Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
49a118b0e923beb16a0ec5e00a7eec86


Tässä siis näkyy taustassa hentoista jääkukkaa. Tältä näytti viimeksi kaksi viikkoa sitten kun estrogeeni alkoi nousta ennen ovulaatiota.
Olen siis super toiveikas että kukat voimistuu ja pysyy voimakkaina ensi viikon! Ja sitten sunnuntaina voisin testata.... :)
 
Pidetään peukkuja Mrs. Smith! Ainakin supermielenkiintosta seurattavaa! :)

Ite ajattelin testata huomenna dpo 11. Jännittääää.. Ei kyllä mitään oloja, että väkisinkin hiipiny mieleen ettei oo tärpänny. Mies on ollut jotenkin innoissaan ja varma, että nyt tärppää :D

Kp 30/35-39, yk 5, dpo 10
 
Mrs.smith on kyllä mielenkiintoista tuo :)

Tänään kp 17/28 DPO 3 lämmöt jäi aamulla mittaamatta, mutta tässä vaiheessa yleensä on lämmöt hyvin koholla DPO 7 asti. Sen jälkeen on joka kierrrossa lähteneet laskuun hitaasti ja vuoto alkaa kun lämmöt normaalilla tasolla. Eli testejä ei varmaan edes tarvitsisi :D Ajattelin kuitenkin testata ens la kun on DPO 10 ja illalla juhlat, ihan siitä syystä uskaltaako ottaa yhtään alkoholia :)
 
Mrs.smith on kyllä mielenkiintoista tuo :)

Tänään kp 17/28 DPO 3 lämmöt jäi aamulla mittaamatta, mutta tässä vaiheessa yleensä on lämmöt hyvin koholla DPO 7 asti. Sen jälkeen on joka kierrrossa lähteneet laskuun hitaasti ja vuoto alkaa kun lämmöt normaalilla tasolla. Eli testejä ei varmaan edes tarvitsisi :D Ajattelin kuitenkin testata ens la kun on DPO 10 ja illalla juhlat, ihan siitä syystä uskaltaako ottaa yhtään alkoholia :)

Miten, milloin ja mistä mittaatte aamulämmön? Onks teil digimittari sängynvieressä vai..?
 
Heitsu, tsemppiä kauheena. Mä aikoinaan, kun olin vielä exän kanssa olin samanlaisessa tilanteessa. Meillä ei ollut lapsia mutta mä halusin lasta kauheesti. Halusin vuosia. Mies petti mua ja sit lopulta jätin sen. Sekä syystä että petti mutta myös et halusin perheen. Kolmen viikkoa se monku mua takas ja mä lupauduin palaamaan yhteen jos mies lupas olla pettämättä ja lupasi tehdä vauvan. Meidän lapsettomuus johtui vain miehen haluttomuudesta saada enää lapsia. Hällä oli siis yksi entisestä liitosta.

Tulinkin sitten helposti toisesta kierrosta raskaaksi ja aluks suhde oli ihan paskaa, mietin koko ajan et koska mies pettää taas, varsinkin kun olin raskauden tuomissa hormonimyrskyissä. Kuitenkin vauva syntyi ja mentiin naimisiin.

Toinenkin vauva ilmoitti tulostaan kun esikko oli alta vuoden. Mies epäili minun pettäneen koska seksiä ei ollut kuin kerran kesänä. No, riitely jatkui ja mies jatkoi omaa pettämistään. Sit kun toinen syntyi niin suhde oli totaalisen kuollut ja sairastuin itse paniikkihäiriöön koska olin yksin ja kaikki ne tunteet ja muut mitä kävin läpi. Mies petti ja jäi kiinni, sitten vihdoin erottiin.

