Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla mikroskooppiseikkaulut jatkuu! Myönnän et tää tulkinta ei ookkaan ihan niin helppoa kuin luulin aluksi. Mulla taitaa ollakin vasta tänään tai huomenna maximi kuviot. Tää on eka kierto jossa näitä tarkkailen joten vaikeeta on kun ei tiedä miltä sen pitäs näyttää.
Ollaan kuitenkin pelattu varman päälle... ;)
 
Tein tänään ekan kerran cb early detection testin, onko siinä sama, mikä cb:n "plussa" testissä, että antaa aina hailuran viivan ? En oo tikuttanu ovista, mut tuntemusten perusteella arvuuttelen ja testailen, et tiedän kuinka rennosti lomaa voi viettää :)
 
Muokattu viimeksi:
Tein tänään ekan kerran cb early detection testin, onko siinä sama, mikä cb:n "plussa" testissä, että antaa aina hailuran viivan ? En oo tikuttanu ovista, mut tuntemusten perusteella arvuuttelen ja testailen, et tiedän kuinka rennosti lomaa voi viettää :)

Oon tehny usean early detectionin enkä oo koskaan saanu siihen mitään viivaa/haamua :)
 
3e696e61dccfffa207174cf232762b10


onko tää nyt toinen testi myös joka antaa vääriä tuloksia vaikka raskaana ei olisi? Miksi tämmöiset testit saa olla markkinoilla? Kysynpähän vaan?!

Eilen tein testin, nyt kp40.
 
9cd719f306fc184e775d46af06f9dc33

No niin... tässä nyt minun tulkintani mukaan estrogeenihuippu on ohitettu ja jääkukat pienenee taas.
Tää on vaikeampaa ku kuvittelin tää arviointi... myös näytteen laatu on tärkeä. Lauantaina hipaisin kielen alta soluja sylkeen mukaan ja se jotenkin sotki tuloksen. Tässä täytyy olla tosi tarkkana että ottaa vain sylkeä.
 
9cd719f306fc184e775d46af06f9dc33

No niin... tässä nyt minun tulkintani mukaan estrogeenihuippu on ohitettu ja jääkukat pienenee taas.
Tää on vaikeampaa ku kuvittelin tää arviointi... myös näytteen laatu on tärkeä. Lauantaina hipaisin kielen alta soluja sylkeen mukaan ja se jotenkin sotki tuloksen. Tässä täytyy olla tosi tarkkana että ottaa vain sylkeä.

Ei vitsi nostan hattua kyllä, mun kärsivällisyys ja luonne ei kestäisi tollasta, missä fakta on tulkinnan ja taidon varassa, vaikka mielenkiintosta kyllä on! :D
 
Ei vitsi nostan hattua kyllä, mun kärsivällisyys ja luonne ei kestäisi tollasta, missä fakta on tulkinnan ja taidon varassa, vaikka mielenkiintosta kyllä on! :D

:D :D joo! Täähän on vähän tämmöstä leikkimistä :)
Luulen että jos ei nyt tärppää niin enskierrossa olen jo paljon taitavampi käyttämään tätä.

Tämän systeemin plussia on: aikainen varoitus ovulaatiosta, testaaminen on ilmaista, voi tehdä niin usein ku haluaa, ei tarvii pissata mihinkään muualle ku pönttöön ja tää on jännää!!

Miinusta tulee tosiaan tulkinnan ja laadukkaan näytteenoton hankaluudesta :D

Mutta tärkeintähän tässä on "laatuaika miehen kanssa" ;) testejä tekemällä kukaan ei ole vielä tiettävästi raskautunut :D
 
Mulla cb early on ollu nega tai plussa. Plussan olen saanu 2 kierrossa mutta kesken on menny ennen ku alkanut edes kunnolla. Ei anna virheellisiä tuloksia ainakaan omalla kokemuksella koska nega on ollu puhdas nega.
 
Tämä Clearblue plus ja se easy tms mitä myydään prismoissa ja citymarketeissa Antaa vääriä positiivisia. Tein rfsu 15 mlU testin eikö siihen tullu mitään.
 
Onko kenelläkään muulla vatsa tosi kipeä monen päivän ajan ovulaation aikaan?? Musta tuntuu et on koko viikonlopun särkeny ja jomottanu. Herää jo kysymys onko kaikki kunnossa. Välillä se helpottaa ja sit alkaa taas?!
 
Onko kenelläkään muulla vatsa tosi kipeä monen päivän ajan ovulaation aikaan?? Musta tuntuu et on koko viikonlopun särkeny ja jomottanu. Herää jo kysymys onko kaikki kunnossa. Välillä se helpottaa ja sit alkaa taas?!

Mulla on! Mut mulla on kiinnikkeitä mahasta leikattu ja nyt niitä on varmaan tullut lisää että se on kuulemma kipujen aiheuttaja. Ja kiinnikkeitä tulee raskauksien jälkeen kun on muutenkin tosi arpi-taipuvainen. Ihan megapaskaa, kun jopa siitä paskalla käymisestä saa kärsiä ja myös ovulaatiosta. :/
 
3e696e61dccfffa207174cf232762b10


onko tää nyt toinen testi myös joka antaa vääriä tuloksia vaikka raskaana ei olisi? Miksi tämmöiset testit saa olla markkinoilla? Kysynpähän vaan?!

Eilen tein testin, nyt kp40.
mulle anto se cb:n early kans tommosen viivan ja oon kans saanu tuolla testilla melkein joka kerta tuommosen viivan, tosin kerran se viiva tarkoittiki, että olin raskaana .. Ite testasin toisella saman vahvusella negan, joten mulla ei haamu pitäny paikkaansa, mutta sinuna tekisin vielä uuden testin ja toivoisin parasta :)
 
Onko kenelläkään muulla vatsa tosi kipeä monen päivän ajan ovulaation aikaan?? Musta tuntuu et on koko viikonlopun särkeny ja jomottanu. Herää jo kysymys onko kaikki kunnossa. Välillä se helpottaa ja sit alkaa taas?!

Mulla kestaa ovulaatiokivut viikon, joskus joku lääkäri sano, että ne johtuu munasolun kasvusta ja iän myötä voimistuu, kunnes koittaa vaihdevuodet :D
 
Mä laitoin jo siteen yöksi kun häivähdys punertavaa tuli pyyhkies joten eiköhän menkat ala pian. Viimeistään tässä maanantain aikana.
 
Takaisin
Top