Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tsemppiä Mrs. Smith!:love2 Hyvä kuitenkin että syy selvisi. Toivottavasti punkku ajoi asiansa.:) Täällä saattaa olla kohtalotoveri. Mulla oli eilen jälkitarkastus ja kerroin lääkärille diagnosoineeni itselleni kystat, joiden vuoksi kierto on viturallaan. Ultrattuaan munasarjat sanoi, että nestettä siellä on kyllä sen verran, että joko ollut vastikään ovis tai sitten puhjennut kyst(i)a. Totesi kuitenkin kohdun limakalvon olevan sen verran paksu, että menkat alkavat muutaman päivän päästä. Totesi vielä nauraen siihen, että: "ellet sitten ole raskaana.":grin Nyt kp 33, ei menkkoja ja testit puhdasta negaa.:confused:
 
Tsemppiä Mrs. Smith!:love2 Hyvä kuitenkin että syy selvisi. Toivottavasti punkku ajoi asiansa.:) Täällä saattaa olla kohtalotoveri. Mulla oli eilen jälkitarkastus ja kerroin lääkärille diagnosoineeni itselleni kystat, joiden vuoksi kierto on viturallaan. Ultrattuaan munasarjat sanoi, että nestettä siellä on kyllä sen verran, että joko ollut vastikään ovis tai sitten puhjennut kyst(i)a. Totesi kuitenkin kohdun limakalvon olevan sen verran paksu, että menkat alkavat muutaman päivän päästä. Totesi vielä nauraen siihen, että: "ellet sitten ole raskaana.":grin Nyt kp 33, ei menkkoja ja testit puhdasta negaa.:confused:

Eikä!! Ihan samat sanat sain itse kuulla eilen!!

Mutta JOS kyseessä olisikin ovulaatio... niin ei se missään testeissä vielä näkyisikään.

Ehkä viisainta henkisesti valmistautua menkkoihin mutta sitä pientä toivon murusta on kyllä vaikea nitistää :D
 
Eikä!! Ihan samat sanat sain itse kuulla eilen!!

Mutta JOS kyseessä olisikin ovulaatio... niin ei se missään testeissä vielä näkyisikään.

Ehkä viisainta henkisesti valmistautua menkkoihin mutta sitä pientä toivon murusta on kyllä vaikea nitistää :D

Heh, samassa veneessä kellutaan siis!:D Ja siis, veit sanat suustani. Järjellä ajateltuna tietää hyvin, että eipä tässä juuri toivoa ole. Mutta sitten tunteella ajatellen jaksaa maalailla vaikka minkälaisia pilvilinnoja ja uskoa ihmeisiin! Pitäydyn ehkä jälkimmäisessä, niin putoan sitten korkeammalta, kun uusi kierto alkaa.:rolleyes:
 
Mulla on särkeny ny päätä vissiin viis päivää ja tänään oksensin sen kivun takia ja mun ensimmäinen ajatus oli et oonkohan raskaana! :D Tässä kuitenkin sitä ovulaatioo vasta metsästän, että ei tätä taideta järjellä ajaa :D

Onks kellään kokemusta markettin ovistesteistä? Mun ovistestit loppu ja uudet piti tulla tänään eikä tullu niin mietin et haenko ny hätäpäissäni jonkun kaupasta vai mitä teen.
 
Ei noissa taida paljon eroja olla. Ite tilaan aina parilla eurolla 100kpl ebaystä. Niillä oon pärjännyt ja hyvin toiminut ja oviksen tunnistanut. Rfsu marketista ja apteekin ovistestit ihan yhtä hyviä. Ainut mitä en suosittele, on sofin ovistestit. Mä en saanut niihin mitään viivaa testiajalla koko kierrossa ja viivat näkyy vasta parin päivän päästä kunnolla kuivuttua :D Toiset testit samaan aikaan toimi hyvin. :)
 
Ei noissa taida paljon eroja olla. Ite tilaan aina parilla eurolla 100kpl ebaystä. Niillä oon pärjännyt ja hyvin toiminut ja oviksen tunnistanut. Rfsu marketista ja apteekin ovistestit ihan yhtä hyviä. Ainut mitä en suosittele, on sofin ovistestit. Mä en saanut niihin mitään viivaa testiajalla koko kierrossa ja viivat näkyy vasta parin päivän päästä kunnolla kuivuttua :D Toiset testit samaan aikaan toimi hyvin. :)
Mulla toimi nää sofin ovistestit sitte taas tosi hyvin..
 
