Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lopetin kahvin juonnin ihan sen takia että haluan kokeilla miltä tuntuu olla ilman kofeiinia. En ole mikään suurkuluttaja mutta lukenut niin paljon myönteistä kahvin lopettamisesta, että päätin kokeilla. :)
 
Täällä selätetty kuukautiset ja nyt menossa kierronpäivä 4.Huomenna lääkäärin heti aamusta.Vaikka oli kuukautiset niin silti on vielä turvotusta,rinnat turpoaa ja kauhean kipeät rinnat eivät voi olla lugesteronista enää ja tuskin kuukautis oireista koska kuukautiset meni ja tuli.Menkat vuoti vain kaksi päivää kolmantena päivänä paperiin jäi punaista vain erilaiset menkat kuin aikaisemmin.Kuukautiset yleensä vuotaa kolme päivää ja loppuu siihen.Kahtena päivänä vuoto oli ihan kuukautismaista.En kuitenkaan usko raskauteen oikein paljon.Huomenna sen selviää jos vielä rinnat on arat voin kysyä sieltä lääkäriltä miksi näin jos vielä huomenna on särkyä.Muutoin toivon huomisen osalta että kaikki on hyvin ultrassa ja syytä siihen limakalvon ei paksuuntumiselle löydy ja kaikki muutoinkin olisi hyvin.
 
Täällä selätetty kuukautiset ja nyt menossa kierronpäivä 4.Huomenna lääkäärin heti aamusta.Vaikka oli kuukautiset niin silti on vielä turvotusta,rinnat turpoaa ja kauhean kipeät rinnat eivät voi olla lugesteronista enää ja tuskin kuukautis oireista koska kuukautiset meni ja tuli.Menkat vuoti vain kaksi päivää kolmantena päivänä paperiin jäi punaista vain erilaiset menkat kuin aikaisemmin.Kuukautiset yleensä vuotaa kolme päivää ja loppuu siihen.Kahtena päivänä vuoto oli ihan kuukautismaista.En kuitenkaan usko raskauteen oikein paljon.Huomenna sen selviää jos vielä rinnat on arat voin kysyä sieltä lääkäriltä miksi näin jos vielä huomenna on särkyä.Muutoin toivon huomisen osalta että kaikki on hyvin ultrassa ja syytä siihen limakalvon ei paksuuntumiselle löydy ja kaikki muutoinkin olisi hyvin.
Tsemppiä huomiseen! :happy:
Täällä alkaa piinaviikot, eilinen ovisplussa tuntui tänään todenteolla. Töissä n.4h kestävä juilinta ja kramppaus, enemmän ehkä vasemmalla puolella. Onneksi talleteltiin eilen ja edellispäivä koska tänään aamulla mies lähti reissuun viikoksi...onko huomenna dpo 1 jos tänään on ovis?o_O
 
Tsemppiä huomiseen! :happy:
Täällä alkaa piinaviikot, eilinen ovisplussa tuntui tänään todenteolla. Töissä n.4h kestävä juilinta ja kramppaus, enemmän ehkä vasemmalla puolella. Onneksi talleteltiin eilen ja edellispäivä koska tänään aamulla mies lähti reissuun viikoksi...onko huomenna dpo 1 jos tänään on ovis?o_O

Joo ovisplussa on dpo -1 eli huomenna sulla on dpo 1. Ainakin hyvin ajotettu miehen reissun kannalta :D Toivottavasti tärppää!
 
Mrs.Smith, kuulostaa kyllä lupaavalta tuo oireisto!!
Heitsulle tsempit huomiselle :)

Rintta ainakin hyvin osunut sitten talletukset! Plussatuulia odotellessa ;)
Odotan että mullaki alkaisi uus kierto että pääsis ovista bongailemaan ja hyödyntämään. Tässä alkaa taas kuvitella kaikkia oireita, tänäänkin ollu tosi etova olo koko päivän.
 
Mä oon kans mestari noiden oireiden keksimisessä. :woot: Mulla on nyt vasta eka luomukierto, melkoista opettelua tää oman kropan tunteminen 10 vuoden ehkäsypillereiden käytön jälkeen. Tällähetkel kaikki näyttää hyvälle ja oon aikataulussa, toivotaa et kierrot pysyis säännöllisinä...Miten tän pääkopan sais sitte vielä pidettyy kasassa? o_O
 
Rintta, sanoppa se :D Mulla kanssa tosiaan eka kierto menossa 6v pillereiden jälkeen joten on kyllä jatkuvaa kropan analysointia ja oireiden googlettamista. Oikeesti varmaan vain joku ilmakupla kiertää mahassa ja mä oon jo intopinkeenä tuntevinani raskausoireita :D
 
Rintta, sanoppa se :D Mulla kanssa tosiaan eka kierto menossa 6v pillereiden jälkeen joten on kyllä jatkuvaa kropan analysointia ja oireiden googlettamista. Oikeesti varmaan vain joku ilmakupla kiertää mahassa ja mä oon jo intopinkeenä tuntevinani raskausoireita :D
Sitte tää tissien arkuus, no onhan ne kipeet kos oikein puristaa:woot:
 
