Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Niin surullista aina kun ne jotka kovin haluu lasta nii ei sitä saa tai on ongelmia, ja ne jotka ei niin sit tulee heti raskaaks ja keskeyttää tai muuta.. :( pieni pelko on ku itelle niiiin suuri haave mut koitan olla stressaamatta.


Kyllä minä halusin aivan valtavasti lasta ennen kuin esikoinen ilmoitti tulostaan, ja luojan kiitos tulin raskaaksi melko nopeasti en tiedä olisiko pää kestänyt jos olisi mennyt todella kauan. Toivon sydämestäni kaikille pikaista ja pysyvää plussaa oli yritystä sitten miten kauan tahansa takana! Jotenkin vaan tarrauduin tuohon "ja ne jotka ei niin halua tulee sit tulee heti raskaaksi", yhtälailla sitä voi haluta vaikka tulis yk1 raskaaksi? On tosi tylsää että tässäkään asiassa ei mene nallekarkit tasan, toivon silti että joskus vielä myös ne jotka ovat jo yrittäneet todella kauan saisivat lapsen syliin saakka :Heartpink Valtaisasti voimia ja tsemppiä kaikille ja eritoten heille jotka joutuu joka kerta pettymään aina uudestaan! :love2
 
Kyllä minä halusin aivan valtavasti lasta ennen kuin esikoinen ilmoitti tulostaan, ja luojan kiitos tulin raskaaksi melko nopeasti en tiedä olisiko pää kestänyt jos olisi mennyt todella kauan. Toivon sydämestäni kaikille pikaista ja pysyvää plussaa oli yritystä sitten miten kauan tahansa takana! Jotenkin vaan tarrauduin tuohon "ja ne jotka ei niin halua tulee sit tulee heti raskaaksi", yhtälailla sitä voi haluta vaikka tulis yk1 raskaaksi? On tosi tylsää että tässäkään asiassa ei mene nallekarkit tasan, toivon silti että joskus vielä myös ne jotka ovat jo yrittäneet todella kauan saisivat lapsen syliin saakka :Heartpink Valtaisasti voimia ja tsemppiä kaikille ja eritoten heille jotka joutuu joka kerta pettymään aina uudestaan! :love2


Samoin toivon kaikille! Miten lapsen kaipuu voikaan olla niin vahva tunne.. ❤️ Ja joo vastasinki tossa jo toiselle et vähän väärin muotoilin sen :)
 
Tänään tehty aamupissasta pc ja cb digi. Viiva vahvistunut eilisestä ja digikin sanoi raskaana 1-2. Nyt siis dpo 11 :smiley-bounce012

20170724_070231.jpg
20170724_065846.jpg
 
Onnea Pompo! Tuutko maaliskuisiin vai menetkö huhtikuisten puolelle?:)
Mulla tänään 8+0 viikot. Varhaisultrassa viime viikolla kaikki ok, jännittää ja pelottaa silti, että onko taas seuraavassa ultrassa kaikki ok.

Kiva käydä aina lukemassa teidän kuulumisia. Mrs.Smithillä ainakin vaikutti olevan jännää kukkakuvioiden ja viinin maistumattomuuden kanssa. Peukut pystyyn että on tärpännyt!:)

Tsemppiä ja pikaista plussaa toivottelen kaikille!:)
 
Onnea pompo :)

Joo... alkaa olla taas toiveet aika nollassa. Pientä tiputtelua ja nega herkkä. Dpo 15 kp 28/31.

Eiköhän tää ala olla aika taputeltu..
 
Tänään dpo6 ja paperiin on tullu eile ja tänään nuppineulan pää verran verta, eli saa oikee tihrustaa :( en si tie onks menkat kuitenki tulos
 
Muokattu viimeksi:
Onnea Pompo! Tuutko maaliskuisiin vai menetkö huhtikuisten puolelle?:)
Mulla tänään 8+0 viikot. Varhaisultrassa viime viikolla kaikki ok, jännittää ja pelottaa silti, että onko taas seuraavassa ultrassa kaikki ok.

Kiva käydä aina lukemassa teidän kuulumisia. Mrs.Smithillä ainakin vaikutti olevan jännää kukkakuvioiden ja viinin maistumattomuuden kanssa. Peukut pystyyn että on tärpännyt!:)

Tsemppiä ja pikaista plussaa toivottelen kaikille!:)


Huhtikuisiin täpärästi. La olisi 5.4.2018, mutta diabeetikkona tiedän, että lapsi syntyy n. 2 vkoa ennen laskettua.
 
Onnea Pompo :)

DPO 11 ja nega testattu aamulla, eli viivan paikkoja oli ne loppuviikosta tulleet. Sovellus ennustaa vuotoa torstaiksi.

Mulla on ihan hyvä mieli vielä tästä yrityksestä. Tosi alussa vielä ollaan, eikä ole ollut mitään hampaat irvessä yrittämistä. Peitot meillä heiluu muutenkin säännöllisesti niin ei tarvitse sitäkään miettiä :)

Mua jotenkin auttaa se ajatus, että kroppa on toiminut aiemminkin ja takana on onnistuneita raskauksia sekä tietysti se, että mun munasolut on toimineet jopa toisilla naisilla.

Lapsen kaipuun tunnistan ja mitä se voi saada aikaan mielelle. Ja sen, että jos lasta ei kuulu kuinka epätoivoinen olo siitä tulee.

Tälläkin palstalla näkee paljon surua ja katkeroitumista. Usein tuntuu, että moni on menettänyt toivonsa jo ennenkuin kuukautiset ovat myöhässä. Kuitenkin todella harva ihminen jää lopulta lapsettomaksi. Yhden kierron onnistumis mahdollisuudet ovat n 30% vaikka kaikki olis kohdallaan ja puolivuotta yritystä on vielä vähän.

Omaan hedelmällisyyteen voi vaikuttaa monin eritavoin, paitsi siihen mitkä kortit on saanut syntyessään.
 
täälä jännätään,menkkojen pitäis alkaa to. Tää kierto ollu oikeestaan täysin erilainen,oviksen jälkeen ollu alavatsassa tuntemuksia oikeestaan joka päivä. Nyt vaan toivoen et olis merkki raskaudesta

Äippä ihan samoissa tuntemuksissa mennään ja ajotuskin täsmää.

Tsemppiä sulle! Itse aika pessimistisenä liikenteessä omalta kohdaltani...
Millon ajattelit testata?
 
taidan oottaa sinne loppuviikkoon,aina niin innolla tutkii oireita,ja sit kaikki onkin vaan menkoista. Nytkin juilii nivusta ja oikeelle alamahaan,aamulla oli huono olo,mutta eipä noikaan mitään varmuutta tuo. Edellinen oireili elohiirellä alamahassa
 
taidan oottaa sinne loppuviikkoon,aina niin innolla tutkii oireita,ja sit kaikki onkin vaan menkoista. Nytkin juilii nivusta ja oikeelle alamahaan,aamulla oli huono olo,mutta eipä noikaan mitään varmuutta tuo. Edellinen oireili elohiirellä alamahassa

Viisautta!!! Mäki oon NIIN KYPSÄ näihin negatesteihin et yritän samaa! :)
 
Takaisin
Top