Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ostin pregchekin ovistestejä kokeiluun, onko kokemuksia kenelläkään? Harmi kun ei tullut hankittua heti kun rfsu ovistestit loppui.

4b074c2393a9fdd5c5f48e9aac4e44c4

Ostin pregchekin ovistestejä kokeiluun, onko kokemuksia kenelläkään? Harmi kun ei tullut hankittua heti kun rfsu ovistestit loppui.
]

Mä oon käyttäny noita ja hyvin on toiminu :) 3 kierrossa ovis + saatu

Munkin mielestä unicornin viivat vahvistunut, vaikka kuulostaahan tuo 15 tosi pieneltä. Kysyitkö jostain siitä lääkkeestä?

Ei sanonut th lääkkeestä tai sen vaikutuksista mitään.

Vuoto alkoi aamupäivällä ja jatkuu edelleen. Ei runsasta, mutta tamppooniin ja paperiin asti. Nestemäistä, ei hyytymiä. Ei kipuja, pientä menkkajomoa ajoittain. Mutta eiköhän tämä kesken nyt sit mennyt. :/

4b074c2393a9fdd5c5f48e9aac4e44c4

Mä käytin ja tykkäsin. Ainoa millä oon saanu ovisplussan. Rfsu:n ja onestepin ei oo toiminu mulla yhtä hyvin.

Ei sanonut th lääkkeestä tai sen vaikutuksista mitään.

Vuoto alkoi aamupäivällä ja jatkuu edelleen. Ei runsasta, mutta tamppooniin ja paperiin asti. Nestemäistä, ei hyytymiä. Ei kipuja, pientä menkkajomoa ajoittain. Mutta eiköhän tämä kesken nyt sit mennyt. :/

Voi harmi, jaksamisia sinne <3 Toivottavasti ne lääkkeet ei nyt olisi hirveesti sekottanu kiertoo :/

Toivotaan.

Kellään tietoa että mitenkä nopsaan mahd keskenmenosta hcg alkaa laskee nii että viivat haalenee / ei näy enää testeissä? Jos eilen ollu 15..., ja testit aamulla tällasta:

ImageUploadedByVau Foorumi1499449571.552730.jpg

Vuoto niukkaa edelleen. Ehkä vähemmän kun aamulla. Ei riekaleita eikä hyytymiä.. ehkä enemmänkin oranssihtavaa haaleeta kun punasta. Ei kipuja ollenkaan.

Unicorn, mulla lähti tuollaisena läpikuultavana itsellä vuotamaan, ja sitten muutaman päivän päästä alkoi isompi vuoto. Olin pidemmällä, raskausmateriaali ei tullut ulos ilman lääkkeitä. Arvelisin myös, että viikossa arvot laskee, kunhan kohtu on tyhjä. Mulla ei ollut kipuja. Toivon kuitenkin, että tämä ei jäisi sulla tähän, vaan odottelen ihmettä kuitenkin.

Unicorn, mulla lähti tuollaisena läpikuultavana itsellä vuotamaan, ja sitten muutaman päivän päästä alkoi isompi vuoto. Olin pidemmällä, raskausmateriaali ei tullut ulos ilman lääkkeitä. Arvelisin myös, että viikossa arvot laskee, kunhan kohtu on tyhjä. Mulla ei ollut kipuja. Toivon kuitenkin, että tämä ei jäisi sulla tähän, vaan odottelen ihmettä kuitenkin.

Okei.. ehkä mä vaan elättelen täällä turhia toiveita.. esikoisesta vuosin samalla tavalla yhden päivän samanlaista, vuoto loppui ja varhaisultrassa sydän jumpsutti.. mutta nyt tuntuu että tämän kanssa tuskin on yhtä hyvä tuuri :( odotellaan siis tyhjennystä..

Unicorn, mulla alkoi tuulimunassa vuotamaan 5+ viikolla ja vuosi viikon verran ilman suurempia kipuja. Kävin silloin 5+ viikolla verikokeissa joissa hcg oli noussut huonosti. 6+3 kävin ultrassa toteamassa tyhjän sikiöpussin. Ei tullut itsekseen ulos vaan lääkkeet ja siitä vielä kaavintaan. Toivottavasti sulla ois kyse kuitenkin vaan valemenkoista. Tuulimunassa mulla nousi se hcg hitaasti ja cb antoi 3+ tuloksen joskus 5+ viikon lopulla. Tsemppiä ja yhtä hyvin voi olla kyseessä alkava raskauskin. Ensi viikolla olet jo viisaampi kun tiedät hcg:n nousun.

Niinhän se on... tää pelkkä oottelu on vaan niin piinaavaa kun mitään ei voi tehdä.. eikä mistään olla varma.. :( Epätietoisuus on ihan kauheeta.

Ja mulla on joka raskaudessa ollut vuotoa alussa. Tän raskauden alussa vuosin viikon ja olin taas ihan varma että tuulimuna tai muuta ongelmaa. Tiedän tuon epävarmuuden tunteen.

Mun mielestä Pregcheckin ovistestit on ihan huippuja :) RFSUt oli ainakin ihan surkeita itellä !

20170708_010347.jpg
Dpo 10 ja vasemmalla mahassa juilii kovasti, sinne koski myös ovulaation aikaan. Maha on ollut jokusen päivän niin turvonnut, että näytän raskauden puolivälissä olevalta..Ovulaatiotesteillä kerkesin myös pelleillä, kaksi viivaa näyttää, mutta toinen on aika himmeä.. Tein samalla Sofin raskaustestin, joka on 25mIU/ml. Näättekö te tuossa kanssa jotakin, vai onko viiva testissä vai mun silmissä?:nailbiting: Hassua vaan, ettei paljaalla silmällä testistä erota yhtikäs mitään, näyttää puhtaalta negalta.

chenet, enemmän kertoo se normaalikuva.. onko punaista väriä? Voi olla myös viivanpaikka joka näkyy negatiivissa.

Täällä vuoto alkoi runsastumaan yöllä ja keskenhän se siis todennäköisesti meni. Plussa aamupissasta enää tosi haalea. Voiskai sitä maanantaina hyvikseen käydä siinä hcg:ssä? Vai pitävätkö ihan tyhmänä ?

Unicorn, pahoittelut :Heartred käy ihmeessä mittauttamassa hcg-arvo, ettei mitään raskausmateriaalia jää kohtuun, vaan tyhjenee kunnolla. Vältyt tulehduksilta ym.
Itsehän raskauduin pari vuotta sitten heti km:n jälkeen, ei menkkoja välissä :joyful: jospa teilläkin pian pieni tarrais kiinni!

Takaisin