Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lume,näen jonkun todella,todella hailura viivan alemmassa mutta toivotaan että tämä viiva on se THE viiva ja the vauva.
 
Heitsu: mitkä kiertopäivät sulla olikaan nyt?

Rintta: mä alan yleensä tikuttaa kp 10-11. Viime kierroissa + tullut kp 13-15
Meillä ei nyt taida tuo sauna olla vaihtoehto kun ollaan lähdössä ulkomaille :D ja lapsia on sen verran monta :D

Lume: toivotaan että nyt ois tiukasti kyytiläinen mukana ! Mä nään viimeisessä kuvassa jotain...muissa en
Kuukautiskierto yleensä 28-33kp.Meille tehtiin hedelmöityshoito 25kp ja tästä kierrosta siis tulee sika pitkä tänään menossa 44kp
 
Hihiiih voi kauhistus..:woot: Menin sitten eilen tilaamaan ukolta salaa kasan testejä, enkä uskonu että ne tänne asti päivässä tulee.. Enhän minä voinu paljastaa, että oon hullu testaaja-akka:grin No nyt sitten paljastuin ja selitin vaan 'kun oli niin halpoja'. Voi sitä ilmettä
 
Meilla kans ihan "tjottaillen" mennään (ainakin miehen kuvitelmien mukaan :laughing002 ) Minäkin taisin alkaa tikuttamaan ovista kuitenkin ihan ekasta kierrosta alkaen ja netistä oon tilannu aina samalla reilummin ovis-ja raskaustestiliuskoja. Ja aina tilaan silleen että oon arkivapailla ja mies töissä niin en "jää kiinni" :smiley-angelic006 Vois olla muuten näkemisen arvoinen ilme meilläkin :laughing002

ON: maanantaina napattu viimeinen nappi 10 päivän terolut kuurista. Eilen alkoi rusehtava "vuoto" vain pyyhkiessä paperiin, ei siteeseen. Tänään sama homma, tosin nyt hyytymää mukana ja aavistuksen punertavampaa vuotoa. Raskaustestit negaa, ei minkäänlaista viivaan viittaavatakaan mitä olin jossain vaiheessa havaitsevinani.

Ilmeisesti näitä tuhrupäiviä ei vielä uuden kierron piikkiin laiteta vaan vasta sityen kun alkaa reilumpi vuoto?
 
Mua jännittää tai lähinnä pelottaa että
Toi viiva on joku väärä tai huijaus. Että huomen aamulla onkin valkoinen kirkas testipinta :D :S ... apuva !
 
Täällä tuli wc reissulla punaista paperiin ja rakko koko ajan täynnä tuntuu plus kaikki pissatulehduksen oireet.Varmasti vuoto alkaa viimeistään huomenna aamulla.
 
