Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä nyt ostin vaihteeksi kuitenkin taas verigreippi mehua, GodMorgonin. Vaikka piti ostaa tropicalin greippimehua, no menee tämäkin. Aamupalan kanssa hyvää!
 
Täällä on niin ahdistava olo jälleen kerran.Kohtukuoleman jälkeen mikään ei oo mennyt niin kuin piti.Tässä vaiheessa olisi pitänyt olla jo kaksi-kolme inssiä mutta ei.Eka mahdollisuuden kohdalla oikeaan aikaan ei kuukautiset tullu.Toka inssi mahdollisuus meni siinä kun ovis tuli viikonlopun aikaan ja johtofollikkelit ei oikein kasvanut.Nyt tämä kolmas kerta perjantaina on folliultra ja taas tuntuu että ovis minun tuurilla ajottuu sinne viikonloppuun.Tällä kertaa toivon että johtofollikkelit ei olisi sen kokoiset että irrotuspiikki olisi juuri viikkonlopun aikaan eikä taaskaan päästä inssiin.Miestäkin tämäkin tuoho on alkanut ärsyttämään.Tuntuu että tuohon perjantaihin on ikuisuus voi itku :( no onneksi nyt jotain tekemistä on huomenna maalari tulee suunnittelemaan meidän asunnon lattia maalausta,torstaina on miehen pääsykoe päivä sinä päivänä tulee kilometreja autoon 104km koko päivän matka.Perjantaina sitten se folliultra on jo.Kanta palvelussa oli että pyritään inseminaatioon ja tämä hoito ainakin tehdään ja sitten mietitään mitä tehdään.Yleensä hyväksyvät tehdä 2-3inseminaatiota mutta tällä kertaa ei oo tehty ollenkaa :( toivotaan että tämä kierto nyt onnistuu inseminaatio ja saadaan tehty ne inssi kerrat jos ei nyt tärppää.Ei olisi kiva jos niin sanotusten turhaan on pistellyt monta kiertoa ja sitten se inssi kerraksi silti katsotaan :(
 
Heippa! Kännykän appi teki tenän joten oon ollu ulkona keskusteluista :)

Heitsu: koita jaksaa! Rankkaa on mutta silti!

Tsemppiä muillekin ja onnea uuteen yritykseen!

Mulla kp 235 ja itselääkinnässä punaviiniä 0,5l/h iv:nä. Auttaa, suosittelen.

Perjantaina aloitan terolutit rakkaan kystani muistoksi jos ei menkat ala ennen sitä.

Mikroskooppi näyttää edelleen FF mutta oletan sen olevan sekaisin edelleen kystasta (jonka taidan nyt nimetä Kyllikiksi!). Nega raskaustesti on tehty viimeksi perjantaina.

Näihin kuviin ja tunnelmiin,
nimim. Katkeruus kaunistaa (eiks se niin ollu?)
 
Minulla kanssa vti-ongelma. Lisäksi nitrofurantoiiniallergia, niin ei raskaudelle turvallisia, mutta vti:n hoitoon erityisesti suunnattuja antibiootteja jää kuin Selexid. Tuo onneksi tähän asti toiminut. Nykyisin alkaa älyttömän vaikeaoireisena (ei kuitenkaan kuumetta tms.), niin tk:n vaatimaa virtsanäytettä on vaikea päästä antamaan. :( Eivät enää kirjoita oireiden perusteella antibioottia. Estolääkitys alkaa ehkä sitten, kun saatu seuraava pöpö kiinni.

Minulla selvästi tulehdukset ovat seurausta yhdynnöistä, muutoin ei ole koskaan tullut. Tulehduksen estämiseksi poppakonsteina runsas vedenjuonti, käyminen pissalla yhdyntöjen jälkeen ja huolellinen pesu, karpalo-/puolukkamehu. Mehun täytyy olla yököttävän vahvaa ja sokeroimatonta, miedommat litkut eivät minulla ainakaan estä tulehduksia, kuten eivät karpalokapselitkaan. Marlilla on hyvä mehu tiiliskiven näköisessä purkissa, mutta liekö poistettu markkinoilta, lähikaupasta ainakin kadonnut.
Minulla kanssa vti-ongelma. Lisäksi nitrofurantoiiniallergia, niin ei raskaudelle turvallisia, mutta vti:n hoitoon erityisesti suunnattuja antibiootteja jää kuin Selexid. Tuo onneksi tähän asti toiminut. Nykyisin alkaa älyttömän vaikeaoireisena (ei kuitenkaan kuumetta tms.), niin tk:n vaatimaa virtsanäytettä on vaikea päästä antamaan. :( Eivät enää kirjoita oireiden perusteella antibioottia. Estolääkitys alkaa ehkä sitten, kun saatu seuraava pöpö kiinni.

