Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Uus testi tehty ja aivan selkee ovisplussa! :) Mut toinen kysymys. Voiko ovulaatio jäädä tapahtumatta, vaikka ton LH huipun löytäiskin? En siis tiedä mikä kertoo mistäkin ja siks mietin et onks toi varma merkki siitä et ovuloi. Mietin et jos täs hoitoihin pitää jossain välis hinautua niin hyvä ois tietää..
 
Uus testi tehty ja aivan selkee ovisplussa! :) Mut toinen kysymys. Voiko ovulaatio jäädä tapahtumatta, vaikka ton LH huipun löytäiskin? En siis tiedä mikä kertoo mistäkin ja siks mietin et onks toi varma merkki siitä et ovuloi. Mietin et jos täs hoitoihin pitää jossain välis hinautua niin hyvä ois tietää..

Mun mielestä lh-huippu on kyllä lähes varma merkki ovulaatiosta. Kaikkihan on periaatteessa mahdollista, mutta jos on havaittavissa selkeä lh-piikki niin sen seurauksena ovulaatio on erittäin erittäin todennäköinen :)
 
e07f428951e91fedc924dd234fdd5f73


Täällä taas estrogeenin mittaus vauhdissa! Vasen kuva on eilisen ja oikea tän aamunen :D

Kyllä se näyttäs nyt ainakin estrogeenin puolesta olevan ovulaatio käsillä! :D mä oon AIVAN RAKASTUNU tähän mikroskooppiin!!!!! :D
 
Juuri luin jostain pregchekin sivuilta kai että voi se ovulaatio olla tapahtumattakin vaikka saisikin positiivisen ovulaatiotestin.. jotain testikuva luin niin löyty kohta jossa näin kerrottiin..
 
Juuri luin jostain pregchekin sivuilta kai että voi se ovulaatio olla tapahtumattakin vaikka saisikin positiivisen ovulaatiotestin.. jotain testikuva luin niin löyty kohta jossa näin kerrottiin..
Mä kävin heti tarkistamaan asiaa myös mielenkiinnosta. Totta - on hyvin mahdollista, ettei munasolu irtoa LH-piikista huolimatta, ja tämä voi olla yksi syy selittämättömän lapsettomuuden taustalla. Mikäli munasolu ei irtoakaan ei muodostu keltarauhasta loppukiertoon. Lisäksi joskus voi saada aikaisen "väärän hälytyksen" ja myöhemmin kierrossa uuden, todellisen LH-plussan... On tää jännää ja mutkikastakin. Aina oppii jotain uutta.
 
Mä kävin heti tarkistamaan asiaa myös mielenkiinnosta. Totta - on hyvin mahdollista, ettei munasolu irtoa LH-piikista huolimatta, ja tämä voi olla yksi syy selittämättömän lapsettomuuden taustalla. Mikäli munasolu ei irtoakaan ei muodostu keltarauhasta loppukiertoon. Lisäksi joskus voi saada aikaisen "väärän hälytyksen" ja myöhemmin kierrossa uuden, todellisen LH-plussan... On tää jännää ja mutkikastakin. Aina oppii jotain uutta.

Katjusha, joo totta!
 
Tilliinalle tervetuloa :)

Ihana ultra kuva esikkoaetsimässä! Jospa itsekin sais vielä tuollaisen joskus :)

Mrs.Smith: jännä tosiaan tuo sylkitesti. Tuosta viimeisestä kuvasta mihin olit laittanut 2 kuvaa vierekkäin , näki tosiaan selvästi nuo kuviot, kun oli toinen mihin verrata :D

ON: kp 6/30. Hampaat huollettu tänään! Kävin tarkastuksessa ihan mahdollista raskautta ajatellen, 2 vanhaa paikkaa uudistettiin. Nyt sen suhteen kaikki kunnossa :)
Oon yrittänyt etukäteen huolehtia tälläisistä asioista, että olis mahdollisen raskauden alkaessa suht hyvät mahikset kaikinpuolin.
 
Hyvin toimi primolutit kuukautisten siirtoon.. O.o :P ne tais nyt sit kerralla siirtyä 9kk päähän? Vai onko nääkin jotain huijausviivoja tai törkeitä viivanpaikkoja!? :o Vai voiko noi primot antaa vääriä pos ?

ImageUploadedByVau Foorumi1499275712.135728.jpg


ImageUploadedByVau Foorumi1499275736.419553.jpg

Alempi on ovistesti.

Mutta mites nyt? :S

Oviksesta ei mitään tietoo kun en tikuttanut, piti tää kierto mennä ihan rennosti.. :D Varattiin se kylpylälomareissu ma-ti ja alotin primot kolme pv ennen oletettuja menkkoja eli torstaina , kun olis menkat sattunut muuten just tuonne reissulle.. lääkäri sano että raskaaksi tulo voi vaikeutua kun vaikuttaa munasolun kypsymiseen ja ovulaatioon ja ohjeissa lukee että ei saa käyttää jos on raskaana. Voikohan niistä nyt seurata jotain huonoa? Onko kokemuksia?

