Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä ei otettu ehkäisyä käyttöön esikoisen synnyttyä ollenkaan. Haluttiin että toinen tulee kun on sen aika.. esikoinen nyt 1v1kk. Häntä kuumeiltiin ja yritettiin 4v.

Jos tämä (rv4+4) raskaus tästä kunnolla käynnistyy ja kaikki menee hyvin niin ikäeroa tulisi n. 1v10kk.

Haluttiin lapsille pieni ikäero, että on seuraa toisilleen, ei tartte montaa kertaa ostella tarvikkeita uudelleen kun ei oo tilaa säilytellä ja itellekin kivempi olla kotona nyt putkeen toisenkin vauvan kanssa :) eikä esikoista tartte ihan heti laittaa hoitoon.. :)
 
Meillä yritystä jo 2013 asti.Aina kumpanenkin tykännyt lapsista ja toivonut isoa perhettä ja toiveena on ollut että tulisi nuorena vanhemmaksi.Naimisissa ja rakkaus kohalle tuli se oikea kohtasi.Kumpanenkin oli vain valmiita lapseen.Ei sitten tultukaan ihan nuorena vanhemmaksi mies nyt 26v ja minä tässä kuussa 21v.

Nuoria te olette yhä, vaikka vasta vuoden päästä tärppäisi :) toivon toki että ilman muuta aiemmin! Me ollaan miehen kanssa tänä vuonna 27 täyttäviä, ja pidetään itsejämme silti kyllä nuorina. Toki itellä on vanhemmat olleet liki 40 kun minut sai, niin suhteutuksena siihen me ollaan nuoria. :D ikäloppuja voidaan toki jonkun mielestä olla. :D


Olin malttamaton, dpo12 ja tein testin, negahan se oli vielä tässä vaiheessa. :D jos taas malttaisi vaikka alkuviikolle oikeesti.
 
Nuoria te olette yhä, vaikka vasta vuoden päästä tärppäisi :) toivon toki että ilman muuta aiemmin! Me ollaan miehen kanssa tänä vuonna 27 täyttäviä, ja pidetään itsejämme silti kyllä nuorina. Toki itellä on vanhemmat olleet liki 40 kun minut sai, niin suhteutuksena siihen me ollaan nuoria. :D ikäloppuja voidaan toki jonkun mielestä olla. :D


Olin malttamaton, dpo12 ja tein testin, negahan se oli vielä tässä vaiheessa. :D jos taas malttaisi vaikka alkuviikolle oikeesti.
Toivon kyllä että hetimiten tärppäisi kun on pitkä yritys takana ja kohtukuolema myös takana.Äitini sai minut ollessa 34v ja isä oli jo 40v lapsettomuushoidoilla ja muillakin sukulaisilla on ollut ongelmia raskautumisen suhteen.
 
Voi kun te kaikki ootte niin nuoria! Ite oon 36v. ja mies 40v. :happy:

21.pv tätä kuuta on lääkäriaika, katsotaan mitä siellä sanotaan. Ongelmana raskautumiseen on liian lyhyt luteaalivaihe. Menkat edellisen synnytyksen jäljiltä on alkaneet kuitenkin jo viime elokuussa...Imetyksen lopetin maaliskuussa, imetin lasta reilu vuoden ikäiseksi. Sekö lie vielä kummittelee...o_O

UNICORN, suuren suuret onnittelut!!! :)
 
Meillä mää oon 31v & mies on 30v. Ollaan oltu 8 vuotta yhdessä ja tammikuussa alettiin yrittään esikoista ja tärppäskin heti ekassa yrityksessä, mutta oli sitten kohdunulkoinen. Toivottavasti tää viides kerta todensanoo ;) On ahdistanut tää raskaaks tulemisen vaikeus, kun alettiin esikoista yrittään näin myöhään niin on mietityttäny, että saako sitten toista. Nyt mietityttää saako edes sitä ensimmäistä.
 
Minä täytän syksyllä 25 ja mies myös täyttää syksyllä 28. Ekaa yritettiin 2 vuotta, nyt toista 1,5v..
Aika helvetin vaikeeta näyttää olevan raskautuminen, tänne kaikki napit siihen apuun heti kiitos.

No onneksi päästään nyt tutkimuksiin.
 
Täällä minä 26 ja mies 38. 4 vuotta yritystä nyt sitten alko hoidot uudestaan ja 30.8 alkaa sit vielä järeemmät hoidot yliopistollisessa. Joka hoito kierto kemiallinen joka ei vaan jatku syystä tai toisesta sen pidempään :( mulla alkaa mielenterveys mennä kohta tän kaipuun ja surun keskellä.
 
Mä oon 32 ja mies 35 :) Meillä on molemmilla lapsia ennestään ja nyt yhteistä kuumeillaan <3

Kierukka poistettiin viime kuussa ja nyt on siis eka varsinainen yritys kierto :) Mun nuorin lapsi on jo 7 - vuotias, niin tuntuu että kaikesta on jo niin kauan aikaa :D Edelliset raskaudet on alkaneet n 4- 6kk ehkäisyn jätöstä.
 
