Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joskus harvoin on nykyäänkin sellaisia kiertoja, etten tunne ovulaatiota. Mut mä aloin muutenkin tuntemaan ovikset vasta kolmannen lapsen jälkeen. Aiemmin ei ollu niin minkäänlaista havaintoa oviksen ajankohdasta :smug:

Kannatti muuten valittaa tänne, ettei testeissä oo mitään viitteitä vahvistumisesta, aamulla oli ihan haalea viiva ja nyt äsken jo selkeästi tummempi viiva. Varmana huomenna ovisplussa:dance011
 
No hyvä etten oo ainoo! Ehkä on sit toivoo et se oikeesti tapahtuu, vaikka ei tunnu :)

Täällä päivät on pitkiä. Testaan maanantaina. Ei oo mitään merkkiä kiinnittymisestä ja oon alkanu jo valmistautuun jälleen pettymiseen. On tää vaan niin vaikeeta!

Kp 27/35-39, yk 5, dpo 7
 
Macaa syön n. rkl/pv. Paahdan raa'an maca-jauheen uunissa ja aloitan pienestä annoksesta ja suurennan pikkuhiljaa. Syön 3vk putkeen ja sit pidän viikon tauon niinku suositellaan. Alkuun aina tauon jälkeen tulee maha kipeeksi jauheesta :sad001 Oon syöny kohta 2kk, mutten oo huomannu mitään vaikutusta... en edes seksihaluissa ja nekin on ollu aika pitkään kadoksissa :oops:

Unicorn; mulla tuli ovis km:n jälkeen kp19 :) eli aavistuksen vain heitti.
 
Minäkään en macan syönnistä huomannut mitään vaikutusta kun sitä söin. En oo huomannut myöskään tästä gelee royalesta mitään hyötyä.. Loppuukin ne lauantaina ja luulen etten lisää osta.
 
Unicorn, mulla kans km jälkeen ovis tuli aika pitkälti viikon normaalia myöhempään. Että ois voinu olla kauemminkin kadoksissa :D
 
Kp1, nyt kierron pituus 28pv, koskaan ei ole ollu näin lyhyttä kiertoa, en tiedä oisko tuolla macalla ollu vaikutusta, mitä söin nyt ekaa kertaa :)
 
Me ollaan reissussa ja olen vain pikaisesti käynyt täällä lueskelemassa. Tuo Mrs.Smithin sylkitestaaminen on kyl jännää, mutta varmasti tosiaan menee yksi tai kaksi kiertoa tulkinnan opetteluun. Ja Pipsu, mun kierto ei ole kans ikinä ollut alle 30 päivää, joten ymmärrän lyhyen kierron ihmetyksen. Mut onneksi tuo 28 päivää ei ole kuitenkaan liian lyhyt.

Ja Heitsu, aika todella kurjia juttuja sulla mietittävänä. Asiat ei toki ole niin mustavalkoisia, mutta varmasti koko parisuhde nyt vaakalaudalla. Teillä on takana vaikeita asioita ja miehesi toimii nyt kyllä todella typerästi... Uskon että nyt on mahdotonta saavuttaa mielenrauhaa, mutta pyri sitä kohti kuuntelemalla itseäsi <3

Mä en tällä hetkellä ole oikein perillä omasta ovulaatiostani. Luultavasti se on nyt aivan näillä näppäimillä. Mutta yritän nyt lomalla olla liikaa miettimättä asiaa.
 
Heitsu, tsemppiä kauheena. Mä aikoinaan, kun olin vielä exän kanssa olin samanlaisessa tilanteessa. Meillä ei ollut lapsia mutta mä halusin lasta kauheesti. Halusin vuosia. Mies petti mua ja sit lopulta jätin sen. Sekä syystä että petti mutta myös et halusin perheen. Kolmen viikkoa se monku mua takas ja mä lupauduin palaamaan yhteen jos mies lupas olla pettämättä ja lupasi tehdä vauvan. Meidän lapsettomuus johtui vain miehen haluttomuudesta saada enää lapsia. Hällä oli siis yksi entisestä liitosta.

Tulinkin sitten helposti toisesta kierrosta raskaaksi ja aluks suhde oli ihan paskaa, mietin koko ajan et koska mies pettää taas, varsinkin kun olin raskauden tuomissa hormonimyrskyissä. Kuitenkin vauva syntyi ja mentiin naimisiin.

Toinenkin vauva ilmoitti tulostaan kun esikko oli alta vuoden. Mies epäili minun pettäneen koska seksiä ei ollut kuin kerran kesänä. No, riitely jatkui ja mies jatkoi omaa pettämistään. Sit kun toinen syntyi niin suhde oli totaalisen kuollut ja sairastuin itse paniikkihäiriöön koska olin yksin ja kaikki ne tunteet ja muut mitä kävin läpi. Mies petti ja jäi kiinni, sitten vihdoin erottiin.

En tarinallani tarkoita että kaikki pettäjät pettää uudestaan, minun kokemukseni vain oli se että varsinkin raskaana ollessa kun mieliala muutenkin heittelee on todella vaikea yrittää kasvattaa luottamusta petturiin. Jos mies oikeasti katuu tekojaan ja on valmis tekemään kaikkensa että saa asiat korjattua niin saattaisin antaa anteeksi mutta se tunne kalvaa sisältä joka päivä, ainakin itseäni kalvasi. :(

Mutta ymmärrän asian kääntöpuolen, vauvankaipuu, sulla on vielä vasta takana suuri menetys, vauvasi kuoli :( siitä en voi sanoa että ymmärrän tai tiedän miltä susta tuntuu. Voin sanoa, että en voi kuvitellakaan kuinka pahalta susta tuntuu ja kuinka syvälle se sattuu.

Miehesi ei olisi saanut pettää sua. Ei muutenkaan mutta ei varsinkaan tässä tilanteessa. Mä oon todella pahoillani sun puolesta. :( <3

Minä eikä kukaan muu voi sanoa mitä sun pitäis tehdä, mutta kaikki varmasti ollaan sun tukena mihin ikinä päädytkään <3 Vielä paistaa aurinko ja mä toivon et se auringonpaiste saa sut hymyileen ja tiedät et päädyit oikeaan ratkaisuun :)
 
Lääkäri soitti eilen, labrat oli hyvät :)
Lähete hoitoihin saatu ja nyt alkoi diformin 500mg 1×2, 3kk kuurina.
Nyt kp 18/25-28
Väsyttää :(
 
Jouduttiin perumaan kun miehellä työvuorot muuttui aamuvuoroihin keskiviikosta perjantaihin joten katsotaan uudelleen miehen loman jälkeen.
Mä odottelen menkkoja tässä edelleen että voisin käydä verikokeissa kp3-5.
Kun täytys saada prolaktiini, LH hormooni, follikkelia stimuloiva hormooni ja joku antimuller..

Nyt kun miehen kesäloma niin ei ajatella mitään vauva juttuja yhtään.
 
Takaisin
Top