Pahoittelut Mrs.Smith
Karz onnea plussasta!!!
On: kuukautiset ovat toivottavasti loppuneet. Ne kestivätkin km jälkeen kaksi viikkoa. Mukavasti täysin ennalta-arvaamattomasti hulahdellen.
Tänään oli jälkitarkastus. Kaikki oli hienosti. Olen mahdollisesti jo ovuloinut koska vatsassa oli tilkka nestettä. Limakalvo oli paksu 1,1mm (vai cm?) vaikka olen vuotanut viimeiset kaksi viikkoa.
Keskenmenolle ei ole löytynyt syytä. Patologin lausunnon mukaan sikiö olisi ollut rv 9-10 kun on lopettanut kehittymisen. Rv 11+4 oltiin kuitenkin ultrassa, jossa sikiö vastasi viikkoja, joten patologin arvio johtui varmaan siitä että sikiö oli jo alkanut hajoamaan koska oli ollut kuolleena niin pitkään.
Kaikkia testejä otettiin sairaalassa heti km jälkeen ja tuloksissa näkyi että olen sairastanut toksoplastoomainfektion! Sehän on alkueläin, joka jää ikuisesti pesiytymään silmään. Tsiisus.
Löytyi kaikenlaista muutakin bakteeria ja virusta mitä kannan mukanani mutta ei km selittävää. Mutta mua ei kyllä tutkita enää. En halua tietää mitä kaikkea mussa asuu tai elää. Hyi.