Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ootteko muuten lähipiirille kertoneet yrityksestä? Meillä tietää muutama ystävä ja pari mun työkaveria (koska en voinut olla näyttämättä mun hienoja ovisviivoja:D) sekä mun äiti. Äidin kanssa eilen juttelin ovisoireista, totesi ettei omena kauas puusta putoa, samat oireet oli hälläkin. Saako toivoa et synnytykset ois myös samanlaisia, äitini kun on päässyt melko helpolla:happy:
 
Joo onhan se tummunut, mennään joka toinen päivä taktiikalla nyt.. :)
 
Kysta. 5cm. Puhjennut. Vittu.

Kiitos kaikille mukana eläjille <3

Maksimaalisen vitutuksen läpi punaviinin voimalla. Kuukautiset alkaa tod.näk. parin päivän päästä.
 
Mrs.Smith: Onpa ikävää! Syy kuitenkin nyt tiedossa. Ei muuta kuin leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä! Muistat vaan sitten ostaa sen riittävän pitkän pillin millä menee se punkku suoraa pullosta niin ei tarvi suotta sitä päätä kallistaa eikä lasia sotkea. ;)
 
Pahoittelut Mrs.Smith :sad001

Karz onnea plussasta!!!

On: kuukautiset ovat toivottavasti loppuneet. Ne kestivätkin km jälkeen kaksi viikkoa. Mukavasti täysin ennalta-arvaamattomasti hulahdellen.
Tänään oli jälkitarkastus. Kaikki oli hienosti. Olen mahdollisesti jo ovuloinut koska vatsassa oli tilkka nestettä. Limakalvo oli paksu 1,1mm (vai cm?) vaikka olen vuotanut viimeiset kaksi viikkoa.

Keskenmenolle ei ole löytynyt syytä. Patologin lausunnon mukaan sikiö olisi ollut rv 9-10 kun on lopettanut kehittymisen. Rv 11+4 oltiin kuitenkin ultrassa, jossa sikiö vastasi viikkoja, joten patologin arvio johtui varmaan siitä että sikiö oli jo alkanut hajoamaan koska oli ollut kuolleena niin pitkään.

Kaikkia testejä otettiin sairaalassa heti km jälkeen ja tuloksissa näkyi että olen sairastanut toksoplastoomainfektion! Sehän on alkueläin, joka jää ikuisesti pesiytymään silmään. Tsiisus.
Löytyi kaikenlaista muutakin bakteeria ja virusta mitä kannan mukanani mutta ei km selittävää. Mutta mua ei kyllä tutkita enää. En halua tietää mitä kaikkea mussa asuu tai elää. Hyi.
 
Pahoittelut Mrs.Smith :sad001

Karz onnea plussasta!!!

On: kuukautiset ovat toivottavasti loppuneet. Ne kestivätkin km jälkeen kaksi viikkoa. Mukavasti täysin ennalta-arvaamattomasti hulahdellen.
Tänään oli jälkitarkastus. Kaikki oli hienosti. Olen mahdollisesti jo ovuloinut koska vatsassa oli tilkka nestettä. Limakalvo oli paksu 1,1mm (vai cm?) vaikka olen vuotanut viimeiset kaksi viikkoa.

Keskenmenolle ei ole löytynyt syytä. Patologin lausunnon mukaan sikiö olisi ollut rv 9-10 kun on lopettanut kehittymisen. Rv 11+4 oltiin kuitenkin ultrassa, jossa sikiö vastasi viikkoja, joten patologin arvio johtui varmaan siitä että sikiö oli jo alkanut hajoamaan koska oli ollut kuolleena niin pitkään.

Kaikkia testejä otettiin sairaalassa heti km jälkeen ja tuloksissa näkyi että olen sairastanut toksoplastoomainfektion! Sehän on alkueläin, joka jää ikuisesti pesiytymään silmään. Tsiisus.
Löytyi kaikenlaista muutakin bakteeria ja virusta mitä kannan mukanani mutta ei km selittävää. Mutta mua ei kyllä tutkita enää. En halua tietää mitä kaikkea mussa asuu tai elää. Hyi.

Eiks se oo se "kissapöpö"? Mullakin on ihan varmasti se koska syön yleensä pihvit paistettuna raa'aksi...
 
Pahoittelut Mrs.Smith :sad001

Karz onnea plussasta!!!

On: kuukautiset ovat toivottavasti loppuneet. Ne kestivätkin km jälkeen kaksi viikkoa. Mukavasti täysin ennalta-arvaamattomasti hulahdellen.
Tänään oli jälkitarkastus. Kaikki oli hienosti. Olen mahdollisesti jo ovuloinut koska vatsassa oli tilkka nestettä. Limakalvo oli paksu 1,1mm (vai cm?) vaikka olen vuotanut viimeiset kaksi viikkoa.

