Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onks sulla jotain muita oireita, jotka viittais kohonneeseen estrogeenitasoon? Mä ehdin kans jo miettiä, mikä mun estrogeenitasoissa mättää, kun clearbluen kahden hormonin ovulaatiotesti näytti vilkkuvaa hymynaamaa jo varmaan yli viikko ennen ovulaatiota. Mutta kun mitään oireita ei ollu, en toistaiseksi ole ottanut asiasta sen suurempaa stressiä, kun eo toi cb:n testi kuitenkaan varmaan niin tarkka ole.Mua masentaa.... taas jääkukkia!! Miten mulla voi olla tää hemmetin estrogeeni näin täysillä koko ajan!!??!??! Miks mun kierto ei voi jo palautua!! Puolivuotta nyt siitä saatanan renkaasta!!!
Onks sulla jotain muita oireita, jotka viittais kohonneeseen estrogeenitasoon? Mä ehdin kans jo miettiä, mikä mun estrogeenitasoissa mättää, kun clearbluen kahden hormonin ovulaatiotesti näytti vilkkuvaa hymynaamaa jo varmaan yli viikko ennen ovulaatiota. Mutta kun mitään oireita ei ollu, en toistaiseksi ole ottanut asiasta sen suurempaa stressiä, kun eo toi cb:n testi kuitenkaan varmaan niin tarkka ole.
Ne clearbluen digitaaliset ovulaatiotestit on luotettavia. Mä en koskaan oo tuntenut ovista, sain sillä sitten oviksen tikutettua. Oisko muistaakseni 6-7 päivää vilkkunu naama ja sit tuli pysyvä. Mutta näistäkin lukenut ettei ovis silti tapahtuisi vaikka testillä saisikin kiinni. Toivon että mä saisin tähän oviksen tukemiseen jotain apua.
Mitä mieltä ootte, missä vaiheessa kannattaisi hakeutua jonkunlaisiin tutkimuksiin, jos epäilee jotain häikkää hormoneissa? Mulla on nyt 3 viimesintä kiertoa olleet 44 päivää, 34 päivää, 40 päivää ja tää nyt käynnissä oleva näyttäisi ennusteiden mukaan olevan varmaan 39 päivää (nyt siis kp 36). Kaikissa seuraamissani kierroissa ovulaatio on lämpötilan mittausten perusteella tapahtunut jossain kp 25-30 kohdilla ja luteaalivaihe ollut 10-14 päivää. Nyt meillä on vasta menossa ensimmäinen varsinainen yrityskierros, joten ihan vielä en kehtaa mennä lääkärin vastaanotolle, mutta jos ei mitään näytä tapahtuvan, kehtaisinko mennä jo loka-marraskuussa? Onhan se ehkä vähän hätähousuilua, mutta kun olis selkeä oire (pitkät epäsäännölliset kuukautiset), niin en viitsisi turhaan kuluttaa aikaa.
Mitä mieltä ootte, missä vaiheessa kannattaisi hakeutua jonkunlaisiin tutkimuksiin, jos epäilee jotain häikkää hormoneissa? Mulla on nyt 3 viimesintä kiertoa olleet 44 päivää, 34 päivää, 40 päivää ja tää nyt käynnissä oleva näyttäisi ennusteiden mukaan olevan varmaan 39 päivää (nyt siis kp 36). Kaikissa seuraamissani kierroissa ovulaatio on lämpötilan mittausten perusteella tapahtunut jossain kp 25-30 kohdilla ja luteaalivaihe ollut 10-14 päivää. Nyt meillä on vasta menossa ensimmäinen varsinainen yrityskierros, joten ihan vielä en kehtaa mennä lääkärin vastaanotolle, mutta jos ei mitään näytä tapahtuvan, kehtaisinko mennä jo loka-marraskuussa? Onhan se ehkä vähän hätähousuilua, mutta kun olis selkeä oire (pitkät epäsäännölliset kuukautiset), niin en viitsisi turhaan kuluttaa aikaa.
Kiukku. Menkat loistaa poissaolollaan, testit valkoisuudellaan. Tää sovelluskaan ei oikein toimi. Menkoista ei oo mitään oiretta, eikä kyllä raskaudestakaan. Flon mukaan ne ois myöhässä jo kaks päivää ja se on omakin fiilis. Ja eniten ärsyttää se, että jos ne olis tullu ajallaan, ne olis kerenny loppua ennen tiistaina olevaa ultraa. Nyt sit varmaan runsaimpaan vuotoon sinne. Ruskeeta tuhrua on tullut nyt muuten vissiin 10 päivää! Mitä ihmettä? Viime kierrossa tuli ekan kerran parina päivänä ennen menkkoja mut muuten mulla ei oo tommosta ennen menkkoja.
Kp 37/33-39, yk 6, dpo 15
Kiukku. Menkat loistaa poissaolollaan, testit valkoisuudellaan. Tää sovelluskaan ei oikein toimi. Menkoista ei oo mitään oiretta, eikä kyllä raskaudestakaan. Flon mukaan ne ois myöhässä jo kaks päivää ja se on omakin fiilis. Ja eniten ärsyttää se, että jos ne olis tullu ajallaan, ne olis kerenny loppua ennen tiistaina olevaa ultraa. Nyt sit varmaan runsaimpaan vuotoon sinne. Ruskeeta tuhrua on tullut nyt muuten vissiin 10 päivää! Mitä ihmettä? Viime kierrossa tuli ekan kerran parina päivänä ennen menkkoja mut muuten mulla ei oo tommosta ennen menkkoja.
Kp 37/33-39, yk 6, dpo 15
Tsemppiä Nipsuliini!!! Oliko sulla hormoniehkäisy käytössä ennen ku aloitte yrittää? Mulla meni kyllä oma kroppa niin sekasin siitä renkaasta että! tehokas tuote kun ehkäisee 100% vielä 6kk käytön lopettamisen jälkeenkin, hurraa
Höh, mullaki on muuten nyt viimesissä kierroissa ollu ennen menkkoja 5-7pv ihme ruskea vuotoa, gyne sano, että voi johtua kilpirauhasentoiminnan häiriöistä ja pitää nyt käydä ens kierron alussa kilpirauhaskokeissa.