Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tuonne "Toinen haaveissa" -ketjuun kirjoitinkin jo viime viikolla, että plussa tuli. Tätä on vaan ihan tosi vaikea uskoa, kun olen täysin oireeton. :O Enemmän raskauoireita mulla on ollut viimesen 6kk aikana. :D Tein testin ihan huvikseen sinä päivänä, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa ja suu loksahti auki. Tää oli eka kierto, kun en syönyt greippejä ja ovistestejäkin tuhlasin vain pari (ihan varmuutta oviksen ajankohdasta ei siis ole), mutta talleteltiin joka toinen päivä kp 9-16. :) Nyt ei auta kuin hämmästellä oireettomuutta ja toivoa, että kaikki on ok. :Heartpink

Siirtäisikö joku ihana mut plussanneisiin. La maaliskuussa. :)

Kuvan testi on tältä päivältä (5+2), kun piti mielenrauhan vuoksi tehdä (ihan kuin se mitään kertoisi :D).
 

Liitteet

  • IMG_20170720_095009.jpg
    IMG_20170720_095009.jpg
    308 KB · Katsottu: 179
Meillä yritystä aktiivisesti keväästä 2015 asti, sitä ennenkään ei ollut ehkäisyä (synnytin kesällä -14).

Taustailen edelleen. Vauvakamat on myynnissä ja teen hiljaista surutyötä yrityksen lopettamiseksi.

Plussapuhuria kaikille! Onneksi välillä tupsahtaa iloisia plussauutisia!

Kettuska, kp 20/25-28, oon nauttinut kesästä ja punaviinistä. Ovistestit oon jättänyt jo kuukausia sitten tekemättä eikä yhtään r-testiäkään oo kaapissa. Vapauttavaa!!
 
Meillä on yritys vasta ihan alussa. Viime kierrossa poistettiin kierukka.

Tänään DPO 7 ja lämmöt ei oo noussu tarpeeksi, 36.5 oli tänään aamulla :/ Mahaan on sattunu jo toista päivää menkkamaisesti. Sit tänään tapahtu tosi outo juttu, aloin itkee ihan tyhmästä syystä. Eka olin kiukkunen ja sit itketti, eikä oikeesti ollu ees ihmeellinen asia :D Onko mulla PMS oireita jo nyt :o
 
Meillä on yritys vasta ihan alussa. Viime kierrossa poistettiin kierukka.

Tänään DPO 7 ja lämmöt ei oo noussu tarpeeksi, 36.5 oli tänään aamulla :/ Mahaan on sattunu jo toista päivää menkkamaisesti. Sit tänään tapahtu tosi outo juttu, aloin itkee ihan tyhmästä syystä. Eka olin kiukkunen ja sit itketti, eikä oikeesti ollu ees ihmeellinen asia :D Onko mulla PMS oireita jo nyt :o

Jospa ois kuitenkin napannu? :)
 
Moikka! Tulen tännekin ketjuun kuumeilemaan. Viime kierto meni tjottaillen ja nyt virallinen yk 1. Tokaa yritetään, esikoinen tarttui matkaan yk 4 ja on nyt reilu 1v 1kk.
Nessin oireet kuullostaa lupaavilta :)

Felicity kp 3/27-32
 
Miksi pelkäät sitä? Oletteko yrittäneet kakkosta pitkään?

Tää ois neljäs. Kolmannen jälkeen mies sortui vähän rankkana aikana pettämään, saatiin asiat sovittu, mutta sain häneltä sitten klamydian ja nuorena sairastin klamydian eli kaksi klamydiaa sairastettu. Pelottaa jos se ois aiheuttanut lapsettomuuden
 
Takaisin
Top