Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mrs.Smith, mua jännittää sun puolesta!

Ja Pompo, ne digit ei oo yhtä herkkiä, mun mielestä tuossa tikkutestin tuloksessa ei ole mitään epäselvää. Uskon, että muutaman päivän päästä digikin näyttää jo raskauden.

Mä oon palaamassa ihan pian töihin äitiyslomien ja hoitovapaan jälkeen. Jännää aloittaa ihan uudenlainen arki. Toivon, että uusi arki palauttaa myös uskon tähän vauvatouhuun. Tartteisin sen kadonneen toivon nyt kipeästi takaisin.

Nyt olen tosiaan vain lomaillut! Ja aion sitä tovin vielä jatkaakin. Viinin ja hyvän ruuan siivittämänä. Ei tää ole ollenkaan hassumpaa, mutta kyllä se toive kolmannesta kuitenkin taustalla elää koko ajan.

Edelleen hurjasti tsemppiä teille kaikille!!
 
Aattelin tulla huikkaamaan että poistun pikku hiljaa taka allalle täältä. Mulle tehtiin vyöhyketerapia hoito ja mun kroppa elää edelleen edellistä raskautta jonka takia en ole tullut vielä yk10 raskaaksi. Muutenkin yleinen väsymys vaivaa taaperon hoidon ohella niin koitan nyt vaan saada kropan ja pään balanssiin. Katsoo sitten vaikka ensivuonna uudemman kerran

PauliinaS kp21 dpo7? Yk10
 
Aattelin tulla huikkaamaan että poistun pikku hiljaa taka allalle täältä. Mulle tehtiin vyöhyketerapia hoito ja mun kroppa elää edelleen edellistä raskautta jonka takia en ole tullut vielä yk10 raskaaksi. Muutenkin yleinen väsymys vaivaa taaperon hoidon ohella niin koitan nyt vaan saada kropan ja pään balanssiin. Katsoo sitten vaikka ensivuonna uudemman kerran

PauliinaS kp21 dpo7? Yk10

Alkaa tulla kanssa epätoivo jo pikkuhiljaa. tekis kans mieli luovuttaa
 
Juu kp on 15 ja 17 välillä ... dpo:sta ei tietoa. En saanut plussaa missään vaiheessa tikkuun. Jäi
Vähän sellainen olo et clomit ei enää antanut buustia tähän kiertoon ja ovis jäi tulematta kokonaan. Ei sen puoleen jäi ne tallettelutkin melkein kokonaan kun just ne tärkeimmät
Päivät mies ei pystynyt hoitamaan omaa osuuttaan. Joten hoidot jatkuu yliopistollisessa ja pian 5vuotta yritystä täynnä.

Lume kp ? Dpo ? YK sadastuhannesviidesmiljoonapettymys
 
Juu kp on 15 ja 17 välillä ... dpo:sta ei tietoa. En saanut plussaa missään vaiheessa tikkuun. Jäi
Vähän sellainen olo et clomit ei enää antanut buustia tähän kiertoon ja ovis jäi tulematta kokonaan. Ei sen puoleen jäi ne tallettelutkin melkein kokonaan kun just ne tärkeimmät
Päivät mies ei pystynyt hoitamaan omaa osuuttaan. Joten hoidot jatkuu yliopistollisessa ja pian 5vuotta yritystä täynnä.

Lume kp ? Dpo ? YK sadastuhannesviidesmiljoonapettymys

Voi pojat Lume.... 5v.
Ihailen suuresti sitkeyttänne! Ja toivon koko sydämestäni että tämä tarina saa ansaitsemansa jokeltelevan lopun vielä jonain päivänä.
Toivon että hoidoista on teille apua. Pitkään olette jaksaneet!
 
