Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on kans jumittanut sovellus muutaman päivän :( Täällä menossa tänään dpo9. En malttanut odottaa (ylläri? :D), vaan tein tänään ekan testin tässä kierrossa. Sen verran on ollut vaikka ja mitä oireita. Ei niin mitään näkynyt, ei edes viivan paikkaa. Eikä kyl ihme, kun niin hätäinen olin. Noh, jos viikonloppuna koittais sit uudestaan, ellei täti tule moikkaamaan. Oon ollut tällä viikolla tosi väsy, viikon sisällä pää on ollut kipeä viis kertaa :( Tänään melkein koko päivän enemmän ja vähemmän. Ärsyä. Oviksesta alkaen masujomoja, tänään ehkä kuitenkin vähiten tähän mennessä. Posket on alkaneet viime päivinä kuumottaa ja välillä on vilukin. Semmosta täällä.
 
Kovasti tsemppiä ja kaksi halit!

Tällä hetkellä oviksen bongaus menossa ja aika matelee turhan hitaasti. Onneksi työt vie hiukan ajatuksia muualle. ?/30 yk 19. Hyvin on ajatukset muualla kun ei ilman kalenteria muista mikä kp menossa :)
 
Nessi sinua tarkoitin mut mun tabletti näköjään korjasi vähän sun nimimerkkiä :grin Pitäs selvittää mistä tästä saa tuon omatoimisen korjauksen pois päältä. Siihen saakka voin siis kirjoitella mitä sattuu...

Niin ja viides haaveissa. Mulla -04, -07, -09 ja -16
 
Muokattu viimeksi:
Hieno sarja sulla Muska! Kiva, että on muitakin monen lapsen äitejä! Oon huomannut että kolmosen kuumeilijoita on vielä suht paljon ja sitten käy kato :D

Yritin katsoa omia viestejä taaksepäin ja mahdollisia oireita, mutta en pääse lukemaan kuin 2 sivua taaksepäin :o
 
Täällä huomenna olisi folliultra toivon että follikkelit nyt ei olisi niin isot että irrrotuspiikki ja ajoitettu yhdyntä tässä kierrossa tehdään.Toivon niin paljon sitä inssiä.Meillä paremmat mahdollisuudet inssillä mitä ilman inssiä vaikka miten paljon on eteenpäin liikkuvia ja hyviä siittiöitä.Enkä oikein enää luota siihen tai en ole ollenkaan luottanut että irrotuspiikin ja inssi lääkkeiden pelkästään tärppäisi ehkä sen inssin kanssa tärppää :) Meidän hoitopaikassa on tarkoitus tehdä 2-3inssiä ja tuon verran jo on ollut kiertoja missä on ollut inssi lääkkeet mutta ei inssiä.Toivotaan että nuo kierrot ei oo laskettu inssi kieroiksi ei oikein tuntuisi hyvältä jos olisi laskettu jouduttaisiin ivf jonoon ehkä sitten.Ylimääräiseksi vieraaksi sain uudestaan pissatulehduksen voi itku sanon minä.
 
Heitsu tsempit huomiselle ! Toivottavasti saatte hyviä uutisia :)

Onko kukaan kokeillut tikuttaa ovistesteillä koko kiertoa ?

Mä oon tehnyt nyt niin kp 11 lähtien ovis + asti ja sen jälkeen DPO 1, 3, 5 ja 7
 
Tein tuossa tovi sitten plussatestin. Puikkotesti. Näkyi selvä punainen viiva. Nyt tässä sulatetaan tietoa.....
Mulla oireina viime su alko hammastahnaällötys. Sitä ollu joka raskaudessa mutta ei näin aikaisin. Sitte lämmöt olleet koholla. Viime ma asti merkkijomoja. Sitte ollu semmoinen tunne....Ehkä noista oireista johtuvaa.
 
Tein tuossa tovi sitten plussatestin. Puikkotesti. Näkyi selvä punainen viiva. Nyt tässä sulatetaan tietoa.....
Mulla oireina viime su alko hammastahnaällötys. Sitä ollu joka raskaudessa mutta ei näin aikaisin. Sitte lämmöt olleet koholla. Viime ma asti merkkijomoja. Sitte ollu semmoinen tunne....Ehkä noista oireista johtuvaa.

Onnea! Kyllä ne oireet sit oli sitä itseään :)
 
Muska, Onnea!

