Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tuli vielä lisää tuhrua, enemmän kun kahdella aiemmalla kerralla ja hetken oli myös menkkajomoja. Ehkä menkat sit vaan tekee tuloaan aiemmin. Sinällään kyllä olis kiva, että kierrot lyhenis, mutta kyllä silti vielä elättelen toiveita, että huomenna tulis viiva tikkuun. Toiveita ehkä siks just et mulla ei menkat alat ikinä tuhrulla vaan ne menee heti suoraan asiaan :D Ja nyt vasta tajusin et myös menkkapäänsärky puuttuu! Se tulee aina pari päivää ennen. Ehkä tässä on vielä toivoa. Nyt myös vessassa käydessä ei tullu enää tuhrua. Kauheeta kun pitää jokaista vessakäyntiä pelätä!

Mites Mrs. Smithin kukat tänään?
 
Täälläkin hiukan haikea ja katkera välillä vaikka onkin jo kaksi lasta, mutta 1,5 vuotta kolmannen yritystä takana ja välillä usko meinaa loppua. Toisaalta saan olla onnellinen noista kahdesta. Ehkä meille ei ole tarkoitettu kolmatta.
 
Täälläkin hiukan haikea ja katkera välillä vaikka onkin jo kaksi lasta, mutta 1,5 vuotta kolmannen yritystä takana ja välillä usko meinaa loppua. Toisaalta saan olla onnellinen noista kahdesta. Ehkä meille ei ole tarkoitettu kolmatta.

Käsittämätöntä että voi olla kaksi lasta (meillä he vielä putkahtivat maailmaan helposti) mutta kolmannen kanssa takkuaa :s
Meillä kolmosta yritetty 5kk. Eihän se kauan ole, mutta olen jo minäkin ehtinyt miettiä että mitä jos kolmatta ei tule.
 
Mä en oo ehtinyt vielä turhautua yritykseen kun vasta yk 2 menossa.... Aiemmat raskaudet (4) tärpänneet max toisesta kierrosta, joten jänniä aikoja meneekö nyt pitempään. Toki sitä miettii usein, ettei voi enää olla yhtä hyvä tuuri.

Täällä kp 17/25-27, dpo 3. Edellisen kierron kemiallinen venytti ilmeisesti sen verran tän kierron ovulaatiota, et se tuli vasta lauantaina kp 14. 28 päivän kierto olis siis nyt tulossa. Mulla ei oo aikoihin ollu niin pitkää kiertoa :)

Ovulaatio oli todella kivulias tällä kertaa. Viime kierto oli sellainen et hädin tuskin mitään oireita oli, muuta kun ovisplussa tikussa.

Piinaviikkoa elellään, ens viikon ma ajattelin ekan testin tehdä :D
 
Nipsuliini, mulla tosiaan esikoisesta tuli tuhruvuotoa kp28 kun menkkojen piti alkaa. Kun ei menkat alkaneetkaan niin tein pari päivää myöhemmin plussan. Toivon sulle tuhruttelun loppumista ja plussaa huomenaamulla testiin ;)
 
Käsittämätöntä että voi olla kaksi lasta (meillä he vielä putkahtivat maailmaan helposti) mutta kolmannen kanssa takkuaa :s
Meillä kolmosta yritetty 5kk. Eihän se kauan ole, mutta olen jo minäkin ehtinyt miettiä että mitä jos kolmatta ei tule.
Meillä myös lapset tullut suht helposti. Ensimmäinen ekasta kierrosta ja toinen kolmannesta tai neljännestä kierrosta. Nyt ei auta mitkään konstit. Nyt on lääkkeetön kierto ja sitten ois resepti kahteen kiertoon. Ellei tärppää niin mies saa tutkituttaa tavaransa ja mä menen uudelleen gynen juttusille. Välillä vaan tahtoo usko loppua.
 
Meillä myös lapset tullut suht helposti. Ensimmäinen ekasta kierrosta ja toinen kolmannesta tai neljännestä kierrosta. Nyt ei auta mitkään konstit. Nyt on lääkkeetön kierto ja sitten ois resepti kahteen kiertoon. Ellei tärppää niin mies saa tutkituttaa tavaransa ja mä menen uudelleen gynen juttusille. Välillä vaan tahtoo usko loppua.

Tsemppiä!!
 
