Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä en luota noihin clearbluen testeihin, korkeintaan digiin.
Ihan oman kokemuksen pohjalta en luota.
 
Mää oon käyttäny jokaisessa viidessä kierrossa tota cb:n early detectionia enkä ikinä oo saanu sillä turhia viivoja. Ekalla kerralla tärppäs ja näytti hyvin plussan, mut oli sit ku. Että luotan kyllä testiin, mutta mietin vaan että onko silmät alkanu näkeen toivottua viivaa, vaikka se ei siellä olisi :D

Taas tuli manattua aamulla, että ens kierrossa en testaa näin aikasin, ettei tarvi pettyä, mutta katotaan vaan niin ihan samaan tapaan testit polttelee sillonkin :D

Kuulin myös eilen, että veli ja sen tyttöystävä oottaa vauvaa ja pieni katkeruus pisti. Me ollaan yritetty kauemmin kun ne on ollu edes yhdessä. Joillekin niitä vaan siunaantuu.
 
Mää oon käyttäny jokaisessa viidessä kierrossa tota cb:n early detectionia enkä ikinä oo saanu sillä turhia viivoja. Ekalla kerralla tärppäs ja näytti hyvin plussan, mut oli sit ku. Että luotan kyllä testiin, mutta mietin vaan että onko silmät alkanu näkeen toivottua viivaa, vaikka se ei siellä olisi :D

Taas tuli manattua aamulla, että ens kierrossa en testaa näin aikasin, ettei tarvi pettyä, mutta katotaan vaan niin ihan samaan tapaan testit polttelee sillonkin :D

Kuulin myös eilen, että veli ja sen tyttöystävä oottaa vauvaa ja pieni katkeruus pisti. Me ollaan yritetty kauemmin kun ne on ollu edes yhdessä. Joillekin niitä vaan siunaantuu.

Voi vitsit, mä niin tajuan tuon kun katkeruus nostaa päätään vaikkei sitä tietenkään toisilta haluaisi onnea riistää. Anna niille tunteille tilaa tulla ja mennä. Mulla aiemmin pitkän yrityksen aikana myös lopulta lohdutti pitää toisten vauvoja sylissä kun hyväksyin sen, että olen myös kateellinen sen lisäksi, että olen onnellinenkin toisten puolesta.

Toivon kuitenkin nyt, että sun näkemä haamuviiva olisi ihan oikea viiva!
 
Voi vitsit, mä niin tajuan tuon kun katkeruus nostaa päätään vaikkei sitä tietenkään toisilta haluaisi onnea riistää. Anna niille tunteille tilaa tulla ja mennä. Mulla aiemmin pitkän yrityksen aikana myös lopulta lohdutti pitää toisten vauvoja sylissä kun hyväksyin sen, että olen myös kateellinen sen lisäksi, että olen onnellinenkin toisten puolesta.

Toivon kuitenkin nyt, että sun näkemä haamuviiva olisi ihan oikea viiva!

Niinpä! Jotenkin on alkanut tuntuun, että joka puolella poksahtelee vauvoja paitsi täällä! Onneks tänne voi jakaa myös näitä tunteita tulematta lynkatuks :D
 
Mulla on tänään dpo11 ja 30.8 alkaa hoidot yliopistollisessa :) joten viimeinen tsäänssi nyt ennen niitä :)

Meillähän on sama dpo! :) Ootko testaillu? Onko ollu oloja? Toivottavasti lähtis tästä ettei tarvi hoitoja odottaa! <3 Tuntuu että monella täällä on tärpänny just ennen hoitoja.
 
Nyt kyllä alko aamusta kunnon menkkajomot, ei ollut ennen esikoista mitään menkkajomoja ikinä. Hänen syntymän jälkeen nää vaivat tullu.
 
Ne CBn testit on taidettu jo aikas monesti haukkua täällä että antaa perättömiä haamuja/viivan paikkoja... korjatkaa joku kos oon väärässä

Mullakaan ei oo early antanut mitään viallisia viivoja. Kemiallisen näyttänyt kolme kertaa, jotka haalistunut. Mutta kierrossa jossa ei kemiallista niin ei myöskään viivoja. Cb Plussatestiin oon saanut hutiviivoja.
 
Mää oon käyttäny jokaisessa viidessä kierrossa tota cb:n early detectionia enkä ikinä oo saanu sillä turhia viivoja. Ekalla kerralla tärppäs ja näytti hyvin plussan, mut oli sit ku. Että luotan kyllä testiin, mutta mietin vaan että onko silmät alkanu näkeen toivottua viivaa, vaikka se ei siellä olisi :D

Taas tuli manattua aamulla, että ens kierrossa en testaa näin aikasin, ettei tarvi pettyä, mutta katotaan vaan niin ihan samaan tapaan testit polttelee sillonkin :D

Kuulin myös eilen, että veli ja sen tyttöystävä oottaa vauvaa ja pieni katkeruus pisti. Me ollaan yritetty kauemmin kun ne on ollu edes yhdessä. Joillekin niitä vaan siunaantuu.

Tsemppiä testiin, toivottavasti kaksi viivaa ilmestyis vielä :) Itsekin kuulin lomalla työkaverin vauva uutisista ja la samassa kuussa, mikä itelläki ois ollu :/ Kyllä katkeruus pisti ja rankasti alkuun, mutta nyt jo vähä helpottanu :)
 
Kysyn nyt täältäkin tyhmän kysymyksen. Onks tää ovistesti negatiivinen vai plussa
 

Liitteet

  • 1500303484274.jpg
    1500303484274.jpg
    80.5 KB · Katsottu: 188
Viime yönä clearbluen ovistesti näytti negaa. Mut tossa 12-15 välil näytti Tota, toi kaupan halpis

En ole asian teoriapuolesta täysin varma mutta minulla kävi jotain saman tyyppistä edellisessä kierrossa. Luulen että lh piikki tapahtui 24h sisällä ja jäi siksi bongaamatta kun testasin vain 24h välein..
 
En ole asian teoriapuolesta täysin varma mutta minulla kävi jotain saman tyyppistä edellisessä kierrossa. Luulen että lh piikki tapahtui 24h sisällä ja jäi siksi bongaamatta kun testasin vain 24h välein..

Testailen ite vähä enemmän ku kärsimätön :D Tää on eka kierto ku aloin tikuttamaan, joten tää on ihan hepreaa mulle
 
Hyvä että joku oikaisi sen CBn earlyn mitä kirjoitin.... mulla varmaan sit aamusta menny se plussa testi ja early sekaisin. Itse esikoisen plussasin sillä CBn plussa testillä selkeen plussan kun menkat oli jo myöhässä. Earlyä en oo kokeillu.

Jozzubz kyl toi mun silmään ois plussa.

Vauvamasuja ja pienokaisia täälläkin vilisee joka paikassa ja vaan pahentaa oman pienen käärön kaipuuta. Etenkin kun näin unta että synnytin pienen pojan. Heti hänet syliin saatuani rutistin rintaani vasti ja tuumasin että kolmas pikku poika... :wideyed: kunhan nyt saatais se pikku kakkonen eka!
 
Takaisin
Top