Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hienoja viivoja ilmestynyt kaikille, onnea ja vahvistumista niille! :-)

Täällä menossa kp5. Greippimehua juotu pari päivää jo ja ylihuomenna ajattelin alkaa ovistestailun. Viime kerralla tärppäsi jo kp10 niin siksi noin aikaisin..

MayDay, kateellisena sun lyhyestä kierrosta!Mulle on ovulaatio aina vasta kp 17 suunnilleen. Ärsyttävää odotella menkkojen jälkeen!

Kata, älä suotta :-D mun kierrot on vaan hyvin epäsäännöllisiä, aina en ovista löydä ollenkaan.. viimeisin kierto oli 35p, eli ei mitään hajua koska nyt voisi odotella ovista.. tuo kp10 tärpännyt meni kesken rv12, ja oli luultavasti tuulimuna. En tiedä voisko niillä olla joku yhteys, että "liian aikasin" irronnut munis olis helpommin jotenkin viallinen?

Mä oon kans miettinyt tota että jos munasolu irtoaa liian aikaisin tai myöhään niin voisiko se vaikuttaa tuulimunan syntyyn. Mulla tuulimunassa ovuloin kp 18-20 ja normaalisti ennen raskautta ja imetystä kp 14-16.

Mullaki yleensä ovis kp20-23o_O

Mutta NYT; miks mulla tulee vähän vaaleanpunaista pyyhkiessä :banghead: ei ikinä oo tullu ja nyt on "vasta" kp 18/34-36

Onhan siinä aina huonojakin puolia ovuloiko sit tosi aikasin tai tosi myöhään. Se 28päivän kierto on se kaikkein ideaalein vissiin.

Tänään ollut toinen oireeton päivä. Ei oikeesti enä lämmitä se plussa, kun tuntuu, että tää oli tässä. No huomenna aamusta testi josko viiva olis vahvistumaan pöin, eikä katoamaan.

Mulla oli esikoisesta ovulaatio kp 18 josta siis tärppäs ja nyt tästä toisesta jo kp7 josta tärppäs (eka kierto synnytyksen jälkeen) En oo koskaan kuullut et noin aikaisesta ovulaatiosta ois kukaan tullu raskaaksi mut näköjään kaikki on mahdollista. Nyt menossa rv 16+6 :)

Voi, täällähän on paljon plussatuulia! Ihanaa ja tarrasukkia! Täällä vietettiin pyhiä ja eka tjottailukierto päättyi tädin tuloon. Nyt on toinen menossa, limojen ja kiertosovelluksen mukaan ovista olis tänään ja niin on kyllä talletteluitakin ahkeraan tehty ;-) Jännän äärellä! Ja jälleen ehkä vähän ahkerammin foorumin parissa :-)

Olin hätähousu ja teinkin ekan o-testin jo tänään kp5, kun tuntuu että rupee menkkojen jälkeen jo energiatasot nouseen.. :-D on sitten ainakin melkein koko kierto testattu niin näkee viivojen kehityksen, nytkin tuli jo toinen viiva haaleena näkyviin. :-) olen selvästi matkalla himotestaajaksi :-D

Mä tässä päätin et jos en tässä kierrossa tuu raskaaksi ni lähen ottaa uuden tatuoinnin! oon niin monta vuotta taas himoinnu ottaa lisää ni nyt sen aika on jo ei nappaa :D mul on siis kaks valmista suunnitelmaa ollu vuode päivät mut mun tatuoija katos johonkin ja nyt se avas ihan naapuriin liikkeen :D

Ajattelin lähtee tutkituttaa kilppari arvot.

Meillä mies on tosiaan vanhempi kuin minä (10v), joten sekin varmaan vaikuttaa asiaan. Ei oikeastaan puhuttu lapsien määrästä, kun mies sanoi, että ei kuvitellut enää lapsia saavansa, mutta kun minut tapasi, niin mieli muuttui. Nyt kuitenkin on sanonut, että ei enää jaksaisi uutta vauvaa. Minulla toive toisesta vahvistui ensimmäisen raskauden aikana ja jossain vaiheessa mieskin kuulosti siltä, että sille ei ole estettä. Nyt kuitenkin on niin vahvasti mielipiteensä ilmaissut, että pelkään ettei mieli muutu.

