Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo mulla on dpo 10/11,jompi kumpi [emoji1] Mut en kyllä usko yhtään enää plussaan.Sais alkaa vuoto jo..

Elisabet,pahoittelut menkoista. Nyt vaan uuteen kiertoon ja yritän itse ihan samaa ensi kierrossa.Oviksen tikutan mutta yritän pitää itseni mahdollisimman kiireisenä [emoji23]

Kata ok. Mä jään salaa jännäämään sun puolesta, jos vaikka olisitkin väärässä... :)

En mäkään mihinkään plussaan enää usko. Nyt on jo dpo12 ja ihan viti valkoinen nega tuli taas tänä aamuna. Kyllä se plussa ihan taatusti ois jo tullut jos ois tullakseen. Alkais nyt vaan jo uus kierto.

Jos sitä liittyis katan ja Baben seuraan odottelemaan seuraavaa kiertoa! :hello

Anyways, eilen dpo 10 joku viivan alku herkässä testissä. Tänään dpo 11 sama testi nega. Tosin ei ollut aamun ensimmäinen pisu koska aamuyöllä kävin erehdyksissä vessassa.
Tänään onkin ollut menkkajomoja..

Mietityttää dpo 4-6 kovat menkkajomot, olin aivan varma kiinnittymiskivuista. Ehkäpä jotain yritystä? :dontknow

Toisen keskustelun innoittamana menin testaamaan tissimaidosta :grin (hcg kuulemma erittyisi maitoon/vereen nopeammin kuin pissaan) pc liuskaan ja haalea plussa tuli. Tämä nyt toki ei ole millään tasolla luotettava, mutta ihan mielenkiinnosta.
Maanantaina pitäis menkkojen alkaa joten jään nyt odottelemaan josko sitä pääsis sitten toiselle kierrokselle edes, eikä enää näitä megakiertoja tänne kiitos! :happy:

Miitu kp 38, dpo 11.

Mitähän mulle tapahtuu? Pitempään ollut jo sellaista menkkajomoa ja oon ajatellut että jahas eiköhän sieltä taas kohta pamahda sellainen 4 viikon vuoto, no ei oo näkynyt. Toissa yönä poltteli vähän kovemmin ja aattelin että nyt varmaan alkaa, ei.. Eilen menin sänkyyn ja sama menkkamainen tunne, mutta sitten se alko kasvaa ja kasvaa ja oikeesti teki jo aika kipeetä, nukahdin kuitenkin. Heräsin jossainvaiheessa kun mies rauhoitteli meidän esikoista (paikansin pienen kivun myös silloin) ja käännyin mahalleni ja sitten alkokin poltella melkein yhtä pahasti kun synnytyksen ekat tuntuvammat supparit. Mulla ei yleensä ole kuukautiskipuja niinkään ja tällähetkellä on vielä ehkäisy käytössä eikä ehkäisyn aikana ole koskaan ollut muistaakseni nuin kipeää. Sama kipu tuli mun uniin ja näin unta että mua oikeesti supisti :woot::woot: Nostin kädet alamahalle, aattelin että lämpöset kädet helpottais. Oon nukahtanut kuitenkin uudestaan enkä sit ottanut särkylääkettä tms... Aamulla sit ei enää koskenut, mutta oon tämän päivän valunut sellaista vaaleanpunaista ja ruskeaa, paksumpaa (venyvääkin) ja ohuempaa vuotoa. Musta se myös haisee pahalle o_O Mulla on kerran ollut paha virtsatietulehdus ja ajattelin yöllä että onkohan taas. Kyllähän tää varmaan liittyy siihen alkavaan vuotoon, mutta mielessä kävi kyllä myös kohtutulehdus? Sehän voi tulla koska vaan?

PS. Pahoittelut tarkasta kuvauksesta :woot::wtf:

vauvakuume, Minulla oli kuvaamaasi vuotoa ja hajua kun synnytyksen jälkeen tuli kohtutulehdus. Ja vuoto oli mulla ainut merkki, kipujakaan ei ollut. Lopulta nousi todella korkea kuume. Vuoto kyllä oli kirkkaan punaista. Hmm.. Virtsatietulehdus myös aiheuttanut kipuja mutta niitä en kuvaisi menkkamaisiksi. Kannattaa kyllä käydä tarkistuttamassa jos yhtään mietityttää! :)

Miitu kiitos mielipiteestä. Täytyy maanantaina varmaan soittaa jos jatkuu o_O

Mulla alko menkat nyt illallla.Eli hyvin todennäköisesti olen ovuloinut jo 25.12. kun ekan kerran sain plussan ovistestiin. Mutta nyt vaan uutta ovulaatiota odottelemaan [emoji4]

Miitu,on sulla toivoa vielä [emoji106]

Vauvakuume, Mulla tuli ekana mieleen raskaus! Onko se suljettu pois? Ja siis voihan vuoto joskus haista muutenkin, ilman tulehdusta. Oli jossain joskus keskustelua että menkkaveri on erilaista kuin muutoin. Toivottavasti selviää sulla syy! Naisten kroppa on kyllä hassu kun kaikkea kummaa voi tapahtua mitä ei ymmärrä.

Kata, Tsempit tähän kiertoon! :happy: Toivottavasti mä täältä perästä pian pääsen, ehkä pieni toivon hitunen elää mutta sillä ei nyt pitkälle pötkitä.

Testit ainakin näyttää tyyli puhdasta negaa. Ja voihan se olla että haju liittyy vaan vuotoon, mutta nuita kipuja vaan vähän kummeksuin. Täytyy seurailla :)

Varovasti kurkistan tähän ketjuun, ihanan aktiivisia olette.

Taustalta,
T

Kyllä se vaan vahvistuu hitaasti mutta varmasti. :) Tänään dpo 12

Liitteet

• IMG_3298.JPG
    IMG_3298.JPG
    408.2 KB · Katsottu: 230
Näin viime yönä unta että vuoto alkoi, toisen missä plussasin. Testi tänään kp 40/33-42 nega :( vuotoa ei näy kuitenkaan.
Voikohan tää vielä plussaks muuttua?Jotenkin taas vähemmän huono fiilis, tuntuu että joka toinen kierto otan tän ihan ok ja joka toinen tuntuu tosi vaikeelta. Onks muilla näin?

Näin viime yönä unta että vuoto alkoi, toisen missä plussasin. Testi tänään kp 40/33-42 nega :( vuotoa ei näy kuitenkaan.
Voikohan tää vielä plussaks muuttua?Jotenkin taas vähemmän huono fiilis, tuntuu että joka toinen kierto otan tän ihan ok ja joka toinen tuntuu tosi vaikeelta. Onks muilla näin?

Mä plussasin kp52 tämän elokuussa syntyneen. Että on mahdollista.

Kirahvi, kun on kyse naisen kehosta niin kaikki on mahdollista! :grin täällä foorumilla ihan törmännyt siihen että tosi myöhään plussa näkkyy tikussa. toivotaan että plussaks muuttuu. :) miula aaltoilee myös fiilikset, välillä osaan olla rauhassa yrityksen kanssa ja välillä vetää mielen ihan matalaksi kun menkat alkaa.

Ihanaa lumikello, kyllä se vahvistuu!

Uusi mamma liittyy joukkoonne! :) Meillä olisi toiveissa iltatähti, lapset -05 ja -07 syntyneet ja ikää tällä mammalla 31v. :) Tänään alkaa menkat ja sen jälkeen alamme iltatähtöstä yrittämään, josko meille vielä suotaisiin. <3

Muokattu viimeksi:
Takaisin