Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heitsulle tsempit, hyvältä kuulostaa! Samoin marabella, vakuuttavat oireet!

Täällä kierron tylsin vaihe, kp4, oottelen menkkoja loppuvaksi, edelliset kesti 8 päivää ja oli tosi runsaat. Nämä on jo hiipumaan päin mikä on tosi jees! Viikon päästä sitte ovista tikuttelee ja piinailemaan...
 
Hienoa, kun Heitsulla vihdoin onnistui inssi! Toivottavasti ei tarvita uutta enää. :)

Ja Marabellalla klassisia raskausoireita! Milloin aiot testata?

Minä edelleen malttamattomana tänään testasin ja negahan se oli. Dpo n. 10. Joku epämääräinen väritön viivanpaikka kyllä näkyi, mitä en ole ennen noissa testeissä bongannut. Tosin saatoin tällä kertaa tihrustaa tavallista tarkemmin... Nyt taas kotimittarilla lämpö 37,5, ei ole ainakaan vielä siis käynyt laskemaan. :)
 
Miss_butterfly, onko niitä menkkoja vielä kuulunut?

Ei vielä. Masua kyllä juilii taas kivasti ja turvottaa. Tuntuu, että masu pullottaa ja näkyy jonnekin kilsan päähän. Rinnat on aremmat kuin kertaakaan kuluneen viikon aikana. Jos ei huomenna ala menkat, niin testaan taas torstaiaamuna. Joko nyt on vaan menkat myöhässä tai sit mulla nousee ärsyn hitaasti noi pitoisuudet.
 
Ja Marabellalla klassisia raskausoireita! Milloin aiot testata?
Kyllä tässä pitäisi ainakin viikko vielä malttaa, mieluummin ylikin. Herkällä testillä voisi jotain tulosta tulla aiemmin jos olis tullakseen, mutta kun viime kerta jäi kemialliseksi, niin mieluummin vältän turhaa innostusta ja odotan "rauhassa". ;)
 
ImageUploadedByVau Foorumi1503463348.919664.jpg


Aamulla löysin roskishaamun eilisestä testistä. Tai voi olla myös maanantainen. Olin niin pöllähtänyt, että unohdin testata aamulla uudelleen, nyt pitäis sitten taas testailla pari h päästä.
 
Täällä testattu taas nega, dpo 13. Taas tohon CB:n testiin tuli viiva näkyviin, minkä tulkitsen viivanpaikaks, en raskaudeks. Flo ennustaa menkkoja alkavaks tänään niin niitä odotellessa. Tuhrua on tullu jo monta päivää, mikä ei oo mulle yhtään tyypillistä. Jos on tullakseen niin sais sit jo tulla, kun on ultra ens viikon ti niin sais sit jo tyhjentyäkin :D

Kp 35/33-39, yk 6, dpo 13
 
Moi kaikille! Oon uusi täällä ja meillä on nyt miehen kanssa menossa virallinen yk 1. Piti tehdä tunnukset, kun en oikeen pysty keskittymään muuhun kuin piinailuun E-pillerit lopetin n. 10 vuoden käytön jälkeen viime joulukuussa ja toukokuuhun asti ehkäisynä oli kondomi. Sen jälkeen siirryttiin niinkin luotettaviin menetelmiin kuin varmat päivät ja keskeytetty yhdyntä, kun mies pikkuhiljaa totuttautui siihen mahdollisuuteen, että meille tosiaan saattaisi tulla vauva

Mun kierto on melko säännöllisen epäsäännöllinen. Edellinen kierto oli tasan 40 päivää ja ovulaatio (tikutettu ja lämpöjen nousulla todettu) oli todennäköisesti kp 27. Myös tässä kierrossa ovulaatio oli kp 27 (tikutettu ja lämmön nousu havaittu). Käytän myös Natural Cycle -sovellusta lämpöjen mittailuun ja ovulaation toteamiseen. Tänään on dpo 8 ja ajattelin testata perjantaina, koska viikonloppuna olis edessä kaveriporukan mökkireissu, johon kuuluu alkoholia, jos tikkuun ei ilmesty kahta viivaa.

Viime kierrossa olin jo ihan varma, että oon raskaana, kun oireena oli palelu, menkkamaiset kivut ja rintojen kipeytyminen jo melkein viikko ennen menkkoja. Tässä kierrossa ei taas oikeen mitään oireita lukuunottamatta sitä, ettei valkovuoto oikeastaan lakannut ovulaation jälkeen. Lämmöt on ollu myös ihan vähän ylempänä kuin viime kierrossa, mutta ei ehkä niin paljoa, että se olisi jotenkin merkittävää.
 
Täälläpäs kuulostaa hyvälle! Tsemppiä kaikille!

Itellä ovulaatio tuloillaan, toivottavasti.. Ettei vaan oo tänään. Kp14 nyt. Ei oo tikkuja niin en voi testata :sad001 Tänään aamulla alkoi mahakipu, joten toivon, että vasta huomenna olisi lh-piikki. Mies on töiden ja koulun takia niin rättipoikki, ettei olla edes puuhailtu nyt. Viimeksi 5/6pvä sitten yöllä.. Eikä vikittely kammarin puolelle oikein onnistu..Jossei sitten huomenna onnistu, niin tämä kierto meni hukkaan.:banghead: Turhauttaa ja harmittaa!
 
Täälläpäs kuulostaa hyvälle! Tsemppiä kaikille!

