Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tää ois neljäs. Kolmannen jälkeen mies sortui vähän rankkana aikana pettämään, saatiin asiat sovittu, mutta sain häneltä sitten klamydian ja nuorena sairastin klamydian eli kaksi klamydiaa sairastettu. Pelottaa jos se ois aiheuttanut lapsettomuuden

Jos olis niin kurjasti käynyt että klamydioista olis seurannut jotain peruuttamatonta vahinkoa niin onneksi on kuitenkin jo kolme lasta entuudestaan :)

ymmärrän kyllä vauvakuumeen ja sen tunteen että "yksi puuttuu" mutta minusta jo yksikin lapsi on valtava ilo ja "siunaus" (enkä tarkoita nyt mitenkään uskonnollisesti) :)
 
Joo mutta samalla vähän toivoo sitä viimeistä, no kokeillaan muutama kierto vielä ja sitten testeihin
Ja tiedän, ei sais valittaa
 
Muokattu viimeksi:
Tervetuloa Felicity [emoji4]

Jozzbuzz: osaatko sanoa kuinka kauan tuo Klamydia oli sulla? Nuoruuden klamydiasta en olisi huolissani, jos oot sen jälkeen saanut 3 lasta. Ja Klamydia yleensä aiheuttaa vaan hoitamattomana haittaa. Kuinka kauan teillä on ollut yritystä?

Täällä myös neljäs haaveissa. Mulla tosin uus mies ja ekaa yhteistä kuumeillaan.

Paljon on tullu mietittyä, et kun on jo 3 lasta saako toivoa vielä yhtä. Meillä on miehen kanssa samat aatteet, kun molemmat on tahoillaan eronnu lasten ollessa pieniä, niin haluttais tarjota vielä yhdelle lapselle perheen jossa ois molemmat vanhemmat <3 mun miehellä on kans tosi kova kuume.

Ajattelin tehdä huomenna ovistestin huvin vuoksi, tein jo eilen DPO 6 ja siis mielenkiinnosta, onko viiva kenties tummunut. yksi ihmeellinen oire löytyi taas. Mä en yleensä voi sietää maitoa ja nyt teki oikein mieli juoda sitä iso lasi. Yhdessä raskaudessa join piimää koko raskauden , vaikka en yleensä siitäkään välitä :D
 
Tervetuloa Felicity [emoji4]

Jozzbuzz: osaatko sanoa kuinka kauan tuo Klamydia oli sulla? Nuoruuden klamydiasta en olisi huolissani, jos oot sen jälkeen saanut 3 lasta. Ja Klamydia yleensä aiheuttaa vaan hoitamattomana haittaa. Kuinka kauan teillä on ollut yritystä?

Täällä myös neljäs haaveissa. Mulla tosin uus mies ja ekaa yhteistä kuumeillaan.

Paljon on tullu mietittyä, et kun on jo 3 lasta saako toivoa vielä yhtä. Meillä on miehen kanssa samat aatteet, kun molemmat on tahoillaan eronnu lasten ollessa pieniä, niin haluttais tarjota vielä yhdelle lapselle perheen jossa ois molemmat vanhemmat <3 mun miehellä on kans tosi kova kuume.

Ajattelin tehdä huomenna ovistestin huvin vuoksi, tein jo eilen DPO 6 ja siis mielenkiinnosta, onko viiva kenties tummunut. yksi ihmeellinen oire löytyi taas. Mä en yleensä voi sietää maitoa ja nyt teki oikein mieli juoda sitä iso lasi. Yhdessä raskaudessa join piimää koko raskauden , vaikka en yleensä siitäkään välitä :D

Periaatteessa aika sama tilanne. Ei se ehtinyt mun mielestä olee ku varmaa viiko kaks. Mun teki iha sairaasti mieli nakkeja ja ketsuppia [emoji23][emoji23]
 
Jozzubz,Ikävä juttu kun mies petti olen kokenut saman.Itsellä nuorena ollut Klamydia mutta se saatiin hoidettua pois ja yhdesti olen sen jälkeen tullut raskaaksi mutta tuli kohtukuolema.Klamydia testattiin miehen pettämisen jälkeen ja se oli onneksi negatiivinen en usko että Klamydia on tehnyt pahoja sehän vaikuttaa vasta jos sitä ei ole hoidettu.Olen kertonut ja kysynyt lapsettomuuslääkäriltä onko Klamydialla ollut vaikutusta tähän raskautumiseen kun on saatu kuitenkin hoidettua häneltä vastaus ei ole vaikutusta se Klamydia ei ole syy meidän selittämättömään lapsettomuuteen.
 