Rive, kkm 11/16, kemiallinen 12/16, toinen toiveissa, PAS 1/17
KiPsUli6, tjottailua 1/15, yritys 4/15 toinen yhteinen toiveissa
RouvaKettunen, yritystä keväästä -15, kolmas toiveissa
Kirahvi, yritystä 7/16 alkaen, esikoinen toiveissa
Helmililja, yritystä 10/16, toinen toiveissa
Babe, yritystä 07/16, esikoinen toiveissa
Tiiamariia, yritystä 12/15, kkm 3/16 ja 10/16, esikoinen toiveissa
Mammanhaave, yritystä 10/16, kolmas toiveissa
tiikeriLuukas, tjot 5/15, kolmas toiveissa
Silkkitassu, kkm 3/16, yritystä 11/15, ensimmäinen toiveissa
Kampela, yritystä 8/16, esikoinen toiveissa
Hippie_mama, yritystä 10/2016, esikoinen toiveissa
Mami91 yritystä 7/14 ja toinen toiveissa
Tarzan88, yritystä 9/16, ensimmäinen
Toiveissa, yritystä 1/16
Kedi, tjottailua 10/16, esikoinen toiveissa
Toiveilija90, yritystä 11/16, yk2, esikoinen toiveissa
Villisilmä, yritystä 4/16, esikoinen toiveissa
PikkuR, esikoinen 6/16, toinen toiveissa
Elisabet 89, tjot 7/16, kolmas toiveissa
Odottelua88, yritystä 8/16, esikoinen toiveissa
pikkumyyxx, yritystä 6/16
Alinah, yritystä 8/16. Toinen toiveissa.
danonina, yritystä 11/16 / kolmas toiveissa
pikkunen85, yritystä 12/15, km05/16 ja kkm09/16, esikoinen toiveissa
Mirellan, yritystä 10/16, esikoinen toiveissa
PauliinaS, yritystä 9/16, toinen toiveissa
Helynä, yritystä 7/16, kkm 12/16, toinen toiveissa
Justme89, tjottailua 1/17, esikoinen toiveissa
Mursumauu, yritystä 05/15, eskikoinen toiveissa.
Alessia, yritystä 02/16
Mangusti, yritystä 1/17, esikoinen toiveissa
Aunemoi, yritystä 1/17, esikoinen toiveissa
Mamma-2, yritystä 1/17, kolmas toiveissa
MW2B, esikoispoika 6/15, toisen yritystä 1/17
Bluebelle, yritystä 12/16, esikoinen toiveissa
Unicorn17, tjottailua 5/16 yritys1/17, km 7/17, toinen toiveissa
Sara80, yritystä 1/16, toinen toiveissa
Silky, yritystä 12/16, toinen haaveissa
Eetuha, yritystä 4/15, km 10/16, kolmas haaveissa
Wonderwall yritystä 8/16 esikoista havitellaan
Marce86, yritystä 2/16, kolmas haaveissa
kirppu_, yritystä 3/17, esikoinen haaveissa
Heitsu1996, yritystä 11/2014, toinen haaveissa,
1/2017 kohtukuolema
Tilkkunen, tjottailua 1/17, kolmas haaveissa
Tintuska, yritystä 4/17, toinen toiveissa
Lume,yritystä 03/17 (4v)
Minni2016, yritystä 5/17, km 4/17, toinen haaveissa
ikonii, tjottailua 4/17, esikoinen haaveissa.
Nipsuliini, yritystä 1/17, ku 2/17, esikoinen toiveissa
Nessi, yritys 5/17, neljäs toiveissa
Mel, yritys 12/16, kolmas toiveissa
TeenMama, yritystä 4/17, kolmas haaveissa
Kide-85, yritystä 09/16, toinen haaveissa
tilliina, yritys 7/17, esikoinen haaveissa
Rintta , yritys 7/17, esikoinen toiveissa
Mrs. Smith, yritystä 3/17, kolmas haaveissa


PLUSSANNEET:

Mandah, la 23.8.
Possumunkki la 28.8. (?)
Naffa, la 28.8.
Herttarouva, la 11.9
Ameliah, la 12.9
Salo84, la 11.9.
Lumikello2015, la 18.9.(?)
I L O N A, la 20.9
Dossier, la 21.9. (?)
Elma Auroora la 29.9. (?)
Helmiäinen90 la 3.10 (?)
Miitu la 6.10 (?)
Isintyttö la 10.10 (?)
Aneska la 10/2017
Taiga86 la 6.11.
Vaapukka_ la 16.11. (?)
Terhus la 28.11.
Ellikki85 la 6.12 (?)
Edams la 16.12
Milottiina la 18.12 (?)
MayDay la 25.12.
Sydänkäpynen la 30.12.
Cho la 26.12 (?)
Nuppu3 la 11.1.
Vulpix la 14.1.
Jääkukka la 16.1.
Pau91 la 23.1
Emmielle86 la 24.1
Heidukka la 28.1 (??)
kata_ la 18.2.
Esikkoaetsimässä 21.2
Toupie la 3.-5.3.
Jaffa93 la 12.3. (?)
Lacrima85 la 7.4
Rianne la 7.4.
 