Täällä myös yksi oireiden keksijä ilmoittautuu! Tissit on kipeät (jos niitä tökkii), alavatsa kummallisen tuntuinen ja paras kaikista, yökkäys tuli tänään hajusta kun mies oli käyttänyt vessassa sellasta painettavaa vessanraikastinta! Ja joo, menossa dpo 5. Että näin..miestäkin ihan naurattaa :D :D
 
Tässä nyt siitä mun plussasta kuvaa :")
 

Liitteet

  • _20170806_205200.jpg
    _20170806_205200.jpg
    517 KB · Katsottu: 205
Felicity, kyllähän tuo oireisto lupaavalta kuuulostaa :D
Nyt sitten satuin löytämään toilettilaukusta viime viikkoisen r-testin (pregcheck) ja nyt oon ihan näkeväni siinä haamujenhaamun! Tiedän ettei näitä roskishaamuja kannattais ehkä tuijotella mutta tuijottelimpa siltio_O oli tosi vaikea saada kuvattua (kai nyt ku on niin hailura!) mutta mustavalkosena mielestäni näkyy ehkä jotain... oikeesti kenelläkään ei ole sellaista laserkatsetta kuin raskautta toivovalla naisella :laughing002 yritän liittää kuvan tähän.
 

Liitteet

  • IMG_20170806_205758.png
    IMG_20170806_205758.png
    890.2 KB · Katsottu: 226
Jaa Rohmu, taitaa noi mun oireet olla enemmän mielikuvituksen tuotetta :D
Mä olen näkevinäni jotakin tossa ylemmässä. Mä kyllä hävitän kaikki testit heti ettei vaan tule vanhoja katseltua :)
 
8h aikaa lääkärin vastaanottoon. Oon oottanu tätä ihan into pinkeenä mutta nyt... alkaa pelottaa! Oon kasannu itelleni ihan järkyttävän huteran henkisen tornin pahvilaatikoista ja muusta särkyvästä tavarasta ja tornin perusta on TYHJÄN PÄÄLLÄ! Ja ite keikun huipulla yhellä jalalla tasapainoillen. Ja pahoin pelkään että lääkärillä on jo valmiina keppi jolla se tökkää tornin keskiosaan ja koko komeus kaatuu romahtaen ja minä sen mukana!
 
8h aikaa lääkärin vastaanottoon. Oon oottanu tätä ihan into pinkeenä mutta nyt... alkaa pelottaa! Oon kasannu itelleni ihan järkyttävän huteran henkisen tornin pahvilaatikoista ja muusta särkyvästä tavarasta ja tornin perusta on TYHJÄN PÄÄLLÄ! Ja ite keikun huipulla yhellä jalalla tasapainoillen. Ja pahoin pelkään että lääkärillä on jo valmiina keppi jolla se tökkää tornin keskiosaan ja koko komeus kaatuu romahtaen ja minä sen mukana!

Tiedän hyvin tunteen. Tsemppiä kitutunteihin. Toivottavasti saat vastauksia eikä piina pitkity. Ärsyttävintä on mennä suurin odotuksin vastaanotolle ja kuulla sitten vain että ei me tässä vaiheessa vielä oteta mitään kantaa kun täytyy vielä tutkia ja testata nämä ja nuo.

Toivottavasti kuullaan täälläkin illan päälle hyviä uutisia. :)
 
Täällä käytiin lääkärissa.Limakalvon ei paksuuntumiselle ei löytynyt syytä ja kaikki oli niin kuin piti.Tässä kierrossa tehdään inseminaatio ja tänään alkaa pistokset.Maanantaina verikoe ja ultra miten follit jakselee :) Olin varautunut että tämä kierto on välikierto ja pitää yrittää kotona mutta hyvä vain että tämäkin kierto on hoitokierto :) Ennen kohtukuolema raskautta oli aina välikierto jos tulosta ei tullut.Näillä eväillä eteenpäin :)
 
Hei vaan, hetken maltoin pysyä poissa. Täällä menossa kp22 ja oviksen metsästys alkanut.
Ovistesti rivissä alin tehty tänään aamupäivästä. Pe-su en tehnyt yhtään kun oltiin mökillä.

ad372df586c944006f5c4fc4d916bf2d
 
Hei vaan, hetken kaltoin pysyä poissa. Täällä menossa kp22 ja oviksen metsästys alkanut.
Ovistesti rivissä alin tehty tänään aamupäivästä. Pe-su en tehnyt yhtään kun oltiin mökillä.

ad372df586c944006f5c4fc4d916bf2d
Jotain on selkeästi tekeillä! mä sain ovista edellisenä päivänä tollaisen hailukan viivan, seuraavana päivänä pärähtikin jo vahva viiva ja oli selkeästi positiivinen.
 
Takaisin
Top