Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä kans pissailen ihan itekseni tikkuihin. Jos on ihan silmin nähtävää näytettävää ilman tihrustamista, niin kiikutan miehelle katsottavaksi :) Joskus ilmoitan meneväni pissaamaan tikkuun tai testailevani tänään.. mutta eipä sitä oikeastaan edes silleen huvita olla kattomassa sitä toimitusta. Luottaa siihen että kerron kun plussaa näyttää :D Välillä oon kysynut mielipidettä, että ihankun jotain olis , niin ollaan sit tihrustelty yhdessä :)
 
Jaha, täällä muuttui tuhruvuoto veriseksi. Ei ole kuitenkaan menkat. Sama juttu viime kierrossa eli seuraavassa siis lääkäriin :( En usko siis olevani raskaana. Nyt ketuttaa.
 
Meillä vähän kuten Mangustillakin. Olen sen enempää asiaa pohtimatta pidättänyt oikeuden katsoa testituloksen ensin itse vessassa ja näyttää sen vasta sitten miehelle. Varmaankin koen että testi koskee nimenomaan minun kropassani tapahtuvia asioita ja pn siinä mielessä henkilökohtainen, vaikka miehelläkin on toki osuutta asiaan. ;) Mutta meillä ei ole hirveästi testausrutiiniakaan, kun oviksia en tikuta ja raskaustestien kanssa ainakin yritän malttaa mieleni kunnes plussa on ihan selkeä (hah, toisinaan surkealla menestyksellä!)

Heitsulle myötätunnot ja helpotusta kurjaan oloon!

chenet, toivottavasti oireilu ennustaa hyviä uutisia. :)
 
Jaha, täällä muuttui tuhruvuoto veriseksi. Ei ole kuitenkaan menkat. Sama juttu viime kierrossa eli seuraavassa siis lääkäriin :( En usko siis olevani raskaana. Nyt ketuttaa.

Tsemppiä!! Lääkärireissu on varmasti hyvä idea! Pyydä myös ultraamaan. :) minulla käynti helpotti oloa vaikka uutiset eivät olleetkaan ne toivotut :)
 
Täälläkin ennen nukkumaan menoa huomasin, että vuoto muuttui punaisemmaksi ja laitoin tamppoonin. Olihan sitä limansekaista punaista ja ruskeaa verta tullut, mutta ei niin paljon kun yleensä ekana menkkapäivänä, tamppooni oli puoliksi kuiva. Siis täh? Kierto ei oo ikinä tämmöstä häränpyllyy heittäny! Katotaan jos ne testit nyt tänään tulis..vaikka usko raskauteen on kyl aika pieni
 
Täälläkin ennen nukkumaan menoa huomasin, että vuoto muuttui punaisemmaksi ja laitoin tamppoonin. Olihan sitä limansekaista punaista ja ruskeaa verta tullut, mutta ei niin paljon kun yleensä ekana menkkapäivänä, tamppooni oli puoliksi kuiva. Siis täh? Kierto ei oo ikinä tämmöstä häränpyllyy heittäny! Katotaan jos ne testit nyt tänään tulis..vaikka usko raskauteen on kyl aika pieni

Hui! Tai siis kai se on ihan ok että tamppooni jää puoliksi kuivaksi. Itse en ole tamppooneita enkä suuremmin kyllä siteitäkään käyttänyt kun kohta 15 vuotta sitten löysin tuon kuukupin. On kuulkaa siskot kätevä! Vuodon seuraaminen on kätevää, ohivuotoja ei ole ollut ja mikä parasta silloin kun söin yhdistelmäpillereitä niin vuodon tiesin alkavan tiettynä päivänä 11-12 välillä niin ei muuta kuin kuppi aamulla paikalleen niin ei tarvinnut olla ryysimässä kesken luennon vessaan. Voi siis käyttää ihan tihkupäivistä niihin kunnon niagara-päiviin. Ei kuivata limakalvoja eikä ainakaan itselläni tunnu paikallaan ollessaan mitenkään. Lämpimästi voin suositella kaikille! Synnytyksen jälkeiseen vuotoon sitä ei suositella, mutta muita rajoituksia ei itselleni ainakaan ole tullut vastaan.
 
