Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Menkat tais alkaa! :D Kummasti siitä voi olla ilonen, kun on kierto lähtemässä pitkittyyn :D Nyt oli kierto sit 36 päivää. Aattelin tän kierron tikuttaa ovista koko kierron ja kattoo mitä kehossa tapahtuu!

Miks tää muuten ei voi toimia myös raskaustesteihin? Kävis täällä valittamassa negasta ja heti pärähtäiskin plussa!

Kp 1/33-39, yk 7
 
Tännekin vois nyt ne menkat tulla, että loppuisivat just ensi viikon perjantaina. Tai vuotelis enään tuhrua, lähdetään laivalle silloin.
Kai se on lähdettävä lenkkiä vetää jos se auttais, tää stressaaminen ei nyt auta niiden menkkojen alkamiseen yhtään mitään..

kp40, toivottavasti keksitään jotain millä saatais lyhennettyä kiertoa edes himpun verran. terolutit pisti mun kierrot täysin sekasin ja niihin en uskalla enään koskea..
 
Täytyykin ottaa puheeks tiistaina ja kysyä oisko tarvetta verikokeelle! Mun äitillä on kilpparin vajaatoimintaa, onkohan se perinnöllistä?!
Ilmeisesti voi olla ja kierron alussa otettu näyte ilmeisesti ilmentää mahd. hedelmällisyyteen vaikuttavia asioita, tai jotenki näin :)
 
Täällä kanssa uusi kierto käynnistyi kp 1/28 yk 4

Mulla on ollu kyllä niin tasaiset kierrot nyt kierukan poiston jälkeen ja ovis ollu kp 14.

Eli me jatketaan Nipsuliinin kanssa kiertokamuina :)

Kävin myös aamulla siinä tutkimuksessa ja nyt odotellaan vastauksia. Toivottavasti selviää jo tänään ja vauva haaveet voi jatkua.

Voin kyllä kertoa, että tässä tilanteessa ei auta yhtään että on itse sairaanhoitaja :D Ajattelin pitää täältä taukoa, mutta tästä saa mukavasti muuta ajateltavaa :)
 
Täytyykin ottaa puheeks tiistaina ja kysyä oisko tarvetta verikokeelle! Mun äitillä on kilpparin vajaatoimintaa, onkohan se perinnöllistä?!

Mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta, myös mun kahdella tädillä äidin puolelta ja mammalla isän puolelta on kyseinen sairaus. Kannattaa sanoa et sun äidilläkin on niin saat varmaan labrat. Sehän voi hoitamattomana vaikuttaa sikiöön. Mulla on tänään lääkärin soittoaika omista tuloksista puolen vuoden jälkeen. Vähä jännittää.
Oon turhautunut, menkat on ollu loppu jo kaksi päivää käytännössä, aamulla kun kävin vessassa niin paperiin tuli ihan kirkasta verta:banghead::shifty:
 
No, lääkäri soitti mun kilpirauhaslabroista, ihan viturallaan eli annosnostoa pukkaa ja kontrollilabrat 6vk päähän. Toisaalta hyvä niin vaikuttais mahdollisimman vähän raskautumiseen...

Ääh! Toivottavasti uus annostus auttaa ja alkaa tuloksia tuleen sit vauva-rintamallakin :)
 
Ääh! Toivottavasti uus annostus auttaa ja alkaa tuloksia tuleen sit vauva-rintamallakin :)
Tätä mäki toivon. Lääkäri sanoi et nostetaan rauhassa niinkauan kun en oo raskaana, jos raskaudun niin heti yhteys neuvolaan jolloin he määräävät uudet labrat ja rajumman annosnoston. Huonot kilpirauhasarvot lisää km riskiä joten toivotaan et annosnosto toimii hyvin. Heti lokakuun alussa uusiin verikokeisiin siis..
 
Mies eilen illalla mainitsi myös että odottaa sitä lääkäri käyntiä jo, että jos löytyis jotain syitä mistä sekundaarinen lapsettomuus johtuu.
 
Rintta, tsemppiä kilppariongelmaan, toivottavasti saadaan nyt lääkitys kohdilleen!

