Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
ImageUploadedByVau Foorumi1502280425.975897.jpg


Pitäisköhän tää nyt tulkita plussaks vai et plussa ois ollu eilen, kun en päässy testaan päivällä. Mun silmään toi näyttää siltä, et plussa ois ollu eilen päivällä/illalla. Ainakin mitä se on edellisissä kierroissa näyttäny. Testaan vielä huomenna ettei vaan oo huomenna vielä tummempi. Lasken varmuudeks et tänään dpo -1 ettei tuu sit raskaustestien kans pettymyksiä :D

Kp 21/33-39, yk 6, dpo -1
 
View attachment 59204

Pitäisköhän tää nyt tulkita plussaks vai et plussa ois ollu eilen, kun en päässy testaan päivällä. Mun silmään toi näyttää siltä, et plussa ois ollu eilen päivällä/illalla. Ainakin mitä se on edellisissä kierroissa näyttäny. Testaan vielä huomenna ettei vaan oo huomenna vielä tummempi. Lasken varmuudeks et tänään dpo -1 ettei tuu sit raskaustestien kans pettymyksiä :D

Kp 21/33-39, yk 6, dpo -1

Ei mulla oo plussa ollu koskaan edes noin vahva vaan jää aina samanvahvuiseksi. Mun mielestä tuo on oikein hyvä plussa :) :) peitot heilumaan vaan varmuuden maksimoimiseksi ;)
 
Moi taas. Juu viime kierrossa tosiaan clearbluella testasin ja oli selvä mut hailakka plussa. Sit alkoi vuoto , kesti kaksi päivää. Mut oli sitten melko runsas vuoto . Oireet jäi , lämmöt 37-37.5 . Ovis plussa kp 1. 2 .3 , sit nega kp 4 , plussa kp 5 . Nyt kp 13 ovis plussa en viittinyt testata tossa välissä . Raskaustestin tein kp 10 jotain näkyi heti kun pissiin kastui, mut kaverikin sen näki , kp 11 oli hivenen vahvempi ja tänään kp 13 siin näkyy jo tihrustamatta haalea viiva . Voi vaan kysyy et mitä hittoa ??? . Mitä mun kroppa sekoilee oikein .

Entäs jos... ne "menkat" ei ollutkaan oikeet ja oot edelleen raskaana? Ovulaatiotesti kp 1.2.3 näyttikin raskauden eikä ovulaatiota?
 
View attachment 59204

Pitäisköhän tää nyt tulkita plussaks vai et plussa ois ollu eilen, kun en päässy testaan päivällä. Mun silmään toi näyttää siltä, et plussa ois ollu eilen päivällä/illalla. Ainakin mitä se on edellisissä kierroissa näyttäny. Testaan vielä huomenna ettei vaan oo huomenna vielä tummempi. Lasken varmuudeks et tänään dpo -1 ettei tuu sit raskaustestien kans pettymyksiä :D

Kp 21/33-39, yk 6, dpo -1
Musta toi on plussa :happy:
 
View attachment 59204

Pitäisköhän tää nyt tulkita plussaks vai et plussa ois ollu eilen, kun en päässy testaan päivällä. Mun silmään toi näyttää siltä, et plussa ois ollu eilen päivällä/illalla. Ainakin mitä se on edellisissä kierroissa näyttäny. Testaan vielä huomenna ettei vaan oo huomenna vielä tummempi. Lasken varmuudeks et tänään dpo -1 ettei tuu sit raskaustestien kans pettymyksiä :D

Kp 21/33-39, yk 6, dpo -1
Täs viel mun ovisplussa. Alempi on pe (nega) ja ylempi la (pos) :happy:
IMG_20170809_160639.jpg


Kp 19/28-30, yk2, dpo4
 
chenet mikä tilanne? Ootko testaillut? :)

Entäs Felicity ? :)
Jännät paikat monella!

Mulla vasta dpo 8, lauantaina ajattelin testata. Tosin tuhrua tullut tänäänkin joten eiköhän se kroppa vaan sekoile omiaan eikä siellä kukaan kiinnity mihinkään. Seuraavaan kiertoon varaan kyllä lääkärin jos saisi selvyyttä tiputteluun..
 
Ei mulla oo plussa ollu koskaan edes noin vahva vaan jää aina samanvahvuiseksi. Mun mielestä tuo on oikein hyvä plussa :) :) peitot heilumaan vaan varmuuden maksimoimiseksi ;)

Mulla plussa tulee tästäkin tummemmaks yleensä ja siks mietinkin, jos se on oikeesti ollu jo eilen. Mutta lasken sen tästä päivästä niin ei tarvi arpoo! Talleteltu on ja nyt vaan odotellaan! :) Mulla on ku:n jälkitarkastus 29.päivä ja joko mulla on menkat tullu ennen sitä tai sit joku kyytiläinen matkassa!
 
Klikkaa se viestiruutu isommaksi siitä plussasta. Sitten klikkaa niitä kolmea pistettä oikeassa yläkulmassa ja valitse attatch picture. Sitten voit valkkaa otatko kuvan kameralla vai valitsetko liitettävän kuvan galleriasta.
 
Täällä saatiin ylimääräiseksi vieraaksi pissatulehdus onneksi lääkkeet sain siihen ja siihen päälle vielä pitäisi piistää inseminaatio pistoksia.Tukala olo.
 
Kun teette raskaustestejä niin teettekö ne yksin vai miehen kanssa?

Mun mies haluaisi osallistua tähän mut en oikeen malta odottaa ja pettyä yhdessä. Kp 30/33 ja jännitys on suuri.

Viimeks tein itsekseni ja myöhemmin tehtiin yhdessä vahvistukseksi et tää on oikeesti totta! (Harmi että päätyi keskeytykseen..)

