Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tsemppiä huomiseen!Täällä selätetty kuukautiset ja nyt menossa kierronpäivä 4.Huomenna lääkäärin heti aamusta.Vaikka oli kuukautiset niin silti on vielä turvotusta,rinnat turpoaa ja kauhean kipeät rinnat eivät voi olla lugesteronista enää ja tuskin kuukautis oireista koska kuukautiset meni ja tuli.Menkat vuoti vain kaksi päivää kolmantena päivänä paperiin jäi punaista vain erilaiset menkat kuin aikaisemmin.Kuukautiset yleensä vuotaa kolme päivää ja loppuu siihen.Kahtena päivänä vuoto oli ihan kuukautismaista.En kuitenkaan usko raskauteen oikein paljon.Huomenna sen selviää jos vielä rinnat on arat voin kysyä sieltä lääkäriltä miksi näin jos vielä huomenna on särkyä.Muutoin toivon huomisen osalta että kaikki on hyvin ultrassa ja syytä siihen limakalvon ei paksuuntumiselle löydy ja kaikki muutoinkin olisi hyvin.
Tsemppiä huomiseen!
Täällä alkaa piinaviikot, eilinen ovisplussa tuntui tänään todenteolla. Töissä n.4h kestävä juilinta ja kramppaus, enemmän ehkä vasemmalla puolella. Onneksi talleteltiin eilen ja edellispäivä koska tänään aamulla mies lähti reissuun viikoksi...onko huomenna dpo 1 jos tänään on ovis?
Kiitos! Juu onneks alkoi menkat vähän ajoissa niin saatiin tää ovis hyödynnettyä.Joo ovisplussa on dpo -1 eli huomenna sulla on dpo 1. Ainakin hyvin ajotettu miehen reissun kannalta :D Toivottavasti tärppää!
Sitte tää tissien arkuus, no onhan ne kipeet kos oikein puristaaRintta, sanoppa se :D Mulla kanssa tosiaan eka kierto menossa 6v pillereiden jälkeen joten on kyllä jatkuvaa kropan analysointia ja oireiden googlettamista. Oikeesti varmaan vain joku ilmakupla kiertää mahassa ja mä oon jo intopinkeenä tuntevinani raskausoireita :D
8h aikaa lääkärin vastaanottoon. Oon oottanu tätä ihan into pinkeenä mutta nyt... alkaa pelottaa! Oon kasannu itelleni ihan järkyttävän huteran henkisen tornin pahvilaatikoista ja muusta särkyvästä tavarasta ja tornin perusta on TYHJÄN PÄÄLLÄ! Ja ite keikun huipulla yhellä jalalla tasapainoillen. Ja pahoin pelkään että lääkärillä on jo valmiina keppi jolla se tökkää tornin keskiosaan ja koko komeus kaatuu romahtaen ja minä sen mukana!
Jotain on selkeästi tekeillä! mä sain ovista edellisenä päivänä tollaisen hailukan viivan, seuraavana päivänä pärähtikin jo vahva viiva ja oli selkeästi positiivinen.Hei vaan, hetken kaltoin pysyä poissa. Täällä menossa kp22 ja oviksen metsästys alkanut.
Ovistesti rivissä alin tehty tänään aamupäivästä. Pe-su en tehnyt yhtään kun oltiin mökillä.