Mulla toimi nää sofin ovistestit sitte taas tosi hyvin..

Okei :) varmaan sit niissä on eroja. Tai mulle sattunu just jotkut maanantaikappaleet. 20kpl tilasin.
Mulla ei testiajalla tullu koskaan kun valkonen viivanpaikka. Myöhemmin kuivuttua tuli sitten jonkinnäkönen viiva esiin, mutta selvää ovisplussaa ei näyttänyt ollenkaan.. mut onneksi hoksasin testata toisilla samaan aikaan kun ovis oli käsillä. :)
 
Okei :) varmaan sit niissä on eroja. Tai mulle sattunu just jotkut maanantaikappaleet. 20kpl tilasin.
Mulla ei testiajalla tullu koskaan kun valkonen viivanpaikka. Myöhemmin kuivuttua tuli sitten jonkinnäkönen viiva esiin, mutta selvää ovisplussaa ei näyttänyt ollenkaan.. mut onneksi hoksasin testata toisilla samaan aikaan kun ovis oli käsillä. :)
Voihan niissä eroja olla. Tai sit ne on muuttunu. Mulla kp 10-11 ei tullu mitää viivaa, kp 12 sain hailuran viivan testiajalla ja sitte kp 13 sain testiajalla selkeän positiivisen.
 
Mä katon, jos ne tilatut testit tulis tänään postissa, kun muistin et posti ei enää jaa kirjeitä tiistaisin niin siks ei varmaan tullu. Kiva! Toki luulen et oviksen ois jo pitäny ollakin, mut katotaan mitä testi sanoo!
 
chenet mikä tilanne? Ootko testaillut? :)

Entäs Felicity ? :)
Jännät paikat monella!

Nipsuliini onko sulla ollut jo selvät ovisoireet? :)

On: seksittää aivan kamalasti kokoaika. Ovistestit näyttää omalla kohalla tosi vahvaa jo nyt.. kp9. En tiiä onko vielä sitten tummana tuosta kun r-testitkin haamuili edellisessä kierrossa, vai jokohan olisi tulossa :) ei haalistunut menkkojen jälkeen kylläkään niinkuin normaalisti, melkein valkoiseksi. Mutta vielähän tuo ehtii kun ovis tullut viimekierroissa kp13-18 välillä. Flo näyttää sen nyt sijoittuvan kp18.

Meillä taas käytössä joka-toinen-päivä-taktiikka, eikä mitään erikoisia kikkoja mitä muissa ei olisi ollut. :) Edelleen geleet ja maca + foolihappo käytössä kaikkien muiden vitskujen lisäksi. :)

Suosittelen muuten joskus tikuttamaan ovistesteillä vaikka koko kierron, oppii tosi paljon omasta kk-kierrosta ja hoksaamaan asioita ihan pienistäkin merkeistä :) Ja se on tosi hauskaa ja jännää muutenkin, jos tykkää tikkuja dippailla :D Mutta jos et perusta testien ostosta tai himotestailusta, niin älä kokeile ;)

Voisiko alkaa taas laittamaan niitä allekirjoituksia, niin tietäs missä vaiheessa porukka on menossa :) täällä ei tuttuja nimimerkkejä hirveästi enää ole kun kaikki on plussannut, mutta olisi kiva oppia tuntemaan uusiakin.. koska todennäköisesti itse henk koht tässä lueskelen/kirjoittelen vielä aika pitkäänkin x)

Unicorn kp9/27-33, yk15
 
En oo vielä testaillu, ootan just parhaillaan josko posti tipahtas luukusta :D Dpo13 menossa, tuhru jäi siihen yhteen länttiin ja menkkajomoja nyt jo toista päivää. Ja mulla siis ne kivut tulee vasta kun vuoto on jo alkanut.. Aamulla kun heräsin, niin oli muuten aivan jäätävä närästys!:eek:


Chenet, kp28/29, yk2
 
En oo vielä testaillu, ootan just parhaillaan josko posti tipahtas luukusta :D Dpo13 menossa, tuhru jäi siihen yhteen länttiin ja menkkajomoja nyt jo toista päivää. Ja mulla siis ne kivut tulee vasta kun vuoto on jo alkanut.. Aamulla kun heräsin, niin oli muuten aivan jäätävä närästys!:eek:


