Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tein tänään ekan kerran cb early detection testin, onko siinä sama, mikä cb:n "plussa" testissä, että antaa aina hailuran viivan ? En oo tikuttanu ovista, mut tuntemusten perusteella arvuuttelen ja testailen, et tiedän kuinka rennosti lomaa voi viettää :)
No niin... tässä nyt minun tulkintani mukaan estrogeenihuippu on ohitettu ja jääkukat pienenee taas.
Tää on vaikeampaa ku kuvittelin tää arviointi... myös näytteen laatu on tärkeä. Lauantaina hipaisin kielen alta soluja sylkeen mukaan ja se jotenkin sotki tuloksen. Tässä täytyy olla tosi tarkkana että ottaa vain sylkeä.
Ei vitsi nostan hattua kyllä, mun kärsivällisyys ja luonne ei kestäisi tollasta, missä fakta on tulkinnan ja taidon varassa, vaikka mielenkiintosta kyllä on! :D
onko tää nyt toinen testi myös joka antaa vääriä tuloksia vaikka raskaana ei olisi? Miksi tämmöiset testit saa olla markkinoilla? Kysynpähän vaan?!
Eilen tein testin, nyt kp40.
Onko kenelläkään muulla vatsa tosi kipeä monen päivän ajan ovulaation aikaan?? Musta tuntuu et on koko viikonlopun särkeny ja jomottanu. Herää jo kysymys onko kaikki kunnossa. Välillä se helpottaa ja sit alkaa taas?!
mulle anto se cb:n early kans tommosen viivan ja oon kans saanu tuolla testilla melkein joka kerta tuommosen viivan, tosin kerran se viiva tarkoittiki, että olin raskaana .. Ite testasin toisella saman vahvusella negan, joten mulla ei haamu pitäny paikkaansa, mutta sinuna tekisin vielä uuden testin ja toivoisin parasta :)
onko tää nyt toinen testi myös joka antaa vääriä tuloksia vaikka raskaana ei olisi? Miksi tämmöiset testit saa olla markkinoilla? Kysynpähän vaan?!
Eilen tein testin, nyt kp40.
Onko kenelläkään muulla vatsa tosi kipeä monen päivän ajan ovulaation aikaan?? Musta tuntuu et on koko viikonlopun särkeny ja jomottanu. Herää jo kysymys onko kaikki kunnossa. Välillä se helpottaa ja sit alkaa taas?!