Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hoh hoijakkaa, kp 33/33 ja aamuinen raskaustesti nega (rfsu/markettitesteihin päädyin kun nyt ei rahkeet riitä apteekin arvokkaampiin) eli saas nähdä mitä tässä käy. Byää. Odottamisen tuska - itkupotkuraivari. Ehkä ne menkat alkaa kun allapäin oleva fiilis kruunaa kaiken.

:D KIITOS ja niiaus - ja eikun uuteen yritykseen.
 
Kp3 ja yön aikana tamppooniin oli tullu vaan muutama tippa.. Tää on kyllä niin ihmeellistä, koska yleensä vuodan kun seula ainakin sen 5 päivää :D Ihan hyvä mulle kyllä, vaikka ihmetyttää onks tämmönen yhtäkkinen muutos nyt ihan ok.. Testitkin on puhtaita negoja. Stressiäkin nyt on, mutta ei mun menkkoihin ikimuistiin oo vaikuttanu koskaan mikään.
 
Mulla ei oo koskaan näkynyt ees hailakkaa dpo11, molemmissa plussakerroissa testasin negan dpo15 ja heitin kirveen kaivoon :D ekalla kerralla noin viikon päästä siitä mahakipujen takia teinkin positiivisen. Ehkä se sieltä vielä, peukkuja! :)
 
Täältä tultais kans mukaan jännäilemään, jos mukaan mahtuu [emoji7] Oon pari viikkoa lueskellut silloin tällöin noita ketjun alkupään juttuja, mutta nyt siirryin tänne ajankohtaisiin kirjoituksiin [emoji5] Täällä nyt tämmöinen tilanne: 12/16 lopetin Nuvaringin. Yritystä 1/17 alkaen. Esikoinen haaveissa. Lisäiskö joku mut listalle? [emoji4] Heti alkuun tammikuussa oli kai kemiallinen km. Kierrot olleet kevään ja kesän mittaan vähän sitä sun tätä. Oon yrittänyt tikutella. Välillä oon onnistunut oviksen löytämään, välillä en. Nyt tässä kierrossa käytössä greippimehu ja vehnänalkioöljy. Tässä kierrossa bongasin oviksen selvästi. Menossa dpo 5 ja jos jonkinmoisia oireita olen bongaillut. Jännää! Kirjaan juttuja ylös Flo-sovellukseen.
 
Onnea Felicity!

Ja miss_butterflylle tervetuloa mukaan :)

Täällä 16/28 ja DPO 2. Ovis kipuili 2 päivää, mutta nyt onneksi ohittunut. Viimeksi alkoi DPO 6 kaikenlaiset oireet, vaikken ollut raskaana :D Saa nähdä milloin tässä kierrossa alkaa oireet :D
 
Tervetuloa mukaan kuumeilemaan, Miss_Butterfly! :) Meillä onkin aika sama tilanne, täälläkin esikoista kuumeillaan ja yritys alkanut tammikuussa. Maaliskuussa yksi tärppi, mutta pian siitä varhainen keskenmeno. :( Kesän ajan ollut yrityksissä hiljaisempaa, mutta nyt taas isompi yritys päällä.

Kp 12 nyt, eilen talleteltiin. Ovutesti tänään lähentelee positiivista, mutten tiedä, onko hormonipiikki vasta tulossa vai jo mennyt, kun viimeksi testasin toissapäivänä. :confused: Tuolloin siis hyvin haalea oli vielä viiva. Ja testit nyt loppu. :think005 Mutta tärkeintä minulle olikin tietää, ettei ovulaatio ole enää liian aikaisessa, kuten oli pari kiertoa km:n jälkeen. :)

Vippaskonsteista meillä on ollut aiemmin käytössä greippimehu (enimmäkseen suoraan keltaisista greipeistä puristettuna). Tuo oli mm. maaliskuisen tärpin kierrossa. Nyt se tauon aikana jäi, mutta aloitan mielelläni uudestaan. Maca-jauhetta on kaapissa, mutta se maistuu niin jäätävän pahalta, etten tiedä, pystyykö käyttämään... Ehkäpä ensi kiertoon hampaat irvessä kokeilen, jos ei vielä satu tärppäämään. Foolihappolisä on koko ajan ollut minulla käytössä, aktiivisen yrityksen aikoihin myös miehelläni. Foolihappo kannattaa ehdottomasti ottaa käyttöön kaikilla raskautta toivovilla (myös miehillä), vähentää huomattavasti alkion/sikiön kehityshäiriöitä (hermostoputki).
 
Ajattelin etten tänne kirjaudu vaikka olenkin lukenut tätä ketjua satunnaisesti... Mutta täällä sitä ollaan ja vertaistukea vailla:bookworm: Eli vuosi sitten nakkasin sen kuuluisan ehkäisyrenkaan mäkeen... Ensin 4kk tikuttelin ovista jonka kerran tai pari bongasin. Sitten katosikin menkat puoleksi vuodeksi... Syytän rengasta ja stressiä. Kuukautiset nyt tulleet tauon jälkeen mutta kierrot pitkiä. Edeltävät kierrot 45 ja 38. Nyt elellään kp 48....alamaha kipeä ja tullut veren sekaista limaa kaksi päivää. Tänään viimeksi äitini kysyi että olenko jo raskaana (on asiasta jo jankannut monta vuotta mikä sitten joskus ärsyttää) ja tuli kyllä semmonen rääky autossa kun ajoin kotiin... Kirosin mielessäni että tämäkin vielä piti nähdä että pillitän autossa yksikseni :shifty: :wideyed: vauva uutisia satelee ovista ja ikkunoista. Sitten tulee kyselyitä että miksi me ei olla tehty nyyttiä.... Joka kerta tekisi mieli vastata kyselijöille että niitä lapsia ei niin vain tehdä. Huhhuh.... Helpottipas kummasti:dance011
 