Rinnat ei oo kipeet mut ollu tässä 1,5 viikkoo muniksissa sellaista vihlomista et herään myös yöllä siihen.

Jännittävää.
 
Me ollaan aina katsottu testiä yhdessä, oon siis ollut katsomatta siihen asti että aika on täynnä ja sit yhdessä nähty testi. Yhteinen projekti, yhteinen testi, en oikein edes koe että mulla olisi oikeutta katsoa sitä yksin :D
 
Meillä testien katsomiset pääasiassa niin, että minä katson jo vessassa ja ilmoitan sitten tuloksen miehelle. Kuitenkin niin, että mieskin on kotona, että näkee toisen ilmeen uutista kerrottaessa. On kyllä mennyt niinkin, että yksinäni olen testejä tehnyt, mutta ne ovat olleet pitkälti "varmuuden vuoksi" -testejä. Yksin testatessa ollut kyllä jotenkin luvaton olo samaan tyyliin kuin Suvituksen ajatukset. :D

Meillä alkaa taas aktiivisempi yrittäminen. <3 Nyt kp 9. Ei sillä, etteikö nyt näinä parina "taukokuukautena" ole aina kierron lopulla toiveet heränneet ja ollut pakko testata... Edelleen ihme tuntemuksia kohdun seudulla ja muuallakin, joista jo ajattelee, että nyt on tärpännyt, ja menkatkin käyneet kummallisiksi. Jossain vaiheessa pitää varmaan gynellä käydä, jos outoudet jatkuvat.
 
Tylsä vaihe kierrossa ja muutenkin enemmän lukenut kuin jaksanut kirjoitella tänne. Eli nyt ois clomit taas napsittu ja alkaa oviksen metsästys. Välillä tulee hiukan alakuloinen olo kun en vaan ymmärrä mikä tässä kestää. Nyt olen ollut enemmän töissä ja koittanut nauttia lasten seurassa enkä murehtia jotain mille en voi mitään. Kp 7/30 yk 19.
 
Ääh tää närästys on kauheeta! Mulla on sitä tosi harvoin ja muistan et viime raskaudessa se oli riesana koko sen alkuajan.. Ja sitten tää vaaleanruskea vuoto ja menkkakivut:confused: Sitä on ollu nyt koko päivän. Kovasti ihmetyttää mahtaako tuo nyt edes olla sitä kiinnittymisvuotoa, kun se ei lopu. Mut toisaalta taas, mulla ei oo koskaan tullu menkat näin hiipien paria päivää etuajassa, eikä koskaan mitään välivuotoja.. Yleensä just rytinällä ja aamulla saa koivet ristissä juosta vessaan heti ensimmäisenä. Koko päivän on muutenki ollu ihan semmonen olo tuolla housuissa, kuin ois menkat alkanu. Himskatti kun pelottaa huomenna testata:nailbiting: Väsy on kova jatkuvasti ja päätä särkenyt putkeen pari päivää..huoh, näitä oireita voisin listata loputtomiin vaikka kahen päivän päästähän lopputuloksen näkee:p
 
Olitte ovis testeistä puhuneet. Mä oon käyttänyt molempia marketin pregcheckejä ja netistä tilannut one steppejä.

Pregcheck antaa mulle pitkään melkeen tasavahvoja viivoja one step ensin tosi haaleita ja sitten tummenee vasta kun on ovis

Ylempi kuva tästä kierrosta ja ylhäältä

Kp 11
Kp 12
Kp 13 aamu ja ilta varmistus kun en ollu varma onko aamuinen vielä +

Alemmassa kuvassa kp 11 alotettu ja kp 15 +



Mutta molemmista siis samanlainen ovis + että molemmat toimii mulla, mutta erilailla :)
ImageUploadedByVau Foorumi1502305214.891464.jpg
 
Ääh tää närästys on kauheeta! Mulla on sitä tosi harvoin ja muistan et viime raskaudessa se oli riesana koko sen alkuajan.. Ja sitten tää vaaleanruskea vuoto ja menkkakivut:confused: Sitä on ollu nyt koko päivän. Kovasti ihmetyttää mahtaako tuo nyt edes olla sitä kiinnittymisvuotoa, kun se ei lopu. Mut toisaalta taas, mulla ei oo koskaan tullu menkat näin hiipien paria päivää etuajassa, eikä koskaan mitään välivuotoja.. Yleensä just rytinällä ja aamulla saa koivet ristissä juosta vessaan heti ensimmäisenä. Koko päivän on muutenki ollu ihan semmonen olo tuolla housuissa, kuin ois menkat alkanu. Himskatti kun pelottaa huomenna testata:nailbiting: Väsy on kova jatkuvasti ja päätä särkenyt putkeen pari päivää..huoh, näitä oireita voisin listata loputtomiin vaikka kahen päivän päästähän lopputuloksen näkee:p
Vaikuttaa lupaavalta :)
 
Tosiaan matkalta palattu ja tänään siis kp 13/28 DPO -1 eilen talleteltu ja oishan se aika ihanaa jos tulis ulkomaan tuliainen siltä reissulta :D

Unicorn: mä käytän puhelimen sovellusta, joten en nää edes allekirjoituksia

Tari: oiskohan varhainen km tms? :/ Pitäisköhän sun käydä ottamassa hcg?

Heitsulle pikaisia paranemisia !

Syren17: Ovistestit teen yksin, mies ei oikeen ymmärrä niitten päälle, et miks jaksan kun peitot heiluu kuitenkin tasaisesti ympäri kierron :D Raskaus testit oon tähän asti myös tehnyt yksin, jos päästään siihen asti et näkyis jotain, otan miehenkin mukaan :) Mutta toistaiseksi sitä ei oo kiinnostanu tiirailla mun testejä :D
 
Takaisin
Top