Keskenmenolle ei ole löytynyt syytä. Patologin lausunnon mukaan sikiö olisi ollut rv 9-10 kun on lopettanut kehittymisen. Rv 11+4 oltiin kuitenkin ultrassa, jossa sikiö vastasi viikkoja, joten patologin arvio johtui varmaan siitä että sikiö oli jo alkanut hajoamaan koska oli ollut kuolleena niin pitkään.

Kaikkia testejä otettiin sairaalassa heti km jälkeen ja tuloksissa näkyi että olen sairastanut toksoplastoomainfektion! Sehän on alkueläin, joka jää ikuisesti pesiytymään silmään. Tsiisus.
Löytyi kaikenlaista muutakin bakteeria ja virusta mitä kannan mukanani mutta ei km selittävää. Mutta mua ei kyllä tutkita enää. En halua tietää mitä kaikkea mussa asuu tai elää. Hyi.

Aika kovilla olet ollut <3 jospa seuraavassa kierrossa tärppää! Meillä molemmilla :)
 
Mrs.Smith,Voimia

Kiitos <3 kolme (isoa) lasillista viisaampana alan hahmottaa suuremman kokonaisuuden, ehkä tästä vielä noustaan!

Mutta en voi kuin toistaa syvän ihailuni teitä kaikkia kohtaan jotka ootte yrittäny jo pidempään! Meillä nyt 5kk takana ja kiukuttelen kuin kolmevuotias! Oikeesti, te pidempään yrittäneet ootte sissejä!!! Nyt vaan jaksetaan maaliin asti!
 
Juu se on se "kissapöpö", josta raskausaikana aina varoitellaan. Mutta minun pikku silmäloiseni ei ole riski tulevissa raskauksissa enkä voi uutta infektiota saada. Olen sen luultavasti saanut töissä kun olen raaán lihan kanssa tekemisissä joka päivä.

Mrs.Smith kiitos :) Sitä toivotaan kovasti :Heartred Ja toivon sitä meille kaikille! Tulee hyvä fiilis itselle, kun lukee täältä plussauutisia
 
Kiitos <3 kolme (isoa) lasillista viisaampana alan hahmottaa suuremman kokonaisuuden, ehkä tästä vielä noustaan!

Mutta en voi kuin toistaa syvän ihailuni teitä kaikkia kohtaan jotka ootte yrittäny jo pidempään! Meillä nyt 5kk takana ja kiukuttelen kuin kolmevuotias! Oikeesti, te pidempään yrittäneet ootte sissejä!!! Nyt vaan jaksetaan maaliin asti!
Kyllä sieltä sinä vielä suosta nuoset.Kyllä me ihan kaikki vielä se plussa saadaan toiset aikaisemmin kuin toiset.Toiset hoitojen kautta toiset ei hoitojen kautta.Yritystä neljä vuotta :(
 
Kiitos <3 kolme (isoa) lasillista viisaampana alan hahmottaa suuremman kokonaisuuden, ehkä tästä vielä noustaan!

Mutta en voi kuin toistaa syvän ihailuni teitä kaikkia kohtaan jotka ootte yrittäny jo pidempään! Meillä nyt 5kk takana ja kiukuttelen kuin kolmevuotias! Oikeesti, te pidempään yrittäneet ootte sissejä!!! Nyt vaan jaksetaan maaliin asti!

Taidan itsekin ottaa ison viinilasillisen tänään :) Odottavan aika on niiiiiiin pitkä...
 
Kysta. 5cm. Puhjennut. Vittu.

Kiitos kaikille mukana eläjille <3

Maksimaalisen vitutuksen läpi punaviinin voimalla. Kuukautiset alkaa tod.näk. parin päivän päästä.

Voi ei!! :( Miten tollasta hoidetaan ja onko se aiheuttanut näitä pidempiä kiertoja? Tsemppiä kovasti ja pikaista paranemista! <3
 
Nyt ottaa päähän! Kp 20 menossa, ovis on vahvistunu ja haalistunu vuorotellen kp 12 lähtien ja eilen jo oli niin vahvat et uskoin et tänään pärähtäis plussa. Vaan ei! Ihan haalee! Testasin toki aamupissasta, vaikka ei pitäis mut lähden reissuun koko päiväks. Ja päätäkin on särkeny viis päivää, mutta en oo viittiny ottaa lääkettä ettei vaan ovulaatio jää tulematta! Joopa joo.

Ja nyt jos ovis siirtyy myöhemmäks, menkat siirtyy myöhemmäks ja sit ne on mun lääkärin päällä ja näkeeks ne sit ultrassa mitään?

Heräskö muut paremmalla jalalla tähän päivään? :D
 
Takaisin
Top