Tänne omia kuulumisia päivittelen hieman tästä sekasorrosta.Irrotuspiikki päivänä oltiin reissuun lähdössä ja verikoe tulokset oli normaalilla ovulaatio vaiheen tasolla.Tuon 9h ajomatkan aikana ja tuolla lomalla myös tämän loman jälkeen ollaan saatu selvitettyä tilannetta.Mies on lopettanut viestittelyn sen kysesen naisen kanssa ja kaiken mitä on ollutkin.Mies kertoi että hän katuu tekoa ja aina tämän petoksen jälkeen tullut olo ahdistavaksi miksiköhän.Kyseinen nainen yrittää vieläkin kuulema häiritä ja häiritsee sen tiedänkin.Yrittää saada empatia pisteitä kai minulta kuulema hänellä endometrioosi ja vaikeus tulla raskaaksi ja nyt vuosi sitten sai toisen lapsen ja vanhin jo on hieman vanhempi kuin taapero.Käynyt kaikki hoidot tulosta ei ole tullut mutta oli löytänyt miehen niin sitten tullut raskaaksi mutta mies oli vain ollut rahan perään ja jättänyt.Hänen kaikki lapset on erimiehille vielä.Tämän toisen lapsen jälkeen saanut sukupuolitaudin kuulema harrastaa näitä lyhyitä suhteitaUskallin jopa yks päivä päästää miehen käymään matkalla yksin äitinsä luona ilman mitään epäilyksiä matkaa hänen äidin luo on 120km.Miehen tulokset olivat onneksi negatiiviset ja meidän tilanne nyt rahoittunut niin ollaan voitu irrotuspiikki hyödyntää.Nyt Lugesteron on nyt käytössä ja siitä johtuvia oireita paljon.Nyt irrptuspiikistä jälkeisiä päiviä on 5 menossa.Olen kyllä lukenut teidän juttuja ja johonkin aina kommentoinut.
 
Tervetuloa Felicity [emoji4]

Jozzbuzz: osaatko sanoa kuinka kauan tuo Klamydia oli sulla? Nuoruuden klamydiasta en olisi huolissani, jos oot sen jälkeen saanut 3 lasta. Ja Klamydia yleensä aiheuttaa vaan hoitamattomana haittaa. Kuinka kauan teillä on ollut yritystä?

Täällä myös neljäs haaveissa. Mulla tosin uus mies ja ekaa yhteistä kuumeillaan.

Paljon on tullu mietittyä, et kun on jo 3 lasta saako toivoa vielä yhtä. Meillä on miehen kanssa samat aatteet, kun molemmat on tahoillaan eronnu lasten ollessa pieniä, niin haluttais tarjota vielä yhdelle lapselle perheen jossa ois molemmat vanhemmat <3 mun miehellä on kans tosi kova kuume.

Ajattelin tehdä huomenna ovistestin huvin vuoksi, tein jo eilen DPO 6 ja siis mielenkiinnosta, onko viiva kenties tummunut. yksi ihmeellinen oire löytyi taas. Mä en yleensä voi sietää maitoa ja nyt teki oikein mieli juoda sitä iso lasi. Yhdessä raskaudessa join piimää koko raskauden , vaikka en yleensä siitäkään välitä :D

Oireet kuulostaa tosi lupaavilta!! :)
 
Heitsu, oliko ajoitettua yhdyntää siis teillä? Hyvä että ootte jutellut, luootgmiksen saaminen on vaikeaa mut jos mies todella katuu niin yritä antaa hänen ansaita se takaisin :)
 
Taidetaan lyödä hanskat tiskiin, en vaan jaksa tätä jatkuvaa pettymystä. Poistan varmaankin kaikki foorumit ja facessa poistun kaikista vauva ryhmistä tai haaveissa ryhmistä tms. Mulla tulee pahamieli kun muut paukahtaa ympärillä paksuksi tyyliin heti ehkäisyn jätettyä pois tai ehkäisyn läpi! Mitä paskaa me ollaan tehty että meille ei suoda helposti lasta?
En vaan jaksa enään yhtään.. Mun täytyy syyskuussakin mennä töissä kirjottaa papereita mun jatkosta kun hoitovapaa loppuu lokakuun loppuun niin palaanko töihin vai mitä.
Meillä kakkosen yritystä takana 2016 tammi-helmikuun vaihteesta.
Ekaa ei edes silleen yritetty, mut välillä mietti miksi ei tuu plussaa? Esikoinen ilmoitti tulostaan 2 vuoden jälkeen..

Sitten nämä menkat, mikä helvetti siinä on että eilen näytti siltä että alkaa loppua kun käytiin lintsillä niin ei ollu tampooniin tullu juuri mitään eikä illalla tullut kun touhuttii suihkussa miehen kanssa niin yöllä sit oli taas vuotanut. Onneksi olin laittanut edes siteen, mut silti oli ohi vuotanut tippa puhtaisiin lakanoihin. Pieni ärsytys sekin! :(

Huomenna festarit ja haluisin et nää tyhmät menkat loppuis jo!
 
