Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Esikoinen tärppäsi ekasta kierrosta ja toinen neljännestä kierrosta. Kolmatta yritetty 19 kiertoa. Kakkosen jälkeen oli hormoonikierrukka jonka poistatin puoli vuotta ennen kuin annettiin kolmannelle lupa tulla. Suurin ongelma oli kakkosen jälkeen pitkittyneet kierrot.
 
Mä söin pillereitä vuoden ja sit laitettiin ehkäsykapseli joka oli 3 vuotta käytössä sit alotin sen poiston jälkeen taas pillerit, jätin ne pois lokakuun lopus 2015 ja tammikuun alus 2016 esikoinen tarras kiinni eli yk 3. Sit synnytyksen jälkeen en ehkäsyä alottanu, imetyksen lopetin esikon ollessa 5kk ja tää toka tarttu mukaan yk1 mikä kyllä yllätti. Tuntuu jotenkin tosi epäreilulta kun ite raskaudun näin helposti ja monilla vie vuosia. Olkaa kärsivällisiä ja täältä plussatuulia puhaltelen

Ellikki ja pikku-Ella rv 25+4
 
Söin noin 5 vuotta e-pillereitä ja lopetin kun ei vaan kroppa tuntunut omalta. 5vuotta mentiin sen jälkeen kondomilla, kunnes minulle, vannoutuneelle "en hanki lapsia", nousi häiden jälkeen järkyttävä vauvakuume.:shy: Mies halusi aina lapsia, joten eikun yrittämään!
Esikoinen tarrasikin sitten yk1<3

Toista yritetään nyt Yk1, noin 1vuosi1kk esikoisen syntymän jälkeen, kun vihdoin kierto starttasi(tosin on melko sekalaisen oloinen).

Jännittävää :) plussatuulia kaikille puhaltamaan!
 
Moikka, mahtuuko mukaan kuumeilemaan? Meillä juuri päätettiin aloittaa esikoisen yrittäminen seuraavasta kierrosta. Takana yksi kkm huhtikuulta ja siitä olen nyt toipunut ainakin fyysisesti. Viikonlopun aikana pitäisi alkaa menkat ja sitten kohti yk1:stä :joyful:
 
Aina mahtuu mukaan Kamomilla83 :) tervetuloa!
Pahoittelut keskenmenosta. Toivottavasti pian tärppää ja saatte syliin asti pienokaisen<3
 
Mä en oo koskaan vetänyt mitään e-pillereitä tai käyttänyt mitään kierukkaa ym. Kondoomilla menty aiempien miehien kanssa, mutta tosiaan tämän nykyisen kanssa ei olla ehkäisyä käytetty koskaan. Ollaan oltu yhdessä 4v 4kk.
Oli aika ihme että se esikoinen tärppäsi, kun luultiin että meissä on vikaa kun 2 vuotta ilman ehkäisyä ja olin just ollu 1kk hypox hoitojaksolla ja silloin on esikoinen alkunsa saanut. Kallis hoitojakso kun sit kaikki selluliitit ja kilot tuli takasin kaksin kerroin raskaana. Heh.
Mietin että kerään rahaa siihen taas niin varmaan tärppää. :D
 
Täällä aivan malttamaton oon.Haluaisin kovasti testailla jo.Testipäivä vasta 12.9. Ja aluksi ajattelin testata ens viikolla.Perjantaina olisi matkalle lähtö.En haluaisi kuitenkaan piinailla ja nähdä mitään haamu testejä.Testaisinko perjantaina ennen matkaa? Voisi lisänä vielä ens viikolla testailla.Matkalla ehkä se haamu testin tuloksen piina ja koko testaaminen unohtuisi jos testaan perjantaina.Sen tiedän myös että jokainen raskaus on eri ja eri ihminen eri että aina välttämättä ei ajoissa näy ja joskus voi näkyä jopa myöhään.
 
Mua masentaa... epäilen että en ovuloi... estrogeeni kyllä nousee mutta lh-piikkiä ei näy kp 15/28.
Tää on ihan perseestä!!!!!!! Kiitos novaring kiitos!! Ihana tuote!!! Mahtaako tämä sterilointivaikutus kestää montakin vuotta!!!! Vituttaa
 
Mrs. Smith miten sun lääkärikäynti sillon meni ja mitä te siellä suunnittelitte? Voisko ovuloinnin varmistaa lämpöjen mittaamisella?
 
Suoraansanottuma perseestä mrs.Smith tuo sun tilanne! Itsekkin joskus käytin nuvaringiä mutta turhauduin siihen muuten vaan ja sitten se hävisi jonkun touhuilun jälkeen.. :D Jatkoin pillereillä.

Mulla menossa nyt kp 14, kaikki ovisoireet mutta mies on tosi väsyny töistä ja opiskelusta, toivottavasti tänään kuitenki lykästäisi..
 
Mua masentaa... epäilen että en ovuloi... estrogeeni kyllä nousee mutta lh-piikkiä ei näy kp 15/28.
Tää on ihan perseestä!!!!!!! Kiitos novaring kiitos!! Ihana tuote!!! Mahtaako tämä sterilointivaikutus kestää montakin vuotta!!!! Vituttaa
Ymmärrän NIIN HYVIN noi sun tunteet, koska täällä todennäköisesti sama homma. Epäilen etten ovuloi, ovistesteissä viivaa tulee mutta ei samaan tapaan kuin kahdessa eka kierrosaa oli selkeä plussa, että jotain tapahtuu. Samaa ei voi nyt sanoa. Ei tule kyllä tänne enää nuvaringia. Vähän on alkanut epäilyttää koko hormonaalinen ehkäisy..
 
Takaisin
Top