Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Toivon kyllä että hetimiten tärppäisi kun on pitkä yritys takana ja kohtukuolema myös takana.Äitini sai minut ollessa 34v ja isä oli jo 40v lapsettomuushoidoilla ja muillakin sukulaisilla on ollut ongelmia raskautumisen suhteen.

Voi ei :/ mut sormet ristiin että teillä tärppäsi pysyvästi ja onnellisesti pian!
 
Minä ja mies kumpikin 32 v, viime kuun lopulla tuli 5 vuotta yhteiseloa täyteen. Miehellä ennestään kaksi lasta + tämä yhteinen puolivuotias tytsy. Toiveena olis mahdollisimman pieni ikäero ja ollaankin oltu ilman ehkäisyä tämän esikoiseni syntymästä asti. Viimeksi tärppiin meni n. puolitoista vuotta, toivottavasti nyt ei niin pitkään menisi..
 
Meidän esikoinen on 1v8kk ja me ei ihan pientä ikäeroa haluttu, joten päätettiin, että vasta nyt tänä kesänä saa ehkäsy jäädä. Mies halusi vähän aiemmin aloittaa yrittämisen kun taas itse kallistuin elokuun loppuun enemmän. Kompromissiksi sovittiin heinäkuuta, mutta näinpä siinä sitten kävi, että ollaan jo pari kiertoa oltu ilman ehkäsya :P Mies 31v ja minä 26v, yhdessäoloa kohta 8v joista 3 naimisissa. Tällä hetkellä rakennusprojekti juuri alkamassa, mutta kyllä kovin toivotaan toista lasta. Mulla taustalla PCOS joten nyt kun kierto taas temppuilee (tosin lyhyellä kierrolla) niin vähän epäilyttää, että toimiikohan kroppa varmasti niin kun pitää. Esikoista imetän kerran päivässä joten imetys saattaa omansa tehdä kierrolle...
 
Täällä dpo8 eikä oikeastaan kuulu eikä tunnu mitään. Eilen ylösnoustessa vihlas niin kovasti alavatsaa, että piti takasin istahtaa, jonka seurauksena tänään hätäpäissäni testasin puhtaan negan:sorry: Ovulaation jälkeen lämmöt ollu 36.8 kun normisti 36.5-6, mutta ei se varmaan kerro yhtikäs mitään. Tiedäntiedän, liian aikaista vielä muttakun on niin malttamaton!:nailbiting: Sellainen tunne, ettei tärppiä käynyt tällä kertaa. Kuukautisia ootellessa viikon päähän
Tuttu tunne. Miä en kyllä oo testannu, enkä edes ostanu testejä vielä. Menkkoja odotan alkavaks lauantai iltana. Mulla kanssa nyt sellanen olo ettei oo tärpänny. Lämpö pysytteli 36.7-36.8:ssa (iltapäivällä/illalla mitattuna) mutta äsken 36.5. Se taitaa olla aika varma merkki että kierto on vaihtumassa.

P.S. Lämmön lasku väärä hälyytys. Mittari oli vielä kainalossa ja nousi 36.7:ään!! En heitä toivoa vielä. Mulla siis normi digitaalinen jossa lämpö nousee vielä jokusen kymmenyksen jos pitää mittaria kainalossa vielä piippauksen jälkeen.

Tän päiväset pahemman laatuset itkukohtaukset ja muut tuskastumiset puhuu ehkä raskauden puolesta. Töissä onneksi saa ajatukset muualle.

P.P.S oliskohan nyt jo kp 25/27
 
Muokattu viimeksi:
alinah, toimii hyvin.

Pahoittelut Lume!! Olis ollut niin teidän vuoro jo!!! :( <3

On:

Tämän ja eilisen aamun maminpuikot:
ImageUploadedByVau Foorumi1499406462.534474.jpg


Ke ja tämän päivän apteekin testi:
ImageUploadedByVau Foorumi1499406471.352607.jpg


Maanantaina vasta hcg labraan, olisko arvot tuplaantunu normaalisti... pläähh. Usko loppuu.
 
Siis illalla ei toiminut hetkeen, mut sitten alkoikin taas toimia.. :)
 
Unocorn olen myös sitä mieltä että viivat on vahvistuneet! Nyt vaan rennosti viikonloppuun ja maanantaina tiedät sit lisää. Vaikka uskon vakaasti että kyllä sä vaan raskaana olet joten varovaisesti onnea ja superisti tarrasukkia matkaan! :):)
 
Takaisin
Top