Muokattu viimeksi:
Taidetaan lyödä hanskat tiskiin, en vaan jaksa tätä jatkuvaa pettymystä. Poistan varmaankin kaikki foorumit ja facessa poistun kaikista vauva ryhmistä tai haaveissa ryhmistä tms. Mulla tulee pahamieli kun muut paukahtaa ympärillä paksuksi tyyliin heti ehkäisyn jätettyä pois tai ehkäisyn läpi! Mitä paskaa me ollaan tehty että meille ei suoda helposti lasta?
En vaan jaksa enään yhtään.. Mun täytyy syyskuussakin mennä töissä kirjottaa papereita mun jatkosta kun hoitovapaa loppuu lokakuun loppuun niin palaanko töihin vai mitä.
Meillä kakkosen yritystä takana 2016 tammi-helmikuun vaihteesta.
Ekaa ei edes silleen yritetty, mut välillä mietti miksi ei tuu plussaa? Esikoinen ilmoitti tulostaan 2 vuoden jälkeen..

Sitten nämä menkat, mikä helvetti siinä on että eilen näytti siltä että alkaa loppua kun käytiin lintsillä niin ei ollu tampooniin tullu juuri mitään eikä illalla tullut kun touhuttii suihkussa miehen kanssa niin yöllä sit oli taas vuotanut. Onneksi olin laittanut edes siteen, mut silti oli ohi vuotanut tippa puhtaisiin lakanoihin. Pieni ärsytys sekin! :(

Huomenna festarit ja haluisin et nää tyhmät menkat loppuis jo!

Ymmärrän...

Toivon silti että kun lopetatte yrittämisen... tärppää :)
Niinkuin usein käy. Tsemppiä!
 
Voihan video!! Meille tulee huomenna vieraita ja mikään "mulla on antibioottikuuri/mulle ei nyt vaan maistu alkoholi/mulla tipaton heinäkuu!" ei tuu menee läpi! :D :D F*ck! En kuitenkaan aio juoda. Ellei nyt joku ihan karsee menkkapommi räjähdä!

Voi kun tulis plussa tänään! Ei tarttis kiemurrella!
 
Voihan video!! Meille tulee huomenna vieraita ja mikään "mulla on antibioottikuuri/mulle ei nyt vaan maistu alkoholi/mulla tipaton heinäkuu!" ei tuu menee läpi! :D :D F*ck! En kuitenkaan aio juoda. Ellei nyt joku ihan karsee menkkapommi räjähdä!

Voi kun tulis plussa tänään! Ei tarttis kiemurrella!

Toivotaan parasta
 
Mä oon ollut lomalla ja nautiskellut täysin siemauksin hyvästä ruuasta ja juomasta (ja miehestä ;) ). Mulla on jostain syystä edelleen vahva tunne siitä, etten enää tule raskaaksi. Mutta en ole valmis luopumaan esimerkiksi tästä foorumista, sillä jotenkin tämä pitää jotain pientä toivonkipinää yllä. Mä en tässä kierrossa bongannut kunnolla ovista eikä muutenkaan ole ollut oikein minkäänlaisia tuntemuksia mihinkään suuntaan. Välillä mielessä pyörähtää ajatus, että voi kun olisinkin raskaana, mutta mulla on kaikissa raskauksissa ollut huomattavaa oireilua jo ennen plussaa, joten hirveän epäselväksi en usko jäävän asian jos niin on. Menkkojen pitäisi alkaa tuossa viikon päästä.
 
Heippa! Täällä uusi kuumeilija. Yrityskerta 1 10 vuoden pillereiden syönnin jälkeen. Kroppa on sekaisin ku seinäkello (raskausoireita toivottavasti) :D... Mulla oli ennen pillereiden aloitusta TODELLA epäsäännölliset menkat, pitkät kierrot, pitkät vuodot. Toivon et asiat ois muuttunut 10 vuodessa ja kierto säännöllistyisi. Tulin tänne kuumeilemaan josko meillekin plussa tulisi tänvuoden puolella.
 
Mrs. Smith: mikä tilanne siellä? :)

Kiva kuulla että heitsu1996 on päästy puhumaan ja suunnitelmat etenee!

Alinah: ymmärrettävää, että tulee tuollaisia tunteita, Ootteko käyneet tutkimuksissa ?

Tervetuloa Rintta! :)

ON: testattu tänään DPO 8 ja kyllä siinä jotain näkyy...en tiedä onko sitten viivan paikka vai jotain muuta....
 
Takaisin
Top