Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No ehkä panttaan viiniä vielä maanantaihin... tein nyt tokasta pissasta cb earlyn ja siinä näkyi heikkoakin heikompi haamu. Mitä tästä nyt sitten ajattelisi :s

Toivoa on vielä! Jätä viini vaan suosiolla väliin :) Hcg nousee yksilöllisesti! Toki itekin sain kaks aamua peräkkäin haaleen viivan siihen testiin ja kolmantena apteekin testiin myös ja silti menkat alko.

Mä niin toivon, että sulla viivat vahvistuu vielä! :)
 
Vähän omaa napaa tänne :p Tänään täällä kp75 eikä menkkoja näy. Tänään kävinkin gynellä asian tiimoilta ja ultrassa munasarjat kunnossa, "prog-vaikutteinen limakalvo 7mm" eli lääkärin mukaan näyttäisi että olen ovuloinut tässä äskettäin kun keltarauhanenkin olisi ikäänkuin havaittavisssa. Aloitettiin kuitenkin terolutit 10pvn ajaksi aloittamaan menkat. Jos ei oo tärppi käynyt :p

Edit: mahdollinen keltarauhanen oikealla puolella lääkärin tekstin mukaan ja tiistaina mulla tuntui viiltävää kipua oikealla nivusen seudulla kun vaihdoin sohvalla asentoa. Oisko voinut olla ovulaatio tuolloin? En jaksanut tikuttaa.
 
Muokattu viimeksi:
Kyllä tää käy jännäksi!! Meillä oli äsken ne vieraat ja kerroin että en nyt kauheasti juo koska yritämme vauvaa. Ajattelin sitten kuitenkin ottaa vajaan puolikkaan lasillisen viiniä, koska eihän sillä ole mitään merkitystä. Mutta ei vaan millään maistunut. Jäi juomatta. Ja minä olen siis viinin suuri ystävä!! Outoa... :)
 
Koko yön olen kierinyt sängyssä, kun kertakaikkiaan niin paha olo. Päätin sitten tehdän pc:n liuskan vajaan 3h pidätyksellä. Ja tadaa selkeesti positiivinen. Tein sit samasta pissasta digin, joka näytti negaa. Kumpaa uskoa vai onko toi digi niin ei herkkä että vaikka tikussa selkeet viivat niin ei vielä tunnista. Nyt siis dpo10.


14421575.jpg
[/url][/IMG]
14421575.jpg
[/url][/IMG]
 
Muokattu viimeksi:
Koko yön olen kierinyt sängyssä, kun kertakaikkiaan niin paha olo. Päätin sitten tehdän pc:n liuskan vajaan 3h pidätyksellä. Ja tadaa selkeesti positiivinen. Tein sit samasta pissasta digin, joka näytti negaa. Kumpaa uskoa vai onko toi digi niin ei herkkä että vaikka tikussa selkeet viivat niin ei vielä tunnista. Nyt siis dpo10.


14421575.jpg
[/url][/IMG]
14421575.jpg
[/url][/IMG]

Mä kyllä uskoisin tota liuskaa. Ei noin selvää viivaa tuu jos veressä ei oo hch:tä!!

Hieno juttu!! Onnea :) tuleepa sulla varhain pos testi. Ite tein taas äsken dpo 14 negatiivisen herkän :(
Eli mulla nyt 27/31... luulis jo pikku hiljaa alkavan näkyä jos ois jotain näytettävää :( :(
 
Mä kyllä uskoisin tota liuskaa. Ei noin selvää viivaa tuu jos veressä ei oo hch:tä!!

Hieno juttu!! Onnea :) tuleepa sulla varhain pos testi. Ite tein taas äsken dpo 14 negatiivisen herkän :(
Eli mulla nyt 27/31... luulis jo pikku hiljaa alkavan näkyä jos ois jotain näytettävää :( :
(


Kiitos :) aikasemmissa raskauksissa tehnyt positiiviset testit dpo 11 ja dpo 12. Silloin diginkin ollut jo samaa mieltä. Nyt tosi testasin päivää kahta aiemmin kuin edellisissä.

Toisilla hcg nousee hitaasti, joten älä menetä toivoa! Niin kauan kun täti on poissa on vielä kaikki mahdollista
 
Onnea Pompo :)
Täällä alkoi eilen uusi kierto.. Viime kierto jäi 25 päiväiseksi.
No nyt pääsee taas ovista tikuttelemaan.
 
Ja mulla mikroskooppi toi taas lohdun nega testien lomaan. Täydet jääkukat! Kp 27/31! Eli kyllä viimeistään nyt pitäs olla jo estrogeeni pohjalukemissa jos olis menkat tulossa!!
 
Pompo, kyllä mäkin liuskaa uskoisin. Digi ei oo niin herkkä. Mutta varmasti parin pvn päästä alkaa sekin jo näyttää, jos kyytiläinen pysyy matkassa :) varovaisesti onnea!
 
Mä eilen tein ovistesti ja tänään klo 10 jälkeen.
Tänään siis kp 2.
Miten voi olla tämän aamun testin toinen viiva noinkin tumma?
 

Liitteet

  • 1500798011606.jpg
    1500798011606.jpg
    54.3 KB · Katsottu: 202
Takaisin
Top