Moikka kaikille! Vieläkö täällä ollaan aktiivisia? :) oon uusi täällä, tohon piinailuketjuun jo kommentoinkin. Oon 23v, vauvakuumetta ollu pitkään ja nyt vihdoin miehen kanssa päätettiin jättää ehkäisy. Ovis pitäis ens viikon aikana olla Mistä ootte ostanu ovistikkuja/ onko hintansa arvosia? Ois kiva jos täällä jutellaan viel aktiivisesti jos vähän esittäytyisitte ❤️
 
Mulla vasta dpo 5 tänään pelkään nii paljo negaa että testaan nyt jo vaikka tiedän että tulee nega. Yrittää varmaa alitajuntaisesti totuttaa itteeni siihe ettei pettyisi nii paljo
 
Moikka kaikille! Vieläkö täällä ollaan aktiivisia? :) oon uusi täällä, tohon piinailuketjuun jo kommentoinkin. Oon 23v, vauvakuumetta ollu pitkään ja nyt vihdoin miehen kanssa päätettiin jättää ehkäisy. Ovis pitäis ens viikon aikana olla Mistä ootte ostanu ovistikkuja/ onko hintansa arvosia? Ois kiva jos täällä jutellaan viel aktiivisesti jos vähän esittäytyisitte [emoji173]️

Tervetuloa! :) Mä oon käyttänyt pari viimestä kiertoo liuskatestejä Raskauskeijulta ja on toiminu tosi hyvin, voin suositella! Ja kun tilaa uutiskirjeen heiltä niin viikonloppusin saan yleensä alennuksella tilattua!

Meillä yritystä takana 7kk ja nyt alko kuudes yrityskierto. Esikoista yritetään :) Yks kohdunulkoinen raskaus takana.
 
Moi nipsuliini! Kiitti täytyyki katella jos sieltä tilais :) mulla vähän kierron kans ollu ongelmii pillereiden lopettamisen jälkeen.
Toivottavasti teilläkin tärppäis! Minkä ikäsiä ootte? Tuntuu jo nyt vaikeelta odotella eikä olla viel päästy alkuun ees..
 
Mää oon 31v ja mies on 30. Söin kans e-pillereitä 15 vuotta ja lopetin ne marraskuussa. Ensimmäinen kierto oli 39 päivää ja siitä hiljalleen lyhentyny ja nyt edellinen oli 33 päivää. Ovulaation tikuttaminen kyllä kannattaa niin oppii tunteen kehoonsa ja varsinkin jos on epäsäännöllinen kierto niin tietää ainakin suunnilleen missä mennään! :)
 
Tervetuloa Vauvahaaveissa2018! Mä oon myös tilannut raskauskeijulta one stepin liuskoja. Mielestäni ihan ok hinta ja nopsat toimitukset. Me yritetään toista, nyt menossa yk1. Esikoinen päälle vuoden ja me 30 v. Mäkin odottelen ovista ensi viikon lopulle tai seuraavan alkuun :)
 
Joo mulla ihan sama et hirveen pitkät kierrot ollu ja ennen menkkoja tiputtelee jonkiaikaa, nyt on tasaantunu kolme viimestä kiertoo 34-35 about :)
Moi felicity! Jos ens kiertoon sais noi tikut hankittua! vitsi, kiva päästä tänne jänskäilee muiden kanssa :)
 
Täällä yritystä 26yrityskierron verran ja hoidoissa olemme insiminaatio hoidoissa.Diagnoosi selittämätön lapsettomuus.Yksi raskaus takana tämän yrityksen aikaan päättyi kohtukuolemaan keskosviikkoilla.Tänään täytän 21v ja mies on 26v
 
Täällä nyt vähän ylipäästy siitä episodista miehen kanssa.Tänne omaan hoito kiertoon kuuluu tälläistä että irrotuspiikkistä tulevasta ovulaatiosta on nyt 7pvää.Ollut tänä aikana etovaa oloa,rinnat kipeät,väsy,huimaus hieman ja nipistelyä vatsassa.Käytössä tällä hetkellä Lugesteron ja vielä viikko pitäisi käyttää sitä voi nuo oireet olla hyvinkin tuosta lääkkeesta mutta sen näkee vasta näiden Lugesteronin jälkeen :) testi päivä olisi se 4.8.
 
Voi heitsu, pidän peukkuja teille et nyt ois sit tärpänny vihdoin! ❤️ Niin surullista aina kun ne jotka kovin haluu lasta nii ei sitä saa tai on ongelmia, ja ne jotka ei niin sit tulee heti raskaaks ja keskeyttää tai muuta.. :( pieni pelko on ku itelle niiiin suuri haave mut koitan olla stressaamatta.
 
Takaisin
Top