Minulla selvästi tulehdukset ovat seurausta yhdynnöistä, muutoin ei ole koskaan tullut. Tulehduksen estämiseksi poppakonsteina runsas vedenjuonti, käyminen pissalla yhdyntöjen jälkeen ja huolellinen pesu, karpalo-/puolukkamehu. Mehun täytyy olla yököttävän vahvaa ja sokeroimatonta, miedommat litkut eivät minulla ainakaan estä tulehduksia, kuten eivät karpalokapselitkaan. Marlilla on hyvä mehu tiiliskiven näköisessä purkissa, mutta liekö poistettu markkinoilta, lähikaupasta ainakin kadonnut.

Mullakin just herkästi tulee sen jälkeen kun on peittoja heiluteltu, vaikka aina peseydyn ja käyn pissalla yms. Ei oikein sovi vti ja lapsen yrittäminen yhteen! Onpas tylsä toi allergia vielä päälle!

Heitsulle tsempit <3 onpa ollut huonoa onnea teillä matkassa, toivotaan että kaikki menee tällä kertaa suunnitelman mukaan!
 
Mullakin appi tökkinyt ja viestejä jäänyt sen takia näkemättä.

Täältä myös Heitsulle tukea ja kannustusta. Meidän kaksi lasta on molemmat saaneet alkunsa melko vaivattomasti. Voin vaan kuvitella, minkälaisia tunteita pitkään yrittäneenä ja hoitoja käyneenä joutuu käsittelemään. Olette kyllä kaikki ihailtavan sitkeitä ja kestäviä naisia! Toivon kovasti että kaikki tuo kipu ja vaiva palkittaisiin pian. <3

Meillä on koko perheen sairastelut vieneet kaikki mehut vasta alkaneesta yrityksestä... Nyt kp 14 ja oletettavasti ovulaatio pian käsillä, sikäli kun sitä tautisena tuleekaan. Mutta toistaiseksi edetäänkin melko kevyellä otteella.
 
Heitsulle täältäkin isot tsempit, toivottavasti nyt olis teidän vuoro ois nyt <3

Ja Mrs.Smithin i.v hoito kuulostaa hyvältä :D toivottavasti se ja terot auttaisi.

Mulla ei oo koskaan ollu VTI:tä, mut hiiva tulehduksia sit senkin edestä :/ Tänäkin vuonna jo varmaan 5 :o
 
Tämä on kieltämättä ärsyttävää odottaa että tehdään inseminaatio ja sitten ei voikaan tehdä.Itkin tänään miehelle että mikään ei onnistu hoitojen suhteen ja tämän raskautumisen suhteen.
 
Heitsulle suuria jaksuhaleja! Toivon todellakin, että pian olisi teillä oma nyytti tulossa:Heartbigred

Itellä menossa se tylsin vaihe, ovulaation odottelua menkkojen jälkeen. Sain päähänpiston kökkiä jonkun aikaa Nutrilet-kuurin avustuksella vähähiilarisella ruokavaliolla. Sen verta tullut syöpöteltyä, ettei enää pysy kurissa koko homma:hungover: Painoakin kertynyt jonnin verran, josko pienoinen laihtuminen ja terveellisempi ruoka avittas tätä raskautumista! Mites teillä muilla tämä ruokapuoli? Ootteko huomanneet mitään vaikutusta ruualla tähän touhuun?
 
Heitsulle paljon tsemppauksia ja sympatiaa!

Omaa napaa: kp 33/28-40+, oletettavasti dpo 15, tänään rsfu:n testillä nega, jossa kiiltävä väritön viivapaikka - en muista oisko ollu samassa testissä moinen ennenkin. Ei mitään menkka fiiliksiä saatika raskaus fiiliksiä. Tätiä vissiin odotellessa :/
 
Mulla ei oo toiminu tää ollenkaan viime päivinä! Täällä oon onnistunut oleen laskematta et mikä dpo menossa, mut nyt on kyllä koetuksella. Tänään pyyhkiessä paperiin jäi vähän värjäytymää ja salamana heräs toiveet kiinnittymisestä! :D Tiedän että menkkoja voi odottaa vasta ens viikolla, että piinailu jatkukoon!