En tarinallani tarkoita että kaikki pettäjät pettää uudestaan, minun kokemukseni vain oli se että varsinkin raskaana ollessa kun mieliala muutenkin heittelee on todella vaikea yrittää kasvattaa luottamusta petturiin. Jos mies oikeasti katuu tekojaan ja on valmis tekemään kaikkensa että saa asiat korjattua niin saattaisin antaa anteeksi mutta se tunne kalvaa sisältä joka päivä, ainakin itseäni kalvasi. :(

Mutta ymmärrän asian kääntöpuolen, vauvankaipuu, sulla on vielä vasta takana suuri menetys, vauvasi kuoli :( siitä en voi sanoa että ymmärrän tai tiedän miltä susta tuntuu. Voin sanoa, että en voi kuvitellakaan kuinka pahalta susta tuntuu ja kuinka syvälle se sattuu.

Miehesi ei olisi saanut pettää sua. Ei muutenkaan mutta ei varsinkaan tässä tilanteessa. Mä oon todella pahoillani sun puolesta. :( <3

Minä eikä kukaan muu voi sanoa mitä sun pitäis tehdä, mutta kaikki varmasti ollaan sun tukena mihin ikinä päädytkään <3 Vielä paistaa aurinko ja mä toivon et se auringonpaiste saa sut hymyileen ja tiedät et päädyit oikeaan ratkaisuun :)
Kiitos ihanista sanoista.Kyllä minäkin epäilevä kaiken suhteen olen ja tulen varmasti olemaan jos tästä jatketaan.Kaikki ajatukset niin sekaisin :(
 
Kävin kuitenkin siellä folliultrassa kaikesta tilanteesta huolimatta.Kuraa ehkä saan tästä kirjoituksesta mutta sanon silti……...Johtofollikkeleita oli 2kpl ja kokoa oli 16mm limakalvot oli 4,4mm siis hieman,hieman ohuemmat mitä pitäisi olla.Ohuen limakalvon ongelmia voi kuulema olla kiinnittyminen mutta on kuulema saatu ihan ohuemmilla myös raskauksia aikaan.Inseminaatiota ei tehdä vaan ajoitettu yhdyntä.Kerroin tilanteestani ja surkutteluja sain.Lääkäri sanoi että tammikuinen kaavinta tehnyt ehkä hallaa minun limakalvoille ja siksi ei paksuunnu voi olla että kiinnikkeitä tullut ens kierrossa katsotaan onko kiinnikkeitä vai ei.Tästä meidän yrityksestä ja tilanteesta en oikein osaa sanoa juuta ja jaata.
 
Kävin kuitenkin siellä folliultrassa kaikesta tilanteesta huolimatta.Kuraa ehkä saan tästä kirjoituksesta mutta sanon silti……...Johtofollikkeleita oli 2kpl ja kokoa oli 16mm limakalvot oli 4,4mm siis hieman,hieman ohuemmat mitä pitäisi olla.Ohuen limakalvon ongelmia voi kuulema olla kiinnittyminen mutta on kuulema saatu ihan ohuemmilla myös raskauksia aikaan.Inseminaatiota ei tehdä vaan ajoitettu yhdyntä.Kerroin tilanteestani ja surkutteluja sain.Lääkäri sanoi että tammikuinen kaavinta tehnyt ehkä hallaa minun limakalvoille ja siksi ei paksuunnu voi olla että kiinnikkeitä tullut ens kierrossa katsotaan onko kiinnikkeitä vai ei.Tästä meidän yrityksestä ja tilanteesta en oikein osaa sanoa juuta ja jaata.

Ei kuraa vaan tsemppiä!! Toivotaan ettei kaavinnasta ole jäänyt mitään pysyvää harmia!
 
Miten, milloin ja mistä mittaatte aamulämmön? Onks teil digimittari sängynvieressä vai..?

Mittaan aamuisin 6-7.30 kainalosta. Mulla on digimittari joka kertoo vaan kymmenyksen tarkkuudella. Syötän tiedot sovellukseen, joka on 3 kierrossa neljästä laskenu ovulaation tapahtuneen. Yhessä kierossa oli ihan ihme lämpöjä vaikka oviksen tikutun . Mun normilämpö on 35.7- 36.2 ovulaatio päivänä notkahtaa hiukan alas ja sen jälkeen nousee ad 37. DPO 7 jälkeen alkaa laskee hiljalleen kohti tota normi lämpöä ja kun sen saavuttaa vuoto alkaa.

