Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tervetuloa kaikille uusille, onnea plussanneille ja kärsivällisyyttä loppuporukalle :wink Täällä tärppipäivät käsillä, ovistestiin sain eilen kaksi viivaa, vielä nega, su pitäis olla pääpäivä. Mies lähtee silloin viikoksi pois josten tänään täytyy talletella, onneks siittiöt elää muutaman päivän...:) Tässä kierrossa alkoi eilen kipeytymään nännit, oletan sen liityyvän ovikseen, sitten voimakasta nipistelyä vasemmalla puolella alavatsaa. Toivotaan et olis ovis ja tärppäisi. :happy: Yritän pitää ahatuksia muualla mutta on tää vauvaluume kyllä raastavaa...:sad001
 
Onnea Karz plussasta, toivottavasti jatkokin sujuu hyvin. :)
Ja Rintalle myös peukut pystyyn jotta nyt tärppäisi!
Itse täällä kärvistelen aivan karmeassa räkätaudissa... Ei ole nyt kyllä ensimmäisenä vauvanteko mielessä, yyh...
 
Oon pudonnut ihan kärryiltä teidän jutuissa, joten vain omaa napaa tälläkertaa :D

Kp 9/28-32 huomenna pitäis alkaa tikuttaa ovista ja samalla lähtö kesälomareissuun :) Eli voi olla että tikuttaminen jää. Kotiin tullaan loppuviikosta ja toivottavasti ovis vasta silloin , kun petipuuhat jää varmaan aika vähälle reissun aikana....
 
Kävin joo lukemassa siitä EPF:stä ja ei toisiaan yhtään auttanut asiaa :hilarious: Noh, jos nyt jaksais kuitenkin vielä sen viikon odotella ennen testailua ainakin, tänään siis oletettavasti dpo 4.
 
Lomalla. Huoh... Ihanaa joo, mutta myös aika raskasta ja erilaista perheenä olla liikenteessä kuin kaksin. Koko porukan lomat onkin mummila ja mökkireissuja lukuunottamatta ollu vähässä niin edelleen tämä on hieman hakemisessa.

Lähtiessä hellu "uhkaili" joka iltasella peiton heilutuksella. Pah! Eilen heiluteltiin ja ekana iltana ja nyt kuulema väsyttää liikaa. :( Näin mie toki vähän uumoilinkin että tämä kierto ei kyllä tuota tulosta. Ovis todennäköisesti ma tai ti...
 
Mrs.Smith,Aivan mahtavaa :) oliko se näin että sulla on kans maanantaina lääkäri?Milloin meinaat testiä tehdä toisin sanoen mikä dpo?


Heitsu 3/28-33kp neljä vuotta yritystä
 
Mrs.Smith toivottavasti nyt olisi SE kerta:love017

Ite myös kirjottelen tuonne esikoinen 2017, kirjottelen tännekkin välillä samaa:rolleyes: Täällä justiin dpo10 ja olo ei oo yhtään sellanen, että olis tärpännyt. Aikasemmassa raskaudessa hurjia menkkajomoja oli jo viikko ennen oletettua tätiä ja pari viikkoo plussauksen jälkeen. Nyt ei kerrassaan mitään, 5päivää tadin kyläilyyn. Välillä jotain jossakin nipistää, mut en jaksa enää havahtua jokaisesta asiasta.. Luulenpa, että pian alkaa yk3!
 
Huomenta kaikille! Oon uusi täällä. :) Kolmas tulee jos on tullakseen. Tänään kp1 ja ensimmäinen päivä ilman kahvia. Kuka hullu päättää lopettaa kahvin juonnin silloin kun eniten ärsyttää? Haha! Vettä sataa, lapset kiukuttelee, menkat eikä edes kahvia enää. :D
 
Mrs.Smith,Aivan mahtavaa :) oliko se näin että sulla on kans maanantaina lääkäri?Milloin meinaat testiä tehdä toisin sanoen mikä dpo?


Heitsu 3/28-33kp neljä vuotta yritystä

En oo enää yhtään varma dpo:sta! Kuopuksen kanssa se oli vasta kp25 ja on mahdollista että se oli myöhemmin myös tässä kierrossa...

Mutta kp on 41/31 eli kuukautiset reilun viikon myöhässä :)

Peilaan nyt edelliseen raskauteeni. Siinäkin mulla oli tässä vaiheessa vielä nega.

Lääkäriin huomenna <3
 
Huomenta kaikille! Oon uusi täällä. :) Kolmas tulee jos on tullakseen. Tänään kp1 ja ensimmäinen päivä ilman kahvia. Kuka hullu päättää lopettaa kahvin juonnin silloin kun eniten ärsyttää? Haha! Vettä sataa, lapset kiukuttelee, menkat eikä edes kahvia enää. :D

Miksi ei kahvia!?
 
Amalfi,Tervetuloa.Ite kans lopetin just menkkojen aikaan kahvin juonnin.Syy minulla oli kahvin lopetukseen että hieman vaikuttaa hedelmällisyyteen.Meidän lapsettomuusklinikalta suosittelivat sitä myös.
 
En oo enää yhtään varma dpo:sta! Kuopuksen kanssa se oli vasta kp25 ja on mahdollista että se oli myöhemmin myös tässä kierrossa...

Mutta kp on 41/31 eli kuukautiset reilun viikon myöhässä :)

Peilaan nyt edelliseen raskauteeni. Siinäkin mulla oli tässä vaiheessa vielä nega.

Lääkäriin huomenna <3
Tsemppiä huomiseen lääkäriin sulle.Toivotaan nyt sitä raskautta ja aikoinaan sitten plussa testiä :)
 
Takaisin
Top