Aika kuluu muuten hyvin, kun ottaa uusia projekteja :D Oon sisustanu makkaria uusiks ja nyt aloin vaihtaan kalusteiden väriä tummasta vaaleiks. Hyvin vierähtää päivä eikä kerkee paljon ressaan :D
 
Kp 28/29-30. Viime su alko ällöttää hammastahna hampaita pestessä. Ma alko menkkajomot. Tänään kropan lämpö 37,3, normisti 36,5. Mietin voiko pää keksiä näitä oireita ku viime raskaudessa ei ollu muistaakseni ku pari päivää ennen ku menkkojen kuulu alkaa oli menkkajomot. Miehen kans iso riita päällä ja ottaa koko tyyppi päähän. Eilen testasin negan.
 
Muokattu viimeksi:
Itellä menossa se tylsin vaihe, ovulaation odottelua menkkojen jälkeen. Sain päähänpiston kökkiä jonkun aikaa Nutrilet-kuurin avustuksella vähähiilarisella ruokavaliolla. Sen verta tullut syöpöteltyä, ettei enää pysy kurissa koko homma:hungover: Painoakin kertynyt jonnin verran, josko pienoinen laihtuminen ja terveellisempi ruoka avittas tätä raskautumista! Mites teillä muilla tämä ruokapuoli? Ootteko huomanneet mitään vaikutusta ruualla tähän touhuun?

Miten on kuuri sujunut?

Mä oon tällähetkellä herkkulakossa, mitkään kuurit ei sovi mulle, kun niillä saan helposti sen 5kg pois ja sit ku kuuri loppuu, ni tulee herkästi takaisin. Oon kerran laihduttaanut n. 20kg jättämällä herkut ja viljat pois. Mulle ei sovi ollenkaan viljat eikä tavallinen maito, voin paljon paremmin, kun olisin ilman mutta kun leipä on niin hyvää ja oon heikko....
Kauraa pystyn syömään.

Nipsuliini: kuulostaa hyvälle :)

Äippä2015: I can feel you. Täällä DPO 6 ja tuntuu, että oisin ollu jo viikon samassa vaiheessa :D

Muska77: kuulostaa hyvälle ! Ainakin tuo lämpö, tosin en tiedä sinusta , että missä vaiheessa lämmöt romahtavat yleensä? Toisilla ne on koholla vuodon alkuun asti
 
Nissinen onko teillä milloin alkanut yritys? Sun nuorin lapsi näyttää olevan aloittanut koulun nyt.

Mä en osaa sanoa lämmöstä kun en ole niitä mittaillut. Nyt vaan vilutti niin mittasin
 
Kp 16. Ovulaatio limoista päätellen useampi päivä myöhemmin kuin edellinen tallettelu, niin uskoa raskautumiseen tästä kierrosta on sen verran vähän, että tuli tilattua isompi nippu ovulaatiotestejä jo ensi kiertoa varten. Toivottavasti Murphyn laki ärsyyntyy tekosistani sen verran, että pamauttaisikin raskauden jo nyt ihan siitä ilosta, että testit jäävät käyttämättä. :p Eikun siis, voihan hitsin harmitus, jos kuitenkin tulee raskaus nyt, niin hienot testit jäävät ilman virkaa... :angelic:
 
Nissinen onko teillä milloin alkanut yritys? Sun nuorin lapsi näyttää olevan aloittanut koulun nyt.

Mä en osaa sanoa lämmöstä kun en ole niitä mittaillut. Nyt vaan vilutti niin mittasin

Jos mua tarkotit niin kesäkuussa poistettiin kierukka ja sen jälkeen on saanut tulla. Eli 3 kierto menossa :) Ja joo niin aloitti. Niin ne kasvaa :D

Kuinka mones lapsi sulla on haaveissa ?
 
Muska77, mulla oli toi lämpöjen koholla olo ensimmäinen raskausoire. :) Toivottavasti on tärpännyt!

Täällä vielä odotellaan marraskuuta, jolloin yritys voi alkaa.
 
Takaisin
Top