Ja hyvä, että Nipsuliini pääsi piinasta, inhottavaa kun noin täti odotuttaa turhaan. :(

Tsempit myös Nessille, olipa vastaukset nyt hyviä tai huonoja. Toivottavasti hyviä.

Minun pitää vielä pari tuntia kärvistellä, että pääsee testaamaan, odotan siis nyt miestä kotiin. Hitaasti kuluu aika. :D Lämmöt edelleen yhtä koholla kuin aiemminkin.
 
Mua masentaa.... taas jääkukkia!! Miten mulla voi olla tää hemmetin estrogeeni näin täysillä koko ajan!!??!??! Miks mun kierto ei voi jo palautua!! Puolivuotta nyt siitä saatanan renkaasta!!! :( :( :(

Ei varmaan lohduta mutta itsellä yli vuosi renkaan lopetuksesta ja kierrot ihan päin helvettiä vieläki. Sen kun olis nuorena likkana tienny että kuinka vaikeaksi se rinkula vauvan yrittämisen tekee niin en olis ikinä laittanutkaan.
 
Ei varmaan lohduta mutta itsellä yli vuosi renkaan lopetuksesta ja kierrot ihan päin helvettiä vieläki. Sen kun olis nuorena likkana tienny että kuinka vaikeaksi se rinkula vauvan yrittämisen tekee niin en olis ikinä laittanutkaan.

Ei lohduta ei :D
Panen toivoni teroluteihin! Ne autto viimeksikin :)
 
Tsemppiä ja kärsivällisyyttä teille niin tutkimustuloksien odotteluun, lääkityksen kanssa säätämiseen kuin hormonihuoliinkin! Takuulla turhauttavaa. Mulla ei ole viime raskauden jälkeen ollut hormoniehkäisyä ollenkaan, joten olen kiitollinen ettei tartte sitä miettiä.

Itse täällä piinapäiviäni vietän, tuntuu että oireet on lähinnä hälvenneet. Muutama vihlaisu tuntunut yskiessä tai äkillisessä liikkeessä, nälkäisenä etova olo ja jatkuva jano, siinäpä ne oikeastaan. Saas nähdä... Yritän malttaa vielä ensi viikon alkuun, yksi testi odottelee kaapissa.

Joko Mangusti pääsitte testaamaan?? Plussapeukut pystyssä! ;)
 
Täällä tuli tänään eka vilkkuva hymynaama ovistesteihin, ultrassa näky keskiviikkona molemmilla puolin suurentuneet munarakkulat, mutta taitaa taas tuo leikattu puoli viedä voiton, koska siellä puolen jomot tuntuu.. eipä siis paineita talletteluista :)
 
Pakko spämmäillä tännekin. Eilen oli iltaa kohti kaikenlaisia oireita, joten heräsin tänään testaamaan 6.20. Näkyykö siinä jotain? Mies oli ihan unenpöpperössä eikä nähny, mut musta toi on jotain muuta kun nega.

Tänään siis dpo 11 ja tolla rfsu:n herkällä testillä olisin tässä vaiheessa odottanut ehkä vähän selkeämpääkin tulosta. Mutta ehkä toi lähtee vahvistumaan?:Heartred
IMG_2441.JPG IMG_2444.JPG
 
Pakko spämmäillä tännekin. Eilen oli iltaa kohti kaikenlaisia oireita, joten heräsin tänään testaamaan 6.20. Näkyykö siinä jotain? Mies oli ihan unenpöpperössä eikä nähny, mut musta toi on jotain muuta kun nega.

Tänään siis dpo 11 ja tolla rfsu:n herkällä testillä olisin tässä vaiheessa odottanut ehkä vähän selkeämpääkin tulosta. Mutta ehkä toi lähtee vahvistumaan?:Heartred
View attachment 59750 View attachment 59751
On ihan selkeä viiva! Onnea!
 
Jee! Ihanaa, että joku muukin näkee tossa jotain:Heartred Nyt pitää toivoa, että menkat pysyis poissa ja viiva lähtis vahvistumaan. Tuntuu jotenkin todella oudolta, enkä vielä oikein tiedä, uskaltaako tässä olla edes iloinen. Jännittää:Heartbigred
 
Takaisin
Top