Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Twisted,Kiitos.Järki sanoo toista ja tunteet toista.Historia kun on pitkä ja on koettu vaikka mitä niin hankalaa.Täytyy puntaroida asioita :)
 
Twisted,Kiitos.Järki sanoo toista ja tunteet toista.Historia kun on pitkä ja on koettu vaikka mitä niin hankalaa.Täytyy puntaroida asioita :)

Kyllä ehdottomasti kannattaa miettiä eikä tehdä hätäisiä päätöksiä :)
Ihmisille voi antaa toisia mahdollisuuksia, kunhan asiat muuttuu ja molemmat haluaa toimia yhteisen hyväksi.
Enkä puhu siis pelkästään teidän tilanteesta vaan yleensäkin.

Sitten kysymys, kuinka pitkä aika teillä menee ovisplussasta että tulee ovis kipuja ja onko kivut molemmin puolisia vai tois puolisia?
 
Ovis km jälkeen?
Kokemuksia?

Näyttäs olevan aika liki plussaa jo tälleen kp6. Vuoto loppui eilen. Normaalisti tässä vaiheessa kiertoa o-tikku vitivalkoinen tai tositosi haalea.

Vai vieläkö pysyy tummana tuon raskauden takia? Rt näyttää jo puhdasta negaa. Rt Plussan kanssa samaan aikaan näytti ovistestikin räikyvää plussaa. Nyt ei niin räikeä, mutta tumma, melkein plussa kuitenkin.. voisko se jo kohta olla näin aikasin? Normaalisti ollut nyt kp15-18.
 
Ovis km jälkeen?
Kokemuksia?

Näyttäs olevan aika liki plussaa jo tälleen kp6. Vuoto loppui eilen. Normaalisti tässä vaiheessa kiertoa o-tikku vitivalkoinen tai tositosi haalea.

Vai vieläkö pysyy tummana tuon raskauden takia? Rt näyttää jo puhdasta negaa. Rt Plussan kanssa samaan aikaan näytti ovistestikin räikyvää plussaa. Nyt ei niin räikeä, mutta tumma, melkein plussa kuitenkin.. voisko se jo kohta olla näin aikasin? Normaalisti ollut nyt kp15-18.

Ei oo kokemusta, mutta eikös sitä yleensä sanota, että km voi laittaa elimistöä sekaisin ? Et ovis voi hyvinkin tulla epänormaalin aikaseen

Ja mulla näyttää ihan normi kierrossa monta päivää tummaa viivaa, sellasta josta joutuu miettii, et onko vai eikö. O + on kuitenkin sit selvästi tummempi :)

Laita kuva? :)
 
Sitten kysymys, kuinka pitkä aika teillä menee ovisplussasta että tulee ovis kipuja ja onko kivut molemmin puolisia vai tois puolisia?

Mulla menee noin 12h. En yleensä osaa paikallistaa kummalle puolelle kivut osuu, ehkä jotain satunnaisia vihlontoja. Yleensä oviskivut tuntuu koko alavatsalla. :)


Kp 12/25-27, ovista metsästäen... Viime kierrossa oli jo kp 11 mutta nyt ei vielä mitään viitteitä ovistestissä viivan vahvistumisesta :depressed: Näköjään pikkusen kierto otti itteensä (=piteni) sen kemiallisen takia. Olispa huomenna jo !
 
Ei oo kokemusta, mutta eikös sitä yleensä sanota, että km voi laittaa elimistöä sekaisin ? Et ovis voi hyvinkin tulla epänormaalin aikaseen

Ja mulla näyttää ihan normi kierrossa monta päivää tummaa viivaa, sellasta josta joutuu miettii, et onko vai eikö. O + on kuitenkin sit selvästi tummempi :)

Laita kuva? :)

Mä oon tikuttanu ovista yli puoli vuotta, joten tiedän näin tummat viivat olevan mulle vähän epänormaalin aikaisin.. :) mutta niinkai se on, että menee vähän sekasin km jälkeen.

Alla kaks tikkua , eilen kp5 ja tänään kp6.

Vertailuks tuossa jostain aikaisemmista kierroista olevat ovistikut. Kp 8-10 juuri siis viivoja erota.

ImageUploadedByVau Foorumi1499964144.340061.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1499961203.391378.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1499961310.203091.jpg
 
Ootko käyny verikokeissa, kun kuiteskin useammassa testisss ollut jotain haamua?

En päässyt kun soitin TK ja kysyin jos pääsisi, käski olla äitiysneuvolaan yhteydessä jos ei menkkoja ala kuulua?! Tietääkseni juuri terveysaseman kautta pitäisi lähete saada verikokeisiin. Kokeilen vielä huomenna uudestaan, muuten menen yksityisen kautta verikokeisiin..
 
En päässyt kun soitin TK ja kysyin jos pääsisi, käski olla äitiysneuvolaan yhteydessä jos ei menkkoja ala kuulua?! Tietääkseni juuri terveysaseman kautta pitäisi lähete saada verikokeisiin. Kokeilen vielä huomenna uudestaan, muuten menen yksityisen kautta verikokeisiin..

Mä oon soittanut suoraan äitiysneuvolaan ja sanonu että testit näyttää huuhaata ja menkkoja ei kuulu ni ne on ite sanonu että laitetaas hcg. Soita sinne!
 
Mä oon soittanut suoraan äitiysneuvolaan ja sanonu että testit näyttää huuhaata ja menkkoja ei kuulu ni ne on ite sanonu että laitetaas hcg. Soita sinne!