Mulla toimii muuten hyvin, kunhan vaan muistan tohon aikaan mitata. Kainalostahan ei suositella mittausta ja mittari tarvis olla tarkempi, mut mulle tä on vaan kivaa puuhaa, en jaksa ottaa tressiä siks oon tehny itelle helpoksi :)

Heitsulle isot tsempit! Luultavasti olisin tehnyt sun tilanteessa samoin :)
 
Mittaan aamuisin 6-7.30 kainalosta. Mulla on digimittari joka kertoo vaan kymmenyksen tarkkuudella. Syötän tiedot sovellukseen, joka on 3 kierrossa neljästä laskenu ovulaation tapahtuneen. Yhessä kierossa oli ihan ihme lämpöjä vaikka oviksen tikutun . Mun normilämpö on 35.7- 36.2 ovulaatio päivänä notkahtaa hiukan alas ja sen jälkeen nousee ad 37. DPO 7 jälkeen alkaa laskee hiljalleen kohti tota normi lämpöä ja kun sen saavuttaa vuoto alkaa.

Mulla toimii muuten hyvin, kunhan vaan muistan tohon aikaan mitata. Kainalostahan ei suositella mittausta ja mittari tarvis olla tarkempi, mut mulle tä on vaan kivaa puuhaa, en jaksa ottaa tressiä siks oon tehny itelle helpoksi :)

Heitsulle isot tsempit! Luultavasti olisin tehnyt sun tilanteessa samoin :)

Pitäisköhän iteki ruveta!! Jos ei tärppää nyt niin taidan ostaa mittarin :)
 
Täällä alkoi ihan puskista vuotaa, toki oon odotellut et koska ne menkat alkaa mutta ei siis yhtään mitään oireita oo niinku yleensä pientä menkkajomoo on kun ne alkaa. Tänään on siis kp47, huomenna sitten kp1.
 
Tein aamulla Clearbluen early detection -testin ja joku haalee viiva näkyy tietyssä kulmassa. Mietin että onko se nyt se kuuluissa viivanpaikka mitä kaikki testit tuottaa? Näkyy niin huonosti, että en edes viitti yrittää saada kuvaan näkymään. Testaan varmaan huomenna jo uudestaan.

Kp 31/35-39, yk 5, dpo 11
 
Tein aamulla Clearbluen early detection -testin ja joku haalee viiva näkyy tietyssä kulmassa. Mietin että onko se nyt se kuuluissa viivanpaikka mitä kaikki testit tuottaa? Näkyy niin huonosti, että en edes viitti yrittää saada kuvaan näkymään. Testaan varmaan huomenna jo uudestaan.

Kp 31/35-39, yk 5, dpo 11

Jännää!! Toivotaan toivotaan! Dpo11 antaa tilaa vielä viivalle vahvistua :)
 
Ne CBn testit on taidettu jo aikas monesti haukkua täällä että antaa perättömiä haamuja/viivan paikkoja... korjatkaa joku kos oon väärässä
 
Ne CBn testit on taidettu jo aikas monesti haukkua täällä että antaa perättömiä haamuja/viivan paikkoja... korjatkaa joku kos oon väärässä

Cb early ei ole mulla ainakaan antanut yhtään turhaa haamua tai viallista viivaa. Ensimmäiset viivat molemmissa kierrossa saanut jo dpo8 se on todella todella herkkä . 2 kierrossa saanut sillä viivat. Toinen todella vahva ja seurasin sen haalistumista negaan asti ( kemiallinen ) ja viime
Kierrossa todella haalean haalea viiva joka oli myös kemiallinen. Siihen earlyyn luotan itse 100% ja nämä viivat on myös todettu toisella testillä samaan aikaan oikeiksi :)
 
Takaisin
Top