Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mitenkähän kohdunulkoinen oireilee?

Mulla siis tuli jo plussat herkkään tikkuun mutta menkat alkoi aamulla suoraan tummalla limaisella verellä jossa mukana mustia roituvia.. normaalisti alkaa hailakanpunaisella tuhrulla.. nyt meinas loppua päivällä kun seinään mut alkoi taas illalla runsastumaan.. tässä illalla on vihlonut ja tuikkinut munasarjoja aivan kauheesti.. vähänniinkun oviksen aikaan.. ja koko alamaha on tärähdysherkkä.

Nyt on dpo13 ja norm kierto 28-33, tämä jäi neljä päivää lyhemmäksi. Ovistestikin näyttää kyllä melkein plussaa.. voiko ovuloida menkkojen aikana? Vai näyttääköhän tuo ovistestikin plussaa nyt vielä sen takia kun r testikin ehti johonkin kiinnittymiseen reagoida ?

Unicorn kp1/26-33 , yk15
 
Oon nyt taas hyvässä vireessä :D oon 99.9% varma että oon raskaana. Positiivinen raskaustesti on enää vaan muodollisuus! :D :D :D (ja siis PELKKIÄ negoja, ei ees haamuja, ei ees ROSKIShaamuja)

Tiedän... olen hullu! :D

Yks toinen hullu kans ilmottautuu ja tänään oletettavasti dpo 2 ja oon ajoittain ihan varma tärpistä. Nyt ilta lenkillä kumma rintojen arkuus, mikä tyypillistä ennen menkkoja - outoa. Ja sit on vaan sellanen outo fiilis, hullua :nailbiting:

Oliks se muuten sinä mr Smith joka puhui jostain tutukimuksesta että hedelmöittynyt munasolu lähettelis jotain singnaaleja keholle, ja oikeasti voiskin tietää et on raskaana ennen kuin kiinnittymisestä on kulunut muutama päivä? Haluisin lukee, kiinnostais jo ihan tieteellisessä mielessä.
 
Yks toinen hullu kans ilmottautuu ja tänään oletettavasti dpo 2 ja oon ajoittain ihan varma tärpistä. Nyt ilta lenkillä kumma rintojen arkuus, mikä tyypillistä ennen menkkoja - outoa. Ja sit on vaan sellanen outo fiilis, hullua :nailbiting:

Oliks se muuten sinä mr Smith joka puhui jostain tutukimuksesta että hedelmöittynyt munasolu lähettelis jotain singnaaleja keholle, ja oikeasti voiskin tietää et on raskaana ennen kuin kiinnittymisestä on kulunut muutama päivä? Haluisin lukee, kiinnostais jo ihan tieteellisessä mielessä.

Jep jep! Epf eli early pregnancy factor. Googlaa ihmeessä :D mutta varoitus: lisää oireta ;)
 
Unicorn, kantsii mennä verikokeeseen kattoon hcg-arvon kehitystä jos epäilyttää! Mulla oli ku helmikuussa ja mulla ei ollu vuotoa missään vaiheessa, mutta kipuja sitäkin enemmän. Ja mun kivut oli kaikki oikeella puolen, josta se sit löytykin ja ovis oli siis tapahtunu sillä puolen. Tsemppiä!
 
Unicorn, ku:n oireista mulla ei ollut mitään tuntemuksia ennen kuin rv. 8 kun putki sitten repesi. Hormonit nousi hitaasti, eli ei yhtään niinkun olis pitänyt. Mitään vuotoa ei ollut, paitsi sitten kun tuli tyhjennysvuoto leikkauksen jälkeen. Toivotaan, ettei tätä ...
En usko, että voi ovuloida ihan kierron alussa, kyllähän se follikkeli muutaman päivän vaatii kypsyäkseen.
Tsempit ja plussia ketjuun!
 
Mä veikkaan unicorn että tullu vaarhainen keskenmeno. Voi olla että nyt kun sulla viimeks otti jo vähän enemmän kiinni niin voi olla että nyt koittaa kunnolla kun taas kehotietää mitä pitäis tehdä.
 
Kaveri vinkkasi että akupunktiosta voisi olla apua jos ei plussaa ala kuulua. Meillä vasta yk 1 joten ei sen puolesta ole ajankohtaista mutta kiinnostaa silti kuulla kokemuksia. Onko joku täällä kokeillut kenties?
 
