♡Unicorn♡
Asioista perillä oleva
Tää raiskaa aika hyvin nää kuvat mutta siis kyllä ihan silmillä nähtävä punainen viiva on tikussa :)
Hyvin huononi kuvanlaatu tänne ladatessa x) :D kyllä mäkin nääään
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tää raiskaa aika hyvin nää kuvat mutta siis kyllä ihan silmillä nähtävä punainen viiva on tikussa :)
Kuukautiskierto yleensä 28-33kp.Meille tehtiin hedelmöityshoito 25kp ja tästä kierrosta siis tulee sika pitkä tänään menossa 44kpHeitsu: mitkä kiertopäivät sulla olikaan nyt?
Rintta: mä alan yleensä tikuttaa kp 10-11. Viime kierroissa + tullut kp 13-15
Meillä ei nyt taida tuo sauna olla vaihtoehto kun ollaan lähdössä ulkomaille :D ja lapsia on sen verran monta :D
Lume: toivotaan että nyt ois tiukasti kyytiläinen mukana ! Mä nään viimeisessä kuvassa jotain...muissa en
Tsemppauksia kauheesti kaikille ja onnea plussanneille, oikein plussa tuulahdus tullut. Toivottavasti päästäs täältä me muutkin huhtikuisiin :)
Mä pidin pientä hermo lomaa yrittämisestä ja foorumin lukemisesta, mut eipä se kauhaa pitänyt. Jotenkin, tosin rauhallisemmalla fiiliksellä tässä kierrossa.
Yk 13 kp 20 ja epäilisin että eilen olis ollut ovis, mutta tänään tuo kipuilu jatkunut jota ihmettelen. Jotenkin outo fiilis et nyt olis tärpännyt - joka nyt sinänsä ei oo mikään uus fiilis, mut nyt tuntuu sillain eri tavalla siltä, jos kukaan ymmärtää. Hope so en putoo kovin korkeelta jos ei nappaakkaan.
Hei kaikille!
Päätin pienen harkinnan jälkeen hypätä mukaan matkaan, sillä huomasin, että täällä on hyvä henki ja innokkaita testaajia, joilta saada vertaistukea! Itse tunnustan, että tikuttelu on lähtenyt viime viikkoina täysin lapasesta. Kuten näemmä muutkin, olen minäkin kotona painottanut rentoa meininkiä yrittämisen suhteen. Pari päivää sitten oli pakko tunnustaa miehelle, että saatan tehdä "jokusen testin silloin tällöin".
Muutama sananen taustastani: Vielä muutama kuukausi sitten jännäsin oman esikoiseni odotuksen kanssa, LA oli loppuvuodesta 2017. Nt-ultrassa saatiin kuitenkin lohduton tuomio, vauva ei tulisi elämään kohdun ulkopuolella kuin joitakin tunteja (jos sinne asti selviäisi). Siispä teimme raskaan päätöksen ja päästimme pienen enkelimme pilven reunalle. Nyt kun omat ajatukset ovat jälleen kutakuinkin raiteillaan, niin olemme päättäneet yrittää uudelleen.
Yrityskiertoja on takana vasta yksi, josta aktiivisesta tikuttelusta huolimatta en ovista bongannut. Tänään ois kp 28, yleensä kiertoni on ollut tasan 28 päivää, mutta nyt menkkaoireet loistavat poissaolollaan. Mielenkiinnolla seuraan, että mitä tässä oikein tapahtuu!