Rinttastiina
Sukkela juttelija
seuraavan 24-36h aikana luki mun ovistikkujen ohjeessa:)kuis pian tosta ovis plussasta se ovis sitten tapahtuukaan
Muokattu viimeksi:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
seuraavan 24-36h aikana luki mun ovistikkujen ohjeessa:)kuis pian tosta ovis plussasta se ovis sitten tapahtuukaan
Mä testailen itekseni o-testit, r-testit myös. Miehelle näytän sit jos on jotain näytettävää.Mä testailen myös itsekseni o-testit ja oon pyrkinyt olemaan tekemättä r-testejä ennenkuin oon myöhässä. Neljässä raskaudessa oon niin tehnyt, viime kierrossa testasin ku teki mieli tietää. Oli yk1 ja nyt toinen menossa kp22/29-30. Jos r-testi näyttää plussaa sitten vasta näytän miehelle. Mies oli viime raskautta yrittäessä sitä mieltä ettei o-testejä tarvita ku touhaa vaan tarpeeks usein.
Onko teillä mitään kikkakolmosia käytössä? Esim greippimehu, punkkua?
Tsemppiä tähän kiertoon! Huisin pitkä kierto sulla takana, toivottavasti terot auttaa!Täällä tällainen tilanne, että kävin viime perjantaina verikokeissa, jotka gyne mulle oli määrännyt. Gynen käynnin syynä oli siis pitkittynyt kuukautiskierto (kp75 kävin gynellä). Verikokeissa kontrolloitiin kilpirauhaskokeet TSH ja T4v sekä maitohormoni Prolaktiini. Eilen sain tulokset, kaikki olivat viitearvojen rajoissa (netistä etsin nämä viitearvot) eli TSH 0.93 (0,4-4,5 mU/l), T4v 12.4 (9-21 pmol/l) ja Prolaktiini 408 (109-557 mU/l) . Ei siis kuulema estettä edetä lääkärin tekemän suunnitelman mukaisesti eli 3 kuukauden ajan käytän Terolut tabletteja 1x1 kiertopäivinä 17-26, ja minua neuvottiin tekemään ovulaatiotestejä kiertopäivinä 10-17. Tämä on nyt siis eka terolut avusteinen kierto,jotta saatiin menkat alkamaan ja nyt kp 7 ja sunnuntaina voisi aloittaa taas piiiitkästä aikaa oviksen tikuttelun
Ja kun noista testien tekemisestä keskustelitte, niin minä myös teen ovistestit yksin (mies ei oletettavasti edes tiedä että ovista tikutan, en ole ainakaan sanonut ettei tule siitä sitten paineita ). Raskaustestit olen myös tehnyt yksin ja sitten jos on jotain näytettävää niin miehelle näytän. Mutta eipä ole vielä ollut Mnä aloitin toukokuussa yk3 alussa gelee royalet, mutta sepä kierto olikin juuri tuo megakierto enkä ovista bongannut kuten aiemmissa kahdessa kierrossa, Kävi mielessä että eikö ne geleet mulle sit sopineetkaan ja menikö kroppa niistä sekaisin. Ja "uskallanko" niitä nyt tähän kiertoon aloittaa ettei mene hairakoille tämäkin kierto.Mutta oon nyt yhden kapselin päivässään ottanut. Saa nähdä mitä tämä kierto pitää sisällään.
Huh kylläpä tuli melkoisen pitkä teksti Heti kun tietsikalla kirjoittaa niin kehtaa kirjoittaakin pidempää stooria
Kirppu kp7 yk4
Kiitos Rintta! Joo oli kyllä aika megapitkä, hieman turhautti kun kesä-ja heinäkuun kierrot meni harakoille. Mutta jospa tosiaan terot auttaisi ja ovulaatiokin tapahtuisi, Nuvaringin poisjätön jälkeen kaksi ekaa kiertoa oli säännölliset ja ovis+ oli kp 18/19. Että kyllä sitä silloin jotain oletettavasti tapahtui Kiva ois kyllä jos tärppäis tästä tai seuraavasta kierrosta niin LA ois sinne touko-kesäkuun seutuville kun miehellä on synttärit toukokuun alussa ja mulla kesäkuun alussa, meidän koirankin ynttärit sattuu toukokuun loppuun Ois sitten pikkuinen samaan synttäriletkaanTsemppiä tähän kiertoon! Huisin pitkä kierto sulla takana, toivottavasti terot auttaa!
Mä toivon kans et tärppäis tästä kierrosta, ei ois serkuksilla sitten ku puolivuotta ikäeroa, pikkuveli kun otti varaslähdön tähän lastentekoon...miehen siskon kanssa on kans kisa kumpi kerkee ensinKiitos Rintta! Joo oli kyllä aika megapitkä, hieman turhautti kun kesä-ja heinäkuun kierrot meni harakoille. Mutta jospa tosiaan terot auttaisi ja ovulaatiokin tapahtuisi, Nuvaringin poisjätön jälkeen kaksi ekaa kiertoa oli säännölliset ja ovis+ oli kp 18/19. Että kyllä sitä silloin jotain oletettavasti tapahtui Kiva ois kyllä jos tärppäis tästä tai seuraavasta kierrosta niin LA ois sinne touko-kesäkuun seutuville kun miehellä on synttärit toukokuun alussa ja mulla kesäkuun alussa, meidän koirankin ynttärit sattuu toukokuun loppuun Ois sitten pikkuinen samaan synttäriletkaan
Kiitos Rintta! Joo oli kyllä aika megapitkä, hieman turhautti kun kesä-ja heinäkuun kierrot meni harakoille. Mutta jospa tosiaan terot auttaisi ja ovulaatiokin tapahtuisi, Nuvaringin poisjätön jälkeen kaksi ekaa kiertoa oli säännölliset ja ovis+ oli kp 18/19. Että kyllä sitä silloin jotain oletettavasti tapahtui Kiva ois kyllä jos tärppäis tästä tai seuraavasta kierrosta niin LA ois sinne touko-kesäkuun seutuville kun miehellä on synttärit toukokuun alussa ja mulla kesäkuun alussa, meidän koirankin ynttärit sattuu toukokuun loppuun Ois sitten pikkuinen samaan synttäriletkaan
Mä lopetin nuvaringin kun hävitin sen kesken kierron En jaksanu sitte enää sitä ni jatkoin pillereillä :DSiis anteeksi: HEMMETIN NUVARING!!!! On vähän turhan tehokas ehkäsy kun puoli vuotta lopettamisestakin on kroppa aivan sekasin!
Nimim. Kp45
(lopetin sen saakelin rinkulan maaliskuussa!!!)
Onko teillä mitään kikkakolmosia käytössä? Esim greippimehu, punkkua?
Mä mietin samaa et miten sais pidettyä ajatukset muualla eikä tulis stressattua liikaa...asia pyörii kuitenkin kokoajan päässä. :banghead:Mä tulin viimeksi raskaaksi samantien kun päätettiin että lapsi saa tulla. Epäilen vahvasti että syynä oli tuo stressittömyys, oltiin rankan syksyn jäljiltä 2 viikon lomamatkalla ja nautittiin lämmöstä ja ruoasta oman perheen kesken. Mistäköhän nyt enää keskeytyksen jälkeen löytäisi saman rentouden, kun lapsihaave on aika paljon akuutimpi kun viimeksi..
En tiiä onko mikään kikkakolmonen, mutta plussakierrossa olin lopettanut sokerin syömisen ja liikuin tavallista enemmän, mitään muuta en tehny eri tavalla muihin kiertoihin nähden.