Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Toivottavasti miitun ja lumikellon viivat vahvistuis. :)

Ja tervetuloa uusille. :)

Täällä tällä kertaa kierron tylsä vaihe, odotan siis ilman piinailuja menkkojen alkua. ei siis mitään hajua millon ne alkais. kkm:stä nyt neljä viikkoa.

Aikalailla samanlaista hailuraa olis tänäänkin tarjolla... Ei kai nää oo niitä kuuluisia viivanpaikkoja? Millaisia kokemuksia muilla on onestepeistä?

Liitteet

• IMG_3295.JPG
    IMG_3295.JPG
    393.8 KB · Katsottu: 225
Aikalailla samanlaista hailuraa olis tänäänkin tarjolla... Ei kai nää oo niitä kuuluisia viivanpaikkoja? Millaisia kokemuksia muilla on onestepeistä?

Mä oon saanut tosi vahvoja viivanpaikkoja niillä mutta tuossa näyttää mun silmään olevan väriä! Ja mun viivanpaikat on ainakin ollut värittömiä. :happy:

Lumikello2015 mä oon testaillu PALJON onestepeillä eikä tommosta testiviivaa oo tullu ikinä turhaan! :) Viivanpaikka on täysin väritön. Mikä kp/dpo sulla olikaan nyt? Itellä edelleen tänä aamuna paljon haaleempi hailura kuin tuo sinun viivasi. Luulen olevan suunnilleen dpo 9.

Tällästä hailuraa mulle tänään tarjoiltiin. Kuopuksesta tein näitä haaleita viivoja/haamuja ties kuinka kauan. Menkat pitäis alkaa vasta maanantain aikoihin, että pitää kai vaan olla tyytyväinen, että edes jotain näkyy. Tummempia viivoja odotellen :)

Liitteet

• 1483685609482.jpg
    1483685609482.jpg
    50.3 KB · Katsottu: 210
Ameliah ihana kuulla, että tuhruttelu on lakannut! :) Nyt vaan nautit raskaudesta ja yrität olla stressaamatta, vaikka tiedän omasta kokemuksesta, että voi olla ylitsepääsemättömän vaikeeta.

ILONA mulla on nyt ehkä dpo11, joten ei vielä leffaviivoja tarttis ollakaan. Nyt kun vertaan, niin eilinen testi on kyllä haaleempi, mutta tän aamunen tais olla kyllä kauemmin pidätetystä pissasta. Mut ihan mahtavaa, että jo nyt dpo9 saat jotain näkymään! :) Vahvistumisia sullekin! :Heartred

Danonina sun viivaa ei tartte edes tihrustella, ja vielä noin aikaisessa vaiheessa! :) Ihan mahtavaa!

Lumikello, Olen itse saanut noilla testeillä viivanpaikkoja, enkä ole raskaana ollut mutta tuo sinun viivasi näyttää minustakin punertavalta ja minulla ei koskaan väriä niissä ollut! :)

Ameliah, Ihanaa että vuoto on loppunut! :) <3

danonilla hieno viiva! :)

Help..
Eli mitähän meinaa, su aamuna tuli ovis testiin haalea plussa, illalla oli lievää vaaleanpunaista vuotoa joka muuttui maanantaina kunnon vuodoksi, ja vuotaa edelleen..

Menkat ovat tosi epäsäännölliset.

Tänää tein taas piruuttaan ovis ja raskaustestin. R testi selvä nega ja ovis testi todella haalee plussa. Silleen et hieman erotti. Ja sunnuntaista on jo 4 päivää

Ilman ehkäisyä olen ollut jo yli puoli vuotta

Mulla näyttää ovis testit viivaa myös ennen menkkojen alkua ja alussa raskaana ollessa. Siis haaleeta viivaa, mut viivaa kuitenkin. Heti oviksen jälkeen ei tuu edes haaleeta..