Nyt päätin minäkin liittyä mukaan. Meillä on entuudestaan lapset vuosimallia 2011 ja 2016. Kolmas lapsi ei tuntunut mitenkään ajankohtaiselta tähän saumaan, mutta järkytyksekseni teinkin sitten positiivisen raskaustestin. Ehdimme jo miehen kanssa tulla sinuiksi tuloksen kanssa ja olisimme ottaneet uuden tulokkaan hyvillä mielin vastaan, mutta valitettavasti homma meni eilen kesken muutama päivä plussan jälkeen...
Tämä kuitenkin auttoi huomaamaan, että juuri nyt on itse asiassa täydellinen aika hankkia vielä se kolmas täydentämään meidän muksukatras. Siispä nyt uuden kierron alkuun jännittynein mielin!
 
Tsemppauksia kauheesti kaikille ja onnea plussanneille, oikein plussa tuulahdus tullut. Toivottavasti päästäs täältä me muutkin huhtikuisiin :)

Mä pidin pientä hermo lomaa yrittämisestä ja foorumin lukemisesta, mut eipä se kauhaa pitänyt. Jotenkin, tosin rauhallisemmalla fiiliksellä tässä kierrossa.

Yk 13 kp 20 ja epäilisin että eilen olis ollut ovis, mutta tänään tuo kipuilu jatkunut jota ihmettelen. Jotenkin outo fiilis et nyt olis tärpännyt - joka nyt sinänsä ei oo mikään uus fiilis, mut nyt tuntuu sillain eri tavalla siltä, jos kukaan ymmärtää. Hope so en putoo kovin korkeelta jos ei nappaakkaan.
 
Tsemppauksia kauheesti kaikille ja onnea plussanneille, oikein plussa tuulahdus tullut. Toivottavasti päästäs täältä me muutkin huhtikuisiin :)

Mä pidin pientä hermo lomaa yrittämisestä ja foorumin lukemisesta, mut eipä se kauhaa pitänyt. Jotenkin, tosin rauhallisemmalla fiiliksellä tässä kierrossa.

Yk 13 kp 20 ja epäilisin että eilen olis ollut ovis, mutta tänään tuo kipuilu jatkunut jota ihmettelen. Jotenkin outo fiilis et nyt olis tärpännyt - joka nyt sinänsä ei oo mikään uus fiilis, mut nyt tuntuu sillain eri tavalla siltä, jos kukaan ymmärtää. Hope so en putoo kovin korkeelta jos ei nappaakkaan.

Tiiän ihan just mitä tarkotat!! Mulla ollu toi fiilis ovulaatiosta lähtien ja kaikki oireet paitsi et rinnat on normaalit. Nyt kp38/31 ja edelleen kaikki testit negaa.

Maanantaina lääkäriin ja ultra. Sittenpähän tiedän :)
 
Rfsu näytti kiinnittymisen dpo9-10. Cb Early haamuili eilen ja tänään aamulla. Ovisteti plussaa. Vuoto alkoi testin teon jälkeen. Tänään dpo13.

Nyt heitetään oikeasi testit nurkkaan ja keskitytään johonkin muuhun. Ainakin kroppa toimii km jälkeen eikä mennyt sen pahemmin sekaisin, kun että ovis tuli etuajassa. Kierto jäi 26 päivään (norm 28-33).

Syyskuussa palailen töihin esikoisen äippälomilta ja silloin toivottavasti saa muutakin ajateltavaa kun tämän lisääntymisen :D

Unicorn yk15->
 

Liitteet

  • ImageUploadedByVau Foorumi1501748354.151732.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1501748354.151732.jpg
    70 KB · Katsottu: 152
  • ImageUploadedByVau Foorumi1501748368.754350.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1501748368.754350.jpg
    70.5 KB · Katsottu: 147
Hei kaikille!