Itellä ovulaatio tuloillaan, toivottavasti.. Ettei vaan oo tänään. Kp14 nyt. Ei oo tikkuja niin en voi testata :sad001 Tänään aamulla alkoi mahakipu, joten toivon, että vasta huomenna olisi lh-piikki. Mies on töiden ja koulun takia niin rättipoikki, ettei olla edes puuhailtu nyt. Viimeksi 5/6pvä sitten yöllä.. Eikä vikittely kammarin puolelle oikein onnistu..Jossei sitten huomenna onnistu, niin tämä kierto meni hukkaan.:banghead: Turhauttaa ja harmittaa!

I feel you Chenet. Täälläkin maskuliininen osapuoli matkaillut töiden merkeissä ympäri Suomea ja arvatenkin aika poikki.:banghead: Justiinsa, kun meiläläisellä kp 13, ovislimat ja kivut. Testissä ei onneksi vielä plussaa näy, mutta hyvähän se ois varmuudeksi vähän talletella.:rolleyes:
 
Täälläpäs kuulostaa hyvälle! Tsemppiä kaikille!

Itellä ovulaatio tuloillaan, toivottavasti.. Ettei vaan oo tänään. Kp14 nyt. Ei oo tikkuja niin en voi testata :sad001 Tänään aamulla alkoi mahakipu, joten toivon, että vasta huomenna olisi lh-piikki. Mies on töiden ja koulun takia niin rättipoikki, ettei olla edes puuhailtu nyt. Viimeksi 5/6pvä sitten yöllä.. Eikä vikittely kammarin puolelle oikein onnistu..Jossei sitten huomenna onnistu, niin tämä kierto meni hukkaan.:banghead: Turhauttaa ja harmittaa!

Tää on kyllä turhauttavinta jos ovis menee harakoille, toivotaa et huomen lykästää!:happy:
Toinen turhauttava juttu on erimielisyydet oviksen aikaan "voidaanko riidellä myöhemmin, mul on ovis"...o_O
 
Nega, dpo 14. Menkkoja ei näy, flo ennusti et ois tullu eilen. Vähän ressaa, kun ei oo merkkiäkään et ne ois alkamassa ja sit testit näyttää negaa ja tiistaina ois ultra. Olisin halunnu et vuoto ois jo ohi sillon.

Kp 36/33-39, yk 6, dpo 14
 
Mulla alkaa olla menkat ohi ja kp8 menossa :) eilen tuli paljon jääkukkaa linssiin mikä on siis aika huono juttu... tässä vaiheessa ei pitäs olla vielä kuviota. Toivottavasti olisi vaan joku tilapäinen heitto ja tänään nega.
 
Mulla alkaa olla menkat ohi ja kp8 menossa :) eilen tuli paljon jääkukkaa linssiin mikä on siis aika huono juttu... tässä vaiheessa ei pitäs olla vielä kuviota. Toivottavasti olisi vaan joku tilapäinen heitto ja tänään nega.

Mistä se jääkukka sit tässä vaiheessa kertoo? Ootko ajatellu testata pissatesteillä yhtä aikaa et näkis miten kumpikin reagoi?
 
Oletko Nessi testanut uudestaan? Mulla tuollanen onestep-liuska anto kanssa kerran hailuran haamun kun sen vessan roskiksesta myöhemmin bongasin, vaikka siis negatiivinen oli :sad001

Mrs.Smith, onko sulla siis jokin mikroskooppi jolla testailet? Anteeksi tietämättömyyteni tai jos olet asiaa aiemmn avannut, en ole vaan ikinä kuullut moisesta, kuulostaa mielenkiintoiselta!

Onpa Nipsuliini ärsyttävää! Toivottavasti testi muuttuisi positiiviseksi jos täti ei kerran tajunnut tulla ajoissa!

Kaikille oviksen bonganneille peukut että saisitte ovikset hyödynnettyä haasteista huolimatta!



Itse kävin nyt sitten gynellä, lähinnä liittyen näihin jatkuviin pissatulehduksiin (se uusitui taas!!) ja estolääkitykseen. Samalla tuli sitten puheeksi nämä vauvahaaveet ja se että nyt kp 66. Ultrasi sitten samalla, kaikki näyttäisi olevan ok, ja "löydösten" perusteella kierto lähes puolivälissä ja ennusti menkkoja n. 3 viikon päähän. Eli ovis vasta tulossa, I'm back in the game! :dance011
Kaivoin siis ovistestit esiin ja alan testailemaan. Jos menkat ei kuitenkaan ala n. 1kk kuluttua niin sitten tarvii miettiä jotain lääkettä jolla saadaan ovis aikaseksi. Niiiiiiin helpottunut olo, oli niin turhauttavaa vain odotella tietämättä yhtään missä mennään.
 
Mulla on postissa tulossa clear bluen kahden hormoonin ovistestit. Alan tekemään niitä heti kun tulevat. Haluan nimittäin olla varma että ovuloin...

Joo mulla on käytössä ovulaatiosylkitesti eli pikkuinen mikroskooppi jonka linsille laitetaan aamulla pikkuisen sylkeä. Kuivuttuaan näytteeseen muodostuu kuurankukkamaisia kuvioita jos estrogeeni on koholla. Ja kohonnut estrogeenitaso kertoo lähestyvästä ovulaatiosta.

Mun ongelma nyt on se, että mulla oli ainakin viime kierrossa hormoonit sekaisin ja estrogeeni koko ajan koholla :(
 
Takaisin
Top