Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Olen koittanut malttaa mieleni, mutta tänään päätin testata kun pari päivää jo odotellut alkaako menkat vai ei. R testi näyttää negaa munasarjojen kohdalla vihloo ja mä olen hiukan ymmälläni mitä tapahtuu. Alkaisi edes menkat niin saa ottaa viimeisen clomi kuurin. Kp 31/30 yk 19.
 
En tiedä olenko esittäytynyt jo tässä ketjussa, mutta kakkosta toivotaan, ei vielä kunnon yritystä. Osasyy on se, että mun kierto on vieläkin ihan sekaisin raskauden-imetyksen-minipillereiden jäljiltä (no, esikoinen syntyi 2015, eli minipillerit pääsyyllisiä). Elokuu 2014-heinäkuu 2017 olin kokonaan ilman menkkoja, sen jälkeen on tullut jotain epämääräistä. Edellisestä epäsännöllisestä epämääräisestä laskettuna nyt olisi kp22. Naamassa finnejä ja vatsan vasenta puolta on nipistellyt eilen ja tänään. Joo, ja mieliala ollut väsy, ärtynyt ja surullinen.
Eli eiköhän se kp1 kohta ilmaannu.... (vai voisko tää sittenkin olla ovis? ;) )
 
Viivanpaikka vaan kurkkii pc liuska testissä.


En tiiä näkeekö sitä tuolta edes kun jotenkin laatu kusee heti kun kuvan pistät nettiin..

http://aijaa.com/ZoZOh7
 
Muokattu viimeksi:
Täällä ihmettelyt jatkuu. Nyt siis eka kierto jossa ovista testailtu. Testit on maanantaista (Kp 7) asti ollu niin puhtaita negatiivisia kun vain voi olla. Ei edes häilyviä viivoja eikä viivan paikkoja ole ollut näkyvissä. Aamulämmöt on sahannu eestaas viimeisen neljä päivää että ota tässä nyt sitten mitään selvää mistään. Ovuloinkohan mie ollenkaan vai mikähän tämä juttu on?

Kp 13 / 24-25 yk4
 
Täällä ihmettelyt jatkuu. Nyt siis eka kierto jossa ovista testailtu. Testit on maanantaista (Kp 7) asti ollu niin puhtaita negatiivisia kun vain voi olla. Ei edes häilyviä viivoja eikä viivan paikkoja ole ollut näkyvissä. Aamulämmöt on sahannu eestaas viimeisen neljä päivää että ota tässä nyt sitten mitään selvää mistään. Ovuloinkohan mie ollenkaan vai mikähän tämä juttu on?

Kp 13 / 24-25 yk4

You and me both baby :(
Kp 17 ja edelleen se vitun vilkkuva hymynaama :( :(
 
Täällä ihmettelyt jatkuu. Nyt siis eka kierto jossa ovista testailtu. Testit on maanantaista (Kp 7) asti ollu niin puhtaita negatiivisia kun vain voi olla. Ei edes häilyviä viivoja eikä viivan paikkoja ole ollut näkyvissä. Aamulämmöt on sahannu eestaas viimeisen neljä päivää että ota tässä nyt sitten mitään selvää mistään. Ovuloinkohan mie ollenkaan vai mikähän tämä juttu on?

Kp 13 / 24-25 yk4

Jospa ovuloit vähän myöhemmin esim kp18?
 
Täällä ihmettelyt jatkuu. Nyt siis eka kierto jossa ovista testailtu. Testit on maanantaista (Kp 7) asti ollu niin puhtaita negatiivisia kun vain voi olla. Ei edes häilyviä viivoja eikä viivan paikkoja ole ollut näkyvissä. Aamulämmöt on sahannu eestaas viimeisen neljä päivää että ota tässä nyt sitten mitään selvää mistään. Ovuloinkohan mie ollenkaan vai mikähän tämä juttu on?

Kp 13 / 24-25 yk4

Mulla kans sillonku aloin testailee ovista, ei tullu oikeen minkäänlaisia viivoja aluksi. En tosin enää muista, sainko kunnon ovisplussaa ilman Letrozoleja. Onko sulla säännölliset kierrot, aina tuon 24-25? Siihen nähden o+ ois kyllä pitäny tulla jo, muuten luteaali jää lyhyeksi. Testaatko useamman kerran päivässä?
 
Heippa, ilmoittaudun mukaan kuumeilemaan. Poistatin hormonikierukan 15.8, jonka jälkeen tuli 5 päivän vuodot. En tiedä oliko tuuria, että kierto osu just siihen vai johtuiko vaan poistosta. Oviksen olin kuitenkin bongaavinani 22.8. 5 päivää sen jälkeen alko ikävät alavatsakivut, jotka on jatkunu tähän päivään, sain kaveriksi myös pahoinvoinnin ja turvotuksen. Olin ihan varma että tärppäsi heti, mutta tänään tein aamulla testin ja oli nega dpo 12. Eilen touhuiltiin miehen kanssa ja aamulla tuli verta paperiin ja hieman myös aamupäivän aikana. En oikein tiedä mitä pitäisi ajatella, voiko oireet johtua vaan kierukan poistosta vai vieläkö olis tsänssi olla raskaana. Jos kierto samanlainen kuin ennen kierukkaa ja toista lasta niin menkkojen pitäisi alkaa keskiviikkona. Entuudestaan mulla om siis kaksi ihanaa murusta, kohta 3- ja 6-vuotiaat.
 
