Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi ei!! :( Miten tollasta hoidetaan ja onko se aiheuttanut näitä pidempiä kiertoja? Tsemppiä kovasti ja pikaista paranemista! <3

Koska se on puhjennu itekseen ei tarvii tehä mitään. Ja joo se on todennäköisesti se syy miksi kierto on venynyt... keho jää niinku jumiin ja ovulaation sijaan alkaakin kasvamaan kysta. Tää selittäisi myös sen mikroskoopin! Estrogeeni koholla koska kysta aiheuttaa naishormoonien ryöpyn. Kiva!
 
Nyt ottaa päähän! Kp 20 menossa, ovis on vahvistunu ja haalistunu vuorotellen kp 12 lähtien ja eilen jo oli niin vahvat et uskoin et tänään pärähtäis plussa. Vaan ei! Ihan haalee! Testasin toki aamupissasta, vaikka ei pitäis mut lähden reissuun koko päiväks. Ja päätäkin on särkeny viis päivää, mutta en oo viittiny ottaa lääkettä ettei vaan ovulaatio jää tulematta! Joopa joo.

Ja nyt jos ovis siirtyy myöhemmäks, menkat siirtyy myöhemmäks ja sit ne on mun lääkärin päällä ja näkeeks ne sit ultrassa mitään?

Heräskö muut paremmalla jalalla tähän päivään? :D

Noup! :D
 
Täälläkin herätty jo 4 jälkeen.. Kaikki 'oireet' hävinny, maha littee ilman turvotusta eikä mitään tietoa plussasta. Vaikka olevinaan niin hyvin hyödynnettiin ovis:banghead: Kyl se vaan täti kurvaa paikalle kolmen päivän päästä.

Mrs.Smith toivotaan, että nyt kun kysta puhkesi tieltä pois, niin olis oikeen mehukkaan ja kohtalokkaan ovulaation vuoro:laughing021
 
Eipä oo kummoinen aamu, päivät matelee. 7 päivän työputki puolessavälissä, onneks sitten on viikon loma. Loma osuu just testailun aikoihin, täytyy pitää ittensä kiireisenä ni ei kerkee miettiä (onnistuu varmasti...:woot:)

Kuulostaa Nipsuliini tosi turhauttavalta:banghead:
 
Koska se on puhjennu itekseen ei tarvii tehä mitään. Ja joo se on todennäköisesti se syy miksi kierto on venynyt... keho jää niinku jumiin ja ovulaation sijaan alkaakin kasvamaan kysta. Tää selittäisi myös sen mikroskoopin! Estrogeeni koholla koska kysta aiheuttaa naishormoonien ryöpyn. Kiva!

No mut sentään hyvä et löyty syy! Ja hyvä että menit lääkäriin! Ainakin tiedät että et ollu väärässä kaikkien tuntemuksien kanssa. Toivottavasti uus kierto starttaa pian :)
 
Täällä joo herätty hyvin nukutun yön jälkeen, ihanaa kun toi lapsikin nukkuu pitkään ettei herää 7 aamulla touhottaa. :) Toki rytmiä saa alkaa kääntää pian jos tammi-helmikuussa laitetaan päiväkotiin.
 
Onko kenelläkään muulla jatkuvaa, aaltoilevaa kuvotusta? Mulla on ollu nyt varmaan 3vkoa sellaista. Yleensä syönnin jälkeen on hyvä olo mutta sitten rupeaa taas kuvottamaan.
Luin keskustelupalstoja ja siellä ehdoteltiin närästystä syyksi! Onko kenelläkään kokemusta?
 
Nyt on kyllä jännä..tänään bongasin pikkuhousunsuojasta tuhrun! Ja pyyhkiessäkin näkyi beigen vaaleanpunaista limaa.:bored: Outoa sillä kiinnittymiselle vähän myöhästä kun dpo12 ja tuskin se tätikään ihan näin aikasin tulee..Ja siis viimeksi tänään testi oli nega
 
Chenet, mitä oon lukenut kiinnittymisvodon tyypillinen sijoittuminen on 10-12 dpo, vaikka usein kiinnittyminen alkaa 6-8 dpo. En tiiä, miks siinä on semmoinen ero, mutta en siis kirvestä vielä kaivoon heittäisi :)
 
Mulla on kahdessa raskaudessa tullut tiputteluvuotoa juuri tuossa dpo 11-12 tienoilla. Siitä viimeksi jo tiesinkin olevani raskaana, kun ei koskaan muuten tiputtele. Eli hyvin voi olla iloinen syy tiputtelulle!
 
Nyt on kyllä jännä..tänään bongasin pikkuhousunsuojasta tuhrun! Ja pyyhkiessäkin näkyi beigen vaaleanpunaista limaa.:bored: Outoa sillä kiinnittymiselle vähän myöhästä kun dpo12 ja tuskin se tätikään ihan näin aikasin tulee..Ja siis viimeksi tänään testi oli nega

Hei mulla oli ihan sama juttu tänään! Dpo 7 menossa joten tuskin on menkat vaikka tiputteleekin ennen niitä mutta ei nyt näin aikaisin sentään yleensä! Jännittävää!
 
Takaisin
Top