Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä kerkesin jo eilen innostua et menkat alkaa, kun aamulla vaaleanpunaista valkovuotoa pyyhkiessä ja päivällä kirkkaampaa verta reilusti paperiin. Mut illalla, yöllä eikä tänään mitään. Ei sit yhtään mitään :arghh: Alkaa jo niin turhauttaa tämä, kaksi kuukautta sitten viimeksi menkat. Ja hcg verestä alle 1. Gelee royale kapseleita olen naukkaillut yhden silloin ja toisen tällöin. Kp 63/(30-33 ??), yk3
 
Mä kerkesin jo eilen innostua et menkat alkaa, kun aamulla vaaleanpunaista valkovuotoa pyyhkiessä ja päivällä kirkkaampaa verta reilusti paperiin. Mut illalla, yöllä eikä tänään mitään. Ei sit yhtään mitään :arghh: Alkaa jo niin turhauttaa tämä, kaksi kuukautta sitten viimeksi menkat. Ja hcg verestä alle 1. Gelee royale kapseleita olen naukkaillut yhden silloin ja toisen tällöin. Kp 63/(30-33 ??), yk3

Ootko käyny lääkärissä?
 
Mä kysyin jos pääsisi verikokeisiin niin neuvolan kautta pitäis soittaa lähete.. " neuvolaan yhteydessä jos ei ala menkkoja kuulua"
 
Ootko käyny lääkärissä?
En oo vielä käynyt. Pari viikoo sitten kun kävin verikokeissa ja soitin tk:hon tuloksista, sanoivat että ole yhteydessä jos ei tässä kuukauden sisään rupea menkat alkamaan. Pari viikkoo tässä ois sillä mittapuulla aikaa vielä kärvistellä mutta mielessä kävi että soittaisin aikaa jo tällä viikolla. Ja tottahan ne menkat SIT alkaa kun on varannu lääkärille ajan :grin
 
En oo vielä käynyt. Pari viikoo sitten kun kävin verikokeissa ja soitin tk:hon tuloksista, sanoivat että ole yhteydessä jos ei tässä kuukauden sisään rupea menkat alkamaan. Pari viikkoo tässä ois sillä mittapuulla aikaa vielä kärvistellä mutta mielessä kävi että soittaisin aikaa jo tällä viikolla. Ja tottahan ne menkat SIT alkaa kun on varannu lääkärille ajan :grin

Mä menisin jo. En tarkota et sulla olis mitään hätää vaan et sais kierron taas rullaamaan normaalisti :)
 
Kokemuksia tästä apteekin ultra raskaustestistä?

727aae8e1f9a6bfaa1440108e4ea45b2


2de256bcc0d1420a52e01452f53f7521


6771afcda6573e9dcb06172a1a795917
 
alinah, mulla tuli harmaata viivanpaikkaa kuuteen testiin kolmessa kierrossa joissa en ollut raskaana.. kastaessa oli ihab punainen mutta kuivuttuaan harmaa. Muihin testeihin ei sillon tullu mitään. tuossa en ikävä kyllä nää mitään :/ mutta neuvoisin testaamaan jollain muulla merkillä. Mulla esim mamin puikko näytti paljon vahvempaa viivaa kun tuo ultra, samasta pissasta.

Tässä kierrossa kun raskauduin niin viiva oli erilainen kun aikaisemmin. :)
 
Mulla kanssa kp 67/ 28-31.. maanantaina jo vihdoin pääsee gynelle selvittelemään että mikä mättää. Hcg itsellänikin viime torstaina alle 1. Meillä ei varsinaisia yrityskertoja ole ollenkaan vaan ollaan aateltu niin että tulee jos on tullakseen, toki näin neljän vuoden jälkeen jo toivois sitä esikoista. Yksi keskenmeno takana, siitä aikaa n. 1,5 vuotta. Nyt olen kyllä ihan hämilläni menkkojen poisjäännin takia, toivottavasti kyse ei ole mistään kovin vakavasta :/
 
kp 9/25-26, yk 2... Aloitin oviksen tikuttamisen eilen, tänään oli jo aavistuksen vahvempi viiva kuin eilen, uskon että ovis on varmaan ylihuomenna :grin

Sairastin ruokamyrkytyksen viime viikolla, 4 päivää meni enemmän ja vähemmän tyhjentyen molemmista päistä ja syömättä juuri mitään :hungover: Toivottavasti ei vaikuta vauvapuuhiin negatiivisesti :facepalm: Heti ajattelin, et sinne meni tääkin kierto, kun vei kyllä kaikki voimat hetkellisesti, en paljon muuta pystynyt tekeen kun makaamaan sängyssä. Nyt kyllä onneksi jo (lähes) normaali olo.
 
