Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
ImageUploadedByVau Foorumi1500642542.462722.jpg

Tässä kuvaa :D
Mitä mieltä ootte?
 
View attachment 58623
Tässä kuvaa :D
Mitä mieltä ootte?

Jotain siinä näkyy!! Jee! :)

Laitoin tonne plussa vai ei keskusteluun että menee ihan päin persettä täällä!! :D
Early niin nega etten viitti ees kuvaa laittaa :( :(

Ei auta ku ootella. Mikroskoopissa onneksi jääkukat tihenee. Niiden pitäis oikeestaan olla jo lähes kadonneet jos olis menkat tulossa.
Jatkan siis odottamista...
 
Voihan video!! Meille tulee huomenna vieraita ja mikään "mulla on antibioottikuuri/mulle ei nyt vaan maistu alkoholi/mulla tipaton heinäkuu!" ei tuu menee läpi! :D :D F*ck! En kuitenkaan aio juoda. Ellei nyt joku ihan karsee menkkapommi räjähdä!

Voi kun tulis plussa tänään! Ei tarttis kiemurrella!

Tai sit sulla on jäätävä olo eilisen punaviinipullon jälkeen että yks päivä saa riittää ;) onnistuisko tää?? :D
 
Jotain siinä näkyy!! Jee! :)

Laitoin tonne plussa vai ei keskusteluun että menee ihan päin persettä täällä!! :D
Early niin nega etten viitti ees kuvaa laittaa :( :(

Ei auta ku ootella. Mikroskoopissa onneksi jääkukat tihenee. Niiden pitäis oikeestaan olla jo lähes kadonneet jos olis menkat tulossa.
Jatkan siis odottamista...

No mutta toivo ei siis todellakaan oo menetetty! Oliko herkkä testi

Miten meinasit huomisessa juhlissa? Mulla ois myös juhlat ja en tiedä mitä pitäis tehä :D
 
Mä vedän kyllä kännit huomenna ja vedän vesilintua koko vauva jutuille. Ahh, huomenna peto on irti! :P
 
Oot alinah ilmeisesti suuntaamassa huomenna tiksifestareille :) Mäki lähen bailaa anatudee mun pallomahan kaa :D
 
Nessi: oon nyt saanu koottua itseni ja teen aamulla vielä uuden testin ja jos se on nega niin sanon vaan reippaasti vieraille et me yritetään vauvaa enkä juo :) ne on meiän hyviä ystäviä ja ymmärtää kyllä tilanteen. Ei maha mitään. Pakko kertoo koska mul on sit 26/30 ja jos oon raskaana niin ei kiva juoda :*
 
Sommerby omena siideriä löytyy alkoholittomana... pullo on lähestulkoon sama etiketteineen päivineen. Ja hyvää itse hörpin kyseistä juomaa juhannuksena
 
Oon pitänyt vähän taukoa ja kurkkinut tänne aika ajoin. Nyt sitten taas vähän aktiivisemmin täällä höpöstelemässä. Täällä kans piinapäivät. Tänään dpo8. Ajattelin testata dpo 10 eli sunnuntaina. Ostin clearblue digin. Mitä tuumaatte näyttääköhän jo tossa vaiheessa jos raskaana. Aikaisemmissa raskauksissa näkynyt jo dpo 11 viivat.
 
Oon pitänyt vähän taukoa ja kurkkinut tänne aika ajoin. Nyt sitten taas vähän aktiivisemmin täällä höpöstelemässä. Täällä kans piinapäivät. Tänään dpo8. Ajattelin testata dpo 10 eli sunnuntaina. Ostin clearblue digin. Mitä tuumaatte näyttääköhän jo tossa vaiheessa jos raskaana. Aikaisemmissa raskauksissa näkynyt jo dpo 11 viivat.

No mä tempasin tänään dpo12 negan clearbluen earlyllä, mut voihan tietty olla et mul nousee hcg hitaasti tai et en oo raskaana...
 
Oon pitänyt vähän taukoa ja kurkkinut tänne aika ajoin. Nyt sitten taas vähän aktiivisemmin täällä höpöstelemässä. Täällä kans piinapäivät. Tänään dpo8. Ajattelin testata dpo 10 eli sunnuntaina. Ostin clearblue digin. Mitä tuumaatte näyttääköhän jo tossa vaiheessa jos raskaana. Aikaisemmissa raskauksissa näkynyt jo dpo 11 viivat.

Saattaa näkyä :) Kannattaa kokeilla ;) mä testasin viime raskaudessa DPO 11. Tänään testasin DPO 8 mut taitaa olla viivanpaikka :D
 
Ite elän ihan normisti kunnes plussa tulee, eli jos on juhlat, niin voin juoda alkoholia jne.

Nyt kp 27, en usko tärppiin... Menkkojen pitäs alkaa ma.

Joo mulla sama normaalisti yrittäessä mut nyt on niin kummallinen olo ja oudot oireet et uskon ihan oikeesti olevani raskaana :/
 
Millaisia oireita sulla on ollut Mrs. Smith?

Ekaks mikropäivitys!! :(
Tein tänä aamuna ihan normaalisti testin... ja jääkukat on melkein kadonnu!! Eli tää näyttää nyt ihan törkeen pahalta! Alan henkisesti valmistautua menkkoihin :(
Otin kyllä vielä uuden näytteen. Onhan se kai mahdollista et näyte ei ollu laadukas...

No siis oireita dpo 0 alkaen: kuivat silmät, kuvotus, pyörryttää, painontunne alavatsassa, kramppeja ja särkyä...
Mutta tän päivän testi huomioiden... :( :( että voihan $!@**@/! $$!/@**#!!!
 
Takaisin
Top