Kiitos kaikille kauniista sanoista!:love7 Täällä pitäisi menkkojen alkaa hetkenä minä hyvänsä (kp29/28-29), mutta mitään oireita ei ole, eikä varmaan tule. Te joilla takana on pitempiä kiertoja, oletteko kuitenkin ovuloineet? Ovatko kierrot alkaneet yllättäen vai olleet seurausta esim. hormonaalisen ehkäisyn lopettamisesta? Omalla taustallani en yllättyisi, jos hormonit heittävät nyt vähän kärrynpyörää. Ihmettelen vaan, kun ekat menkat tulivat kuitenkin kp29.:wideyed:
 
Mä veikkaan unicorn että tullu vaarhainen keskenmeno. Voi olla että nyt kun sulla viimeks otti jo vähän enemmän kiinni niin voi olla että nyt koittaa kunnolla kun taas kehotietää mitä pitäis tehdä.

Niin mäkin.. noh, jospa se pysyvä plussa jossain vaiheessa tulisi.. :)
 
Kaveri vinkkasi että akupunktiosta voisi olla apua jos ei plussaa ala kuulua. Meillä vasta yk 1 joten ei sen puolesta ole ajankohtaista mutta kiinnostaa silti kuulla kokemuksia. Onko joku täällä kokeillut kenties?

Kuulostaa kyllä mielenkiintoiselta, onko tää kokemukseen pohjautuvaa vai ihan tutkittu juttu?:) Varmasti ainakin rentouttaa!:rolleyes:
 
Kiitos kaikille kauniista sanoista!:love7 Täällä pitäisi menkkojen alkaa hetkenä minä hyvänsä (kp29/28-29), mutta mitään oireita ei ole, eikä varmaan tule. Te joilla takana on pitempiä kiertoja, oletteko kuitenkin ovuloineet? Ovatko kierrot alkaneet yllättäen vai olleet seurausta esim. hormonaalisen ehkäisyn lopettamisesta? Omalla taustallani en yllättyisi, jos hormonit heittävät nyt vähän kärrynpyörää. Ihmettelen vaan, kun ekat menkat tulivat kuitenkin kp29.:wideyed:
Mulla kans pitkä kierto takana. Kaksi ekaa kiertoa ehkäisyrenkaan poisjätön jälkeen oli säännölliset, kp33 ja kp 31, kolmas kierto sit venähtikin 87 päivän mittaiseksi ja teroluteilla käynnistettiin uusi kierto joka alkoi tänään :grin Mullakin gyne havaitsi ultralla ovulaation tapahtuneen, arviolta noin viikon sisällä ennen gynellä käyntiä. Kp75 kun kävin ja ultrattiin. Kirjoitti kuitenkin terolut reseptin vaikka olisikin saattanut olla (pieni) mahis että menkat ois alkanu ilmankin.
 
Kaveri vinkkasi että akupunktiosta voisi olla apua jos ei plussaa ala kuulua. Meillä vasta yk 1 joten ei sen puolesta ole ajankohtaista mutta kiinnostaa silti kuulla kokemuksia. Onko joku täällä kokeillut kenties?

Mä kokeilin, ja siitä oli kyllä apua. Olin aika piipussa vuosien ylimitoitetun työn ja tahattoman lapsettomuuden ikeessä. Sain pikkuhiljaa rentoutta ja rauhaa. Ja lopulta sitten sain sen pysyvän plussankin. Jatkoin säännöllisesti rv. 36 asti. Jos lähetään kakkosta yrittämään ainakin alkionsiirtoon haen siitä tukea.
 
Kuulostaa kyllä mielenkiintoiselta, onko tää kokemukseen pohjautuvaa vai ihan tutkittu juttu?:) Varmasti ainakin rentouttaa!:rolleyes:

Tutkimuksesta en osaa sanoa mutta kaverin tuttu tekee akupunktiohoitoja ja hänen yhdelle asiakkaalle oli ollut apua. Ainakin varmasti poistaa yrittämisen stressiä ja sitä kautta voi helpottaa mutta ehkäpä edistää myös kehoa vastaanottamaan raskauden?
 
Täällä eilen kp31 tehty r-testi. Kaks selkeetä viivaa tuli jo ennen testiajan loppumista. En saa kuvaa lisättyä tähän mutta koitan uudestaa jossain kohtaa ens viikkoa uudestaan. Jos vaikka sitten onnistus :). Mun visiitti jäi nyt aika lyhyeks tässä ryhmässä.

Paljon kaikille plussatuulia!
 
Onnea plussanneille

Itsellä pyörähti uusi kierto käyntiin ja samalla alkaa taas clomifenit. Kp 3/30 yk 19. Toivottavasti työt vie taas ajatuksia muualle.
 
Takaisin
Top