Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä dpo10 eikä mitään oireita, jos keksimällä keksii niin joskus ponnistaessa tuntuu kipua kohdussa...mutta koska ollaan lomalla, jätin testit kotiin. Menkkojen pitäisi alkaa viikonloppuna. Tosi voimakas fiilis etten oo raskaana, tulispa sitte ees menkat ajallaan...:shifty:
 
markerolig, mikä vaihe sulla on nyt menossa? Mulla nyt dpo7 ja tissit olleet semiarat jo muutaman päivän. Eilen saunassa ei kuitenkaan tehnyt vielä kipeää niin kuin joskus.

Mulla on nyt 5+0 tänään, viimeviikolla tein plussat, viikolla 4+1. Testin pääsin tekee lomareissuista johtuen vasta ekaa kertaa dpo15, mutta mulla oli kyllä useampi päivä ennen sitä sellanen olo, että nyt taisi tärpätä. Just tissit oli kipeytyny ja mahaa nippaili ja yhtäkkiä syödessä tyyliiin omia lemppareita, tuli kesken pureskelun hirvee yökötysaalto ja siihen loppu syöminen. :D
 
Mä en tiiä miksi mulla ei toimi tuo toinen haaveissa tms ketju, jotain erroria tms lyö. Silti siellä muut kirjoittelee? Vissiin plussa vai ei ketjussa sama ongelma mulla.
 
Lääkäri varattu parin viikon päähän. Eli tsekkaavat kohdun limakalvon paksuuden kun on kaksi sektiota takana. Sitä odotellessa. :)

Onnea plussasta markerolig! :)
 
Nyt on käytyä folliultrassa.Kaksi johtofollikkelia molemmilla puolilla kokoa 6mm ja limakalvo 5,4.Limakalvo paksumpi kuin viimeksi viime kerran irrotuspiikin aikaan limakalvot oli kaukaa tuosta 5,4 mitasta.Nostetaan lääke annostusta ja uudestaan ultrataan perjantaina.Verikoe tulos ei ollut kerennyt tulla pian lääkäri ilmoittaa tuloksen meinasi soittaa iltapäivällä ja jos verikoe tulos on korkea voidaan sopia inssi aika muutoin on ultra perjantaina.Toivotaan että viikon päästä voidaan tehdä inssi että ei ovis tulisi taas viikonlopun aikaan ovis ja pitää ajoitettu yhdyntä jälleen kerran ei päästä inssiin jos näin käy :( jännien äärellä siis.
 
Lääkäri varattu parin viikon päähän. Eli tsekkaavat kohdun limakalvon paksuuden kun on kaksi sektiota takana. Sitä odotellessa. :)

Onnea plussasta markerolig! :)

Itseasiassa kohdun limakalvon paksuuteen ei vaikuta sektioiden määrä :) Vaan kohdun seinämien paksuuteen :)
 
Itseasiassa kohdun limakalvon paksuuteen ei vaikuta sektioiden määrä :) Vaan kohdun seinämien paksuuteen :)
No just tuota tarkoitin. Emmä osaa oikeita termejä. Mut hyvä tietää! Joka tapauksessa ne saa tutkia kohdun tilanteen ja sitten sen mukaan edetään. :)
 
125bda1b3e7e90d58d1b456179a9deb4


Noniin täältä tulis taas mikroskooppikuva :) eli mulla on nyt kp 49/30 ja lääkäri ennusti menkkojen alkavan viimeistään tän viikon kuluessa. Eli ihan loppukierrossa mennään.

Mikroskoopissa näkyy kuitenkin lähes FF eli estrogeenitaso on korkealla :s
Kaks mahdollista syytä: 1.hormoonit edelleen päin peppua kystan jäljiltä tai 2.oon raskaana mikä on ERITTÄIN epätodennäköistä...
 
125bda1b3e7e90d58d1b456179a9deb4


Noniin täältä tulis taas mikroskooppikuva :) eli mulla on nyt kp 49/30 ja lääkäri ennusti menkkojen alkavan viimeistään tän viikon kuluessa. Eli ihan loppukierrossa mennään.

Mikroskoopissa näkyy kuitenkin lähes FF eli estrogeenitaso on korkealla :s
Kaks mahdollista syytä: 1.hormoonit edelleen päin peppua kystan jäljiltä tai 2.oon raskaana mikä on ERITTÄIN epätodennäköistä...
 
Onpa tullut taas paljon viestejä!
Onnea Felicity!! :) Mähän sanoin että sun oireet kuulosti lupaavilta ;)

Ja tervetuloa uusille!