Mutta peukut pystyssä teille muille!

Onnea kaikille plussanneille, ja haaleen viivan saaneille!
En muista sanoinko jo, mutta oon tässä kierrossa kirjannu paperille kaikki oviksen jälkeiset oireet:grin Ja niitähän on ihan uskomaton lista joka päivälle, etenki dpo 7 alkaen. Nyt on pari uutta oiretta mitä en oo edellisis kierrois mielestäni bongannu. Eilen illalla silmiä kuivas. Miehen kans oltii käymäs nukkumaa semmoses halaus asennos, en voinu katella sitä sillee ylöspäin, niinku usein teen, vaan piti pistää silmät kiinni, kun sen hengitys ilma tuntu kuivattavan mun silmiä :think005
Ja äskettäin se totes mun haisevan jotenki pahalle,vaikka olen tänään käyny suihkussa enkä mielestäni syöny edes mitää outoa :confused005
Mitenkä sitä jaksaa viel vuorokauden ootella menkkoja taikka viel pitempään..

Palaan vielä tohon ovulaatioon ja tuulimunaan: monellahan on pitkiä kiertoja normaalisti tai tosi lyhyitä. Enemmänkin mietin omalla kohdallani sitä kun mulle ei ole ominaista ovuloida noin myöhään ja silloin kun sitten raskauduin myöhäisestä ovulaatiosta niin oisiko sillä ollut jotain osuutta tuulimunaan. Nää on spekulaatioita. Kukaanhan ei sitä tiedä mikä sen tuulimunan aiheutti.
Eli ei kannata kenenkään nyt ainakaan miettiä että olisi huonommat mahdollisuudet jos ovuloi aikaisin tai myöhään [emoji5].

Asiasta seuraavaan: tänään päiväpissasta digillä raskaana 2-3 viikkoa. 4+2 menossa. Ainakin jotain siellä on meneillään. Vuotoa ollut onneksi vähän tänään.
Tsempit piinaviikossa eläville ja plussaonnea kaikille!

Lumikellolla ja Miitulla ihan selvästi haamut, eikä tartte edes viivalaseja! Onnea!!!

Kp 14 ja ovistestit ei ota tummuakseen! Onneksi oon miehen vietellyt melkein joka ilta, joten jos on jäänyt huomaamatta niin onhan pa#-_u ainakin! Toivottavasti ei oo ovuloimaton kierto, sillä normista tunnen oviksen tosi hyvin!

Mä ovuloin yleensä kp 12 tai 13, kerran aiemmin on ollut ovuloimaton kierto, joka oli 31 päivää, muuten mun kierto on varsin lyhyt, 25-26 päivää. Mun gynekologi sanoi ettei sillä kiertopäivällä ole niin merkitystä milloin ovuloi, vaan luteaalivaiheen pituus merkkaa enemmän.

Onnea uusista viivoista! :)

Ja peukkuja hurjasti ettei herttarouvalla ja ameliahilla merkkaile vuoto sen kummempaa. <3

Mulla oli kmn jälkeen nyt luteaalivaihe vain 10 päivää, toivottavasti lähtis kuitenki pitenemään...

Miitu ja muutkin. Vinkkinä että noista puikkomallisista testeistä kantsii irrottaa testin teon jälkeen se muovi-ikkuna. On huomattavasti helpompi tihrustaa viivaa ja varsinkin saada siitä hyvä kuva ilman sitä muovia. Sen saa esim voiveitsen kärjellä helposti irti. :)

Liitympä minäkin joukkoon iloiseen.

Ens viikolla käyn poistamassa kierukan, joten mitenhän mulla kierto sitten meneekään? Koska kierukan kanssa mun kierto menee nyt niin että tänään alko vuoto. Menkkojan mulla ei varsinaisesti ole, mutta tota vuotoa on tasasesti kerran kuukaudessa yhden tai kaks tiputtelukertaa päivän aikana ja se on siinä.[emoji28]

Takaisin