Joo täytyy soittaa sinne siis. :) Voinkohan soittaa tolle esikoisen neuvola tädille jos se laittais sen lähetteen. :) No mut jokatapauksessa toivotaan et pääsen huomenna sinne verikokeisiin.
 
Millaisilla annostuksilla ootte syöny macaa? Ja ootteko huomanneet kuinka nopeasti auttavan/vaikuttavan jollain lailla?

Oon nyt syöny ruokalusikallisen tai himpan päälle aamupuuron kanssa... en tiedä johtuko macasta mut vatta meni sekaisin tänään.

PauliinaS kp11/30 yk 10kai
 
Millaisilla annostuksilla ootte syöny macaa? Ja ootteko huomanneet kuinka nopeasti auttavan/vaikuttavan jollain lailla?

Oon nyt syöny ruokalusikallisen tai himpan päälle aamupuuron kanssa... en tiedä johtuko macasta mut vatta meni sekaisin tänään.

PauliinaS kp11/30 yk 10kai

Mulla on tosi herkkävatsa ja ostin ruohonjuuresta jotakin vatsaystävällista macaa, sitä otin yhen tl:n iltaisin, maha kesti hyvin tuon määrän, en vaan tiiä pitäskö syödä enemmän..
 
Mä oon tikuttanu ovista yli puoli vuotta, joten tiedän näin tummat viivat olevan mulle vähän epänormaalin aikaisin.. :) mutta niinkai se on, että menee vähän sekasin km jälkeen.

Alla kaks tikkua , eilen kp5 ja tänään kp6.

Vertailuks tuossa jostain aikaisemmista kierroista olevat ovistikut. Kp 8-10 juuri siis viivoja ]

On kyllä tummat jos vertaa noihin sun aikaisempiin testeihin, mut eiks aikainen ovis oo hyvä juttu? :) kunhan ei vaan mee ohi :D

Tässä mun viime kierto, eli mulla monta päivää vahvaa viivaa on normaalia :)
ImageUploadedByVau Foorumi1499965684.565231.jpg
 
Mulla menee noin 12h. En yleensä osaa paikallistaa kummalle puolelle kivut osuu, ehkä jotain satunnaisia vihlontoja. Yleensä oviskivut tuntuu koko alavatsalla. :)


Kp 12/25-27, ovista metsästäen... Viime kierrossa oli jo kp 11 mutta nyt ei vielä mitään viitteitä ovistestissä viivan vahvistumisesta :depressed: Näköjään pikkusen kierto otti itteensä (=piteni) sen kemiallisen takia. Olispa huomenna jo !

Mulla on sama juttu et menee n. 12h ja en pysty sanomaan kumpi puoli on kyseessä kun kipu tuntuu koko alueelle ja on puol tuntia niin kova, etten pysty ees liikkuu. N. 2h kestää kokonaisuudessaan.
 
Joo täytyy soittaa sinne siis. :) Voinkohan soittaa tolle esikoisen neuvola tädille jos se laittais sen lähetteen. :) No mut jokatapauksessa toivotaan et pääsen huomenna sinne verikokeisiin.

Lasten neuvola ja äitiysneuvola on ainakin täällä erikseen. Esikoisen neuvolassa kysyin apuja uudelleen raskautumiseen niin ohjas äitiysneuvolaan (viereiselle ovelle) :D
 
On kyllä tummat jos vertaa noihin sun aikaisempiin testeihin, mut eiks aikainen ovis oo hyvä juttu? :) kunhan ei vaan mee ohi :D

Tässä mun viime kierto, eli mulla monta päivää vahvaa viivaa on normaalia :)View attachment 58398

Toivotaan että olis :)
Niinkai ne sanoo. Ei oo kokemusta kun mulla ennemminkin näitä kp16-18 oviksia. Koskaa oo ollu näi aikasin jos tää nyt sitä on x)

Ei mee ohi x) kyllö täällä talletellaan ihan ahkeraan!
 
Millaisilla annostuksilla ootte syöny macaa? Ja ootteko huomanneet kuinka nopeasti auttavan/vaikuttavan jollain lailla?

Oon nyt syöny ruokalusikallisen tai himpan päälle aamupuuron kanssa... en tiedä johtuko macasta mut vatta meni sekaisin tänään.

PauliinaS kp11/30 yk 10kai

Alotin 1 tabletilla -> 4 tablettia.
Meni vatsa sekaisin aika nopeasn ja kesti niin kauan kun söin. Nyt taas vähensin. Mutta haluista huomaa vaikutuksen, ja yleisessä vireystilassa :)
 
Mulla on e-pillerien jälkeen ollut nyt viis kiertoa ja vaan kahdessa ekassa tunsin ovulaation. Sillon tunsin selkeesti sen vaan toisella puolen. Nyt oon miettiny, kun en sen kohdunulkosen jälkeen oo tuntenu sitä enää, mut oon joka kerta saanu sen kyllä tikutettua et tapahtuuko sitä edes? Elokuun lopulla pääsen vihdoin jälkitarkastukseen, tälleen puol vuotta tapahtuman jälkeen ja aattelin kyllä siellä olla niin kauan et vastauksia alkaa löytyyn. Edelleen toisinaan kummia kipuiluja.. Mutta siis. Tunteeko kaikki oviksen, jos on sen tikuttanu?
 
Takaisin
Top