Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
(Mulla on siis 2 lasta) mutta tuntuu silti että ehkä me ei vaan saada kolmatta. Puoli vuotta nyt yritetty. Sillon ku musta alkaa tuntumaan siltä, katson ympärilleni kaikkia näitä joka paikassa parveilevia ihmisiä. Ja uutiskuvat esim kiinasta ja aasiasta missä on porukkaa ku pipoa. Niin sillon mulle tulee aina rauhallinen olo. Joku nekin on synnyttäny :) ihmiset on luotu lisääntymään. Joskus se vaan kestää vähän pidempään :)
 
Kyllä itelläkin tuntuu tää yrittäminen välillä aika epätoivoiselta.. esikoista yritettiin yli 4v.. ja tätä toista nyt jo 1v2kk.. Ympärillä porukka sikiää vahingossa ja jopa sellasiakin ketkä suunnilleen raskautuneet ekoilla treffeillä. Ei mee nallekarkit tasan.. :( mutta ei voi mitään. Näin on tarkotettu ja kaikella on joku tarkotus.

Tuossa kun tärppäs hetkellisesti reilu viikko sitten niin olokin oli kokoajan , että "tää nyt tapahtu kyllä vähän liian helposti.. vasta reilu vuosi yritetty".. ja kaikki oli vähän niinkun "liian hyvää ollakseen totta".. ja niinhän se sitten oli ja arvasin jo ekoista menkkakrampeista että kesken menee.. mutta niin oli tarkotettu.

Onneks on tuo esikoinen, joka on kyllä jotain niin ihanaa kun olla ja voi. <3 vaikka ei sitten enempää koskaan saataskaan. Olen kiitollinen hänestä joka ikinen päivä! <3

Mutta pikkukakkonen on enemmän kuin tervetullut.

Ärsyttää kun lähipiirissä udellaan että "millonkas se xxx saa pikkusisaruksia?".. "vieläkö teette toisen?" "Millonkas teette toisen?".... no eipä oo nii helppoo. Ei niitä ihan niin vaan tehdä.. ihan hyvin tietäävät että eipä tuo ensimmäinenkään ollu ihan läpihuutojuttu. >.<
 
Mä kans joudun noiden kyselyiden kohteeksi tosi usein, mentiin viime kesänä naimisiin ja sen jälkeen säännöllisesti joku kyselee koskas teille tulee vauvoja. Oon ruvennut vastaamaan, että jos niitä sais kovin helposti ni meillä olisi jo :) ihmiset on ärsyttäviä kyselijöitä!
Ja mulla oli kanssa jo yksi todella alkuvaiheessa oleva raskaus mikä meni kesken, niin ehti jo kokea sen plussan saamisen tikkuun fiiliksen jne ja nyt se kaikki on poissa :sad001 mutta ei auta, eteenpäin on mentävä ja luottaa siihen että kyllä se joku päivä tärppää <3
 
Täällä piinailu jatkuu..
Kp 22/25-28
Tänään muuten tuli kutsu yliopistolliseen sairaalaan joka on lokakuun alussa. Varauduin että menee kauemmin ennen kun saadaan aika kun 2 viikkoa sitten saatiin lähete.
Mitähän siellä sit ekalla kerralla tapahtuu?
Mies on tutkittu aikaisemmin.
 
Täällä piinailu jatkuu..
Kp 22/25-28
Tänään muuten tuli kutsu yliopistolliseen sairaalaan joka on lokakuun alussa. Varauduin että menee kauemmin ennen kun saadaan aika kun 2 viikkoa sitten saatiin lähete.
Mitähän siellä sit ekalla kerralla tapahtuu?
Mies on tutkittu aikaisemmin.

Kiva että homma etenee! :)
Mullakin kp22!! :D dpo9
 
Eilen ja tänään kerran tullu minimaalinen tuhru vessakäynnin aikana paperiin. Yleensä ei oo ennen menkkoja mitään. Ei kai kiinnittymisestä enää näin myöhään tulis?

Kp 32/35-39, dpo 12
 
Eilen ja tänään kerran tullu minimaalinen tuhru vessakäynnin aikana paperiin. Yleensä ei oo ennen menkkoja mitään. Ei kai kiinnittymisestä enää näin myöhään tulis?

Kp 32/35-39, dpo 12

Kiinnittyminen on kai noin 7pv ovulaatiosta :(
Onko mahdollista et olis myöhäinen ovulaatio?
Sit valemenkat on myös aika yleinen ilmiö raskaana olevilla.
 
Niin, nuita vuotoja tuntuu tulevan ja menevän, toivottavasti viiva Nipsuliini vahvistuis ja ovulaatio saattanu olla myöhemminkin :) Pääsetko muuten mihkään testeihin sen ku:n vuoksi tai onko sua ohjattu ottaa yhteyttä johonki, jos epäilet uutta raskautta ? :)

Nyt ois 20kpl cb:n 2 hormoonin ovulaatiotestejä, kohta alkaa hymynaaman metsästys :p
 
Täällä kp 24, dpo ehkä 4 (tuntemuksia oli ehkä kp 19-21). en tikuttanut tällä kertaa. Toiveet aika vähissä, kun ehkä 3-4 päivää ennen ovista pupuiltiin (kp 17) Sitten oltu reissussa ilman mahiksia. Mutta totta kai sitä silti toivoo...

Taka-alalla oon teidän juttuja lukenut. Tuntuu, että tosi paljon nyt kesällä syntynyt tutuille vauvoja, tai somesta lukenut sellasistakin kaukasemmista tutuista, joista en oo tiennyt.
 
Takaisin
Top