Sunnuntaina iltapäivällä otin viimesen primolutin ja ma aamuna ekan kerran joku hailura mamin testiin ja illalla haamu. Ti aamuna samanlainen haamu. Tänään nämä.

Unicorn kp 32/28 , yk7(13)
Rv 4+3 (?)
 
Täällä tänään käytiin folliultrassa ei ollut tullut johtofollekeihin kasvua ja limakalvot hieman kasvanut paksummaksi ja oli kylläkin ilmestynyt yksi toinen johofollekkeli.Pistelut jatkuu isommalla annoksella edelleen.Tänään 16kp menossa.Uusi ultra aika jälleen on maanantaina.Verikoe tulos oli että matala on progesterooni arvo mittaus otettiin 11kp aikaan.Tänään otettiin myös progesteroni arvo.Maanantaina tiedän milloin tehdään inseminaatio.
 
Muokattu viimeksi:
Ovistesti näyttää tuolta, ja mulla on ovislimaa ( semmosta mikä venyy kun irrota sormeni toisistaan niin siinä välissä menee kirkas limanauha..) Kun tuli kokeiltua tota kohdunnapukkaa, niin huomasin vaan ja tänään on muutenkin tullut pikkuhousuihin valkovuotoa paljon.. Hitsi soikoon kun ovistestit loppui ja ei oo nyt varaa ostaa lisää.. Mä nyt ajattelin kaataa miehen varmuuden vuoksi.

Tänään on kp36...


b2183414cf5590cf5379f124e9b851cb


Tai sitten se ovis on tulossa.
 
Kauhee vatsan turvotus iski nyt illalla, vaikka vatsa toiminu viimepäivinä ihan hyvin. Normaalisti ummetusta oviksen ja menkkojen välillä. Muuten ei mitään kummempia oireita. Paitsi hermoa kiristää hetkittäin niin että meinaa henkee ahdistaa ja sit taas menee yhtä äkkiä ohi kuin alkoikin.
kp 24/n.27

Jos kellä on tekemisen puutetta, niin kertoilkaas miks toivotte raskautta just tälle 2017 vuodelle. Ne ketkä on yrittän jo pitempään voi tietysti kertoa mistä se ajatus oikein lähti silloin jo aikaisemmin.
 
Me ollaan tjottailtu jo vuodenpäivät. Kaks lasta jo ennestään mutta ne on ehtiny jo pieniks koululaisiks vaikka ollaan aika nuoria itekkin. Lisää sais siis tulla jos on tullakseen. Mieluiten tietysti mahdollisimman nopeasti ;)
Meillä on onnellinen parisuhde, arki sujuu, talous on kunnossa, lapset on ihania, toiveissa isoperhe jne. Kaikki on ns. valmista. Paitsi tietysti se että miä nyt sit alan syksyllä opiskelemaan, mutta se nyt tuli vähän siks koska vauvaa ei tullu heti ja jotenki haluan edistää unelmiani.
Se miks ei aiemmin haluttu heti perään kolmatta lasta: Kahden pienen kans oli melko rankkaa kun nuorempi ollut huono nukkumaan ja semmonen vilpertti muutenkin. En tiedä miten olis jaksanu jos olis tullut kolmas heti perään.
Lisäks miä en ollu ehtiny ennen lasten saamista olla töissä ollenkaan paitsi kesäisin tietysti ja vähän jotain sivutyötä opiskelun ohessa.
Vaikka mies huolehtisikin kaikesta niin miä haluan silti jotenki kantaa korteni kekoon.
 
Meillä yritystä jo 2013 asti.Aina kumpanenkin tykännyt lapsista ja toivonut isoa perhettä ja toiveena on ollut että tulisi nuorena vanhemmaksi.Naimisissa ja rakkaus kohalle tuli se oikea kohtasi.Kumpanenkin oli vain valmiita lapseen.Ei sitten tultukaan ihan nuorena vanhemmaksi mies nyt 26v ja minä tässä kuussa 21v.
 
Siis ihan hirveet kivut vasemmalla ja oikealla puolella nivusissa!
Vihloo!
 
Meillä myös kaksi lasta: 3 ja 5 vuotiaat. Toivon aluksi neljää mutta ei taida voimat riittää :D yksi tuntuu kuitenkin "puuttuvan" perheestä.
Toivon raskautta tälle vuodelle siksi et ei tulis niin suurta ikäeroa "iltatähdelle". Oon 32v. :)
 
Meillä myös kaksi lasta: 3 ja 5 vuotiaat. Toivon aluksi neljää mutta ei taida voimat riittää :D yksi tuntuu kuitenkin "puuttuvan" perheestä.
Toivon raskautta tälle vuodelle siksi et ei tulis niin suurta ikäeroa "iltatähdelle". Oon 32v. :)

Meillä ihan tämä sama homma sillä erotuksella että lapset ovat 1,5v ja 2,5v :)
 
Takaisin
Top