Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä viime yönä näin unta että teen raskaustestin missä on leffaviivat.Ollaan anopin luona en tiedä onko mies kertonut tällä kertaa meidän hoidoista ennen kohtukuolemaa anoppi tiesi nyt en tiedä tietääkö.Kerroin miehelle mies sanoi että hyvä ja aivan ihana uni.Toivotaan nyt parasta että oikeassa elämässä nyt käy niin.
 
Minäkin näen Mrs R:llä viivan, onnea ja tarrasukkia! <3

Täällä päästiin eilen testaamaan ja lopputuloksena, että olen hullu. :( Eli siis mitään ei näy testeissä. Tänä aamuna vielä katsoin Sofin, ei vieläkään mitään. Ei kyllä sen puoleen menkkojakaan, viime kierrossa näihin aikoihin jo alkoi. Toisaalta tässä kierrossa tuntui ovulaatio tulevan vähän myöhemmin. Tässä just kuumemittari kainalossa, että katsoo lämpöjen tilanteen.

Edit: lämpö edelleen samaa 37,5:ttä! Mutta testit siis ihan vitivalkoista negaa. Pikkuhiljaa voisi kyllä tämä käydä ratkeamaan... :banghead:
 
Muokattu viimeksi:
Mrs R onnea :) Ihan selvä viiva on!

Mä mittaan kans lämpöjä, oliko sun käyrä tässä kuussa erilainen kuin aiemmissa?
 
Minulla ei siis niin järjestelmällistä mittailua, että käyrälle laittaisin, ihan vain olen loppukierrosta mittaillut nähdäkseni, miten lämmöt pysyvät. Päivä-pari ennen menkkoja ovat yleensä laskeneet; pysyivät silloin, kun kerran olin lyhyen aikaa raskaana. (Lisäys: ja silloin näyttivät testitkin jo tässä vaiheessa plussaa.)
 
Koska sain jo hullun paperit, päätin tehdä tuhmuuksia. Avasin pöydällä lojuneen eilisen Ultran kuoren, löysin selkeän viivanpaikan, joka minusta näkyy joka kulmassa, ei ainoastaan valoa vasten. Ja joo, tiedän, ettei eilisen testin löydöksillä ole mitään virkaa, vaikka sanoisivat mitä (vielä en sentään sitä hulluuden astetta ole ylittänyt, että testit kävisivät puhumaan minulle :wacky: ). Pientä itsensä kiduttelemista vain tähän piinaan vielä lisää... Huomenna katson toisen Ultran, jos tätiä ei käy näkymään.
 
Mrs R aikanakin haamulainen olisi. Vahvistumista sille. Mulla tuli dpo 11 täysin nega, dpo 13 haalia viiva.
 
Onkos kukaan käyttänyt muita kuin cb:n puikkomallisia ovistestejä? Itselläni tuo liuskojen uittelu ei oikein kiinnosta niin oisko jakaa hyviä kokemuksia mistään puikkotesteistä? Jos nyt sitten kuitenkin sortuisi itsekin tälle testailun tielle... Onko kukaan kokeillu yliopistonapteekin testejä? Myöhäisheränneenä tajusin myös sen että täytynee ekat testit ostaa marketista tai apteekista jos mielii jo mahdollisesti maanantaina ja viimeistään tiistaina aloittaa testailun...
 
Raskauskeijulta saa tilattua myös puikko mallisia ovistestejä, tulee varmasti halvemmaksi sieltä tilata kun ostaa apteekista.
 
Raskauskeijulta saa tilattua myös puikko mallisia ovistestejä, tulee varmasti halvemmaksi sieltä tilata kun ostaa apteekista.

Juu. Niin mie katoin. Ne ei varmaan vaan vielä huomiseksi postilaatikkoon päädy :D Eikä vielä tiistaiksikaan, koska posti. Murrrrr sillekki lafkalle.
 
Mulla on nyt clear bluen kahden hormoonin ovistesti eli se on se digitaalinen puikko joka lukee tulokset :) päätin mennä nyt ihan "all in six millions" koska haluan tietää ovuloinko. Lisäksi käytän edelleen mikroskooppia.

Tänään tuli vilkkuva hymynaama, eilen nega. Mikroskoopin unohdin tänään laittaa mutta eilen se oli pf.

Joka tapauksessa estrogeeni nousee ja toivottavasti ovulaatiokin tulee perässä :) :) ps. Aion syödä omalla luvalla ylijääneitä teroluteja oviksen jälkeen kierron loppuun :D katsotaan mitä tapahtuu!
 