Heippa, ilmoittaudun mukaan kuumeilemaan. Poistatin hormonikierukan 15.8, jonka jälkeen tuli 5 päivän vuodot. En tiedä oliko tuuria, että kierto osu just siihen vai johtuiko vaan poistosta. Oviksen olin kuitenkin bongaavinani 22.8. 5 päivää sen jälkeen alko ikävät alavatsakivut, jotka on jatkunu tähän päivään, sain kaveriksi myös pahoinvoinnin ja turvotuksen. Olin ihan varma että tärppäsi heti, mutta tänään tein aamulla testin ja oli nega dpo 12. Eilen touhuiltiin miehen kanssa ja aamulla tuli verta paperiin ja hieman myös aamupäivän aikana. En oikein tiedä mitä pitäisi ajatella, voiko oireet johtua vaan kierukan poistosta vai vieläkö olis tsänssi olla raskaana. Jos kierto samanlainen kuin ennen kierukkaa ja toista lasta niin menkkojen pitäisi alkaa keskiviikkona. Entuudestaan mulla om siis kaksi ihanaa murusta, kohta 3- ja 6-vuotiaat.

Moikka!
Mulla oli ehkäisyrenkaan lopettamisen jälkeen niin uskomattomat oireet että olin täysin vakuuttunut että olen raskaana: voimakas kuvotus, väsymys, vatsa pinkeä, vatsaa särki, mieliala heitteli ja rinnat niin kipeät että niihin ei voinut koskea.
Valitettavasti on tosi yleistä saada "raskausoireet" kun lopettaa hormooniehkäisyn :(
Mutta niin kauan ku menkat ei oo alkanu on toivoa :) kyllä jotkut ovat raskautuneet myös siitä ekasta kierrosta!
 
Mulla kans sillonku aloin testailee ovista, ei tullu oikeen minkäänlaisia viivoja aluksi. En tosin enää muista, sainko kunnon ovisplussaa ilman Letrozoleja. Onko sulla säännölliset kierrot, aina tuon 24-25? Siihen nähden o+ ois kyllä pitäny tulla jo, muuten luteaali jää lyhyeksi. Testaatko useamman kerran päivässä?

Maa aikojen alussa osassa yksi eli siis yläaste ikäsenä pillerit aloitettiin kun kiero oli kaikkea 19 ja 42 väliltä. Oli ihan veemäistä kun ei pystynyt yhtään arvioimaan että koska on menkat.

Ennen esikoista oli kierto just 28 pvää. Tosin tulin jo toisesta kierrosta raskaaksi niin empä tiiä kuinka hyvin se ois pysynyt se säännöllisyys. Nyt kierrot on ollu tosi nätisti sen 24, 25 ja 25 päivää.

Voiko olla että ovuloin vaikka en sitä bongaakkaan? Kerran päivässä oon testaillut.
 
Maa aikojen alussa osassa yksi eli siis yläaste ikäsenä pillerit aloitettiin kun kiero oli kaikkea 19 ja 42 väliltä. Oli ihan veemäistä kun ei pystynyt yhtään arvioimaan että koska on menkat.

Ennen esikoista oli kierto just 28 pvää. Tosin tulin jo toisesta kierrosta raskaaksi niin empä tiiä kuinka hyvin se ois pysynyt se säännöllisyys. Nyt kierrot on ollu tosi nätisti sen 24, 25 ja 25 päivää.

Voiko olla että ovuloin vaikka en sitä bongaakkaan? Kerran päivässä oon testaillut.

Lh-huippu voi olla niin lyhytkestoinen, että jää testauksien väliin. Eli ihan mahdollista on. Testaa seuraavassa kierrossa 2-3 kertaa päivässä niin ei mee huippu ohi :) Mäkin tässä kierrossa testasin kp12 aamulla aika hailakan viivan, ja iltapäivällä tuli ihan selkeä plussa.
 
Mun mielestä hyvä täydentäjä ovulaatiotestaukseen on aamulämmön mittaaminen. Tiedän, että siinäkin asiassa voi hifistellä vaikka miten, mutta olen ihan tavallisella kuumemittarilla saanut ovulaatiotestin tulosta tukevia lämmönnousuja näkyville. Jos raskaus alkaa on lämpö koholla edelleen, kun kuukautisten pitäisi alkaa. Negakierrossa lämpö laskee ennen vuodon alkua.
 
alinah, mä nään tuossa kuvassa, siinä aiemmassa en nähny. Sepä just, ku tänne ladattaesaa laatu kusee ja ei näytä samalta mitä livenä.
 
Takaisin
Top