Täällä alkoi jo tiputtelu. Ei ollu oireisiin luottamista tälläkään kertaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ostin pregchekin ovistestejä kokeiluun, onko kokemuksia kenelläkään? Harmi kun ei tullut hankittua heti kun rfsu ovistestit loppui.
]
Ostin pregchekin ovistestejä kokeiluun, onko kokemuksia kenelläkään? Harmi kun ei tullut hankittua heti kun rfsu ovistestit loppui.
Ei sanonut th lääkkeestä tai sen vaikutuksista mitään.
Vuoto alkoi aamupäivällä ja jatkuu edelleen. Ei runsasta, mutta tamppooniin ja paperiin asti. Nestemäistä, ei hyytymiä. Ei kipuja, pientä menkkajomoa ajoittain. Mutta eiköhän tämä kesken nyt sit mennyt. :/
Unicorn, mulla lähti tuollaisena läpikuultavana itsellä vuotamaan, ja sitten muutaman päivän päästä alkoi isompi vuoto. Olin pidemmällä, raskausmateriaali ei tullut ulos ilman lääkkeitä. Arvelisin myös, että viikossa arvot laskee, kunhan kohtu on tyhjä. Mulla ei ollut kipuja. Toivon kuitenkin, että tämä ei jäisi sulla tähän, vaan odottelen ihmettä kuitenkin.
Mun mielestä Pregcheckin ovistestit on ihan huippuja :) RFSUt oli ainakin ihan surkeita itellä !