Täällä kp 55 eli ei mitään uutta...:banghead: Jos mitään ei ei kohta ala tapahtumaan varaan kyllä ajan lääkäriin. Mulla myös pärähti päälle virtsatientulehus (jo kolmas tässä 3kk aikana!) että kohta saa jotain estolääkitystä siihenkin ruveta miettimään jos vielä uusii..Onko muilla ollut tämän tyyppistä ongelmaa?
Minulla kanssa vti-ongelma. Lisäksi nitrofurantoiiniallergia, niin ei raskaudelle turvallisia, mutta vti:n hoitoon erityisesti suunnattuja antibiootteja jää kuin Selexid. Tuo onneksi tähän asti toiminut. Nykyisin alkaa älyttömän vaikeaoireisena (ei kuitenkaan kuumetta tms.), niin tk:n vaatimaa virtsanäytettä on vaikea päästä antamaan. :( Eivät enää kirjoita oireiden perusteella antibioottia. Estolääkitys alkaa ehkä sitten, kun saatu seuraava pöpö kiinni.

Minulla selvästi tulehdukset ovat seurausta yhdynnöistä, muutoin ei ole koskaan tullut. Tulehduksen estämiseksi poppakonsteina runsas vedenjuonti, käyminen pissalla yhdyntöjen jälkeen ja huolellinen pesu, karpalo-/puolukkamehu. Mehun täytyy olla yököttävän vahvaa ja sokeroimatonta, miedommat litkut eivät minulla ainakaan estä tulehduksia, kuten eivät karpalokapselitkaan. Marlilla on hyvä mehu tiiliskiven näköisessä purkissa, mutta liekö poistettu markkinoilta, lähikaupasta ainakin kadonnut.
 
Nyt kun mehujen laadusta aloitin, niin huomioinpa greippimehunkin. Eli katsokaapas greippimehupurkin greippipitoisuus ennen kuin ostatte! Itselle tuli yllätyksenä, miten jonkun 2 % greippiä sisältävän juoman voi nimetä greippimehuksi, suurin osa siis appelsiinia. Ja keltainen greippi paljon parempi kuin verigreippi (sisältää enemmän ainetta, jonka oletetaan raskautumiseenkin vaikuttavan). Kaupoissa on kovin vähän myytävänä oikeaa greippimehua, ja se on yleensä täynnä sokeria. Varmin konsti saada toimiva mehu on puristaa se itse. :) Toki eri asia, kenen aika ja jaksaminen moiseen riittää päivittäin...
 
Elämä on kyllä yhtä jännittämistä, menkat 2 päivää myöhässä ja täytyis kaupasta käydä ostaa testit aamulle. Jännittävää että mikä tulos, pettymysten tie on tullu jo aika tutuksi.

Uskallanko testailla huomenna? :D mun piti olla nii maltilla mutta perkule :D
 
Alinah mää en kans pääse puhelimella toinen haaveissa ketjuun, mut koneella tai tabletilla pääsen.

muok. Syren17 oot kyl aika rautahermo jos testaat vasta kun menkat myöhässä.
 
Mä en tiiä miksi mulla ei toimi tuo toinen haaveissa tms ketju, jotain erroria tms lyö. Silti siellä muut kirjoittelee? Vissiin plussa vai ei ketjussa sama ongelma mulla.

Nyt on ollu ongelmia siinä ettei kaikki ketjut näy, jos käyttää sovellusta. Jos käyttää foorumia selaimen kautta niin näkyy vissiin kaikki ketjut.
 
Mulla ei toimi sovelluksella melkein mikään ketju, siksi piti tulla koneelle tätä varten :rolleyes:

Täällä vasta 19/28 DPO 5 ja mulla ei meinaa tässä kierrossa lämmöt nousta ollenkaan :wideyed: Eilen 36.1 ja tänään 36.0. Normaalisti ne on tässä vaiheessa 36.6-37.0. Se voisi kertoa jopa, että ovis jäänyt tapahtumatta, mutta sain todella tumman ovisplussan niin nähtäväksi jää.

Teen tässä kierrossa ovistestejä jokatoinen päivä, jotta näen mitä tapahtuu viivalle missäkin vaiheessa. Tänään oli ehkä aavistuksen tummempi kuin edellispäiväinen, muuten ei oireen oiretta.:sour:
 
Joo mulla lakkas toimimasta kaikki muut kejut puhelimen sovelluksessa paitsi - ei tää voi olla näin vaikeeta -ketju.
Nyt tulin tietokoneella käymään täällä foorumilla.
Ihme nippailua tai pistelyä tuola jossain nivusissa tai munasarjassa vasemmalla puolen nyt seksin jälkeen, onkohan mulla joku tulehdus. Kun ennen touhuilua kokeilin kn niin valkosta vetistä valkovuotoa paljon.. Eilenkin oli päivän aikana ihmeelistä tuntemusta välillä tuola munasarjoissa. Tässä istuessakin tuntuu aaltoileva pistely..

Kp varmaan joku 30. Et oisko se ovis nyt sitten..
 
Nyt on ollu ongelmia siinä ettei kaikki ketjut näy, jos käyttää sovellusta. Jos käyttää foorumia selaimen kautta niin näkyy vissiin kaikki ketjut.

Tuosta joku (anteeksi kamalasti en muista nimeä :D) mainitsi jossain ketjussa, että johtuu siitä, kun kuvat liitetään direktinä/suoraan postaukseen eikä lisätä liitteenä viestin kylkeen. Se aiheuttaa noita server erroreita apissa. Sori totaalinen OT :shy:
 
Takaisin
Top