Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
1kp täällä.Soitin meidän hoitopaikkaa Naistenklinikkalle ultraa maanantaina olisi sekin ultra.Keittosuolaliuoksella tehtävä ultra tuossa hoitokierossa limakalvot ei oikein paksuuntunut kunnolla niin katsotaan olisiko kaavinta tehnyt jotain limakalvolle.
 
Pahoittelut hopeareunus ikävästä kokemuksesta ja heitsulle pahoittelut kp1:stä!

Täällä kp 17 ja dpo 2. Jostain syystä jännittää ihan hirveästi. Mulla ois tyttöjen ilta tiedossa 12.8. joten ajattelin silloin aamulla testata vaikka onkin dpo 11 vasta ja varmaan liian aikaista..
 
Täällä myös vahvasti kuumeilija liittyy joukkoon! Esikoinen haaveissa, pillerit jätin pois viikko ennen juhannusta. Tyhjennysvuoto tuli normaalisti sen jälkeen mutta sitten ei olekaan menkkoja näkynyt :arghh: Nyt eletään kp 45 ja voi jumantsuikka että ärsyttää ku ne ei vaan ala, eikä pääse uutta yitystä aloittamaan. (ja testejähän olen tehnyt ihan kiitettävästi että raskaana en ole..)
Tyypillistä että oli tarkoitus ihan rennosti aloittaa yritys mutta rentous on tästä menosta kaukana :smiley-ashamed004

Yritin kunnianhimoisesti lukea tämän koko viestiketjun että pääsisin hyvin jyvälle, pääsinkin sivulle 148 jonka jälkeen totesin että aika ei vaan riitä ja pakko päästä itsekin kirjottamaan ja purkamaan tätä oloa :D

Tsempit kakille kuumeilijoille, on tää vaan aikamoista tunteiden vuoristorataa!
 
Täällä myös vahvasti kuumeilija liittyy joukkoon! Esikoinen haaveissa, pillerit jätin pois viikko ennen juhannusta. Tyhjennysvuoto tuli normaalisti sen jälkeen mutta sitten ei olekaan menkkoja näkynyt :arghh: Nyt eletään kp 45 ja voi jumantsuikka että ärsyttää ku ne ei vaan ala, eikä pääse uutta yitystä aloittamaan. (ja testejähän olen tehnyt ihan kiitettävästi että raskaana en ole..)
Tyypillistä että oli tarkoitus ihan rennosti aloittaa yritys mutta rentous on tästä menosta kaukana :smiley-ashamed004

Yritin kunnianhimoisesti lukea tämän koko viestiketjun että pääsisin hyvin jyvälle, pääsinkin sivulle 148 jonka jälkeen totesin että aika ei vaan riitä ja pakko päästä itsekin kirjottamaan ja purkamaan tätä oloa :D

Tsempit kakille kuumeilijoille, on tää vaan aikamoista tunteiden vuoristorataa!

Voi hyvin olla et sul kestää pari kiertoa et oma hormoonitoiminta käynnistyy kunnolla...

Tai sitten sulle käy niinku mulle ja ovis on ollu myöhänen ja plussaat myös myöhässä. Jatka testailua jos menkkoja ei kuulu.
 
Rohmu söitkö kauan pillereitä? Mulla oli kans eka kierto pillerien lopettamisen jälkeen 39 päivää ja kerkesin kyllä tuskastumaan. Oon lukenu, että menkat voi odotuttaa itteään jopa puoli vuotta! Tsemppiä piinailuun :)
 
Mrs.Smith ja Nipsuliini: Söin pillereitä n.6v ja pahoin pelkään että tässä kierron käynnistymisessä voi mennä kauan. Ja vaikka se olikin tiedossa etukäteen ja olin asiaan "henkisesti valmistaunut" niin äkkiä hymy hyyty kun huomasin että kierto venyy. Kärsivällisyys ei oikein sovi tälläselle kaikkimullenytheti-ihmiselle :smiley-ashamed005

Mutta lohduttavaa kuulla että muillakin on ollut pitkiä kiertoja. Toivohan elää niin kauan kun menkat ei ala...:)
 