Kesäkeiju 90; ovistesteissä se "haalea plussa" tarkoittaa negaa, eli siitä ei voi oikein päätellä mitään.... :( r-testissähän haaleeki viiva on plussa ;) toivottavasti nää on sun menkat, jonka jälkeen kierto sit tasoittuu<3

Oi miten kivoja tuplaviivoja täällä onkaan Danoninalla ja Lumikellolla <3

Kirahvi, hyvä tatskasuunnitelma! Leimat on kyllä koukuttavia. Mulla on huhtikuulle seuraavaa aikaa varattuna, tietty jos raskaudutaan niin joutuu perumaan, onneks niitä ehtii :-) teossa nyt on vähä kerrallaan sleeve vasempaan käsivarteen. Sen lisäksi mulla on yksi jo ihoon hakattu kuva ja viisisataa ideaa :D

Tsempit Herttarouvalle! Toivottavasti tuhruttelut loppuu pian.

En oikein osaa olla miettimättä että kuinka tässä kierrossa käy vaikka tjottailumielellä pitäis olla. Tilasin äsken Wishistä yhden hauskan bodynkin... Nyt lähdin viikonlopuksi pois kotoa että enempää ei talletuksiakaan ehditty tekeen. Mulla on lyhyehkö kierto, 26 pv, ja ovis aina kp12-13. Eilen oli kp12 ja mun mielestä myös ovulaatio, en tosin ole tikutellut. Piinaillen siis seuraavat pari viikkoa...

Onko Miitu testaillut uudestaan?Oli ainakin selvä viiva edellisessä testissä [emoji4]

Mullakin haave,että tatskoja lisää.Selässä on keskikokoinen kuva,joka koostuu kolmesta pienemmästä.Sitä haluaisin laajentaa. Pitäisköhän varata aika,jos sitten vaikka tulisikin raskaaksi?[emoji1]

Pitäisköhän munkin tulla tänne haaveilemaan.

Oon 22v yhden lapsen 5/16 äiti. Mies on 23v, opinnot loppusuoralla ja pian pitäis selvitä työtilanne. Todennäkösesti saa työpaikan, joten kakkonen ois tervetullut. :) oma maatila on etsinnässä (tai mahdollisesti jo löytynyt) ja kauppakirjojen kirjoitusta odotellaan, kirjoitetaan jos vain tulee vihreää valoa miehen työpaikan puolesta.

Tähän asti on käytetty ehkäisynä kondomia synnytyksen jälkeen, mutta alkaa olo olee että ei kai pieni vahinko mitään haittaa.. :D ois haaveena vauva 1,5-2,5v ikäerolla esikoiseem. :) tuun tänne lueskelee ja jännäilee teidän puolesta, sekä kuumeilee ite jos vaikka sattus pieni vahinko tai ei-niin-vahinko itellekki. ;)

Edit. Pitikin vielä kirjoittaa, että imetän vielä, menkat ei (kai?) ole vielä alkaneet joten ei voi edes olla varmuutta onnistuuko raskautuminen. Ja se miksi sanoin "kai" johtuu siitä, että joulukuun alussa oli menkat mutta sen jälkeen ei taas ole kuulunut. :D voihan se kierto olla pidempi kuin ennen (28pv) joten vielä tässä odotellaan ja katsellaan.

Muokattu viimeksi:
Rosmariina tervetuloa [emoji4]

Lumikello, joo negan testasin eli odottelen menkkoja ja yk3:n alkua [emoji21]

Muistanko väärin vai oliko sullakin Kata vasta dpo11 tänään? Kyllähän sieltä voi vielä plussa tulla! :)

Tääl alkoikin vuoto jo nyt päivällä, eli kierto jäi 26 päivän mittaiseks. Tässä kierrossa päätän kyl jännittää paljon vähemmän. Ainaki yritän. Mulla ei oo varmast jäljellä enää yhtäkää oiretta joka vois viitata raskauteen enemmän ku tuleviin menkkoihin :(

Takaisin