Tervetuloa vertaistukeilemasn, S4NN4! Tuo on kyllä niin inhottavaa, kun "hyvää tarkoittavat" ihmiset tölväisevät mitään ajattelematta, että miksei teillä jo ole lapsia. :( Me olemme yrityksestä pysytelleet hiljaa ja on kyllä tilanteita tullut, että olisi tehnyt mieli vastata uteluihin aika rumasti. Kuten, kun äitini pian keskenmenon jälkeen sattui kyselemään, että milloin alamme lapsia tekemään, että kannattaa pian tehdä ennen kuin on myöhäistä. Kiitti, äiti...
 
Äidit on kyllä joskus niitä pahimpia :angelic: siskoni tietävät meidän lasta toivovan ja kyllä äitinikin sen tietää... Ja olen yrittänyt hienosti vihjasta että kerron jos joskus on kerrottavaa. Minua on tehty pelkästään kevyet 10 vuotta... Yksi siskoistani ei ole saanut lapsia ollenkaan... Hieman pelko kalvaa mieltä että mitäs jos ei meillekkään. Muuutta täytyy koittaa pitää lippu korkella :)
 
Onnea Felicity:)

Täällä dpo 7 eikä MITÄÄN oireita. Ehkä tänään vähän nipisti alavatsasta, yhtähyvin se voi olla vaan ilmaa. Ihan sellainen olo ettei oo raskaana. Viimekierrossa oli kaikkea ja kokoajan et ainakin tasottumaan päin. Olin niin innoissani oviksesta jonka bongasin et nyt lähinnä turhauttaa. :shifty:
 
Se on Rintta jännä kuinka sitä kykenee keksimään ja hankkimaan oireita :grin itse töissä kyykistyessäni eilen repäisi ala mahaa ja olin jo aivan varma että jee vihdoinkin... Muutta sitten ajattelin järjellä että kyllä varmaan olisi muitakin oireita... Sitten kekkasin että no mutta onhan tämä kierto vain venynyt ja siinä samassa ajattelin että tämä on nyt vuoden ollut ihan muutenkin säännöllisestä kaukana. Illalla maistoin raudan maun suussa... Ja taas tuli se toivon pilkahdus kunnes totesin että on ien tulehtunut. Tosin menkat ei oo vielä alkanut ja tuo veri lima on ihan ihmeellistä... Mutta en anna itseni toivoa kun putoaa liian korkealta :BangHead
 
Se on Rintta jännä kuinka sitä kykenee keksimään ja hankkimaan oireita :grin itse töissä kyykistyessäni eilen repäisi ala mahaa ja olin jo aivan varma että jee vihdoinkin... Muutta sitten ajattelin järjellä että kyllä varmaan olisi muitakin oireita... Sitten kekkasin että no mutta onhan tämä kierto vain venynyt ja siinä samassa ajattelin että tämä on nyt vuoden ollut ihan muutenkin säännöllisestä kaukana. Illalla maistoin raudan maun suussa... Ja taas tuli se toivon pilkahdus kunnes totesin että on ien tulehtunut. Tosin menkat ei oo vielä alkanut ja tuo veri lima on ihan ihmeellistä... Mutta en anna itseni toivoa kun putoaa liian korkealta :BangHead
Totta joka sana :woot::banghead:
 
Hip hei, ei vielä kuulu eikä näy menkkoja kp 33/34. Varautunut olen pettymään, rinnat hieman kipeytyneet pari päivää. Mikä testi apteekista ois suht luotettava tuloksen kanssa vai selviinkö rfsu markettitestillä?

Ensin tämä odotus, sit ultraodotus, ja lapsivesipunktio (saadaan ilmaseks sikiötutkimuslaitoksella kun aikaisempi raskaus paha kromosomivika) ja se jännittää ihan sikana kun sen aika sit joskus koittaa.

Mukavaa sunnuntaita kaikille :)
 
Hip hei, ei vielä kuulu eikä näy menkkoja kp 33/34. Varautunut olen pettymään, rinnat hieman kipeytyneet pari päivää. Mikä testi apteekista ois suht luotettava tuloksen kanssa vai selviinkö rfsu markettitestillä?

Ensin tämä odotus, sit ultraodotus, ja lapsivesipunktio (saadaan ilmaseks sikiötutkimuslaitoksella kun aikaisempi raskaus paha kromosomivika) ja se jännittää ihan sikana kun sen aika sit joskus koittaa.

Mukavaa sunnuntaita kaikille :)

Minusta ne kaikki toimivat, etenkin kun jättää haamut ja viivanpaikat huomiotta.

Kyse on pikemminkin siitä miten nopeasti hcg nousee ja mikä on dpo.

Esim. Mulla kuopuksen kanssa olikin ovis yli viikon myöhemmin ku yleensä. Tein raskaustestin kun menkat oli myöhässä ja dpo 21.... mutta mutta.... se olikin oikeasti dpo11 koska ovis oli myöhässä. Lisäksi mulla nousi hcg tosi hitaasti.
Siksi sain siis negan kun menkat oli jo myöhässä.

Raskaus oli normaali ja lapsi nyt 3v.

Osta siis mikä vaan testi mutta jos saat negan ja menkkoja ei kuulu, jatka testaamista :) se on mun neuvo
 
Takaisin
Top