Yritin bongata, testailin aamuisin kp 9-19 tuloksetta. Mulla alko rusehtava tiputteluvuoto kp 18 niin luulin että menkat alkoi tosi aikaseen, mutta se loppuikin kuin seinään 2 päivän päästä. Ja niinkuin voi kuvitella niin olen lukenut kaiken kiinniittmsvuodoista ja ovulaatiovuodoista mutta tuo taitaa kyllä tipahtaa vain kierto sekaisin-kategoriaan :D

Mikä tilanne sulla on Nipsuliini? :)
 
Yritin bongata, testailin aamuisin kp 9-19 tuloksetta. Mulla alko rusehtava tiputteluvuoto kp 18 niin luulin että menkat alkoi tosi aikaseen, mutta se loppuikin kuin seinään 2 päivän päästä. Ja niinkuin voi kuvitella niin olen lukenut kaiken kiinniittmsvuodoista ja ovulaatiovuodoista mutta tuo taitaa kyllä tipahtaa vain kierto sekaisin-kategoriaan :D

Mikä tilanne sulla on Nipsuliini? :)

Jatkakaa vaan sinnikkäästi yrittämistä! On käyny myös paljon sitä et ovulaatio tulee tosi myöhään ekassa kierrossa ehkäsyn jälkeen mutta tulee kuitenkin :)
Ja tosiaan ekasta kierrostakin voi lähteä onnistunut raskaus käyntiin vaikka se olisikin pitkä.
 
Rohmu mulla meni 6kk ennen ensimmäisii menkkoja syötyäni 7v pillereitä. Toivotaan ettei sulla niin kauaa menis! :)

Onkos kellään nyt lähiaikoina testauspäiviä? Tuntuu et monella ois sama kierto ja samoihin aikoihin kaikki jännäilee :D
 
En tiiä viittinkö tuhlata testin huomenna... tänään 6.5 oli nega ja maanantaina ultraan joten fiksu testais pakkauksen toisen testin esim lauantaina. Mutta en kai ole väittänytkään olevani fiksu testaaja?
 
Mikä tilanne sulla on Nipsuliini? :)

Mullakin tuli heti mieleen kiinnittymisvuoto! :D

Mä söin pillereitä 15 vuotta ja nyt on yrittämistä takana 7kk. Ekasta luomukierrosta tärppäs, mutta oli kohdunulkonen.

Täällä menossa kp 15 ja olin ihan varma kp 12 paikkeilla et ovis on lähellä, kun viivat oli niin tummat mut siitä ne lähti vaan haalistuun! Onks kukaan tikuttanu esim koko kiertoo et onks se normaalia? Yleensä ovis tulee toki vasta kp 20 paikkeilla, mut outoo et viivat oli jo niin tummat!
 
En tiiä viittinkö tuhlata testin huomenna... tänään 6.5 oli nega ja maanantaina ultraan joten fiksu testais pakkauksen toisen testin esim lauantaina. Mutta en kai ole väittänytkään olevani fiksu testaaja?

Raastavaa tämmöset pitkät kierrot! Onneks sulla on se lääkäri maanantaina, josko sieltä sais jotain selvyyttä asiaan! Voin vaan kuvitella mitä tunteiden vuoristorataa tossa kerkee käymään läpi! Tsemppiä piinailuun :)
 
Huomenna dpo10 (jos nyt oikeasti oli ovis, ja kierto tosiaan käynnistyy imetyksen ohella).
Koitan malttaa testauksen kanssa maanantaille :D
 
Raastavaa tämmöset pitkät kierrot! Onneks sulla on se lääkäri maanantaina, josko sieltä sais jotain selvyyttä asiaan! Voin vaan kuvitella mitä tunteiden vuoristorataa tossa kerkee käymään läpi! Tsemppiä piinailuun :)

Oon nyt taas hyvässä vireessä :D oon 99.9% varma että oon raskaana. Positiivinen raskaustesti on enää vaan muodollisuus! :D :D :D (ja siis PELKKIÄ negoja, ei ees haamuja, ei ees ROSKIShaamuja)

Tiedän... olen hullu! :D
 
Takaisin
Top