todella kiva lueskella teidän tekstejä ja ajattelin itsekin vihdoin liittyä keskusteluun.
4.8. poistettiin hormonikierukka joka kerkesi olla vajaa 2 vuotta. Kierto on ollu vuosia säännöllinen mutta en muista koska olisin viimeksi ovulaation tuntenu.
Kierukan poiston jälkeen tuli heti normaalilta vaikuttavat menkat ja nyt odottelen että alkaako maanantaina jälleen vai ei. Elämä on kyllä nyt todella jännittävää kun itse kovasti haluaisin lasta.
Tsemppiä kaikille plussan metsästäjille :)
 
Mä oon viettänyt hiljaiseloa foorumilta, olen käynyt välillä lukemassa teidän kirjoituksia kyllä [emoji4]
Mä sain tänään o+:n testiin!
Kp18/27 mietin vaa että jääkö luteaali vaihe liian lyhyeksi?
Muita jotka ovuloi samoilla kp päivillä?

Mä luulen myös et ovuloin myöhään
 
Kide-85 täällä samaa jännitän. Tai oikeastaan jännitän kahta. Nyt eka hailakka viiva ovis testiin. Täytynee testata illalla uudestaan että vahvistuuko se. Jos ovis esim. huomenna niin se olis sitte kp15. Mies lähtee työreissuun huomenna, joten saapa nähdä miten käy. Riittääkö tallettelu tänään, tuleeko se ovis edes huomenna ja jääkö tuo luteraali liian lyhyeksi. Mulla kierto 24-25. No siinähän olikin jo kolme jännitysmomenttia piinailtavaksi.
 
Täällä tänään kp1 ja yk5 starttaa. Edellinen kierto jäi 31 päivään terolutien avulla. Vielä ois tälle kierrolle 10vrk:n terokuuri, sit jos ei tästä(kään) tärppää, niin pitää olla lääkäriin yhteyksissä niin varmaan jonkinlaista ovulaation tukihoitoa aloitellaan. Ainakin näin oli suunnitelmissa.
 
Tässä tää mun testi
 

Liitteet

  • 1504533301566.jpg
    1504533301566.jpg
    39.9 KB · Katsottu: 173
Mä oon viettänyt hiljaiseloa foorumilta, olen käynyt välillä lukemassa teidän kirjoituksia kyllä [emoji4]
Mä sain tänään o+:n testiin!
Kp18/27 mietin vaa että jääkö luteaali vaihe liian lyhyeksi?
Muita jotka ovuloi samoilla kp päivillä?
Mulla oli kahdessa ekassa kierrossa ovis+ kp20 ja kp18. Sen jälkeen en ole plussaa saanut tikkuun :confused:
 
Täällä tänään kp1 ja yk5 starttaa. Edellinen kierto jäi 31 päivään terolutien avulla. Vielä ois tälle kierrolle 10vrk:n terokuuri, sit jos ei tästä(kään) tärppää, niin pitää olla lääkäriin yhteyksissä niin varmaan jonkinlaista ovulaation tukihoitoa aloitellaan. Ainakin näin oli suunnitelmissa.

Kirppu!! Story of my life!! Ollaan ihan samassa tilanteessa! :)
 
Ärsyttää nää "myöhäiset" ovulaatiot. Ja myös se kun harvoin sen tikkuun saan. Jotenkin sen plussan saanti tikkuun huomenta oloa, mutta tää oli nyt mulle toinen kerta kun saan. Esikoisen aikaan en saanut tikkuun.
Tänään ollut aika kivulias olo, alavatsalla jomottaa kauhean kipeästi ja turvottaa.
 
Muutaman viikon hiljaiselon jälkeen päädyin taas lueskelemaan juttusia. Kaikennäköistä on tapahtunu ja sattunu.

Mutta raskausuutisia sen vaan kuin poksahtelee ilmaan ystäväpiirissä. Itseasiassa olen aika sinut itseni kanssa - en tullut surullisesti tai kiukkuiseksi ilouutisia ja hehkutusta kuunnellessa. Olin onnellinen toisen puolesta, ja toivoin että pääsisin pian itse myös tuntemaan ja kokemaan sen huuman - äitiyden.

Mutta nyt täällä sängynpohjalla sitä miettii et mikä hemmetti tästä tekee taas näin vaikeeta meille kaikille lapsia haluaville.

Hyvää yötä <3
 
Täällä eilen oli dpo11 ja herkkä testi näyttää vielä negaa. Muutaman kerran on vihlassu äkäsesti ja jotakin menkkajomoa tuntunut, mutta ainahan se voi olla se pieru.. Jotenkin tuntuu, että ei enää oikein jaksa tätä koko asiaa miettiä ja yrittää. Mietin jo jos yrittämisenkin lopettas, eli kaikki kellontarkat pupuilut ovulaation aikaan ja himotestaamiset. Jos unohtas koko asian niin tärppäisköhän sitten ihan piruuttaan? Ärsyttää kun vasta yk3 ja näin paljon turhauttaa! Eihän tässä vielä saa valittaa..:sorry:
 
Täällä eilen oli dpo11 ja herkkä testi näyttää vielä negaa. Muutaman kerran on vihlassu äkäsesti ja jotakin menkkajomoa tuntunut, mutta ainahan se voi olla se pieru.. Jotenkin tuntuu, että ei enää oikein jaksa tätä koko asiaa miettiä ja yrittää. Mietin jo jos yrittämisenkin lopettas, eli kaikki kellontarkat pupuilut ovulaation aikaan ja himotestaamiset. Jos unohtas koko asian niin tärppäisköhän sitten ihan piruuttaan? Ärsyttää kun vasta yk3 ja näin paljon turhauttaa! Eihän tässä vielä saa valittaa..:sorry:

Saa valittaa :)
 
Huomenta limalabrasta :D täällä kirkas eggwhite ja miljoonandollarin clearbluetesti näyttää..... NEGA tai siis se f*cking vilkkuva hymynaama!!!

Kp20. No nyt en enää viitsi koko testiä katsoa. Se on ovulaatio sanoo kusiliuskat mitä haluaa. :D yksnongelma kuitenkin on et oon nyt popsinu 5 terolutia! Eli mun täytyy popsia vielä ainakin 14 terolutia että saan luteaalivaiheen tarpeeks pitkäks! :D :D täähän meni ihan nappiin! :D apua!
 
Täällä oli ovis kp23 ja näkyi kolme päivää kirkuvana ovistesteissä ja yhtenä päivänä jopa mamin r testi puikossa! Koskaan aikasemmin en oo noin räikyviä ovisplussia saanut!

Normi kierroissa ovis ollut kp 16-18. Nyt menossa kp34. Venyy luultavasti 36 päivään. R-testi nega.

Pienoinen häästressi taisi vaikuttaa kiertoon :D
 
Takaisin
Top