En oo pysynyt perässä monesko yk menossa. Tällä hetkellä kp 19 ja mä ovuloin yleensä kp 15-16. Mulla on ollut tässä kolme eri testiä käytössä ja oon kyllä tikuttanu joka päivä vähintään kerran, mutta joskus jopa kahdesti.
 
Täällä sama tilanne jatkuu. :sour: Aamun testi kirkas nega (samantapainen viivanpaikka kuin viimeksi), menkoista ei näy jälkeäkään, lämpö 37,4 - no onhan se kymmenyksen tullut alas, veikkaan kyllä, että johtuu rauhallisemmasta mittaustilanteesta. Ärsyttävää. Voisi jo täti tulla. Luotto tärppiin on nyt kyllä jo nollassa, vaikka kaikenlaisia raskausoireita on edelleen. Tissit ehkä vähän vähemmän arat kuin pari päivää sitten, mutta närästystä ja pahoinvoinninpoikasta edelleen samassa, jos ei lisääntyvässäkin määrin.
 
Ovistestit tänään näyttäneet tältä: alempi kuiva tikku aamupäivältä ja ylempi tuoreeltaan klo 16. Digiovistesti näyttää vieläkin tyhjää rinkulaa. Tämmösiä nämä ovistestien viivat on olleet jo, mitä, ehkä viikon ajan :confused: Turhauttaa, kuten arvelin, ovis ei ole ilmeisestikään vielä ole ollut ja se on asia erikseen onko sitten tulossakaan... 10 päivän terokuuri on nyt puolessavälin menossa.

kirppu kp24/ kp30 ja lie kuinka paljon yli..??

IMG_20170827_160946.jpg
 
Mä tein tänään illalla muutaman tunnin pidätyksellä clearblue plus -testin, johon ilmestyi haalea plussa. Vähän ihmettelin, miksi viiva on vahvistunut niin vähän, jos hcg:n pitäisi jopa tuplaantua vuorokaudessa. Sitten hoksasin, että tuo clearblue plus ei ole niin herkkä kuin eilen aamulla tekemäni rfsu:n testi. Rfsu antaa positiivisen tuloksen, kun hcg-hormonia on 10 mlU/ml ja toi nyt käyttämäni clearblue vasta kun sitä on 25 mlU/ml. Joten eiköhän toi oo jo "selkeä" plussa:Heartred Huomenna varmista asian clearbluen digillä.
IMG_2454.JPG
 
Hieno plussa jo Mrs. R:llä! :)

Täällä ei vieläkään menkkoja, mutta lämmöt mahdollisesti laskussa, enää 37,1 eli melkein normaali minulle. Kai se tätikin huomenissa tulee. Närästys vain pahentunut, tissien arkuus vähenee. Jos se närästys onkin sitten ihan oma juttunsa.
 
Täällä toiveet nousi uudestaan korkealle.Tässä inseminaatio jälkeen kun on ollut fiilis että ei kuitenkaan tärppää eikä enää inseminaatiolla onnistuta me.Kuitenkin mennään viimeiseen inseminaatioon ja sen kautta ivf.Viime yö meni valvoen hieman nipistelyä vatsassa ja päivällä nyt myös hieman nipistelee vatsaa mutta ei niin kovasti kuin yöllä.Ens vikolla testailen torstaina-perjantain tietämillä.
 
Toivotaan et tässä kuussa ois jotain taikaa ja tulis paljon plussia, mäkin näin unta yks yö et tein plussatestin.
Mä oon nyt alkanut käymään salilla ja vesijuoksemassa, sillä saa hyvin ajatuksia pois kierron kulusta. En sano että oon ahdistunut etten oo raskaana mut myönnän et kyllä useamman kerran päivässä tulee asiaa ajateltua. Ovista oottelen loppuviikosta, tänään ja eilen pientä nipistelyä alavatsassa sekä limat tuli tänään. Alan testailla ehkä huomen, sillon ois kp12.

En tie kuuluko tää aihe tähän foorumille, mutta mitä mieltä ootte varhaisultrasta eli vk7-8? Itse en oikeen osaa päättää, toisaalta aattelen et ehkä se poistais vähän ahdistusta...maksaa 145€ useimmissa paikoissa, malttaako sitä siis odottaa siihen vk12 ultraan?
 
Rintta: käytiin esikoisesta varhaisultrassa ja varmasti mentäisiin toisestakin. Sen verran stressaaja/pelkääjä olen, että haluan nähdä että pieni sydän varmasti siellä lyö <3
 
Takaisin
Top