Meillä tämä vuosi 2017 on tuntunut hyvältä yrityksen aloittamisen suhteen, koska asiat ovat viime vuosina selkiytyneet ja nyt on ns. paketti kunnossa. Parisuhde ehtinyt viiden vuoden ikään, on oma koti ja tilaa lapsellekin. Valmistuimme vihdoin molemmat ja työrintamallakin on jalka tukevasti ovenvälissä. Lisäksi menemme naimisiin ensi kuun alussa, joten ei ole oikein mitään syytä olla yrittämättäkään. Ikää meillä molemmilla on 29 vuotta. Oikeastaan voisi sanoa, että viime vuodet on tehty todella ahkerasti töitä sen eteen, että oltaisiin tässä tilanteessa vielä jonain päivänä. Hämmentävää, että aloitamme yrittämisen parin viikon päästä, vaikea uskoa edes todeksi. Aiemmin koko ajatus oli vain kaukainen haave. Toivottavasti meillä olisi lähivuosina oma pieni nyytti <3
 
Oli sellanen tunne että kaikki ei oo okei.. Ei alkanu viivat vahvistua ni kävin hcg verikokeessa. Hcg 15 ja menkoista laskettuna olis rv4+3. Todennäköisesti siis raskautta ei kuulemma ole, on vaan yrittänyt kiinnittyä. :( Oikeestaan arvasin tän, tuntu vähän siltä että tää onnistu vähän "liian helposti". :( Ootellaan josko ne menkat alkas, jos ei niin käyn ens viikolla uudestaan labrassa. Toivottavasti ei nyt olis mikään kohdunulkoinen. :(
 
Oli sellanen tunne että kaikki ei oo okei.. Ei alkanu viivat vahvistua ni kävin hcg verikokeessa. Hcg 15 ja menkoista laskettuna olis rv4+3. Todennäköisesti siis raskautta ei kuulemma ole, on vaan yrittänyt kiinnittyä. :( Oikeestaan arvasin tän, tuntu vähän siltä että tää onnistu vähän "liian helposti". :( Ootellaan josko ne menkat alkas, jos ei niin käyn ens viikolla uudestaan labrassa. Toivottavasti ei nyt olis mikään kohdunulkoinen. :(

Voi ei :(
Tosin mulla kuopuksen kanssa nousi jostain syystä hcg äärettömän hitaasti. Pissatestit näytti negaa vaikka menkat oli jo viikon myöhässä. Tsemppiä!
 
4c3139cd129a36d244abca22b20b97c8


Minä täällä kasvattelen jääkukkakokoelmaa :)

Vasen on tänään, keskimmäinen eilen ja oikea toissapäivänen.

Ajattelin eilen että kuvio ei voi enää "kasvaa" mutta tänään pakkaskukat on vielä tiheämmät ja monimutkaisemmat :)
Kp 10 ja ovulaatio siis 48h sisällä todennäköisesti :D
 
Unicornilla jännät paikat, vielä voi hyvinkin kunnon plussaksi muuttua. Josko ovis oli vähän myöhemmin...?

Me ollaan molemmat 34, kolmas toiveissa jo vuodesta 2015, virallista yritystä 2,5 vuotta, kakkonen täytti just kolme eikä ehkäisyä aloitettu hänen syntymän jälkeen. Yhdessä ollaan oltu huomenna 17 vuotta! Tuntuu, että yksi vielä puuttuu meidän perheestä!

Plussatuulta puhallan kaikille, vaikka tällä hetkellä enemmän taustailen, luen kyllä päivittäin kuulumiset. Ovisajat kai kohta käsillä, tjottaillen mennään kesä. Mietittiin syksyllä hoitojen jatkoja...
 
Täällä dpo8 eikä oikeastaan kuulu eikä tunnu mitään. Eilen ylösnoustessa vihlas niin kovasti alavatsaa, että piti takasin istahtaa, jonka seurauksena tänään hätäpäissäni testasin puhtaan negan:sorry: Ovulaation jälkeen lämmöt ollu 36.8 kun normisti 36.5-6, mutta ei se varmaan kerro yhtikäs mitään. Tiedäntiedän, liian aikaista vielä muttakun on niin malttamaton!:nailbiting: Sellainen tunne, ettei tärppiä käynyt tällä kertaa. Kuukautisia ootellessa viikon päähän
 
Täällä kans dpo 8, ollaan miehen kans reissussa ja tänään tuli vähän verta, yleensä pitkät kierrot ja ovis tuli nyt vähä aiemmin.. aattelin, että tässä kierrossa en ees testaile (saa nähä onnistuuko ;) ) vaan pidän vaan kesälomaa ja lomaa vauvakuumeestaki :) Elokuussa lääkäri aika tän pitkien kiertojen ja lapsen yrityksen vuoksi ja toivottavasti saadaan sieltä vähä apuja tähän hommaan :) Onnea plussanneille ja tsemppiä muillekkin, toivottavasti kesä tois paljon plussia :)
 
Takaisin
Top