Rianne: en usko että vaikuttaa. Ihmiset tulee raskaaksi mitä vaikeimmissakin olosuhteissa. Ei tommonen tilapäinen tyhjennys varmaan mitään haittaa :D

Mulla kp 15/30 ja ekan kerran koko yritysrumban aikana on sangen itsevarma luottavainen olo :)
Katsotaan miten käy ja alkaako jääkukat taas kasvaa viikonloppuna :D
Meillä taitaa olla yrityskerta 5 menossa.
 
Jään mielenkiinnolla oottaan miten Mrs. Smithin jääkukat muuttuu nyt kun ovulaatio on ohi :) Toivottavasti tärppää! <3

Itellä kans suht hyvä fiilis tästä kierrosta, mutta niin toisaalta oli viimekskin. Pelottaa jo valmiiks, jos ei lähdekään. Ajattelin testata ens maanantaina (dpo 11).

Kp 25/35-39, yk 5, dpo 5
 
Hoh hoijakkaa ollu kp33 niin tänään viikkoa enne alko menkat. -.- juippii hieman mutta eiköhän sit tästä uutta yritystä. Nyt ollu tavanomaisen pientä jomotusta verrattuna aikaisempiin kipuihin.

Mälsäpäivä -.- töissäkin kaikki menny ihan pipariks tänään.
 
Oon kans kyllä tosi kiinnostunu tosta sylkijupakasta, mielenkiinnolla seuraan kehitystä!

Täällä taitaa olla kp3/29 menossa, dpo 6-13 oli havaittavissa pieniä alavatsan kipuiluja, joita oli ekassa alkuraskaudessa. Sunnuntaina alkoi "normit menkat" vaikka viimeksi raskautuessa oli samanlaiset vale/kiinnitysvuodot, jotka tuntui täysiltä menkoilta, mutta viikko sen jälkeen tuli selkeä plussa. Jollain tapaa vielä pienesti elättelen toiveita "kun viimeksikin kävi näin" mutta vaisto jotenkin sanoo, että seuraava kierros lähti käyntiin. :D
 
Mä kans mielenkiinnolla seuraan sylkitestiä [emoji1]
Mulla kp 16. Eilen bongasin omasta mielestä oviksen! Tästä kierrosta en tikuttanut. Jotenkin levollisempi olla.
Huomenna on lääkärin soitto aika labroista ja kuulen aloitetaanko metformiini.
 
Muokattu viimeksi:
Okei... tiedenörtti iskee jälleen!
Olette varmaan kuulleet tarinoita naisista, jotka "tuntevat" hedelmöittymisen (ei siis kiinnittymistä) ja tietävät jopa dpo2 olevansa raskaana? (Köh itsellänihän juuri nyt kaikki mahdolliset oireet dpo 2)
Nyt on pystytty tieteellisesti todistamaan, että hedelmöittynyt munasolu ei ole "vain hiljainen matkustaja" kiinnittymiseen asti vaan se oikeasti lähtettää heti hedelmöittyessään signaalin munasarjoille. Tämä signaali on mitattavissa oleva hormooni early pregnancy factor epf ja se ilmeisesti kertoo äidin keholle, että hedelmöittyminen on tapahtunut ja vierasta dna:ta sisältävää zygoottia ei saa tuhota!
 
Ja sori, pientä tarkistusta faktoihin: eli hedelmöittynyt munasolu lähettää signaalin munasarjoille JOTKA alkavat tuottaa epf:ää joka on PROTEIINI :) melkein meni oikein ekalla
 
Takaisin
Top