Mun piti malttaa viikonloppuun testailu mutta jotenkin löysin itseni tänäaamuna testiliuska kädestä. Dpo 11, ja täysin tyylipuhdas nega. Alkuviikosta ollut pientä jomotusta, tänään jäätävät pms kiukut ja lisää jomotusta. Odottelen tätiä saapuvaksi lauantaina. Su testaan uudestaan jos ei näy tätiä. Lähipiirissä satelee lisää vauvauutisia, vain ei meille...
 
Onnea täältäkin Muska <3

Rintta, tunnistan niin tunteen :D Aika lailla sama vaihe täällä. Mulla on huomenna tuo dpo11. Muutamien päivien sisällä pitäis selvitä miten tämän kierron kanssa käy. Maltti on valttia, mutta hitsi kun on niin vaikea oottaa. Haluis jo tietää ;) Plussatuulia sinne :)
 
Rintta tsemppiä! Meille kanssa lähipiirissä vauvoja satelee ja on vaikee olla onnellinen heidän puolestaan.

ON: Mä vihdoin sorruin ja oon taas kartalla dposta :D Täällä oli pari päivää sitten sitä haaleeta värjäymää pyyhkiessä ja sen jälkeen ollut alavatsalla jännä tunne. Vähän kuin nippailua, mutta ei kuitenkaan kivuliasta. Toiveet on korkeella, jälleen kerran. Koitan selvitä mahdollisimman pitkälle etten testais, kun jotenkin ne vitivalkoset testit on niin masentavia.

Kp 30/33-39, yk 6, dpo 8
 
Rintta tsemppiä! Meille kanssa lähipiirissä vauvoja satelee ja on vaikee olla onnellinen heidän puolestaan.

ON: Mä vihdoin sorruin ja oon taas kartalla dposta :D Täällä oli pari päivää sitten sitä haaleeta värjäymää pyyhkiessä ja sen jälkeen ollut alavatsalla jännä tunne. Vähän kuin nippailua, mutta ei kuitenkaan kivuliasta. Toiveet on korkeella, jälleen kerran. Koitan selvitä mahdollisimman pitkälle etten testais, kun jotenkin ne vitivalkoset testit on niin masentavia.

Kp 30/33-39, yk 6, dpo 8

Ja täällä taas kp 260 ja nega herkkä testi ja eka terolut naamarissa.

Eniten harmittaa nää hemmetin oireet! Turvonnut vatsa, kuvotus ja finnit! Herkkä hajuaisti, kahvi maistuu pahalle jne.

No. Onneksi on viikonloppuna tiedossa hyvät bileet :)
 
Toi sun tilanne on niin raastava Mrs. Smith! Tsemppiä :) Onneks sentään pääset vähän rentoutuun niin jaksaa sit taas maanantaina palata tän pariin :D Mäkin pistin vähän juomia kylmeneen, jos ens viikolla menkat alkaakin :D
 
Muska77: Jep, täälläkin tänään dpo11 ja sun tavoin täysin nega tikku. Pöh. Jos sit vasta alkuviikosta seuraavan kerran testais.
 
Mäkin yleensä testaan dpo 11, mut nyt aattelin et ootan vähintään dpo 12, mielellään 13. Kun ei siinä oikeesti muutaku tuhlaa testejä, kun se on liian aikasta ja sit ei kuitenkaan hyväksy sitä negaa :D Tsemppiä kaikille piinailuun!
 
Mä testasin liuskatestillä dpo 11 ja täysin nega. Ja eilen dpo 13 melko haalia mutta selvä viiva kuitenkin. Et jos testaa kovin aikaisin ei välttis näy mitään.
Aattelin huomenna testaa uudestaan josko. Äsken heräsin ja sen luokan menkkajomot et eiköhän täti tule. No ainakin kierto on söönnöllinen:happy:
 
Rintta tsemppiä! Meille kanssa lähipiirissä vauvoja satelee ja on vaikee olla onnellinen heidän puolestaan.

ON: Mä vihdoin sorruin ja oon taas kartalla dposta :D Täällä oli pari päivää sitten sitä haaleeta värjäymää pyyhkiessä ja sen jälkeen ollut alavatsalla jännä tunne. Vähän kuin nippailua, mutta ei kuitenkaan kivuliasta. Toiveet on korkeella, jälleen kerran. Koitan selvitä mahdollisimman pitkälle etten testais, kun jotenkin ne vitivalkoset testit on niin masentavia.

Kp 30/33-39, yk 6, dpo 8

Mun kierto kaveri :D Täällä kans DPO 8 mutta ilman oireita.

Mut sulla kuulostaa tosi hyvälle :)
 
Takaisin
Top