Pompo,onnea!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aattelin tulla huikkaamaan että poistun pikku hiljaa taka allalle täältä. Mulle tehtiin vyöhyketerapia hoito ja mun kroppa elää edelleen edellistä raskautta jonka takia en ole tullut vielä yk10 raskaaksi. Muutenkin yleinen väsymys vaivaa taaperon hoidon ohella niin koitan nyt vaan saada kropan ja pään balanssiin. Katsoo sitten vaikka ensivuonna uudemman kerran
PauliinaS kp21 dpo7? Yk10
Juu kp on 15 ja 17 välillä ... dpo:sta ei tietoa. En saanut plussaa missään vaiheessa tikkuun. Jäi
Vähän sellainen olo et clomit ei enää antanut buustia tähän kiertoon ja ovis jäi tulematta kokonaan. Ei sen puoleen jäi ne tallettelutkin melkein kokonaan kun just ne tärkeimmät
Päivät mies ei pystynyt hoitamaan omaa osuuttaan. Joten hoidot jatkuu yliopistollisessa ja pian 5vuotta yritystä täynnä.
Lume kp ? Dpo ? YK sadastuhannesviidesmiljoonapettymys
Moikka kaikille! Vieläkö täällä ollaan aktiivisia? :) oon uusi täällä, tohon piinailuketjuun jo kommentoinkin. Oon 23v, vauvakuumetta ollu pitkään ja nyt vihdoin miehen kanssa päätettiin jättää ehkäisy. Ovis pitäis ens viikon aikana olla Mistä ootte ostanu ovistikkuja/ onko hintansa arvosia? Ois kiva jos täällä jutellaan viel aktiivisesti jos vähän esittäytyisitte [emoji173]️