Tein apteekin Ultra -testin (10mlU/ml) ja sinne ilmesty samanlainen haalee viiva. Mutta se on edelleen yhtä haalee kuin toissapäivänä, just ja just erotettavissa. Ku-raskaudessa plussasin haaleen, mutta selkeen plussan tällä kp:lla. Eli ei tää taida olla ainakaan kunnossa oleva raskaus. Luulen että on kemiallinen.

Kiitos tsempeistä kaikille! :)

Kp 33/35-39, yk 5, dpo 13
 
Tein apteekin Ultra -testin (10mlU/ml) ja sinne ilmesty samanlainen haalee viiva. Mutta se on edelleen yhtä haalee kuin toissapäivänä, just ja just erotettavissa. Ku-raskaudessa plussasin haaleen, mutta selkeen plussan tällä kp:lla. Eli ei tää taida olla ainakaan kunnossa oleva raskaus. Luulen että on kemiallinen.

Kiitos tsempeistä kaikille! :)

Kp 33/35-39, yk 5, dpo 13

Hyvä olla realisti, mutta aina on toivoa :)
 
Rianne, täällä kp 26/35 ja tod. näk. dpo 5. Tässä kierrossa oli kans kovat ovulaatiokivut, pariin viime kiertoon ei oo mitään kipuja ollut.

Ajattelin että testaisin vasta sitten kun menkat on myöhässä, mutta kattoo nyt sitten malttaako. Ovulaation jälkeen parina päivänä ollut niin heikko olo että on taju meinannut lähteä vaikka oon mielestäni syönyt ihan kuin ennenkin, onko muilla ollut tällaista?

Mrs. Smith, jännää seurata sun "saniaisia", toivottavasti olisi tärpännyt :)
 
Rianne, täällä kp 26/35 ja tod. näk. dpo 5. Tässä kierrossa oli kans kovat ovulaatiokivut, pariin viime kiertoon ei oo mitään kipuja ollut.

Ajattelin että testaisin vasta sitten kun menkat on myöhässä, mutta kattoo nyt sitten malttaako. Ovulaation jälkeen parina päivänä ollut niin heikko olo että on taju meinannut lähteä vaikka oon mielestäni syönyt ihan kuin ennenkin, onko muilla ollut tällaista?

Mrs. Smith, jännää seurata sun "saniaisia", toivottavasti olisi tärpännyt :)

Mulla on ollu nyt dpo1 lähtien oireita :) eli huimausta, pahoinvointia, päänsärkyä, tuvotusta jne.
Luin jostain että näille varhaisille oireille on nyt löytynyt selitys epf. Googlesta löytyy eli early pregnancy factor.

Katson "kristallipalloon" taas tänään kahdelta. Jännittää ihan pirusti!!! :) :)
 
Oiskoha tnä dpo 1 tai 2

Tänään vaihdellut mielialat 0-100 koko ajan. Välil itketään ja välil nauretaan, tarttis ens viiko torstaihin ainaki odottaa enne ku uskaltaa alkaa testailee. Vinkkejä mite saa ajatukset muual enne ku pääsee taas pettymään?
 
Oiskoha tnä dpo 1 tai 2

Tänään vaihdellut mielialat 0-100 koko ajan. Välil itketään ja välil nauretaan, tarttis ens viiko torstaihin ainaki odottaa enne ku uskaltaa alkaa testailee. Vinkkejä mite saa ajatukset muual enne ku pääsee taas pettymään?

Pidä taukoa tästä foorumista :D

Eiku oikeesti, ala vaikka joku uusi kirja tai mee tapaamaan kavereita :)
Työkiireet on myös hyvä tai alota joku jättimäinen siivousprojekti! :D
 
Vielä kysyisin teiltä tietävimmiltä tosta kohdunnapukasta eli kohdunsuusta.. eli onko se totta ettei se kohdunsuun pitäis olla auki ku menkkojen aikaan ja ehkä oviksen? Mites onko joku kokeillu yhdynnän jälkeen et aukeekse? Kirjoittelinki tuossa reilu viikko sit et mulla oli kaks päivää kohdunsuu avoinna, no nyt taas on.. et mitä tää niinku on? Vai elääkö se ihan omaa elämäänsä? :wideyed:
 
Elää ihan omaa elämäänsä. Ainakin itse olen huomannut, että paikka vaihtelee välillä alhaalla ja hiukan auki. Toisinaan ei tahdo edes ylentää kun on niin ylhäällä.
 
Takaisin
Top