Hui! Tai siis kai se on ihan ok että tamppooni jää puoliksi kuivaksi. Itse en ole tamppooneita enkä suuremmin kyllä siteitäkään käyttänyt kun kohta 15 vuotta sitten löysin tuon kuukupin. On kuulkaa siskot kätevä! Vuodon seuraaminen on kätevää, ohivuotoja ei ole ollut ja mikä parasta silloin kun söin yhdistelmäpillereitä niin vuodon tiesin alkavan tiettynä päivänä 11-12 välillä niin ei muuta kuin kuppi aamulla paikalleen niin ei tarvinnut olla ryysimässä kesken luennon vessaan. Voi siis käyttää ihan tihkupäivistä niihin kunnon niagara-päiviin. Ei kuivata limakalvoja eikä ainakaan itselläni tunnu paikallaan ollessaan mitenkään. Lämpimästi voin suositella kaikille! Synnytyksen jälkeiseen vuotoon sitä ei suositella, mutta muita rajoituksia ei itselleni ainakaan ole tullut vastaan.

Komppaan!! :D :D paras ikinä!! Ja kun lähtee esim mökille/reissuun ei tarvii mukaan mitään helvetillistä arsenaalia suojia, siteitä ja tamppooneja vaan yhen pienen kupin kauniissa pussissaan :)
 
Mä oon joskus ostanu kuukupin, mut en oo koskaan oppinu käyttää. Ehkä oli harjoituksen puutetta. Oonkohan nyt jo heittänyt sen pois?
 
Mä ostin kuukupin, mut oli liian iso. Kohdunkaula jäi kupin sisään tyhjiöön ja jäi sattumaan. Pitäisi ostaa pienempi mut en oo saanu vielä aikaseks. Tampooneilla pärjänny tähän saakka hyvin...
 
Nonnii ja tänään siis kp1.. Hanat aukes ihan kunnolla sitten, tää kierto 28/29 ja viellä 27--> tuhrua. Ennennäkemätöntä, mut eikös kaikella oo se ensimmäinen kerta :D Mikäköhän tän sotkun aiheutti? Yk3 alkakoon!
 
Nonnii ja tänään siis kp1.. Hanat aukes ihan kunnolla sitten, tää kierto 28/29 ja viellä 27--> tuhrua. Ennennäkemätöntä, mut eikös kaikella oo se ensimmäinen kerta :D Mikäköhän tän sotkun aiheutti? Yk3 alkakoon!
Ehkä hormonit vielä vähän sekasin pillereistä? Vai olitko syöny niitä, voin muistaa ihan omianiki:woot:
 
täällä uudessa kierrossa,jokohan tuo olis + ?
 

Liitteet

  • WP_20170810_12_07_54_Pro (2).jpg
    WP_20170810_12_07_54_Pro (2).jpg
    436.6 KB · Katsottu: 169
Ehkä hormonit vielä vähän sekasin pillereistä? Vai olitko syöny niitä, voin muistaa ihan omianiki:woot:
Voihan se olla tai sit keskenmeno vaikuttaa vieläki..mut outoo kuitenkin, koska aina pillerit lopettuani kierto on ollu heti automaattisesti sen 29 ja keskenmenonki jälkeen se oli normaali. Mitä nyt menkat vähän niukemmat. Ja miten edellinen kierto oli ok mut tää ei ookkaa xD Huoh, no ei auta muu kun kokeilla uudestaan!
 
Voihan se olla tai sit keskenmeno vaikuttaa vieläki..mut outoo kuitenkin, koska aina pillerit lopettuani kierto on ollu heti automaattisesti sen 29 ja keskenmenonki jälkeen se oli normaali. Mitä nyt menkat vähän niukemmat. Ja miten edellinen kierto oli ok mut tää ei ookkaa xD Huoh, no ei auta muu kun kokeilla uudestaan!
Nojuu, ei siinä taida muu auttaa...
 
Mä testailen myös itsekseni o-testit ja oon pyrkinyt olemaan tekemättä r-testejä ennenkuin oon myöhässä. Neljässä raskaudessa oon niin tehnyt, viime kierrossa testasin ku teki mieli tietää. Oli yk1 ja nyt toinen menossa kp22/29-30. Jos r-testi näyttää plussaa sitten vasta näytän miehelle. Mies oli viime raskautta yrittäessä sitä mieltä ettei o-testejä tarvita ku touhaa vaan tarpeeks usein.

Onko teillä mitään kikkakolmosia käytössä? Esim greippimehu, punkkua?
 
Takaisin
Top