Chenet, kp28/29, yk2

Wooo, ompa jännää! :o huiii! Laita heti kuvaa kun oot testannut :P apua kun jännittää sun puolesta! On kyllä lupaavat oireet! :)
 
Ei oo sinällään ovistuntemuksia, mutta ei oo ollu muissakaan kierroissa. Eilen vähän aikaa tuntu jännältä vasemmalla puolen, vähän ku ois ollu elohiiri :D Mut se kesti vaan pari minuuttia ja ei ollu mitenkään selkee niin en usko, että liitty ovikseen. Flo ennusti ovista kp 19 ja nyt on kp 21. Talleteltu on, vaikka tikkuun ei oo saatu lupaavaa viivaa :D

Tsemppiä kaikille yritykseen ja piinailuun!

Nipsuliini kp 21/33-39, yk 6
 
Rive, kkm 11/16, kemiallinen 12/16, toinen toiveissa, PAS 1/17
KiPsUli6, tjottailua 1/15, yritys 4/15 toinen yhteinen toiveissa
RouvaKettunen, yritystä keväästä -15, kolmas toiveissa
Kirahvi, yritystä 7/16 alkaen, esikoinen toiveissa
Helmililja, yritystä 10/16, toinen toiveissa
Babe, yritystä 07/16, esikoinen toiveissa
Tiiamariia, yritystä 12/15, kkm 3/16 ja 10/16, esikoinen toiveissa
Mammanhaave, yritystä 10/16, kolmas toiveissa
tiikeriLuukas, tjot 5/15, kolmas toiveissa
Silkkitassu, kkm 3/16, yritystä 11/15, ensimmäinen toiveissa
Kampela, yritystä 8/16, esikoinen toiveissa
Hippie_mama, yritystä 10/2016, esikoinen toiveissa
Mami91 yritystä 7/14 ja toinen toiveissa
Tarzan88, yritystä 9/16, ensimmäinen
Toiveissa, yritystä 1/16
Kedi, tjottailua 10/16, esikoinen toiveissa
Toiveilija90, yritystä 11/16, yk2, esikoinen toiveissa
Villisilmä, yritystä 4/16, esikoinen toiveissa
PikkuR, esikoinen 6/16, toinen toiveissa
Elisabet 89, tjot 7/16, kolmas toiveissa
Odottelua88, yritystä 8/16, esikoinen toiveissa
pikkumyyxx, yritystä 6/16
Alinah, yritystä 2/16. Toinen toiveissa.
danonina, yritystä 11/16 / kolmas toiveissa
pikkunen85, yritystä 12/15, km05/16 ja kkm09/16, esikoinen toiveissa
Mirellan, yritystä 10/16, esikoinen toiveissa
PauliinaS, yritystä 9/16, toinen toiveissa
Helynä, yritystä 7/16, kkm 12/16, toinen toiveissa
Justme89, tjottailua 1/17, esikoinen toiveissa
Mursumauu, yritystä 05/15, eskikoinen toiveissa.
Alessia, yritystä 02/16
Mangusti, yritystä 1/17, esikoinen toiveissa
Aunemoi, yritystä 1/17, esikoinen toiveissa
Mamma-2, yritystä 1/17, kolmas toiveissa
MW2B, esikoispoika 6/15, toisen yritystä 1/17
Bluebelle, yritystä 12/16, esikoinen toiveissa
Unicorn17, tjottailua 5/16 yritys1/17, km 7/17, toinen toiveissa
Sara80, yritystä 1/16, toinen toiveissa
Silky, yritystä 12/16, toinen haaveissa
Eetuha, yritystä 4/15, km 10/16, kolmas haaveissa
Wonderwall yritystä 8/16 esikoista havitellaan
Marce86, yritystä 2/16, kolmas haaveissa
kirppu_, yritystä 3/17, esikoinen haaveissa
Heitsu1996, yritystä 11/2014, toinen haaveissa,
1/2017 kohtukuolema
Tilkkunen, tjottailua 1/17, kolmas haaveissa
Tintuska, yritystä 4/17, toinen toiveissa
Lume,yritystä 03/17 (4v)
Minni2016, yritystä 5/17, km 4/17, toinen haaveissa
ikonii, tjottailua 4/17, esikoinen haaveissa.
Nipsuliini, yritystä 1/17, ku 2/17, esikoinen toiveissa
Nessi, yritys 5/17, neljäs toiveissa
Mel, yritys 12/16, kolmas toiveissa
TeenMama, yritystä 4/17, kolmas haaveissa
Kide-85, yritystä 09/16, toinen haaveissa
tilliina, yritys 7/17, esikoinen haaveissa
Rintta , yritys 7/17, esikoinen toiveissa
Mrs. Smith, yritystä 3/17, kolmas haaveissa