Päätin pienen harkinnan jälkeen hypätä mukaan matkaan, sillä huomasin, että täällä on hyvä henki ja innokkaita testaajia, joilta saada vertaistukea! Itse tunnustan, että tikuttelu on lähtenyt viime viikkoina täysin lapasesta.:shy: Kuten näemmä muutkin, olen minäkin kotona painottanut rentoa meininkiä yrittämisen suhteen. Pari päivää sitten oli pakko tunnustaa miehelle, että saatan tehdä "jokusen testin silloin tällöin".

Muutama sananen taustastani: Vielä muutama kuukausi sitten jännäsin oman esikoiseni odotuksen kanssa, LA oli loppuvuodesta 2017. Nt-ultrassa saatiin kuitenkin lohduton tuomio, vauva ei tulisi elämään kohdun ulkopuolella kuin joitakin tunteja (jos sinne asti selviäisi). Siispä teimme raskaan päätöksen ja päästimme pienen enkelimme pilven reunalle. Nyt kun omat ajatukset ovat jälleen kutakuinkin raiteillaan, niin olemme päättäneet yrittää uudelleen.

Yrityskiertoja on takana vasta yksi, josta aktiivisesta tikuttelusta huolimatta en ovista bongannut. Tänään ois kp 28, yleensä kiertoni on ollut tasan 28 päivää, mutta nyt menkkaoireet loistavat poissaolollaan. Mielenkiinnolla seuraan, että mitä tässä oikein tapahtuu!:eek:
 
Hei kaikille!

Päätin pienen harkinnan jälkeen hypätä mukaan matkaan, sillä huomasin, että täällä on hyvä henki ja innokkaita testaajia, joilta saada vertaistukea! Itse tunnustan, että tikuttelu on lähtenyt viime viikkoina täysin lapasesta.:shy: Kuten näemmä muutkin, olen minäkin kotona painottanut rentoa meininkiä yrittämisen suhteen. Pari päivää sitten oli pakko tunnustaa miehelle, että saatan tehdä "jokusen testin silloin tällöin".

Muutama sananen taustastani: Vielä muutama kuukausi sitten jännäsin oman esikoiseni odotuksen kanssa, LA oli loppuvuodesta 2017. Nt-ultrassa saatiin kuitenkin lohduton tuomio, vauva ei tulisi elämään kohdun ulkopuolella kuin joitakin tunteja (jos sinne asti selviäisi). Siispä teimme raskaan päätöksen ja päästimme pienen enkelimme pilven reunalle. Nyt kun omat ajatukset ovat jälleen kutakuinkin raiteillaan, niin olemme päättäneet yrittää uudelleen.

Yrityskiertoja on takana vasta yksi, josta aktiivisesta tikuttelusta huolimatta en ovista bongannut. Tänään ois kp 28, yleensä kiertoni on ollut tasan 28 päivää, mutta nyt menkkaoireet loistavat poissaolollaan. Mielenkiinnolla seuraan, että mitä tässä oikein tapahtuu!:eek:

Voi miten surullinen päätös odotukselle! Otan osaa <3

Tervetuloa ryhmään ja onnea uuteen kiertoon :)

Täällä on todella kokeiltu KAIKKI testit ja merkit ja kokemusta löytyy!
Viimeisimpänä ilmestyksenä ovulaatiomikroskooppi ;) jota itse suosittelen.
 
Pahoittelut hopeareunus raskaasta kokemuksesta<3
tsemppiä yritykseen ja toivotaan pikaista plussaa!
Ja tietty: tervetuloa! Täällä on aina hyvä fiilis jakaa omia tuntojaan :)
 
Hopeareunus, suuret pahoittelut <3 Todella surullinen päätös ensimmäiselle odotukselle. Vaikeita päätöksiä tuommoiset vaikka tietäisikin että pienen parhaaksi..
Tervetuloa ryhmään ja toivottavasti tärppäisi piakkoin uudelleen paremmalla onnella <3
 
Takaisin
Top