PLUSSANNEET:

Mandah, la 23.8.
Possumunkki la 28.8. (?)
Naffa, la 28.8.
Herttarouva, la 11.9
Ameliah, la 12.9
Salo84, la 11.9.
Lumikello2015, la 18.9.(?)
I L O N A, la 20.9
Dossier, la 21.9. (?)
Elma Auroora la 29.9. (?)
Helmiäinen90 la 3.10 (?)
Miitu la 6.10 (?)
Isintyttö la 10.10 (?)
Aneska la 10/2017
Taiga86 la 6.11.
Vaapukka_ la 16.11. (?)
Terhus la 28.11.
Ellikki85 la 6.12 (?)
Edams la 16.12
Milottiina la 18.12 (?)
MayDay la 25.12.
Sydänkäpynen la 30.12.
Cho la 26.12 (?)
Nuppu3 la 11.1.
Vulpix la 14.1.
Jääkukka la 16.1.
Pau91 la 23.1
Emmielle86 la 24.1
Heidukka la 28.1 (??)
kata_ la 18.2.
Esikkoaetsimässä 21.2
Toupie la 3.-5.3.
Jaffa93 la 12.3. (?)
Lacrima85 la 7.4
Rianne la 7.4.
 
Moi taas. Juu viime kierrossa tosiaan clearbluella testasin ja oli selvä mut hailakka plussa. Sit alkoi vuoto , kesti kaksi päivää. Mut oli sitten melko runsas vuoto . Oireet jäi , lämmöt 37-37.5 . Ovis plussa kp 1. 2 .3 , sit nega kp 4 , plussa kp 5 . Nyt kp 13 ovis plussa en viittinyt testata tossa välissä . Raskaustestin tein kp 10 jotain näkyi heti kun pissiin kastui, mut kaverikin sen näki , kp 11 oli hivenen vahvempi ja tänään kp 13 siin näkyy jo tihrustamatta haalea viiva . Voi vaan kysyy et mitä hittoa ??? . Mitä mun kroppa sekoilee oikein .
 
No däämn ei ne testit tullukkaan tänään. Kaksi päivää sitten tilasin raskauskeijulta eikä näy vieläkään! Viimeks tuli päivässä:shifty: Uotellaan huomiseen sitten..
 
Moi taas. Juu viime kierrossa tosiaan clearbluella testasin ja oli selvä mut hailakka plussa. Sit alkoi vuoto , kesti kaksi päivää. Mut oli sitten melko runsas vuoto . Oireet jäi , lämmöt 37-37.5 . Ovis plussa kp 1. 2 .3 , sit nega kp 4 , plussa kp 5 . Nyt kp 13 ovis plussa en viittinyt testata tossa välissä . Raskaustestin tein kp 10 jotain näkyi heti kun pissiin kastui, mut kaverikin sen näki , kp 11 oli hivenen vahvempi ja tänään kp 13 siin näkyy jo tihrustamatta haalea viiva . Voi vaan kysyy et mitä hittoa ??? . Mitä mun kroppa sekoilee oikein .

Voisko olla kohdunulkoinen? Kantsii käydä verikokeessa tarkistaan mitä tapahtuu!
 
Mulla ehkä kerran tullut raskauskeijulta päivässä testit, sen jälkeen kun tilannut niin mennyt 2-3päivää vähintään. Nyt tipahti wishiltä tilatut raskaustestit postiluukusta, ja tilasin 12 päivää sitten. Toimitus oli viimeistään 20.8, ovistestit vielä jossain matkalla. Niissä olikin toimitus 1.9 viimeistään..
 
Takaisin
Top